Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Αλγόριθμοι

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Advertisements

(READ – WRITE) ΚΑΙ ΤΥΠΟΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (INTEGER,REAL,CHAR)
ΕΝΤΟΛΕΣ.
ΛΟΓΙΚΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ.
Εισαγωγή στο Προγραμματισμό
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Βάσεις Δεδομένων 3/4/2017 Ξένιος Αντωνιάδης.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Ανάλυση προβλημάτων και Αλγόριθμοι
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Δομές Διακλάδωσης.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ.
ΑΕΠΠ 2ο Κεφάλαιο: Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
Ενότητα Η Δομή Επανάληψης
Κεφάλαιο 2 : Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων 2.1 Τι είναι αλγόριθμος
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Υλικά.
Κεφάλαιο 2. Τι είναι αλγόριθμος  Η λέξη αλγόριθμος προέρχεται από μελέτη του Πέρση μαθηματικού Abu Ja’far Mohammed ibn al Khowarizmi  Στα λατινικά ξεκινούσε.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
1. Εκφράσεις (βλ. βιβλίο, σελ )
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου
Ασκήσεις.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΚΕΦ. 1-ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΕΠΠ.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Ενσωμάτωση – χρήση του προγράμματος «ΓλωσσοΜάθεια» στην εκπαιδευτική διαδικασία Στοχεύοντας στο να αποκτήσει το μάθημα της Γ’ τάξης Τεχνολογικής κατεύθυνσης.
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Μεταβλητές – εντολές εκχώρησης- δομή ακολουθίας
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Ενότητα Α.4. Δομημένος Προγραμματισμός
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Τι είναι αλγόριθμος
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της οποίας η τιμή θα περάσει από την αρχική.
Νικολέττα Αθανασίου Δασκάλα Εκπαιδευτής: Χρίστος Καλογήρου Γυμνάσιο Σταυρού ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ
Βρόχος Do … Loop Σκοπός Μαθήματος Χρήση Do… Loop για την εκτέλεση μιας ομάδας εντολών μέχρι να εκπληρωθεί μια συγκεκριμένη συνθήκη. Αθήνα, 2015.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Ενισχυτική διδασκαλία
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
Επιλέγοντας… Αν θέλουμε να γράψουμε έναν αλγόριθμο που να τον εκτελεί ένα μικρό παιδί, ώστε να διασχίσει με ασφάλεια το δρόμο, πρέπει να συμπεριλάβουμε.
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ «ΓΙΑ» Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της.
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Επανάληψη.
Δομημένος Προγραμματισμός - Κεφάλαιο 4 - Ανάπτυξη αλγορίθμων
ΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ – ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Στοιχεία Δομημένου Προγραμματισμού
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
ENOTHTA 2. ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Δομή Επανάληψης Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τετραγώνου, παρατηρούμε ότι οι εντολές «μπ 100» και «δε 90» επαναλήφθηκαν τέσσερις φορές με την.
Εντολές και δομές αλγορίθμου
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Αλγόριθμοι Μάθημα 1 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Στόχοι μαθήματος Στάδια για την λύση προβλήματος με Η/Υ Αλγόριθμος Περιγραφή αλγορίθμου Προκαταρκτική Εκτέλεση Διαδοχική Δομή ή Δομή Ακολουθίας 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Στάδια για την λύση προβλήματος με Η/Υ Καθορισμός του προβλήματος (δεδομένα και ζητούμενα) Σύνταξη αλγορίθμου Κωδικοποίηση Έλεγχος αποτελεσμάτων Συντήρηση 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Αλγόριθμος Σειρά από οδηγίες για τη λύση ενός προβλήματος ή Μια πεπερασμένη σειρά ενεργειών, αυστηρά καθορισμένων και εκτελέσιμων σε ορισμένο χρόνο, που περιγράφουν τη διαδικασία εκτέλεσης μιας εργασίας ή τον τρόπο επίλυσης ενός προβλήματος. 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Περιγραφή αλγορίθμου Λεκτική μορφή (Περιγραφή σε βήματα χρησιμοποιώντας λέξεις από την καθημερινή μας ζωή) Ψευδοκώδικας (Ποιο τυποποιημένη περιγραφή χρησιμοποιώντας καθορισμένες εντολές και σύμβολα) Σχηματική μορφή (Λογικά διαγράμματα - Flow Charts) Χρησιμοποιεί σύμβολα και σχήματα) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Παράδειγμα 1: Πρόσθεση 2 αριθμών (Λεκτική Περιγραφή) 1. Διάβασε τον πρώτο αριθμό 2. Διάβασε τον δεύτερο αριθμό 3. Πρόσθεσε τους δύο αριθμούς 4. Τύπωσε το άθροισμα 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Παράδειγμα 1: Πρόσθεση 2 αριθμών (Ψευδοκώδικας) 1.Διάβασε number1 2. Διάβασε number2 3. Total =number1+number2 4. Τύπωσε Total 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Σχηματική μορφή (Λογικό Διάγραμμα ) ΕΙΣΟΔΟΣ ή ΕΞΟΔΟΣ ενέργεια απόφαση Αρχή ή τέλος Ροή δεδομένων ή ενεργειών Σύνδεσμος 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Παράδειγμα 1: Πρόσθεση 2 αριθμών (Λογικό Διάγραμμα ) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Αρχή Διάβασε number1 Διάβασε number2 Total number1+ number2 Τέλος 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Προκαταρκτική Εκτέλεση Δίνουμε τυχαίες τιμές (Δεδομένα) στον αλγόριθμο και τον εκτελούμε για να δούμε τι αποτελέσματα θα μας δώσει (Πληροφορίες)\ Με την Προκαταρκτική Εκτέλεση ελέγχουμε την ορθότητα των αποτελεσμάτων του αλγορίθμου 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Αρχή Num 1 Num2 Total Αποτέλεσμα Τέλος 150 120 270 -15 45 30 -370 -130 -500 Διάβασε number1 Διάβασε number2 Total number1+ number2 Τύπωσε Total Τέλος 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Διαδοχική Δομή ή Δομή Ακολουθίας Είναι η δομή κατά την οποία η μια εντολή ακολουθεί την άλλη και εκτελούνται διαδοχικά. 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Αρχή Διάβασε number1 Διάβασε number2 Total number1+ number2 Τέλος 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Ασκήσεις Φύλλο Εργασίας 1 Ασκήσεις 2,3 (Κλικ) (Σε φύλλο Α4) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Βιβλιογραφία Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) http://www.moec.gov.cy/μέση εκπαίδευση/πληροφορική/Α’ Λυκείου/Αλγόριθμοι 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Αλγόριθμοι Μάθημα 2 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Στόχοι μαθήματος Επιθυμητά χαρακτηριστικά αλγορίθμου Ασκήσεις Επιθυμητά χαρακτηριστικά αλγορίθμου Ασκήσεις 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Επιθυμητά χαρακτηριστικά αλγορίθμου Σαφής Αποτελεσματικός Πραγματοποιήσιμος Ταχύς Οικονομικός Γενικός 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Χαρακτηριστικά καλού αλγορίθμου Σαφήνεια (λέξεις, ορθογραφία, σχήματα) Αποτελεσματικός (Να είναι πεπερασμένος και να οδηγεί στο επιθυμητό αποτέλεσμα) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Χαρακτηριστικά καλού αλγορίθμου Πραγματοποιήσιμος (Να έχει επαρκεί δεδομένα ώστε να μπορεί να πραγματοποιηθεί) Ταχύς (Να μην περιλαμβάνει αχρείαστες ενέργειες) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Χαρακτηριστικά καλού αλγορίθμου Οικονομικός (Να μην χρησιμοποιεί θέσεις μνήμης (Μεταβλητές) που δεν είναι απαραίτητες) Γενικός (Να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε παρόμοια προβλήματα) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Ασκήσεις Φύλλο Εργασίας 1 Ασκήσεις 1,4 (Κλικ) Σπίτι Ασκήσεις 5 (Σε φύλλο Α4) (Κλικ) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Βιβλιογραφία Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) http://www.moec.gov.cy/μέση εκπαίδευση/πληροφορική/Α’ Λυκείου/Αλγόριθμοι 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Αλγόριθμοι Μάθημα 3 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Στόχοι μαθήματος Δομή Διακλάδωσης 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Συνδέσου (Κλικ) Δομή Διακλάδωσης Συνδέσου (Κλικ) Δομή Διακλάδωσης 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Ασκήσεις Φύλλο Εργασίας 2 Ασκήσεις 1,2,3 (Κλικ) Σπίτι Ασκήσεις 4,5,6 (Σε φύλλο Α4) (Κλικ) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Βιβλιογραφία Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) http://www.moec.gov.cy/μέση εκπαίδευση/πληροφορική/Α’ Λυκείου/Αλγόριθμοι 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Αλγόριθμοι Μάθημα 4 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Στόχοι μαθήματος Ένθετη Δομή Διακλάδωσης 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Συνδέσου (Κλικ) Ένθετη Δομή Διακλάδωσης Συνδέσου (Κλικ) Ένθετη Δομή Διακλάδωσης 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Άσκηση Ένας αλγόριθμος ζητά τους βαθμούς ενός μαθητή στην Σεξουαλική Αγωγή , Μαθηματικά και Γυμναστική τους οποίους κατόπιν διαβάζει. Στην Συνέχεια βρίσκει τον μέσο όρο της βαθμολογίας. Αν ο μέσος όρος είναι μεγαλύτερος του 18 εμφανίζει το μήνυμα «είσαι μεγάλος γυναικάς». Αν ο μέσος όρος είναι μεταξύ 15 και 18 εμφανίζει το μήνυμα «Οι επιτυχίες σου είναι λιγοστές με τα κορίτσια». Τέλος αν ο μέσος όρος είναι μικρότερος του 15 εμφανίζεται το μήνυμα «Γίνε καλύτερα Μοναχός» 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Απάντηση Αρχή Τύπωσε “ Δώσε Βαθμό Σ.Α, Βαθμό Μ, Βαθμός Γ” Τύπωσε “ Δώσε Βαθμό Σ.Α, Βαθμό Μ, Βαθμός Γ” Διάβασε Βαθμός_Σ.Α, Βαθμός_Μ, Βαθμός_Γ Μ.Ο← (Βαθμός_Σ.Α + Βαθμός_Μ + Βαθμός_Γ) / 3 Ψευδή Μ.Ο >18 Αληθή Τύπωσε «Γυναικάς» Ψευδή Αληθή 15<=Μ.Ο <=18 Τύπωσε «Λιγοστές Επιτυχίες» Τύπωσε «Μοναχός» 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης Τέλος

Ασκήσεις Φύλλο Εργασίας 2 Άσκηση (Κλικ) Σπίτι Ασκήσεις 1,2 (Σε φύλλο Α4) (Κλικ) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Βιβλιογραφία Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) http://www.moec.gov.cy/μέση εκπαίδευση/πληροφορική/Α’ Λυκείου/Αλγόριθμοι 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Αλγόριθμοι Μάθημα 5 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Στόχοι μαθήματος Ένθετη Δομή Διακλάδωσης 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Ασκήσεις Φύλλο Εργασίας 2 Άσκηση 3 στην τάξη (Κλικ) Σπίτι Άσκηση 4 (Σε φύλλο Α4) (Κλικ) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Βιβλιογραφία Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) http://www.moec.gov.cy/μέση εκπαίδευση/πληροφορική/Α’ Λυκείου/Αλγόριθμοι 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Αλγόριθμοι Μάθημα 6 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Στόχοι μαθήματος Δομή Επανάληψης 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Συνδέσου (Κλικ) Δομή Επανάληψης Συνδέσου (Κλικ) Δομή Επανάληψης 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Παράδειγμα 1 Ένας αλγόριθμος ζητά από τον χρήστη να του δώσει ένα αριθμό. Στην συνέχεια διαβάζει τον αριθμό και εξετάζει αν είναι μεγαλύτερος του 15. Αν είναι μεγαλύτερος του 15 τον παρουσιάζει στην οθόνη του Η/Υ ενώ αν δεν είναι ζητά την επανάληψη της διαδικασίας δηλαδή ζητά ξανά ένα νέο αριθμό κ.λ.π 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Απάντηση Αρχή Τύπωσε «Δώσε Αριθμό» Διάβασε Arithmos Ψευδή Arithmos >15 Αληθή Τύπωσε Arithmos Τέλος 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Ασκήσεις Άσκηση 1 στην τάξη (Κλικ) Σπίτι Φύλο Εργασίας 1 (Σε φύλλο Α4) (Κλικ) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Βιβλιογραφία Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) http://www.moec.gov.cy/μέση εκπαίδευση/πληροφορική/Α’ Λυκείου/Αλγόριθμοι 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Αλγόριθμοι Μάθημα 7 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Στόχοι μαθήματος Δομή Επανάληψης 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Παράδειγμα 1 Ένας αλγόριθμος ζητά από τον χρήστη να του δώσει δύο αριθμούς. Στην συνέχεια διαβάζει τους δύο αριθμούς και τους προσθέτει. Αν το άθροισμα των αριθμών είναι μικρότερο του 30 τότε ζητά άλλους δύο αριθμούς και η διαδικασία επαναλαμβάνεται. Η διαδικασία θα σταματήσει όταν το άθροισμα των αριθμών είναι μεγαλύτερο ή ίσο του 30 οπότε και παρουσιάζει το μήνυμα «Είσαι Γουρουνοκέφαλος» Να γίνει προκαταρκτική εκτέλεση χρησιμοποιώντας διαδοχικά σαν είσοδο τα ζεύγη των αριθμών (5,23),(14,15),(5,3),(15,15) ,(5,15) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Athrisma← Aritmos _Α + Aritmos _Β Αρχή Print «Δώσε Αριθμούς» Read Aritmos_Α, Aritmos _Β Athrisma← Aritmos _Α + Aritmos _Β Αληθή Ψευδή Athrisma < 30 Print ‘Γουρουνοκέφαλος’ Τέλος 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Μεταβλητές Συνθήκη Αποτέλεσμα Athrisma Aritmos_Α Aritmos_B Athrisma < 30 T/F 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Μεταβλητές Συνθήκη Αποτέλεσμα Athrisma Aritmos_Α Aritmos_B Athrisma >= 30 T/F Είσαι Γουρουνοκέφαλος 28 5 23 28<30 T 29 14 15 29 < 30 7 3 7 < 30 30 30 < 30 F 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Παράδειγμα 2 Ένας αλγόριθμος ζητά από τον χρήστη να του δώσει ένα αριθμό. Στην συνέχεια διαβάζει τον αριθμό και εξετάζει αν είναι μεγαλύτερος του 10. Αν είναι μεγαλύτερος του 10 τον παρουσιάζει στην οθόνη του Η/Υ ενώ αν δεν είναι ζητά την επανάληψη της διαδικασίας δηλαδή ζητά ξανά ένα νέο αριθμό κ.λ.π. Αν η διαδικασία επαναληφθεί πάνω από πέντε φορές η προσπάθεια σταματά και ο αλγόριθμος εμφανίζει το μήνυμα «Κουράστηκα» 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Απάντηση Αρχή Metritis← 1 1 Γράψε «Δώσε Αριθμό» Διάβασε Arithmos Ψευδή >10 Αληθή Ψευδή Αληθή Metritis >5 Παρουσίασε Arithmos Γράψε «Κουράστηκα» Metritis ← Metritis + 1 03/04/2017 1 Ξένιος Αντωνιάδης Τέλος

Άσκηση για το σπίτι Ένας αλγόριθμος ζητά από τον χρήστη να του δώσει δύο αριθμούς. Στην συνέχεια διαβάζει τους δύο αριθμούς και τους προσθέτει. Αν το άθροισμα των αριθμών είναι μικρότερο του 30 τότε ζητά άλλους δύο αριθμούς και η διαδικασία επαναλαμβάνεται. Η διαδικασία θα σταματήσει όταν το άθροισμα των αριθμών είναι μεγαλύτερο ή ίσο του 30 οπότε και παρουσιάζει το μήνυμα «Είσαι Γουρουνοκέφαλος αρ 2» ή αν ο αριθμός των επαναλήψεων ξεπεράσουν τις 5 οπότε και παρουσιάζει το μήνυμα «Παρέτα με» . Να γίνει προκαταρκτική εκτέλεση χρησιμοποιώντας σαν είσοδο τα ζεύγη των αριθμών (5,23),(14,15),(5,3),(15,15) ,(5,15) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Βιβλιογραφία Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) http://www.moec.gov.cy/μέση εκπαίδευση/πληροφορική/Α’ Λυκείου/Αλγόριθμοι 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Αλγόριθμοι Μάθημα 8 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Στόχοι μαθήματος Δομή Επανάληψης 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Λύση άσκησης για το σπίτι Ένας αλγόριθμος ζητά από τον χρήστη να του δώσει δύο αριθμούς. Στην συνέχεια διαβάζει τους δύο αριθμούς και τους προσθέτει. Αν το άθροισμα των αριθμών είναι μικρότερο του 30 τότε ζητά άλλους δύο αριθμούς και η διαδικασία επαναλαμβάνεται. Η διαδικασία θα σταματήσει όταν το άθροισμα των αριθμών είναι μεγαλύτερο ή ίσο του 30 οπότε και παρουσιάζει το μήνυμα «Είσαι Γουρουνοκέφαλος αρ 2» ή αν ο αριθμός των επαναλήψεων ξεπεράσουν τις 5 οπότε και παρουσιάζει το μήνυμα «Παρέτα με» . Να γίνει προκαταρκτική εκτέλεση χρησιμοποιώντας σαν είσοδο τα ζεύγη των αριθμών (5,23),(14,15),(5,3),(15,15) ,(5,15) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Απάντηση Αρχή Metritis← 1 1 Τύπωσε «Δώσε Αριθμούς» Διάβασε Arithmos_Α, Arithmos _Β Athrisma← Arithmos _Α + Arithmos _Β Αληθή Ψευδή Athrisma < 30 Ψευδή Αληθή Metritis >5 Τύπωσε «Παρέτα με» Τύπωσε ‘Γουρουνοκέφαλος αρ 2’ Metritis ← Metritis + 1 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης Τέλος 1

Άσκηση 6 (Απροοπτάκι) Ένας αλγόριθμος διαβάζει ένα ακέραιο αριθμό ν μεγαλύτερο ή ίσο του 1 και τυπώνει το 2ν Να σχεδιαστεί το λογικό διάγραμμα και να γίνει προκαταρκτική εκτέλεση με ν=3 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Ι←Ι+1 Αρχή διάβασε ν Ι←1 Dinami←2 Αληθή Ψευδή Ι < ν Dinami ← Dinami *2 Print Dinami Ι←Ι+1 Τέλος 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Μεταβλητές Συνθήκη Αποτέλεσμα ι ν Dinami Ι<ν T/F 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Μεταβλητές Συνθήκη Αποτέλεσμα ι ν Dinami Ι<ν T/F 8 1 3 2 1<3 t 4 2<3 3<3 f 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Βιβλιογραφία Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) http://www.moec.gov.cy/μέση εκπαίδευση/πληροφορική/Α’ Λυκείου/Αλγόριθμοι 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Αλγόριθμοι Μάθημα 9 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Επανάληψη 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Παράρτημα 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Παράδειγμα 1 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

αν Α>Β τότε πρόσθεσε 1 στο Β διαφορετικά πρόσθεσε 2 στο Β Βάλε 1 στο Α Βάλε 3 στο Β αν Α>Β τότε πρόσθεσε 1 στο Β διαφορετικά πρόσθεσε 2 στο Β ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑΣ Αρχή Α←1 ΛΟΓΙΚΟ ΔΙΑΓΡΑΜΑ Β←3 Ψευδή Αληθή Α>Β Β←Β+2 Β←Β+1 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης Τέλος

Παράδειγμα 2 Να φτιάξετε ένα αλγόριθμο με χρήση Λογικού Διαγράμματος .Ο αλγόριθμος θα διαβάζει την ηλικία κάποιου. Στην συνέχεια θα ελέγχει την ηλικία και αν η ηλικία είναι μεγαλύτερη των 60 θα παρουσιάζει το μήνυμα «Μην ερωτευτείς ξανά , η μπογιά σου έχει ξεθωριάσει» διαφορετικά θα παρουσιάζει το μήνυμα «Είσαι λεβέντης αλλά μην το παρακάνεις». Στο τέλος ο αλγόριθμος θα παρουσιάζει το μήνυμα «Σας έχω ξεγελάσει ο έρωτας δεν κοιτάζει ηλικία» 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

η μπογιά σου έχει ξεθωριάσει Σας έχω ξεγελάσει ο έρωτας Αρχή Απάντηση Ηλικία Ψευδή Αληθή Ηλικία>60 Μην ερωτευτείς ξανά , η μπογιά σου έχει ξεθωριάσει Είσαι λεβέντης αλλά μην το παρακάνεις Σας έχω ξεγελάσει ο έρωτας δεν κοιτάζει ηλικία Τέλος 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Άσκηση 2 Να σχεδιάσετε ένα αλγόριθμο με χρήση λογικού διαγράμματος. Ο αλγόριθμος θα διαβάζει δύο αριθμούς και θα τους προσθέτει. Στη Συνέχεια θα ελέγχει αν το άθροισμα των αριθμών είναι μεγαλύτερο 175 και αν είναι τότε θα το διαιρεί στα δύο και θα παρουσιάζει το αποτέλεσμα, διαφορετικά αν το άθροισμα είναι μικρότερο ή ίσο του 175 τότε θα προσθέτει 30 στο αποτέλεσμα και θα το παρουσιάζει. 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Βιβλιογραφία Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) Σελ (208-215) 03/04/2017 Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) Σελ (208-215) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Αλγόριθμοι Μάθημα 3 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Στόχοι μαθήματος Λύση Άσκησης 2 Χαρακτηριστικά καλού αλγορίθμου Παραδείγματα 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Άσκηση 2 Να σχεδιάσετε ένα αλγόριθμο με χρήση λογικού διαγράμματος. Ο αλγόριθμος θα διαβάζει δύο αριθμούς και θα τους προσθέτει. Στη Συνέχεια θα ελέγχει αν το άθροισμα των αριθμών είναι μεγαλύτερο 175 και αν είναι τότε θα το διαιρεί στα δύο και θα παρουσιάζει το αποτέλεσμα, διαφορετικά αν το άθροισμα είναι μικρότερο ή ίσο του 175 τότε θα προσθέτει 30 στο αποτέλεσμα και θα το παρουσιάζει. 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Απάντηση Αρχή Αριθμός_Α Αριθμός_Β Αποτέλεσμα_1← Αριθμός Α + Αριθμός Β Ψευδή Αληθή Αποτέλεσμα_1>175 Αποτέλεσμα_2← Αποτέλεσμα_1 / 2 Αποτέλεσμα_2← Αποτέλεσμα_1 + 30 Αποτέλεσμα_2 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης Τέλος

Χαρακτηριστικά καλού αλγορίθμου Σαφής Αποτελεσματικός Πραγματοποιήσιμος Ταχύς Οικονομικός Γενικός 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Παράδειγμα Σας δίδεται ο πιο κάτω αλγόριθμος. Να εξετάσετε αν είναι καλός αλγόριθμος με βάση τα χαρακτηριστικά του καλού αλγορίθμου 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Σαφή? Ακριβής? Λεπτομερής? Ορθός? Αρχή Αριθμός_Α Αριθμός_Β Αποτέλεσμα_1← Αριθμός Α + Αριθμός Β Ψευδή Αληθή Αποτέλεσμα_1>170 Αποτέλεσμα_2← Αποτέλεσμα_1 / 2 Αποτέλεσμα_2← Αποτέλεσμα_1 + 30 Αποτέλεσμα_2 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης Τέλος

Άσκηση 3 Ένας αλγόριθμος διαβάζει τους βαθμούς ενός μαθητή στην Σεξουαλική Αγωγή , Μαθηματικά και Γυμναστική. Στην Συνέχεια βρίσκει τον μέσο όρο της βαθμολογίας. Αν ο μέσος όρος είναι μεγαλύτερος του 18 εμφανίζει το μήνυμα «είσαι μεγάλος γυναικάς». Αν ο μέσος όρος είναι μεταξύ 15 και 18 εμφανίζει το μήνυμα «Οι επιτυχίες σου είναι λιγοστές με τα κορίτσια». Τέλος αν ο μέσος όρος είναι μικρότερος του 15 εμφανίζεται το μήνυμα «Γίνε καλύτερα Μοναχός» 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Βιβλιογραφία Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) Σελ (210-212) 03/04/2017 Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) Σελ (210-212) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Αλγόριθμοι Μάθημα 4 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Στόχοι μαθήματος Λύση Άσκησης 3 Επαναληπτική δομή Παραδείγματα 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Άσκηση 3 Ένας αλγόριθμος διαβάζει τους βαθμούς ενός μαθητή στην Σεξουαλική Αγωγή , Μαθηματικά και Γυμναστική. Στην Συνέχεια βρίσκει τον μέσο όρο της βαθμολογίας. Αν ο μέσος όρος είναι μεγαλύτερος του 18 εμφανίζει το μήνυμα «είσαι μεγάλος γυναικάς». Αν ο μέσος όρος είναι μεταξύ 15 και 18 εμφανίζει το μήνυμα «Οι επιτυχίες σου είναι λιγοστές με τα κορίτσια». Τέλος αν ο μέσος όρος είναι μικρότερος του 15 εμφανίζεται το μήνυμα «Γίνε καλύτερα Μοναχός» 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Απάντηση Αρχή Βαθμός_Σ.Α, Βαθμός_Μ, Βαθμός_Γ Μ.Ο← (Βαθμός_Σ.Α + Βαθμός_Μ + Βαθμός_Γ) / 3 Ψευδή Μ.Ο >18 Αληθή «Γυναικάς» Ψευδή Αληθή 15<=Μ.Ο <=18 «Μοναχός» «Λιγοστές Επιτυχίες» Τέλος 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Παράδειγμα 1 Ένας αλγόριθμος ζητά από τον χρήστη να του δώσει ένα αριθμό. Στην συνέχεια διαβάζει τον αριθμό και εξετάζει αν είναι μεγαλύτερος του 15. Αν είναι μεγαλύτερος του 15 τον παρουσιάζει στην οθόνη του Η/Υ ενώ αν δεν είναι ζητά την επανάληψη της διαδικασίας δηλαδή ζητά ξανά ένα νέο αριθμό κ.λ.π 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Απάντηση Αρχή «Δώσε Αριθμό» Αριθμός Ψευδή Αληθή Αριθμός >15 Παρουσίασε Αριθμός Τέλος 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Παράδειγμα 2 Ένας αλγόριθμος ζητά από τον χρήστη να του δώσει ένα αριθμό. Στην συνέχεια διαβάζει τον αριθμό και εξετάζει αν είναι μεγαλύτερος του 15. Αν είναι μεγαλύτερος του 15 τον παρουσιάζει στην οθόνη του Η/Υ ενώ αν δεν είναι ζητά την επανάληψη της διαδικασίας δηλαδή ζητά ξανά ένα νέο αριθμό κ.λ.π .Να γίνει προκαταρκτική εκτέλεση χρησιμοποιώντας σαν είσοδο τους αριθμούς 5,7,12,15,30 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Απάντηση Είσοδος Έξοδος 5 7 12 15 30 Δώσε Αριθμό Αρχή 5,7,12,15,30 Print«Δώσε Αριθμό» Είσοδος Έξοδος 5 Δώσε Αριθμό 7 12 15 30 Read Αριθμός Ψευδή Αληθή Αριθμός >15 Print Αριθμός Τέλος 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Άσκηση 4 Ένας αλγόριθμος ζητά από τον χρήστη να του δώσει δύο αριθμούς. Στην συνέχεια διαβάζει τους δύο αριθμούς και τους προσθέτει. Αν το άθροισμα των αριθμών είναι μικρότερο του 30 τότε ζητά άλλους δύο αριθμούς και η διαδικασία επαναλαμβάνεται. Η διαδικασία θα σταματήσει όταν το άθροισμα των αριθμών είναι μεγαλύτερο ή ίσο του 30 οπότε και παρουσιάζει το μήνυμα «Είσαι Γουρουνοκέφαλος» Να γίνει προκαταρκτική εκτέλεση χρησιμοποιώντας σαν είσοδο τα ζεύγη των αριθμών (5,23),(30,15),(5,3),(13,10) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Βιβλιογραφία Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) Σελ (215-219) 03/04/2017 Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) Σελ (215-219) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Αλγόριθμοι Μάθημα 5 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Στόχοι μαθήματος Λύση Άσκησης 4 Επαναληπτική δομή Παραδείγματα 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Άσκηση 4 Ένας αλγόριθμος ζητά από τον χρήστη να του δώσει δύο αριθμούς. Στην συνέχεια διαβάζει τους δύο αριθμούς και τους προσθέτει. Αν το άθροισμα των αριθμών είναι μικρότερο του 30 τότε ζητά άλλους δύο αριθμούς και η διαδικασία επαναλαμβάνεται. Η διαδικασία θα σταματήσει όταν το άθροισμα των αριθμών είναι μεγαλύτερο ή ίσο του 30 οπότε και παρουσιάζει το μήνυμα «Είσαι Γουρουνοκέφαλος» Να γίνει προκαταρκτική εκτέλεση χρησιμοποιώντας σαν είσοδο τα ζεύγη των αριθμών (5,23),(14,15),(5,3),(15,15) ,(5,15) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Άθροισμα← Αριθμός_Α + Αριθμός_Β Αρχή Απάντηση (5,23),(30,15),(5,3),(13,10) Print «Δώσε Αριθμούς» Είσοδος Έξοδος 5,23 Δώσε Αριθμόυς 30,15 Γουρουνοκέφαλος Read Αριθμός_Α, Αριθμός_Β Άθροισμα← Αριθμός_Α + Αριθμός_Β Ψευδή Αληθή Άθροισμα >= 30 Print ‘Γουρουνοκέφαλος’ Τέλος 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Παράδειγμα 1 Ένας αλγόριθμος ζητά από τον χρήστη να του δώσει ένα αριθμό. Στην συνέχεια διαβάζει τον αριθμό και εξετάζει αν είναι μεγαλύτερος του 10. Αν είναι μεγαλύτερος του 10 τον παρουσιάζει στην οθόνη του Η/Υ ενώ αν δεν είναι ζητά την επανάληψη της διαδικασίας δηλαδή ζητά ξανά ένα νέο αριθμό κ.λ.π. Αν η διαδικασία επαναληφθεί πάνω από πέντε φορές η προσπάθεια σταματά και ο αλγόριθμος εμφανίζει το μήνυμα «Κουράστηκα» 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Απάντηση Αρχή Μετρητής← 1 1 Γράψε «Δώσε Αριθμό» Διάβασε Αριθμός Ψευδή Αριθμός >10 Αληθή Ψευδή Αληθή Μετρητής >5 Παρουσίασε Αριθμός Γράψε «Κουράστηκα» Μετρητής← Μετρητής + 1 03/04/2017 1 Ξένιος Αντωνιάδης Τέλος

Άσκηση 5 Ένας αλγόριθμος ζητά από τον χρήστη να του δώσει δύο αριθμούς. Στην συνέχεια διαβάζει τους δύο αριθμούς και τους προσθέτει. Αν το άθροισμα των αριθμών είναι μικρότερο του 30 τότε ζητά άλλους δύο αριθμούς και η διαδικασία επαναλαμβάνεται. Η διαδικασία θα σταματήσει όταν το άθροισμα των αριθμών είναι μεγαλύτερο ή ίσο του 30 οπότε και παρουσιάζει το μήνυμα «Είσαι Γουρουνοκέφαλος αρ 2» ή αν ο αριθμός των επαναλήψεων ξεπεράσουν τις 5 οπότε και παρουσιάζει το μήνυμα «Παρέτα με» . Να γίνει προκαταρκτική εκτέλεση χρησιμοποιώντας σαν είσοδο τα ζεύγη των αριθμών (5,23),(14,15),(5,3),(15,15) ,(5,15) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Αλγόριθμοι Μάθημα 6 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Στόχοι μαθήματος Λύση Άσκησης 5 Επανάληψη 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Άσκηση 5 Ένας αλγόριθμος ζητά από τον χρήστη να του δώσει δύο αριθμούς. Στην συνέχεια διαβάζει τους δύο αριθμούς και τους προσθέτει. Αν το άθροισμα των αριθμών είναι μικρότερο του 30 τότε ζητά άλλους δύο αριθμούς και η διαδικασία επαναλαμβάνεται. Η διαδικασία θα σταματήσει όταν το άθροισμα των αριθμών είναι μεγαλύτερο ή ίσο του 30 οπότε και παρουσιάζει το μήνυμα «Είσαι Γουρουνοκέφαλος αρ 2» ή αν ο αριθμός των επαναλήψεων ξεπεράσουν τις 5 οπότε και παρουσιάζει το μήνυμα «Παρέτα με» . Να γίνει προκαταρκτική εκτέλεση χρησιμοποιώντας σαν είσοδο τα ζεύγη των αριθμών (5,23),(14,15),(5,3),(15,15) ,(5,15) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Άθροισμα← Αριθμός_Α + Αριθμός_Β Είσοδος Έξοδος 5,23 Δώσε Αριθμό 14,15 5,3 15,15 Γουρουν. Αρχή Απάντηση Μετρητής← 1 1 Τύπωσε «Δώσε Αριθμούς» Διάβασε Αριθμός_Α, Αριθμός_Β Άθροισμα← Αριθμός_Α + Αριθμός_Β Ψευδή Αληθή Άθροισμα >= 30 Ψευδή Αληθή Μετρητής >5 «Παρέτα με» ‘Γουρουνοκέφαλος αρ 2’ Μετρητής← Μετρητής + 1 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης Τέλος 1

Άσκηση 6 (Απροοπτάκι) Ένας αλγόριθμος διαβάζει ένα ακέραιο αριθμό ν μεγαλύτερο ή ίσο του 1 και τυπώνει το 2ν Να σχεδιαστεί το λογικό διάγραμμα και να γίνει προκαταρκτική εκτέλεση με ν=3 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

3 8 Είσοδος Έξοδος Ι←Ι+1 Αρχή διάβασε ν Ι←1 Δύναμη←2 Αληθή Ψευδή Ι < ν Δύναμη←Δύναμη*2 Print Δύναμη Ι←Ι+1 Τέλος 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Τέλος 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Επανάληψη 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Παράδειγμα 2 Ένα παιδί θέλει να διασταυρώσει ένα πολυσύχναστο δρόμο .Να γραφεί αλγόριθμος με χρήση λογικού διαγράμματος που να διασφαλίζει ότι το παιδί θα διασταυρώσει με ασφαλή τρόπο 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ΑΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕ ΤΑ Αρχή 4 ΚΟΙΤΑΞΕ ΔΕΞΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ΑΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ Κοίταξε αριστερά 1 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ΑΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕ ΤΑ 1 ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ΑΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ Έρχονται αυτοκίνητα Από δεξιά ή αριστερά ΟΧΙ ΝΑΙ 3 2 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

3 2 Περίμενε για λίγο Διασταύρωσε 4 Τέλος 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Να χρησιμοποιήσετε λογικά διαγράμματα Ασκήσεις Σελίδα 213-214 Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 (Σπίτι) Άσκηση 5α (Σπίτι) Να χρησιμοποιήσετε λογικά διαγράμματα 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Αλγόριθμοι Μάθημα 3 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Στόχοι μαθήματος Λύσεις Ασκήσεων 4, 5α ,5β σελ 214 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Αλγόριθμοι Μάθημα 4 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Στόχοι μαθήματος Παράδειγμα 1 (σελ 216) Παράδειγμα 2 (σελ 216) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Παράδειγμα 1 Να γραφεί αλγόριθμος με χρήση ΔΡΔ για την σχεδίαση ενός τετραγώνου πλευράς μήκους 5cm.θεωρείστε ότι το μολύβι βρίσκεται στο σημείο Α με κατεύθυνση προς τα πάνω. 5cm 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης Α

Παράδειγμα 2 Να γραφεί αλγόριθμος με χρήση ΔΡΔ που να δημιουργεί το πιο κάτω σχήμα 60 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Βιβλιογραφία Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) Σελ (216-218) 03/04/2017 Βιβλίο Ε.Σ.Η.Υ (Α΄ Λυκείου) Σελ (216-218) 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Να χρησιμοποιήσετε λογικά διαγράμματα και μετρητές Ασκήσεις Σελίδα 221 Άσκηση 3α, 3β, 3γ Να χρησιμοποιήσετε λογικά διαγράμματα και μετρητές 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Αλγόριθμοι Μάθημα 5 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης

Στόχοι μαθήματος Λύσεις Ασκήσεων 3α, 3β, 3γ σελ 221 03/04/2017 Ξένιος Αντωνιάδης