ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΠΟΘΕΜΑ:ΠΑΘΗΤΙΚΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
.
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;  Πρώτα από όλα, το κάθε μέλος της ομάδας αναλαμβάνει έναν ρόλο. Μα ποιοι είναι αυτοί οι.
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Είδη προβλημάτων στην κλασματική μονάδα
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας … ενδείκνυται η ανοιχτή ακρόαση ή η χρήση hands-free.
KINHTΟ THΛΕΦΩΝΟ & ΥΓΕΙΑ
Είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούμε όλες τις δυνατότητες που δίνει το κινητό τηλέφωνο; ΤΩΝ: ΚΩΝ/ΝΟΥ ΘΕΟΤΟΚΑ ΘΑΝΟΥ ΘΩΔΟΥ.
«Στατιστική έρευνα για τα κινητά τηλέφωνα»
«Στατιστική έρευνα για τα κινητά τηλέφωνα»
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό;
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Πανελληνιοσ διαγωνισμοσ
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Θα εμπιστευόσασταν τη καλή λειτουργία του αυτοκινήτου σας σε ένα γιατρό ;
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ. ΕΧΘΡΟΣ ‘Η ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ;
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Ηχορύπανση \ φωτορύπανση
Πιθανές επιπτώσεις του κινητού στον άνθρωπο  Διαταραχή μνήμης, συγκέντρωσης  Πονοκέφαλοι  Αλλοιώσεις στο DNA  Κίνδυνος ανάπτυξης κακοήθους όγκου στον.
Θέμα: «Κινητά Τηλέφωνα και Υγεία»
1 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΒΑΔΙΑΣ Σχολ. Έτος Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας !!! Ενδείκνυται η ανοιχτή.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Ακτινοβολία – Δείκτης SAR
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
KINHTO.
Κινητά Τηλέφωνα -Ασφάλεια-
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τομέας Ηλεκτρονικής 2 ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας Μελέτη και Εφαρμογή Τηλεματικών Υπηρεσιών σε πραγματικές συνθήκες για τα.
Το Κάπνισμα Βλάπτει Σοβαρά Την Υγεία!
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Υπάρχει λύση;.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Forum : Χρήση στη διδακτική πρακτική Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique"
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΟΜΑΔΑ 2 ΓΙΟΣΜΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΙΟΣΜΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΡΑΦΙΑΔΕΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΑΦΙΑΔΕΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΟΛΑΚΗΣ ΑΚΗΣ ΤΣΟΛΑΚΗΣ ΑΚΗΣ.
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
ΣΤΑΣΙΝΟΥ ΑΓΝΗ ΕΣΔΥ/ΤΕΙ: ΕΦΗΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Το σώμα ως μια μηχανή.
Το κινητό τηλέφωνο και οι επιπτώσεις του.
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ένα είδος επιβλαβούς ακτινοβολίας είναι αυτή του κινητού :
Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
3ο Γυμνάσιο Βόλου Κύπρου 9 & Λόρδου Βύρωνος τ.κ , Βόλος
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Ερευνητική Εργασία του 9ου ΕΠΑΛ Πάτρας
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο μαθητών: 63 Άκυρα: 02 Έγκυρα: 61.
Ερευνητική εργασία τμήμα (Α1) 2ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 6ο ΕΠΑΛ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
Ασφαλής χρήση παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ Ο ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΗΣ Β’ ΤΑΞΗΣ 1ου ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΙΚΗ ΚΑΤΣΑΛΑΚΗ ΠΕ09 ΟΙΚΟΜΟΛΟΓΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΠΕ04 ΦΥΣΙΚΟΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ , ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΣΑΣ .

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΚΙΝΗΤΟ ;

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΚΙΝΗΤΟ ;

ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ , ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΙΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΑΣ Ή ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΑΥΤΩΝ ;

ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ;

ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ;

ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟΣ ΣΑΣ ;

ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟΣ ΣΑΣ ;

ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΙΝΗΤΩΝ , ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΙΝΗΤΩΝ , ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ

ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΤΕ ΚΙΝΗΤΟ ;

ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΤΕ ΚΙΝΗΤΟ ;

ΕΧΕΤΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ;

ΕΧΕΤΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ;

ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΜΙΛΑΤΕ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ;

ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΜΙΛΑΤΕ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ;

ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΣΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΑΝΑ ΚΛΗΣΗ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΚΛΗΘΟΥΝ ΒΛΑΒΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ;

ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΣΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΑΝΑ ΚΛΗΣΗ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΚΛΗΘΟΥΝ ΒΛΑΒΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ;

ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ; ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ;

ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ; ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ;

ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ , ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ;

ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ , ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ;

ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ;

ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ;

ΕΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΡΩΤΗΣΗ , ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ;

ΕΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΡΩΤΗΣΗ , ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ;

ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ;

ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ;

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ;

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ;

ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΙΑΣ ΚΛΗΣΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ :

ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΙΑΣ ΚΛΗΣΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ :

ΕΧΕΤΕ ΠΟΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ , ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΑΠΟ ΤHN ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ;

ΚΑΡΚΙΝΟ ΚΑΙ ΒΛΑΒΕΣ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ . ΜΕΙΩΣΗ ΣΠΕΡΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΕΙΡΟΤΗΤΑ . ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΕΙΕΣ . ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ . ΒΛΑΒΕΣ ΣΤΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ . ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΩΜΑΛΕΙΕΣ . ΧΤΥΠΗΜΑ ΚΕΡΑΥΝΟΥ . «ΤΡΥΠΑ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ » .

ΕΧΕΤΕ ΠΟΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ , ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΑΠΟ ΤHN ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ;

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΡΚΙΝΩΝ . ΒΛΑΒΕΣ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ. ΒΛΑΒΕΣ ΣΤΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ .

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΚΙΝΗΤΟ ;

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΚΙΝΗΤΟ ;

ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ; ΤΙΠΟΤΑ , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ . ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΤΕ ΗΣΥΧΟΥΣ . ΡΑΦΙΑ , ΟΠΟΥ ΘΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΜΑΣ . ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ . ΧΡΗΣΗ HANDS FREE ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΘΗΚΗΣ . ΑΥΣΤΗΡΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ . ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ . ΌΛΑ ΕIΝΑΙ ΣΥΝΩΝΟΜΟΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ , ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟΒΛΑΚΩΝΕΙ … ΑΣ ΤΟ ΛΥΣΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ . ΌΧΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ . ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΡΑΞΙΑ ΤΟΥΣ . ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΌΧΙ ΑΠΟΒΟΛΕΣ . ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ … ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΔΟ . ΔΕΝ ΞΕΡΩ . ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ .

ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ; ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ. ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑ ΣΗΜΑΤΟΣ. ΚΙΝΗΤΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ . ΣΥΖΗΤΗΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ . ΑΥΣΤΗΡΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ .

Κάντε κλικ για να δείτε την ταινία

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ , ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ , ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ Σ’ ΑΥΤΌ , ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΔΩ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ ΣΗΜΕΡΑ .