1 Τα Οικονομικά των Βιομηχανιών Δικτύου και του Internet Main references: Economides, N., (1996), ‘The economics of Networks’, International Journal of.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Advertisements

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Ιωάννης Κόμνιος Μεταπτυχιακή Διατριβή Τμήμα.
Σχέση ισοτιμίας και εισοδήματος
1 Η Βιομηχανία Υλικού και η Βιομηχανία Λογισμικού Background reading: Varian, H.R., (2003), Intermediate microeconomics. New York: Norton. (Chapter 28:Game.
Δίκτυα υπολογιστών.
Ζήτηση των Αγαθών..
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΩΝ ΟΡΕΩΝ
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Στόχοι Να εξηγήσουμε τι είναι τα δίκτυα υπολογιστών, ποιες είναι οι βασικές κατηγορίες τους και ποιες οι πιο συνηθισμένες τοπολογίες τους. Να περιγράψουμε.
Ανάλυση Πολλαπλής Παλινδρόμησης
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Εργασία με θέμα την..... «Μεθοδολογία Prototyping» Ομάδα εργασίας: Β.Γκάμας Α.Νταής Χρ.Παλάσκας Π. Σταυρόπουλος.
Τεχνολογία Δικτύων Επικοινωνιών
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
1 Συλλογικοί Κατάλογοι & Διαδίκτυο Μιχάλης Σφακάκης.
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Οικονομικές Πολιτικές και Στρατηγική Τιμολόγησης Δικτυακών Υπηρεσιών Ε’ εξάμηνο Διδάσκοντες Διδάσκοντες : Καθηγητής.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Δίκτυα & Ε π ικοινωνία Υ π ολογιστών Διάλεξη 7 η -
1 Χαρακτηριστικά ενός Μ/Μ/1 συστήματος : Αφίξεις κατανεμημένες κατά Poisson Εκθετικά κατανεμημένοι χρόνοι εξυπηρέτησης Οι χρόνοι εξυπηρέτησης είναι αμοιβαία.
Εισαγωγικά Θέματα WWW Δίκτυα Διανομής Περιεχομένου Τεχνολογίες, Παραδείγματα και Προοπτικές ΔΙΑΚΟΜΙΧΑΛΗΣ ΜΗΝΑΣ.
Ανεργία Φυσικό ποσοστό ανεργίας (ΦΠΑ): μέσο ποσοστό ανεργίας γύρω από το οποίο κυμαίνεται το ποσοστό ανεργίας ΦΠΑ t.
Προκλήσεις κλάδου: Κόστος κινητής τηλεφωνίας Οι τιμές στην Ελλάδα έχουν προσεγγίσει το μέσο όρο των τιμών στην Ευρωπαϊκή Ένωση το Η πτωτική πορεία.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
1 Έλεγχος ροής και συμφόρησης (flow and congestion control) flow control Ο όρος έλεγχος ροής (flow control) χρησιμοποιείται συχνά για να περιγράψει τους.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
1 ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ. Δίκτυα Υπολογιστών.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ/ ΤΙΜΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ/ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΚΤΥΑ ΗΥ - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Μελέτη και Υλοποίηση Πιλοτικού Δικτύου IPv6 Επίβλεψη: Χρίστος Κ. Ζάχος Γκέκας Δημήτριος Παπαγεωργίου Ιωάννης.
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Εργασία του/της…...
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 4η
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 5η
Λειτουργικά Συστήματα Πολλών Χρηστών
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Μικροοικονομική Θεωρία και Πολιτική Ενότητα 2: ΖΗΤΗΣΗ. Διάλεξη 3. Γεώργιος Θεοδοσίου, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, T.E.I. Θεσσαλίας.
Μακροοικονομία Διάλεξη 5. Πληθωρισμός: μετράει τη μεταβολή του γενικού επιπέδου των τιμών Τα αίτια του Πληθωρισμού 1)Η θεωρία του πληθωρισμό ζήτησης:
ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3ο& 4ο
Καταναλωτές , πωλητές και πλεονάσματα
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
D. ACEMOGLU, D. LAIBSON, J. A. LIST
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet Μάθημα 7.9: Δρομολόγηση
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
Τα μέσα εμπορικής πολιτικής 1. δασμός
Oι τιμές των αγαθών προσδιορίζονται στην αγορά από την αλληλεπίδραση των δυνάμεων της ζήτησης και της προσφοράς.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τα Οικονομικά των Βιομηχανιών Δικτύου και του Internet Main references: Economides, N., (1996), ‘The economics of Networks’, International Journal of Industrial Organisation. 14(2): Gupta,A.-Stahl,D.-Whinston,A.B., (1999), `The Economics of Network Management’, Communications of ACM, 42(9): Oz Shy, (2001), The economics of network industries. Cambridge University Press. Chapter 7.  Τα οικονομικά των βιομηχανιών δικτύου  Τιμολόγηση της κίνησης στο Διαδίκτυο  Τα οικονομικά του Διαδικτύου  Το εμπόριο στο Διαδίκτυο  Φορολόγηση του εμπορίου στο Διαδίκτυο

2  Κατηγοριοποίηση των δικτύων  Δίκτυα απλής κατεύθυνσης (one-way)  Δίκτυα διπλής κατεύθυνσης (two-way)  Συμπληρωματικότητα δικτυακών αγαθών και συμβατότητα Τα Οικονομικά των Βιομηχανιών Δικτύου S Α Β Γ Δ Ζ Ε SΑSΑ Α1Α1 Α2Α2 Α3Α3 SΒSΒ Β1Β1 Β2Β2 Β3Β3

3  Εξωτερικότητες δικτύου  Λόγοι ύπαρξης εξωτερικοτήτων δικτύου  Άμεση εξωτερικότητα  Έμμεση εξωτερικότητα  Εξωτερικότητες δικτύου και δομή αγοράς  Πρόσκληση για είσοδο  Ανταγωνιστικό αποτέλεσμα  Αποτέλεσμα δικτύου  Διασύνδεση ή απαγόρευση εισόδου από τοπικό μονοπωλητή Τα Οικονομικά των Βιομηχανιών Δικτύου

4  Τα οικονομικά της διοίκησης δικτύου  Η προσέγγιση των ποσοτικών ορίων (quantity limits)  Η προσέγγιση της τιμολόγησης (pricing)  Ποιότητα υπηρεσίας και τιμολόγηση  Τιμολόγηση της κίνησης στο Διαδίκτυο Τα Οικονομικά των Βιομηχανιών Δικτύου

5 Τιμολόγηση της κίνησης στο Διαδίκτυο  Η δυναμική τιμολόγηση έχει πλεονεκτήματα σε σχέση με την σταθερή τιμολόγηση και την τιμολόγηση βασισμένη στο χρόνο πρόσβασης  Καθαρή ωφέλεια ή ωφέλεια συστήματος = μεικτή χρησιμότητα καταναλωτή – αντιχρησιμότητα λόγω καθυστέρησης, πλεόνασμα καταναλωτή = ωφέλεια συστήματος – πληρωμές του καταναλωτή

6  Επιθυμητά χαρακτηριστικά του μηχανισμού τιμολόγησης στο Διαδίκτυο.  Οι τιμές πρέπει να ενθαρρύνουν τους χρήστες να χρησιμοποιούν το δίκτυο όταν είναι λιγότερο κορεσμένο μεταφέροντας τη ζήτηση μέσα στο χρόνο.  Οι τιμές πρέπει να λαμβάνουν υπόψη την επίδραση της υπάρχουσας ζήτησης στη μελλοντική.  Οι τιμές πρέπει να αντανακλούν το φορτίο που δημιουργείται στους routers και gateways.  Το σχήμα τιμολόγησης πρέπει να υπολογίζεται με αποκεντρωμένο τρόπο.  Οι τιμές πρέπει να δημιουργούν αποτελεσματική διαχείριση στο φορτίο αναδιανέμοντάς το μεταξύ των κόμβων.  Πρέπει να υπάρχουν συνδέσεις με διαφορετικές προτεραιότητες για να λαμβάνονται υπόψη οι διαφορετικές ποιότητες υπηρεσίας που απαιτούνται από τις διαφορετικές εφαρμογές και χρήστες. Τιμολόγηση της κίνησης στο Διαδίκτυο

7  Προσαρμογή δυναμικών τιμών  Μακροχρόνια μορφή ζήτησης (long-term demand pattern)  Βραχυχρόνια μορφή ζήτησης (short-term demand pattern) Τιμολόγηση της κίνησης στο Διαδίκτυο

8  Ιστορική εξέλιξη του Internet  Τιμολόγηση των υπηρεσιών του Internet με αναλυτική προσέγγιση  Υπάρχουν n πιθανοί χρήστες Internet  Ο κάθε καταναλωτής i μεταδίδει q i πακέτα στο δίκτυο (Σύνολο πακέτων σε μια ορισμένη χρονική περίοδο: Q=Σ q i ).  Η χωρητικότητα του δικτύου είναι Q  p είναι η τιμή του πακέτου που μεταδίδεται στο Internet Τα οικονομικά του Διαδικτύου

9  Η συνάρτηση χρησιμότητας για κάθε καταναλωτή i είναι: Χρήση ισορροπίας χωρίς τιμολόγηση βασισμένη στη συμφόρηση  Λύνοντας ως προς q i και Q έχουμε: Τα οικονομικά του Διαδικτύου

10  Συμπέρασμα: Η ατομική χρήση του Internet αυξάνεται εις το τετράγωνο με τη χωρητικότητα του δικτύου και μειώνεται με την αντι-χρησιμότητα που προκαλεί η καθυστέρηση. Τα οικονομικά του Διαδικτύου

11 Χρήση ισορροπίας με τιμολόγηση βασισμένη στη συμφόρηση  Θέλουμε να βρούμε την άριστη κοινωνικά χρήση του δικτύου όπου όλοι οι καταναλωτές έχουν το ίδιο επίπεδο χρήσης, q i =q για όλα τα i=1,2,…,n.  Επιλογή του q ώστε να μεγιστοποιείται η κοινωνική ευημερία: Τα οικονομικά του Διαδικτύου

12  Κοινωνικά άριστη ατομική και συνολική χρήση  Συγκρίνοντας το ατομικό και συνολικό επίπεδο χρήσης με την περίπτωση όπου δεν επιβάλλεται τιμή συμφόρησης συμπεραίνουμε ότι όταν το Internet παρέχεται δωρεάν το δίκτυο υπερ- χρησιμοποιείται κατά το τετράγωνο του αριθμού των καταναλωτών: q/q * =Q/Q * =n 2 Τα οικονομικά του Διαδικτύου

13  Εύρεση τιμής ανά πακέτο στο κοινωνικά άριστο επίπεδο χρήσης του Internet Τα οικονομικά του Διαδικτύου

14  Συμπεράσματα  Η κοινωνικά άριστη τιμή είναι 0 όταν υπάρχει μόνο ένας καταναλωτής και αυξάνεται με το n αφού ο κάθε χρήστης συνεισφέρει στη συμφόρηση του δικτύου.  Η αύξηση της άριστης τιμής με το n είναι πιο γρήγορη όταν το δ αυξάνει.  Η κοινωνικά άριστη τιμή μειώνεται με την αύξηση της χωρητικότητας γιατί με την αύξηση της χωρητικότητας μειώνεται η συμφόρηση Τα οικονομικά του Διαδικτύου

15  Ο καταναλωτής γίνεται το κέντρο. Οφέλη καταναλωτή:  Άμεση επιλογή  Συγκρισιμότητα επιλογών  Παγκόσμια αγορά Το εμπόριο στο Διαδίκτυο

16  Προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι φορολογικές αρχές με τη φορολόγηση του εμπορίου στο Διαδίκτυο  Η τοποθεσία της έδρας της επιχείρησης μπορεί να διαφέρει από την τοποθεσία του διαχειριστή της σελίδας και του server που διενεργεί τις συναλλαγές  Η τοποθεσία του server δεν είναι εύκολο να αναγνωριστεί  Δεν υπάρχει εύκολα η δυνατότητα να επιβληθούν ποινές από τις φορολογικές αρχές  Ακόμη και εάν ο πωλητής είναι αναγνωρίσιμος δεν είναι εύκολο για τις φορολογικές αρχές να προσδιορίσουν την προστιθέμενη αξία του site, των servers και των συσκευών αποθήκευσης Φορολόγηση του εμπορίου στο Διαδίκτυο

17  Το πρόβλημα φορολόγησης των υπηρεσιών Internet Φορολόγηση του εμπορίου στο Διαδίκτυο Πελάτης (Α) Συσκευές αποθήκευσης δεδομένων (Β) Internet server (Δ) Ιδιοκτήτης / χειριστής (Γ) Χρηματική ροή Ροή πληροφοριών