 Π ΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ – ΤΥΧΑΙΑ ( ΒΑΣΗ ΕΚΑΔ )  Α ΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ – 1 Ο : ΖΩΝΗ (Α ΘΗΝΑ –Π ΕΙΡΑΙΑΣ / ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΠΑΡΧΙΑΣ / ΗΜΙΑΣΤΙΚΕΣ – ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Advertisements

Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Γιάννος Ιωάννου Σύμβουλος Καθηγητής Πληροφορικής Μέσης Εκπαίδευσης
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑΣ
Διαταραχη εθισμου στο διαδικτυο και εφηβεια
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
Ακατάλληλο και επιβλαβές περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Είσαι δυσαρεστημένος ή απογοητευμένος για όσα συμβαίνουν στη ζωή σου;
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΟΜΑΔΑ Ά Θανάσης Μυλωνάς Γιάννης Παπαδημητρίου Χριστίνα Πουλουκτσή
Project Β' Λυκείου. Πολλοί έφηβοι στρέφονται στο διαδίκτυο, προκειμένου να αντιμετωπίσουν συναισθήματα άγχους, μοναξιάς, κατάθλιψης. Είναι ένας τρόπος.
….για πολλές ώρες…..
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Θέμα project : Cyberbullying
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
 Υπάρχει πάντα ένας δράστης και ένα θύμα. Ο δράστης είναι αυτός που κάνει bullying και το θύμα είναι το παιδί που το δέχεται.  Ο δράστης μπορεί να.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Παραδοσιακά Παιχνίδια
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Ασφαλής χρήση του διαδικτύου
Εθισμός στην Τεχνολογία
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Κριτήρια επιλογής του θέματος
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Π ΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ – ΤΥΧΑΙΑ ( ΒΑΣΗ ΕΚΑΔ )  Α ΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ – 1 Ο : ΖΩΝΗ (Α ΘΗΝΑ –Π ΕΙΡΑΙΑΣ / ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΠΑΡΧΙΑΣ / ΗΜΙΑΣΤΙΚΕΣ – ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ) & 2 Ο : ΒΑΘΜΙΔΑ / ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ( ΓΥΜΝΑΣΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ / ΤΕΧΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ )  Σ ΤΟΧΟΣ : 1500 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ, 500 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ 500 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  1183 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ, 469 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ 164 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  Σ ΤΑΘΜΙΣΗ

Ο ρόλος του σχολείου στην διάδοση του Ιντερνέτ Ειδικότερα στην Τρίτη Ζώνη.

Οι ώρες απασχόλησης των μαθητών/μαθητριών στον Η/Υ (ποσοστά).

Πόσο σας αρέσουν οι παραπάνω δραστηριότητες όταν είστε στο διαδίκτυο – Προτιμήσεις των μαθητών/μαθητρι ών ως προς την απασχόληση τους στο Ιντερνέτ (μέσοι όροι – 1=Καθόλου έως 5=Πάρα πολύ).

Άρα η ιδέα του Ιντερνέτ από τους μαθητές/μαθήτριες ουσιαστικά δομείται και αποδίδεται στερεοτυπικά σαν διακίνηση πληροφορίας αλλά και σαν μέσο αλληλεπίδρασης λεκτικής κατά κύριο λόγο (chat) όπου η τεχνολογία συναντά την διασκέδαση και ψυχαγωγία (παιχνίδια-μουσική) αλλά και την περιήγηση/περιέργεια (Ψαχτήρια). Ουσιαστικά, εάν έπρεπε να δώσουμε έναν ορισμό του Ιντερνέτ, θα μπορούσαμε να το πούμε σαν ένα επικοινωνιακό κανάλι διασκέδασης και αλληλεπίδρασης της νέας γενιάς.

Πέντε Μ.Μ.Ε. και 14 κριτήρια. Η «ηγεμονία» της τηλεόρασης Διαδίκτυο : Ταχύτητα Απόκρισης και Ποικιλία Αυτό που «διατρέχει» αυτήν την έρευνα είναι ότι το Ιντερνέτ είναι περισσότερο «αντικείμενο γνώσης» παρά μέσο προς τη γνώση! ΤΩ

Στοιχεία της ταυτότητάς σου; Δεδομένα για προτιμήσεις σου, τα πιστεύω σου;

Πολιτική-Ιδεολογική- κοινωνική βία. Chat Πορνό Ακραία βία Βωμολοχίες Games -Κυρίως «κοινωνική» ή «Ψυχολογική» ενόχληση -Πολύ Υψηλού Βαθμού

Young K.S., Rodgers R. The relation between depression using BDI and Pathological Internet Use, 1997, Chicago IL. Poster presented at the 105 th annual meeting of the American Psychological Association, 15 th August 1997, Chicago IL Η αίσθηση του να είσαι στο Διαδίκτυο γίνεται η πιο σημαντική δραστηριότητα στη ζωή σου; Όταν δεν είσαι στο διαδίκτυο, περιμένεις να σου δοθεί η πρώτη ευκαιρία για να "ξανα-συνδεθείς"; Συμβαίνει να σου κάνουν παράπονα ή να δημιουργούνται εντάσεις με το περιβάλλον σου (οικογένεια, φίλοι...), επειδή μένεις πολλή ώρα συνδεδεμένος στο Ιντερνέτ; Καταλαβαίνεις ότι υπερβάλλεις (κάπου αισθάνεσαι άσχημα) και δεν είναι σωστό να ασχολείσαι τόσο πολύ αποκλειστικά με το Ιντερνέτ; Μήπως έχεις εγκαταλείψει ασχολίες που σου άρεσαν παλαιότερα, γιατί προτιμάς να ασχολείσαι περισσότερο με το Ιντερνέτ τώρα; Γυρνάς στο σπίτι σου από το σχολείο ή από κάπου έξω και "κολλάς" κατευθείαν στον υπολογιστή; Απορροφημένος από αυτό που κάνεις στο Ιντερνέτ, πόσο συχνά σου συμβαίνει να "ξεχνάς" βασικά πράγματα (όπως να φας, να πιεις νερό ή να κοιμηθείς);

Επιπολασμός τάσεων ΠΧΙ ανάλογα με τα κριτήρια δειγματοληψίας και το κοινωνικό φύλο.

Σαφώς «χειρότερη εικόνα» από τους μαθητές/μαθήτριες υψηλού κινδύνου. *Το τμήμα αυτό του ερωτηματολογίου είναι ελληνική προσαρμογή του ερωτηματολογίου Robbins («Σκέψεις για τους γονείς μου», Parental scale) από την Καθηγήτρια Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εύη Μακρή-Μπότσαρη. Βλέπε: Robbins, R. J. (1994). An assessment of perceptions of parental autonomy support and control: Child and parent correlates. Unpublished Doctoral Dissertation, Department of Psychology, University of Rochester, 1994.

η οποιαδήποτε στρατηγική ενίσχυσης της χρήσης του Ιντερνέτ από τους μαθητές/μαθήτριες, περνά αναγκαστικά από το προσλαμβανόμενο επίπεδο ελέγχου που έχουν οι εκπαιδευτικοί ως προς την χρήση του…

τόσο οι γονείς όσο και οι εκπαιδευτικοί μάλλον υπό-εκτιμούν το μέγιστο… Επίσης, όσον αφορά το μέγιστο χρόνο που «(οι μαθητές/μαθήτριες) έχουν κάτσει αδιάκοπα μπροστά σε Η/Υ και να είναι στο Δίκτυο», για άλλη μια φορά, τόσο οι γονείς όσο και οι εκπαιδευτικοί φαίνονται να δίνουν μικρότερους χρόνους (με τους εκπαιδευτικούς να είναι πιο κοντά στο «αληθινό» απ’ ότι οι γονείς).

 Οι εκπαιδευτικοί διατηρούν μια τάση υπερβολής απέναντι στην απερισκεψία των μαθητών/μαθητριών: νομίζουν ότι πολύ περισσότεροι μαθητές/μαθήτριες «κατεβάζουν» παράνομα μουσική ή λογισμικό και ότι περισσότεροι έχουν ενοχλήσει ή έχουν ενοχληθεί μέσω διαδικτύου. Εντούτοις, ακόμα και αυτοί υποτιμούν το ποσοστό των μαθητών/μαθητριών που έχουν συναντήσει δια ζώσης τις διαδικτυακές γνωριμίες τους.  Άρα αρχίζει να παγιώνεται πλέον η λογική που συναντήσαμε σε πολλούς πίνακες προηγουμένως: οι γονείς δεν πιστεύουν ότι τα παιδιά τους μπορούν να πράττουν σε τέτοιο ποσοστό απερισκεψίες ενώ οι εκπαιδευτικοί «υποτιμούν» τα παιδιά εφόσον υποθέτουν ότι πράττουν απερισκεψίες σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό απ’ ότι τα ίδια δηλώνουν.  Όπως είχαμε επισημάνει προηγουμένως, αυτή η πρακτική αποτελεί την πλέον επικίνδυνη απερισκεψία από μέρους των μαθητών/μαθητριών. Ούτε και οι εκπαιδευτικοί δεν «τολμούν» να πιστέψουν ότι θα μπορούσε να γίνεται κάτι τέτοιο!  Οι γονείς (με δύο εξαιρέσεις) δίνουν μια πιο «αισιόδοξη» εικόνα αν και οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι έχουν μαντέψει γενικά πολύ πιο επιτυχημένα από τους εκπαιδευτικούς: οι απαντήσεις που αποδίδουν στους μαθητές/μαθήτριες είναι πολύ πιο κοντά στις πραγματικές! Η ΠΧΙ είναι ένα κατά βάση «οικιακό» σύνδρομο: οι γονείς είναι πολύ πιο άμεσοι μάρτυρες μιας τέτοιας συμπεριφοράς από μέρους των παιδιών τους.