ΑΡΤΕΜΙΣ ΤΖΙΤΖΗ, ΠΕ2 ΤΕΓ ΛΥΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne and Maidstone(same level/different days) Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Εισαγωγικό μάθημα  Στόχοι:
Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
Φέρη Γαλιατσάτου: Η γλωσσική διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Κράτησα τη ζωή μου….
ΤΟΜΑΣ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
πώς να βοηθήσω το παιδί μου με τη μελέτη στο σπίτι
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Κατανόηση προφορικού λόγου Ι
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
Όταν οι υποθέσεις και τα θέματα της καθημερινότητάς σας γίνουν τόσα πολλά,
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Τελικές – Αιτιολογικές προτάσεις
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Στρατηγικές Πρόσληψης των Μορφοσυντακτικών Φαινομένων
Eργαστήριο.
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Α΄, Β΄, Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Ορεστιάδα 20/6/2013 Διδάσκοντας λογοτεχνία… τρόποι για την προσέγγιση του κειμένου και την παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου.
Διονύσιος Βυθούλκας Διευθυντής-Φιλόλογος
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Ανδρέας Ν. Ζεργιώτης Σχολικός Σύμβουλος 49ης Περιφέρειας Δ.Ε. Αττικής
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Το συγκεκριμένο διδακτικό σενάριο σχεδιάστηκε, προκειμένου να διδαχτεί σε τμήμα της β ’ Γυμνασίου που απαρτίζεται από αμιγώς αλλοδαπούς μαθητές με χώρες.
Εγγραμματισμός μέσα από τη λογοτεχνία
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Η διδασκαλία αδίδακτου κειμένου της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας στο Λύκειο «Υπατία»,25 Νοεμβρίου 2010 Χρύσα Αλεξοπούλου Αντώνης Μιχαηλίδης.
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
ΑΛΚΗΣ ΖΕΗ Το καπλάνι της βιτρίνας
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Θαλασσινά Τραγούδια Θαλασσινά Τραγούδια Ισμήνη Τσιγκανέ Τμήμα :Α4 Μάθημα : Νέα Ελληνική Λογοτεχνία Καθηγήτρια :Μπορέτου Στ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Για τα Τμήματα Υποδοχής Από το υλικό Διδασκαλίας Ελληνικής σε Αλλόγλωσσους Δρ. Σεραφείμ Ευαγγελία.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
Κωνσταντίνος μπούτας Σεπτέμβριος 2015 Ε,2. Μονσεράτ Τεμπέλια Το λιοντάρι και το ποντίκι.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Η Δομή του Εκπαιδευτικού Υλικού Για τη διδασκαλία της Γλώσσας στην Γ΄ τάξη του Δημοτικού χρησιμοποιείται το παρακάτω υλικό: Βιβλίο του Μαθητή, 3 τεύχη.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Άρθρα Παιδιά, ελάτε μαζί μου να σας ξεναγήσω στον μικρό - μεγάλο κόσμο των άρθρων!
Δελφίνια Μια παρουσίαση από τις:
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Ρήματα Ουσιαστικά Επίθετα Και πώς να τα ξεχωρίζουμε.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των γραμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΡΤΕΜΙΣ ΤΖΙΤΖΗ, ΠΕ2 ΤΕΓ ΛΥΩΝ

Πρόταση διδασκαλίας λογοτεχνικού κειμένου για προετοιμασία των μαθητών Πρόταση διδασκαλίας λογοτεχνικού κειμένου για προετοιμασία των μαθητών Επίπεδο: bac, b2 Ομάδα-Στόχος: Έφηβοι μαθητές θέμα: Το νησί της ελαφρόπετρας(απόσπασμα) Διδακτικός στόχος: επίθετα σε –ης/α/ικο, παρατατικός και αόριστος των ρημάτων σε -ώνω, μεσοπαθητική των ρημάτων β΄συζυγίας, νοηματική κατανόηση, εμπλουτισμός λεξιλογίου Απαιτούμενος χρόνος: 4 διδακτικές ώρες Υλικό: Φωτοτυπία με κείμενο και ασκήσεις, Δραστηριότητες στην τάξη και στο σπίτι: παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου

Το νησί της ελαφρόπετρας(απόσπασμα) Συμφωνήσαμε με τους φίλους να πάμε εκδρομή στην καμάρα που ζούσαν παλιά οι φώκιες. Τώρα δεν υπάρχουν πια, τις έδιωξε η πρόοδος. Ο ευτυχισμένος καιρός που έβρισκαν καταφύγιο σ’ αυτή τη σπηλιά τη σκαλισμένη από τα αιγαιοπελαγίτικα κύματα έσβησε. Ένας μεγαλοπρεπής βράχος προεκτείνει τη ράχη του βουνού και βυθίζεται στη θάλασσα. Στη στάθμη των κυμάτων βρίσκεται η σπηλιά που άλλοτες κατέφευγαν οι φώκιες. Πιο ψηλά, γωνιασμένο ανάμεσα σε δυο βράχους γρανίτη, σα γλάρος σε αναπαμό, το κάτασπρο μοναστήρι. Είχα την τύχη ν’ αγναντέψω ένα ζευγάρι φώκιες της Μεσογείου. Ήμουν πολύ μικρός τότε, ο πατέρας μου, ανταποκρινόμενος στις φωνές του θαυμασμού μου, με σήκωσε στα χέρια για να δω καλύτερα το θέαμα. Δυο μελαχρινά , στρογγυλά κεφάλια, που έμοιαζαν με τους βράχους στ’ ακρογιάλι, βουτούσαν κι αναδύονταν φυσώντας ένα μικρό σιντριβάνι νερού από τα ρουθούνια. Δυο σώματα μακρουλά άφηναν αυλάκι αφρού πίσω τους. «Οι τελευταίες φώκιες», μου είπε ο πατέρας μου, «βλέπεις ίσως , το τελευταίο ζευγάρι. Χαιρέτησέ το!» Κουνούσα τα χέρια μου φρενιασμένα προς τα πελαγίσια θηλαστικά, που ακολουθούσαν ατάραχα το δρόμο τους. Ήταν η πρώτη και η στερνή φορά που είδα φώκιες ελέφτερες. Η εικόνα τους χαράχτηκε βαθιά μέσα μου και ξεπετιέται κάθε φορά που, συμπτωματικά περιπλανώμενος σε ζωολογικούς κήπους, ανακαλύπτω με οργή αυτές τις στερημένες από τη λευτεριά του πελάγου υπάρξεις, έξω από το πραγματικό τους στοιχείο, να εξαντλούνται σ’ ένα απελπιστικό πήγαιν’ έλα μέσα σε μια μικρή δεξαμενή με βρώμικο νερό. Οι επιγραφές λένε πως είναι φώκιες, οταρίες, θαλασσινοί ελέφαντες. Στην πραγματικότητα δεν είναι τίποτ’ άλλο από αιχμάλωτες, μετατοπισμένες, εκφυλισμένες, δύστυχες ζωές, που τις θαυμάζουν κάτι τεμπέληδες και κάτι μπλαζέ. Αντ.Γεωργάκις, το νησί της ελαφρόπετρας, εκδ.Χατζηνικολή 1988

Διευκρίνιση σημασίας λεκτικών όρων Παράγωγα, συνώνυμα, εκφράσεις καμάρα, το καταφύγιο, σκαλισμένη, αιγαιοπελαγίτικος, προεκτείνω, η ράχη, βυθίζω, στάθμη, γωνιασμένος, αναπαμός, αγναντεύω, ανταποκρινόμενος, αναδύομαι, σιντριβάνι, αυλάκι, αφρός, φρενιασμένα, πελαγίσιος, θηλαστικό, ατάραχα, στερνός, ξεπετιέμαι, συμπτωματικά, περιπλανώμενος, στερημένος, οργή, ύπαρξη, εξαντλώ,-ούμαι, απελπιστικός, δεξαμενή, επιγραφή, αιχμάλωτος, μετατοπισμένος, εκφυλισμένος, τεμπέλης, μπλαζέ. Φεύγω, προεκτείνω, αναπαμός, φρενιασμένα, κλπ Διαφορετικές σημασίες του όρου: στοιχείο Λέξεις κοινές στις δυο γλώσσες: φρενιασμένα, μπλαζέ

Νοηματική προσέγγιση του κειμένου Νόημα του κειμένου-περίληψη κειμένου Συναισθήματα του συγγραφέα και του αναγνώστη Χρόνοι του κειμένου σχετικοί με το συγγραφέα και τις φώκιες Ασκήσεις του τύπου : σωστό –λάθος για διασαφήνιση σκοτεινών σημείων του κειμένου Παρομοιώδεις εκφράσεις με συμμετοχή των ζώων(μαλώνουν σαν το σκύλο με τη γάτα κλπ)

Θέματα προς παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου Θέματα προς παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου Πληροφορίες σχετικές με τα θαλάσσια θηλαστικά και ειδικότερα τις φώκιες Θαλάσσια πάρκα στη Μεσόγειο Προσπάθειες διάσωσης του είδους από οικολογικές οργανώσεις Οικολογικές οργανώσεις ελληνικές και διεθνείς που δρουν στην Ελλάδα. Οικολογικές δραστηριότητες των μαθητών στη χώρα διαμονής

Γραμματική http://www. projethomere. com/grammaire/index Γραμματική http://www.projethomere.com/grammaire/index.htm , http://www.greeklanguage.gr/certification Επανάληψη των αρσενικών θηλυκών και ουδέτερων ονομάτων σε –ος (φίλος, Μεσόγειος, πέλαγος) Παρουσίαση των επιθέτων σε –ης, -α, -ικο (τεμπέλης, τεμπέλα, τεμπέλικο) Ρήματα σε –ώνω (σε αόριστο και παρατατικό) κλίση ρημάτων σε -ώ,(χαιρετώ, απειλώ)σε ενεργητική και μεσοπαθητική φωνή

Παράλληλο κείμενο με παρόμοιο θέμα: «Άνθρωποι και δελφίνια» από το βιβλίο «Κυριακάτικες ιστορίες» (2002) του Αντώνη Σουρούνη

βιβλιογραφία Grec moderne terminale του CNED Grammaire de grec moderne pour les francophones par Hélène Kémiktsi http://www.greeklanguage.gr/certification/node/12 http://www.snhell.gr