ΣΧΟΛΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάριο εκπαίδευσης καταμετρητών IMS Αθήνα 2009
Advertisements

DEFINITIONS - ΟΡΙΣΜΟΙ Εγκατάλειψη: Μία ιστιοδρομία που μία επιτροπή αγώνων ή μία επιτροπή ενστάσεων εγκαταλείπει είναι άκυρη αλλά μπορεί να επαναληφθεί.
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Σ Laser 2000 Σχολή. Στο στόλο του ΙΟΧ και των μελών του προστέθηκαν πρόσφατα και τρία σκάφη τύπου Laser 2000, με τα οποία ευελπιστούμε να οργανώσουμε.
ΜΕΡΟΣ 2 SECTION A:  RRS 10, RRS 11, RRS 12, RRS 13 Οι κανόνες αυτοί καθορίζουν ποιό σκάφος έχει δικαίωμα πορείας και ποιό σκάφος πρέπει να κρατηθεί μακριά.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Βασίλης Κασκούρας Εθνικό Στέλεχος Επιτροπής Αγώνων Ελληνική Ιστιοπλοϊκή Ομοσπονδία Επιτροπή Ανοικτής Θάλασσας.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ του tool ενημέρωσης στατιστικών
(ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ)
Ναυτικός Όμιλος Ειρήνης - Φιλίας
Ειδικά & Υβριδικά Εργαλεία Αναζήτησης. Εισαγωγή  Υπάρχει μια πλειάδα από ειδικά και υβριδικά εργαλεία αναζήτησης που αξίζουν ιδιαίτερης αναφοράς.  Αυτά.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Τι κάνω όταν έχει σεισμό;
Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας … ενδείκνυται η ανοιχτή ακρόαση ή η χρήση hands-free.
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Όνομα: Λεκάκης Κωνσταντίνος καθ. Τεχνολογίας
Αν θέλουμε να περιγράψουμε με ακρίβεια τις κινήσεις χρειαζόμαστε και άλλα μεγέθη. Κατά τη διάρκεια κάθε κίνησης ένα άλλο μέγεθος που αλλάζει συνεχώς.
ΣΧΟΛΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ –ΟΡΓΑΝΩΣΗ –ΘΕΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ Εισηγητής:ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Παιχνίδια με Μπαλόνια Ευα ιωαννιδου.
2.2 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
Αυτόνομοι Πράκτορες Ακολουθία κινήσεων για τον ΝΑΟ Στόχος είναι ο ΝΑΟ να ρίχνει την μπάλα σε ένα καλάθι του basket και να βάζει «καλαθιά»
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
1 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΒΑΔΙΑΣ Σχολ. Έτος Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας !!! Ενδείκνυται η ανοιχτή.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Επανάληψη Προηγούμενου Μαθήματος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
Ετήσιος προγραμματισμός του αθλητή της σφυροβολίας Mιχάλη Αναστασάκη ( )
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΟΜΙΧΛΗ ΒΡΕΓΜΕΝΟΙ ΔΡΟΜΟΙ. Η ΟΜΙΧΛΗ Όταν οι οδηγοί πλησιάζουν περιοχές με πιθανότητα εμφάνισης ομίχλης, θα συναντήσουν την πρώτη.
ΘΕΜΑ Άρθρο 5/ ο Διαιτητής Καθήκοντα και αρμοδιότητες ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λάμπρος Αδάμ Ο άνθρωπος μετράει το μήκος του δρόμου με μονάδα μέτρησης το πέλμα του. Οι αρχαίοι μετρούν με ζυγαριά,
Ηλεκτρική Οικονομία Σταμάτης Νικολόπουλος ΑΜ: 868 ΑΣΠΑΙΤΕ, 2015.
Μετακίνηση και μεταφορά ασθενούς
Arp και DHCP 3.3 Πρωτόκολλα ανεύρεσης και απόδοσης διευθύνσεων, Address Resolution Protocol (ARP) και Dynamic Host Configuration Protocol (DHCP)
Δυναμικός Κατακερματισμός
θέμα : ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ 2017 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ
PROJECT Ηλίας Δημάκης Φίλιππος Γκοτσόπουλος
9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
Slalom.
Διαδικασία σχεδίασης τομών
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1 ο ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ – ΜΕΣΗ ΤΙΜΗ. Παρατηρώντας εικόνες από την καθημερινή ζωή των ανθρώπων στην αρχαία Ελλάδα …… Βλέπουμε ότι κάποια ¨πράγματα¨
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Το κόστος Ποιότητας    
Διαχειριση εργου μεσω κρισιμησ αλυσιδασ (;)
ΚΑΝΟΝΑΣ 1 Ο Αγωνιστικός Χώρος.
ΜΕΡΟΣ 2 SECTION A: SECTION B: SECTION C: SECTION D:
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Κατηγορίες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Δυναμικός Κατακερματισμός
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΛΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ –ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ –ΘΕΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ Εισηγητής:ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗΣ ORCi ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗΣ ORC Club ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗΣ IRC ΦΥΛΛΟ ΕΝΑΡΞΗΣ ΙΣΤΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΚΑΦΩΝ (ΑΓΩΝΩΝ) ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΚΑΦΟΥΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ORCi ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ORC Club ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Owner’s name and address ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ IRC Owner’s name and address   ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Φύλλο έναρξης ιστιοδρομίας ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ= (PLT x ΠΡΑΓΜ.ΧΡΟΝΟΣ) - (PLD x ΑΠΟΣΤΑΣΗ) Αποτελέσματα ORC Club ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ= (PLT x ΠΡΑΓΜ.ΧΡΟΝΟΣ) - (PLD x ΑΠΟΣΤΑΣΗ) ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ= (TCC x ΠΡΑΓΜ.ΧΡΟΝΟΣ) Αποτελέσματα IRC ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΚΑΦΟΣ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΒΑΘΜΟΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ TCC TIME CORRECTING COEFFICIENT ΟΣΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ EIΝΑΙ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ FARR 52: 1,302 IMX 40: 1,100 JOD: 1,020 SUNSHINE 38: 0,975 DEHLER 38: 0,970 FEELING 1090: 0,955 DEHLER 34: 0,935 SIGMA 33: 0,915 ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ= (TCC x ΠΡΑΓΜ.ΧΡΟΝΟΣ) ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Οι ιστιοπλόοι που αναζητούν το τέλειο σύστημα ισοζυγισμού, αυτό που ελέγχει με ακρίβεια κάθε νεωτερισμό στο σχεδιασμό, την κατασκευή και τον εξοπλισμό, είναι απολύτως σίγουρο ότι θα απογοητευτούν. ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Τι είναι οι ISAF Offshore Special Regulations (OSR) ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Τι είναι οι ISAF Offshore Special Regulations (OSR) Ειδικοί Κανονισμοί Ανοικτής Θαλάσσης για τον ελάχιστο εξοπλισμό σκάφους ανάλογα με την κατηγορία αγώνα στον οποίο συμμετέχει. (Οι κατηγορίες αγώνα ορίζονται στους OSR.) Αρχική δημιουργία των OSR από το ORC. Διετής ανανέωση από την ISAF. Προσοχή: Οι OSR είναι κανονισμοί που ισχύουν σε ιστιοδρομίες (εφ’ όσον αυτό αναφέρεται στην προκήρυξη του αγώνα), και δεν έχει σχέση με κανονισμούς εθνικών ή άλλων αρχών (ΠΓΕ κλπ), οι οποίοι ενδεχομένως να πρέπει επίσης να τηρούνται. ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΧΟΛΗ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑΣ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Εκπαίδευση πληρώματος ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Δομικά χαρακτηριστικά σκάφους Φορητός εξοπλισμός σκάφους Προσωπικός εξοπλισμός πληρώματος Εκπαίδευση πληρώματος ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΧΟΛΗ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑΣ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ

Κατηγορίες αγώνων σύμφωνα με τους OSR ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κατηγορίες αγώνων σύμφωνα με τους OSR Κατηγορίες αγώνων κατά ISAF Offshore Special Regulations (OSR): Κατηγορία 0 (π.χ. διάπλοες μεγάλων ωκεανών κλπ) Κατηγορία 1 (π.χ. Sydney-Hobart) Κατηγορία 2 (π.χ. Μάλτα, Αρχιπέλαγος (παλαιό)) Κατηγορία 3, με ή χωρίς liferaft (π.χ. Ράλυ Αιγαίου (οριακά), Κυκλάδων) Κατηγορία 4 (π.χ. αγώνες μέσα στο Σαρωνικό) Κατηγορία 5 (π.χ. όρτσα-πρύμα) Κατηγορία 6 (π.χ. αγώνες σκαφών τριγώνου) Η κατηγορία στην οποία κατατάσσεται ο αγώνας είναι απόφαση της Οργανωτικής Αρχής και αναγράφεται στην προκήρυξη του αγώνα. ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΧΟΛΗ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑΣ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ

Έλεγχος πιστοποιητικού ισοζυγισμού ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Έλεγχος πιστοποιητικού ισοζυγισμού Στους περισσότερους αγώνες στην Ελλάδα ελέγχονται τα εξής: ORC International και ORC Club - Πλήθος πανιών (τα μέγιστα από κάθε είδος αναγράφονται στο πιστ/κό) - Υλικό πανιών, στην περίπτωση που στο πιστ/κό αναγράφεται: Dacron Sails - Έλεγχος σφραγίδων σε όλα τα πανιά (εκτός από τα πανιά θυέλλης) - Έλεγχος βασικών αντικειμένων ενδιαίτησης (τραπέζι, μαξιλάρες κλπ) Επιπλέον, στο ORC International ελέγχεται και το measurement inventory (π.χ. για τη θέση και το βάρος των μολυβιών-έρματος, των μπαταριών κλπ). IRC - Πλήθος πανιών που θα χρησιμοποιηθούν: Σύμφωνα με τον κανονισμό IRC, ένα σκάφος πρέπει να έχει εντός σκάφους συνεχώς τα ίδια πανιά, σε όλες τις ιστιοδρομίες. Το μέγιστο πλήθος που επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται είναι: Μαΐστρα: 1 (επιτρέπεται και 2η, αλλά να μην χρησιμοποιείται) Τζένοες: δεν υπάρχει περιορισμός Μπαλόνια: Έως όσα αναγράφονται (συνήθως μέγιστο = 3) - Ενδεικτική μέτρηση βασικών διαστάσεων πανιών (στο IRC δεν υπάρχουν σφραγίδες) - Έλεγχος βασικών αντικειμένων ενδιαίτησης (τραπέζι, μαξιλάρες κλπ). - Έλεγχος βαρών/έρματος ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΧΟΛΗ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑΣ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ

Μοναδικός υπεύθυνος για ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Υπευθυνότητα ασφαλείας σκάφους και πληρώματος OSR 1.02 Μοναδικός υπεύθυνος για την ασφάλεια του σκάφους την αξιοπιστία του εξοπλισμού τη συντήρηση των σωστικών την εκπαίδευση και την ικανότητα του πληρώματος την απόφαση για συμμετοχή ή συνέχιση του αγώνα είναι ο υπεύθυνος του σκάφους (ιδιοκτήτης, κυβερνήτης, εκπρόσωπος, κλπ) ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΧΟΛΗ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑΣ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ

Είδος και βάθος ελέγχων ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Είδος και βάθος ελέγχων Έλεγχος πιστοποιητικού ισοζυγισμού - Επίπεδο 1: Πλήθος πανιών & Έλεγχος σφραγίδων ή ενδεικτική μέτρηση πανιών, Έλεγχος επιτρεπτών βαρών εντός του σκάφους - Επίπεδο 2: Καταμέτρηση όλων των πανιών - Επίπεδο 3: Καταμέτρηση και άλλων μεγεθών (εξαρτία, έξαλα/ευστάθεια) Έλεγχος συμφωνίας με τους OSR - Επίπεδο 1: Έλεγχος ύπαρξης αντικειμένων ασφαλείας - Επίπεδο 2: Έλεγχος λειτουργίας - Επίπεδο 3: Έλεγχος προδιαγραφών ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΧΟΛΗ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑΣ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ

Λίστες ελέγχου ΕΑΘ κατ. 3 & 4 (www.offshore.org.gr > Λογισμικό) ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Λίστες ελέγχου ΕΑΘ κατ. 3 & 4 (www.offshore.org.gr > Λογισμικό) ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΧΟΛΗ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑΣ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΕΝΕΡΓΕΣ ΟΜΑΔΕΣ Περίοδος (ωφέλιμος χρόνος )προετοιμασίας Απολογισμός Ανασκόπηση Προγραμματισμός ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΈΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Συνειδητοποίηση(λαθών) νέο σκάφος ,κινήσεις,στοχευμένη προπόνηση Προπόνηση όρτσα πρύμα Ειδικές κινήσεις (720,επιτάχυνση,timing,αλλαγές,speed test) ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΘΕΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ Ο αριθμός του πληρώματος που απαιτείται σε ένα σκάφος εξαρτάται από το μέγεθός του και την κατανομή εργασιών, ανάλογα με τη διαρρύθμιση των διαφόρων συστημάτων του, όπως είναι η θέση για τα μαντάρια, τις σκότες και τα συστήματα ρύθμισης (Cunningham, Outhaul, Kicker κλπ.). Ανάλογα λοιπόν με την κατανομή της κουβέρτας (Deck Layout) τοποθετούμε και τον κατάλληλο ιστιοπλόο, σύμφωνα πάλι με τη σωματική του διάπλαση (βάρος, ύψος) και τις γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΧΩΡΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ -ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΧΩΡΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ -ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Ένα παράδειγμα: Αυτός που τοποθετείται στις σκότες πρέπει να έχει γνώση trim (τριμαρίσματος, δηλαδή να ξέρει να δίνει μορφή στο πανί) και να έχει καλή φυσική κατάσταση και αντανακλαστικά. Όλη, δε, η ομάδα (πλήρωμα) πρέπει να βοηθά τον τιμονιέρη, αποφεύγοντας να του κρύβει την ορατότητα και διευκολύνοντάς τον με τη σωστή κατανομή βάρους και το trim. Κάτι επίσης βασικό είναι ο μπροστινός να διευκολύνει τον πίσω του και αντιστρόφως, χωρίς κανένας να ανακατεύεται στη συγκεκριμένη εργασία που έχει ανατεθεί στον άλλο. Με λίγα λόγια, αν το πλήρωμα έχει σωστή οργάνωση και ο καθένας γνωρίζει αναλυτικά τις εργασίες του, όλα δουλεύουν «ρολόι». Δεν παρατηρείται δηλαδή το συχνότατο φαινόμενο να τρέχουν δύο ή και τρία άτομα να εκτελέσουν μια προσταγή του κυβερνήτη, αφήνοντας τη θέση τους, οπότε δημιουργείται κενό, πολλαπλασιάζοντας τα προβλήματα στην συγκεκριμένη κίνηση στο σκάφος ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΘΕΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ TACK JIBE BEAR AWAY (ΚΑΒΑΤΖΑΡΙΣΜΑ ΟΡΤΣΑ ΓΙΑ ΠΡΥΜΑ) TACK BEAR AWAY SET JIBE SET NORMAL DROP(ΚΑΒΑΤΖΑΡΙΣΜΑ ΠΡΥΜΑ ΓΙΑ ΟΡΤΣΑ) EARLY PORT (JIBE DROP) FALL DROP ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΠΡΟΣΑΡΤΗΜΑ Α 1Α 1 2S 2P ΔΙΑΔΡΟΜΗ Όρτσα-Πρίμα :Αριθμητικός επισείων 1 ΕΚΚΙΝΗΣΗ –1 – 1Α – 2 (P ή S) – 1 – 1Α - ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ Μήκος Διαδρομής : 6 - 8 ν.μ. Σημεία Στροφής Αριστερά (εκτός της πόρτας 2) Σε περίπτωση επίδειξης της σημαίας S μαζί με την σημαία της διαδρομής, το μήκος της διαδρομής θα μειώνεται σε 4.2 ν.μ. ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΚΑΦΟΥΣ ΟΡΤΣΑ ΠΡΥΜΑ Καιρος- διαδρομη-πλευσεις Μανταρια (δεξι-αριστερο) σκότες- genoas –φλοκος-μπαλονια set ΑΝΟΙΧΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ Offshore Καιρος ,διαδρομη-πλευσεις-διαρκεια(μερα-νυχτα) Πανια inventory Μανταρια –αλλαγες φλοκων παραλληλες-tack change, μαινα-βιρα κλπ Μπαλονιων εσω εξω ,εξω μεσα ,ασυμμετρο –ασυμμετρο,συμμετρικο –ασυμμετρο κλπ ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΚΑΒΑΤΖΑΡΙΣΜΑ ΣΤΑ ΟΡΤΣΑ Το Βιρα στο Ποδισμα ειναι το τυπικο βιρα που θα χρησιμοποιουμε στην σημαδουρα των ορτσα. Περιλαμβανει το καβαντζαρισμα της σημαδουρας, αλλα οχι ποτζα. Το μπαλονι σεταρεται στην αριστερη μερια του σκαφους και το σπινακοξυλο στην δεξια. Η μονη φορα που δεν θα κανουμε βιρα στο ποδισμα ειναι στην περιπτωση μεγαλης αλλαγης απο δεξια (σε περιπτωση που ο αερας αλλαξει διευθυνση προς τα δεξια οσο ανεβαινουμε προς την σημαδουρα τον ορτσα). ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΚΑΒΑΤΖΑΡΙΣΜΑ ΣΤΑ ΟΡΤΣΑ jibe set ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Jibe set 1 ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Jibe set 2 ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Jibe set 3 ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Jibe set 4 ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Jibe set 5 ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΧΟΛΗ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑΣ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ

ΚΑΒΑΤΖΑΡΙΣΜΑ ΣΤΑ ΟΡΤΣΑ Το Poleless Jibe Set! Aν ο τακτισιαν αποφασισε να κανουμε ποτζα πολυ αργα και δεν προλαβαινουμε να σετταρουμε τα παντα? Κανενα προβλημα, απλως θα σηκωσουμε το μπαλονι χωρις ξυλο και θα τα βρουμε αργοτερα! Αυτη ειναι μια μανουβρα που εκτελειται σε αυστηρα λιγο μεχρι μετριο ανεμο και χρειαζεται αρκετη εξασκηση. Ειναι η ιδια βασικη ιδεα με το jibe set, αλλα το σετταρισμα ειναι ιδιο με το βιρα στο ποδισμα. Βιραρουμε το μπαλονι πανω στο ποδισμα χωρις το ξυλο και το περιστρεφουμε γυρω απο την πλωρη του σκαφους κατα την διαρκεια της ποτζας, και μετα σεταρουμε το σπινακοξυλο απο την καινουργια σοφρανο πλευρα. Απλο δεν ακουγεται? ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΚΑΒΑΤΖΑΡΙΣΜΑ ΣΤΑ ΠΡΥΜΑ Το normal drop (takedown) ειναι το υποχρεωτικο αριστερινεμο μαιναρισμα που μας υποχρεωνει να εχουμε το σπινακοξυλο αριστερα μεχρι την τελευταια στιγμη. Επισεις αφου το μπαλονι ερχεται απο την δεξια μερια του σκαφους ολος ο εξοπλισμος του μπαλονιου ειναι στην λαθος θεση για το επομενο καβαντζαρισμα η στην σωστη για jibe set !!!!!!! ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΚΑΒΑΤΖΑΡΙΣΜΑ ΣΤΑ ΠΡΥΜΑ Το weather takedown ειναι το ιδανικο μαιναρισμα επειδη μας επιτρεπει να εχουμε το σπινακοξυλο μεχρι την τελευταια δυνατη στιγμη. Επισεις αφου το πανι ερχεται συνηθως απο την αριστερη μερια του σκαφους ολος ο εξοπλισμος του μπαλονιου ειναι στην σωστη θεση για το επομενο καβαντζαρισμα ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΚΑΒΑΤΖΑΡΙΣΜΑ ΣΤΑ ΠΡΥΜΑ Το Mexican Takedown (JIBE DROP)ειναι ενα καλο κολπο να εχετε στο μανικι σας επειδη συνηθως κερδιζεις μια δυο θεσεις αν το κανεις καλα (η χανεις τεσσερις – πεντε αν δεν το κανεις). Το μεξικανικο ειναι παρομοιο με το weather takedown αλλα το χρησιμοποιουμε οταν ερχομαστε στην υπηνεμη σημαδουρα δεξηνεμοι και πρεπει να κανουμε ποντζα γυρω της. Αυτο θα μας επιτρεψει να κρατησουμε την εσωτερικη μεχρι την τελευταια στιγμη και να περασουμε οσα σκαφη ειναι σε επικαλυψη. Η διαδικασια ειναι: φλοκος πανω, ξυλο κατω, ποτζα, μαινα μπαλονι. ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΚΑΒΑΤΖΑΡΙΣΜΑ ΣΤΑ ΠΡΥΜΑ Το (JIBE DROP)ειναι επεισης ενα καλο κολπο επειδη συνηθως κερδιζεις μια δυο θεσεις αν το κανεις καλα (η χανεις τεσσερις – πεντε αν δεν το κανεις). Το μεξικανικο ειναι παρομοιο με το weather takedown αλλα το χρησιμοποιουμε οταν ερχομαστε στην υπηνεμη σημαδουρα δεξηνεμοι και πρεπει να κανουμε ποντζα γυρω της. Αυτο θα μας επιτρεψει να κρατησουμε την εσωτερικη μεχρι την τελευταια στιγμη και να περασουμε οσα σκαφη ειναι σε επικαλυψη. Η διαδικασια ειναι: φλοκος πανω, ξυλο κατω, μαινα μπαλονι, ποτζα. ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΚΑΒΑΤΖΑΡΙΣΜΑ ΣΤΑ ΠΡΥΜΑ Το Letterbox το κανουμε οταν τα πραγματα ειναι εντελως εκτος ελεγχου, οπως οταν εχει τοσο αερα που δεν μας νοιαζει να ανεβασουμε φλοκο, αλλα να ριξουμε το μπαλονι- γρηγορα. Στο Letterbox κανουμε το μαινα χωρις να σηκωσουμε τον φλοκο. Πρεπει να κρυψουμε το μπαλονι πισω απο την μαιστρα, οποτε βαζουμε τον lazy guy πανω απο την ματσα και κατω την ποδια τησ μαιστρας. Το πλεονεκτημα ειναι οτι δεν εχουμε ανθρωπους στο foredeck και ξεφουσκωνει το πανι οπως κατεβαινει. ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΚΑΒΑΤΖΑΡΙΣΜΑ ΣΤΑ ΠΡΥΜΑ ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΒΑΤΖΑΡΙΣΜΑ ΣΤΑ ΠΡΥΜΑ Fall drop βιραρουμε φλοκο μαιναρουμε το σπινακοξυλο, και ταξιδευουμε τα τελευταια 50 μετρα με φλοκο και μπαλονι μεχρι να αποφασισουμε πως θα περασουμε την πορτα αν εχει πολλα σκαφη ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΧΟΛΗ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑΣ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ