Με τα μάτια ενός Ρομπότ... Η εφαρμογή της ρομποτικής τεχνολογίας ως νέος τρόπος πρόσβασης σε πολιτιστικούς χώρους Γιώργος Καμαρινός, Αδαμαντία Κολιού.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Νέες τεχνολογίες επεξεργασίας της πληροφορίας στη δημόσια διοίκηση1 Τεχνολογίες για ΑΜΕΑ Καθολική πρόσβαση Αθανάσιος Πρωτόπαπας Ινστιτούτο Επεξεργασίας.
ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (δορυφορικό τηλέφωνο-τηλεόραση-ραδιόφωνο)
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Εικονικη Πραγματικοτητα (Virtual Reality)
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
ο Σύστημα Ψηφιακής Διαδραστικής Ξενάγησης σε ανοικτούς χώρους Το Xenagos city είναι ένα ισχυρό εργαλείο που αναβαθμίζει την αξία του Ασύρματου δικτύου.
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. 1η Φάση: Ειδήσεις & Portals Στόχος: Παρουσία 3η Φάση: Ψηφιακή Οικονομία Στόχος: Κέρδος 2η Φάση: Απλές.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ I ΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ IΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΣΙΣ Ολοκληρωμένο Σύστημα Τεκμηρίωσης.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Το υλικό των υπολογιστών.
Ευφυή Ηλεκτρονικά Συστήματα & Εφαρμογές
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
Το διαδίκτυο στη διδασκαλία και στη μάθηση Β. ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ Επικ. Καθηγήτρια ΑΠΘ.
Torque Game Engine - #02 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
Ρομποτική και Εκπαίδευση: Μία εισαγωγή στα Lego MindStorms Nxt
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΕΝΟΤΗΤΑ 12η Συστήματα μετρήσεων SCADA
Γεωδαιτικά συστήματα μέτρησης από απόσταση και η συμβολή τους στην Επιστήμη του Τοπογράφου Μηχανικού Δρ. Αγρονόμος & Τοπογράφος Μηχ. ΕΜΠ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.
Engino Robotics Controller (ERC) Η τεχνολογία που στηρίζει τη νέα ρομποτική πλατφόρμα Engino Δρ. Γιώργος Α. Δημητρίου Τμήμα Πληροφορικής και Μηχανικών.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Εικονικη πραγματικοτητα
Σύγχρονες Μέθοδοι Αλληλεπίδρασης μεταξύ Ανθρώπου - Υπολογιστή και Εικονική Πραγματικότητα ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
Το νέο λογισμικό προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών για αποτελεσματικότερη διδασκαλία Αντώνης Λάμπρου Υποψήφιος Διδάκτωρας.
Τα πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου, γραφικών εικόνας,
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ν.ΓΥΝΑΙΚΟΚΑΣΤΡΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΥΡΟΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΥΡΟΔΗΣ ΣΟΦΙΑ ΠΑΝΤΕΛΙΑΔΟΥ ΣΟΦΙΑ ΠΑΝΤΕΛΙΑΔΟΥ.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Κεφάλαιο 1 Εισαγωγή
Γενικός Στόχος Πρόσβαση (επισκεψιμότητα) των Εκθέσεων και Εκθεμάτων στο ευρύ Κοινό και σε ειδικούς Μελετητές.
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
Επεξεργαστής Παρουσιάσεων λογισμικό Ο Επεξεργαστής παρουσιάσεων είναι και αποτελείται από μια ομάδα από οπτικά εργαλεία που βοηθούν το χρήστη να δημιουργεί.
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
Μάθημα: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Καθηγητές: Γεργατσούλης Μ. Καπιδάκης Σ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
«Η χρήση της εικονικής πραγματικότητας στο χώρο του πολιτισμού»
MACROMEDIA FLASH ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ. Τι είναι το flash; To macromedia flash είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη γρήγορη και εύκολη δημιουργία κινούμενων εφέ υψηλής.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ iBYZANTINE: Χρήση Προηγμένων Εφαρμογών.
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
INTERACTIVE PHYSICS Χρήση για την υποστήριξη «δύσκολων σημείων» της Φυσικής του Λυκείου Καλφαγιάννης Θανάσης.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Αρχιμήδης Ι αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή - τεχνολογίες διαδικτύου Τεχνολογίες προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος -ιστορικός1 « Ελλάδα: Χώρα των μουσείων, τόπων ανάδειξης της ιστορικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς » στο πλαίσιο Εκπαιδευτικού.
Global Posistioning Sytems (GPS) Στρατής Αβαγιάννης Στρατής Αντωνέλλης Παντελλής Σπάρταλης.
Σύνοψη 1 Αρχές διαδικτύου 1.1 Αναδρομή – εισαγωγή
Εικονική Πραγματικότητα και Μουσεία
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Ημερίδα «Εικονικά Μουσεία» Παρουσίαση του Δικτυακού Τόπου των Εικονικών Μουσείων.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
Νησιώτη Έλενα Πετσάνη Δέσποινα Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιακών Διατάξεων Επαυξημένη πραγματικότητα και EyeTap 14/5/2015 4/24.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ « Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ » Σχολ. έτος Υπ. Καθηγήτρια κ. Σταυρούλα Μαυροματάκκη.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
ΙΑΣΩΝ ΓΕΡΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Πτυχιακή εργασία της Νικολαῒδου Μαρίας (ΑΜ: 3573)
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Τεχνολογίες προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων στον ψηφιακό κόσμο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Με τα μάτια ενός Ρομπότ... Η εφαρμογή της ρομποτικής τεχνολογίας ως νέος τρόπος πρόσβασης σε πολιτιστικούς χώρους Γιώργος Καμαρινός, Αδαμαντία Κολιού

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars TOURBOT «Αλληλεπιδραστική τηλε-παρουσία σε Μουσεία μέσω Ρομποτικών Εκπροσώπων»  Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας - Ελλάδα  Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού - Ελλάδα  Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο Αθηνών -Ελλάδα  THEON Mobile Platforms SA - Ελλάδα  Πανεπιστήμιο του Freiburg - Γερμανία  Πανεπιστήμιο της Βόννης - Γερμανία  Γερμανικό Μουσείο Βόννης - Γερμανία Συμμετέχοντες φορείς

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Σχεδιάγραμμα παρουσίασης  Αντικείμενο έρευνας  Αυτόνομοι ρομποτικοί εκπρόσωποι  «Βλέπω» μέσα από το διαδίκτυο  «Ελέγχω» μέσα από το διαδίκτυο  Στάδιο εξέλιξης του προγράμματος  Συμπεράσματα

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Αντικείμενο έρευνας Τηλε-παρουσία σε μουσεία μέσω ρομποτικών εκπροσώπων Ιδέα «Βλέπω» με τα μάτια του ρομπότ και το ελέγχω από απόσταση Διαδίκτυο

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Αντικείμενο έρευνας  Κινούμενες ρομποτικές πλατφόρμες εξοπλισμένες με αισθητήρες και συνδεδεμένες στο Διαδίκτυο  Έλεγχος μέσω Διαδικτύου  Ικανότητα για αυτόνομη και ασφαλή κίνηση  Μετάδοση οπτικοακουστικών δεδομένων στο χρήστη Τηλε-παρουσία σε μουσεία μέσω ρομποτικών εκπροσώπων

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Αντικείμενο έρευνας  Ανάπτυξη διαδραστικού ρομπότ-ξεναγού ικανού να παρέχει εξατομικευμένη πρόσβαση σε μουσειακά εκθέματα και στην πολιτιστική κληρονομιά μέσω Διαδικτύου  Λειτουργία ως εκπρόσωπος του χρήστη στο μουσείο δεχόμενος εντολές μέσω Διαδικτύου που το οδηγούν στο να κινείται μέσω στο χώρο που βρίσκεται και να επισκέπτεται συγκεκριμένα εκθέματα  Δράση ως ευέλικτος, επιτόπιος ξεναγός Σκοπός

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Αντικείμενο Έρευνας  Ανάπτυξη ρομποτικών εκπροσώπων με εξελιγμένες δυνατότητες πλοήγησης που θα μπορούν να κινούνται ημι-αυτόνομα στο χώρο του μουσείου.  Ανάπτυξη κατάλληλα σχεδιασμένων σελίδων στο διαδίκτυο με σκοπό να εξυπηρετούν την τηλε-παρουσία του χρήστη εξ αποστάσεως, δηλαδή να διευκολύνουν την παρατήρηση ενός χώρου μέσα από τα μάτια της ρομποτικής πλατφόρμας Στόχοι

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Αντικείμενο έρευνας Επίσκεψη μέσω διαδικτύουΕπιτόπια ξενάγηση

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Σχεδιάγραμμα παρουσίασης  Αντικείμενο έρευνας  Αυτόνομοι ρομποτικοί εκπρόσωποι  «Βλέπω» μέσα από το διαδίκτυο  «Ελέγχω» μέσα από το διαδίκτυο  Στάδιο εξέλιξης του προγράμματος  Συμπεράσματα

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Αυτόνομοι Ρομποτικοί Εκπρόσωποι Αλληλεπίδραση Χρήστη Εκτέλεση Επεξεργασία Δεδομένων Αντίληψη Υλικά Στοιχεία Σύστήματος

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Αυτόνομοι Ρομποτικοί Εκπρόσωποι  Κυκλικό σχήμα  Υπολογιστής  Αισθητήρες (sonars, laser scanner, IRs)  Κάλυψη όλου του σώματος με tactile sensors  Στερεοσκοπική κεφαλή  Ασύρματη επικοινωνία  Προσομοίωση εκφράσεων Στοιχεία της Ρομποτικής Πλατφόρμας

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Αυτόνομοι Ρομποτικοί Εκπρόσωποι Προσομοίωση εκφράσεων με:  Μηχανικό στόμα  Μάτια  Φρύδια

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Αυτόνομοι Ρομποτικοί Εκπρόσωποι  Χάρτες χώρου (αυτόνομη χαρτογράφηση)  Αισθητήρες (ranging systems - laser scanners, sonars)  Τεχνικές εντοπισμού –Προφίλ χώρου –Σύγκριση και ταίριασμα στο χώρο Αντίληψη

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Αυτόνομοι Ρομποτικοί Εκπρόσωποι Χαρτογράφηση Βυζαντινό Μουσείο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Αυτόνομοι Ρομποτικοί Εκπρόσωποι Αποτέλεσμα χαρτογράφησης Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού Βυζαντινό Μουσείο Μουσείο Βόννης

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Αυτόνομοι Ρομποτικοί Εκπρόσωποι Οπτικοακουστικές πληροφορίες σχετικές με τα εκθέματα Γερμανικό Μουσείο Βόννης: Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού: Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο Αθηνών:

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Αυτόνομοι Ρομποτικοί Εκπρόσωποι Ικανότητες πλοήγησης (ασφαλής, αποτελεσματική):  Αναδραστική πλοήγηση –Αποφυγή εμποδίων –Κίνηση γύρω από έκθεμα –Κίνηση προς συγκεκριμένο «σημείο» στο πεδίο παρατήρησης του χρήστη  Πλοήγηση με συγκεκριμένο στόχο –Ξενάγηση –Κίνηση προς εκθέματα (δημιουργία διαδρομής) Επεξεργασία Δεδομένων

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Αυτόνομοι Ρομποτικοί Εκπρόσωποι Αναδραστική πλοήγηση Αποφυγή εμποδίων Robot Model Sonars Laser Εντολή επιτρεπόμενης κίνησης

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Αυτόνομοι Ρομποτικοί Εκπρόσωποι Πλοήγηση με συγκεκριμένο στόχο Κίνηση προς εκθέματα  Σχεδίαση πορείας  Συνεργασία με το σύστημα αποφυγής εμποδίων  Γρήγορη διόρθωση πορείας σε περίπτωση δυναμικών εμποδίων (π.χ. Επισκέπτες μουσείου)

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Σχεδιάγραμμα παρουσίασης  Αντικείμενο έρευνας  Αυτόνομοι ρομποτικοί εκπρόσωποι  «Βλέπω» μέσα από το διαδίκτυο  «Ελέγχω» μέσα από το διαδίκτυο  Στάδιο εξέλιξης του προγράμματος  Συμπεράσματα

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars «Βλέπω» μέσα από το διαδίκτυο «Βλέπω μέσα από τα μάτια ενός ρομπότ»:  Μετάδοση Βίντεο: Ρομπότ – Κεντρικός σταθμός –Αναλογική μετάδοση –Ασύρματο Ethernet  Εκπομπή σήματος βίντεο στο χρήστη –Ταυτόχρονη μετάδοση μέσω διαδικτύου σε πολλούς χρήστες

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars «Βλέπω» μέσα από το διαδίκτυο Εκπομπή σήματος βίντεο μέσω διαδικτύου Επιλογή  Webcam32  Άμεση αναμετάδοση καρέ  Μειωμένος αριθμός καρέ που αναμεταδίδονται  Μείωση ποιότητας εικόνας καρέ

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Σχεδιάγραμμα παρουσίασης  Αντικείμενο έρευνας  Αυτόνομοι ρομποτικοί εκπρόσωποι  «Βλέπω» μέσα από το διαδίκτυο  «Ελέγχω» μέσα από το διαδίκτυο  Στάδιο εξέλιξης του προγράμματος  Συμπεράσματα

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars «Ελέγχω» μέσα από το διαδίκτυο Οθόνες για αλληλεπίδραση με το χρήστη  Σελίδες στην οθόνη του υπολογιστή πάνω στο ρομπότ –Χρήση οθονών αφής LCD  Σελίδες διαδικτύου –Τεχνολογία browser Παρόμοιες αρχές σχεδίασης

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars «Ελέγχω» μέσα από το διαδίκτυο Σχεδιασμός οθονών για αλληλεπίδραση με το χρήστη

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars TOURBOT System Technical point of view TOURBOT Kick-off Meeting Environment Mobile Platform Navigation SW System Administrator Information and Data Base Remote User On-site User WWW Off-board Workstation Data Link Platform bus Wireless Link ISDN Link Processing & Control Unit Sensors

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Σχεδιάγραμμα παρουσίασης  Αντικείμενο έρευνας  Αυτόνομοι ρομποτικοί εκπρόσωποι  «Βλέπω» μέσα από το διαδίκτυο  «Ελέγχω» μέσα από το διαδίκτυο  Στάδιο εξέλιξης του προγράμματος  Συμπεράσματα

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Στάδιο εξέλιξης του προγράμματος

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Σχεδιάγραμμα παρουσίασης  Αντικείμενο έρευνας  Αυτόνομοι ρομποτικοί εκπρόσωποι  «Βλέπω» μέσα από το διαδίκτυο  «Ελέγχω» μέσα από το διαδίκτυο  Στάδιο εξέλιξης του προγράμματος  Συμπεράσματα

TOURBOT - Interactive Museum Tele-presence Through Robotic Avatars Συμπεράσματα –Τηλε-παρουσία / τηλε-παρατήρηση –Εξατομικευμένη πρόσβαση από απόσταση στο χώρο ενός μουσείου –Έλεγχος από απόσταση μέσω διαδικτύου –Επιτόπια ξενάγηση

Με τα μάτια ενός Ρομπότ... Η εφαρμογή της ρομποτικής τεχνολογίας ως νέος τρόπος πρόσβασης σε πολιτιστικούς χώρους Γιώργος Καμαρινός, Αδαμαντία Κολιού