Δημιουργία Αξίας πέρα από την Τιμή Λιάνα Δανοπούλου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Ανάλυση Ανταγωνισμού.
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Γιάννης Παπαδάκης Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Δ/νση Τεχνολογικής.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Πάμε για ψώνια στο σούπερ- μάρκετ!!!
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Kiosk & Retail.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ «Ας Ανταποκριθούμε Αποτελεσματικά στις Προκλήσεις των Καιρών» ΜΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος,
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημιουργία Αξίας πέρα από την Τιμή Λιάνα Δανοπούλου Κλεάνθης Παλαιολόγος

Συμμετείχαν : Το πρόγραμμα αυτό συντονίστηκε σε συνεργασία με τον Γ. Λωσταράκο – Leader-Beauty Customer Team της Procter & Gamble και την Λιάνα Δανοπούλου, Key Accounts Manager της Kraft Foods Hellas, ενώ η ενεργός συμμετοχή μεγάλων εταιρειών του κλάδου, καθώς και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ήταν πρωτοφανής. Αποστολή της ομάδας που εργάστηκε στο πρόγραμμα αυτό ήταν από τη μια πλευρά η διερεύνηση του κατά πόσο ο καταναλωτής κατευθύνεται κυρίως από την τιμή των προϊόντων, και από την άλλη, η ανάπτυξη καινοτόμων - ή όχι – λύσεων, εφαρμογών και τεχνικών οι οποίες θα οδηγούν στην ανάπτυξη της αγοράς μέσα από αύξηση της αντιλαμβανόμενης αξίας, πέραν της τιμής

Η τιμή είναι σημαντική !!!

Η τιμή ήταν πάντα σημαντική !!!

Η τιμή παραμένει σημαντική !!!

Τι γίνεται σήμερα

H αξία όμως είναι σχετική…

Τι είναι η Αξία ;

Πρακτικά είναι η διαφορά κόστους και οφέλους. Τι είναι η Αξία ; Πρακτικά είναι η διαφορά κόστους και οφέλους. Η αντιλαμβανόμενη αξία για τον καταναλωτή είναι η διαφορά του τι καλείται να δώσει σε σχέση με αυτό που παίρνει.

Η διαφορά κόστους & οφέλους Οι καταναλωτές ψάχνουν χαμηλές τιμές σε βασικά είδη με χαμηλή συναισθηματική αξία Οι καταναλωτές πληρώνουν premium τιμές για είδη που τους προσφέρουν συναισθηματική πληρότητα

...γαμπροί όμως θα ντυθούμε Μπορεί να μην έχουμε ... ...γαμπροί όμως θα ντυθούμε

Οι καταναλωτές κάνουν ταμείο καθημερινά. Οι καταναλωτές ξοδεύουν όλο και λιγότερα Οι καταναλωτές μεγάλης ηλικίας πληθαίνουν Το κόστος καταναλωτικών αυξάνεται Οι αγορές των καταναλωτικών μειώνονται ως ποσοστό του οικογενειακού προϋπολογισμού

Τι θέλουν να πάρουν οι καταναλωτές ; Πληροφόρηση Διαφοροποίηση Άνεση, Φροντίδα Διασκέδαση Τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ πρέπει να γίνουν ουσιαστική αγοραστική εμπειρία αξίας

Κριτήρια Κατανάλωσης

Μήπως θα έπρεπε… Η παραγωγική δραστηριότητα να ωθείται στο να παρέχει λύσεις και υπηρεσίες; Η λιανεμπορική στο να αναπτύσσει ποικίλους τύπους προσέγγισης και καταστημάτων;

Σημερινή πρόκληση στελεχών Αξία για τον καταναλωτή Έσοδα για την εταιρεία

Πώς μπορεί να δημιουργηθεί αξία για τον καταναλωτή;

Δημιουργία Αξίας πέρα από την Τιμή Μεθοδολογία Project

Σημερινές πρακτικές δημιουργίας αξίας Διαθεσιμότητα στο ράφι… …πάντα στην επίκαιρότητα

Σημερινές πρακτικές δημιουργίας αξίας Οι βασικότερες πρακτικές από ομάδα εργασίας Εξυπηρέτηση μετά την πώληση Έρευνα καταναλωτών Γευστικές δοκιμές Βελτίωση σήμανσης χώρου Brand loyalty pograms Ηλεκτρονικά προγράμματα παραγγελιών Δειγματοδιανομές POS data Εξειδικευμένες υπηρεσίες εκτός καταστήματος Προγράμματα διαθεσιμότητας στο ράφι Θεατρικοποίηση διαδρόμων Direct mail Γραμμή καταναλωτή 24 ώρες τη μέρα Εκπαίδευση καταναλωτών στα χαρακτηριστικά προϊόντων Loyalty cards Καινοτομία Διάθεση εσόδων σε κοινωφελή ιδρύματα Ψυχαγωγικές ενέργειες Category management Τι λέει η βιομηχανία

Σημερινές πρακτικές δημιουργίας αξίας Αποτελεσματικότητα Τι λέει η βιομηχανία

Σημερινές πρακτικές δημιουργίας αξίας Καθαριότητα, νοικοκυροσύνη Έρευνα καταναλωτών Έκδοση πιστωτικής κάρτας Ποικιλία προϊόντων Ποιότητα (value for money) POS data Category management Ευκολία πρόσβασης στο κατάστημα Εξυπηρέτηση Αισθητική αναβάθμιση Loyalty cards Οθόνες Plasma Ποιότητα φρέσκων προϊόντων Τι λέει το λιανεμπόριο

Σημερινές πρακτικές δημιουργίας αξίας Οι κύριες πρακτικές αξίας που επιθυμεί να εστιάσει το λιανεμπόριο Category Management Αισθητική αναβάθμιση Έρευνα καταναλωτών Τι λέει το λιανεμπόριο

Σημερινές πρακτικές δημιουργίας αξίας «Ποτέ δεν είχαμε κάνει μια έρευνα συστηματική, όπως γίνεται αυτή τη στιγμή που γίνεται για πρώτη φορά» «Θα προχωρήσουμε στο Category Management μόνοι μας» «Όχι μείωση τιμής, Αλλά Δέσιμο…» «Η ανάγκη για διαφοροποίηση είναι μεγάλη διότι όλοι πουλάμε το ίδιο επώνυμο προϊόν» «Η αισθητική αναβάθμιση είναι σημαντική, ακόμα και οι ποδιές που φοράει το προσωπικό» «Ένας πελάτης που έρχεται μόνο για την προσφορά, καταλαβαίνετε ότι είναι ζημιογόνος για εμάς» «Δεν πιστεύουμε στις τιμές Κράχτες» Τι λέει το λιανεμπόριο

Παράλληλοι Δρόμοι…

Τι θέλει ο καταναλωτής; Τα βασικά: Ποιότητα, Καθαριότητα, Εγγύτητα… …τα γνωρίζουμε Τι θέλει ο καταναλωτής

Τι άλλο θέλει ο καταναλωτής; Σχέσεις Category Management Συναλλαγές Προϊόντα Λύσεις

Καινοτομία στις πρακτικές δημιουργίας αξίας Θέλαμε νέες ιδέες με σκοπό: Να δώσουμε αξία στο retail περιβάλλον πέραν την τιμής, προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών Να καλλιεργήσουμε τη συναισθηματική σχέση καταναλωτή- retail στοχεύοντας στο να αυξήσουμε την ανταγωνιστικότητα και την ελκυστικότητά του Να χτίσουμε και να εμπλουτίσουμε τις ιδέες των καταναλωτών από την ποιοτική έρευνα ώστε αυτές να αποκτήσουν μεγαλύτερη πιθανότητα εμπορικής επιτυχίας Τι θέλει ο καταναλωτής

Καινοτομία στις πρακτικές δημιουργίας αξίας Επιλέξαμε την ερευνητική μεθοδολογία του Supergroup: Ημερήσιο workshop με συμμετοχή καινοτόμων και κατάλληλα εκπαιδευμένων καταναλωτών με στόχο την δημιουργική ανάπτυξη νέων ιδεών Τι θέλει ο καταναλωτής

Καινοτομία στις πρακτικές δημιουργίας αξίας Στην αρχή του workshop η ομάδα προσπάθησε να δημιουργήσει όσον τον δυνατόν περισσότερες καινοτόμες ιδέες Στη συνέχεια, επέλεξε και ανέπτυξε περαιτέρω εκείνες τις ιδέες που θεωρούσε ότι είναι Καταπληκτικές Έτοιμες να πραγματοποιηθούν Ενδιαφέρουσες αλλά δεν είναι σαφές το πώς θα πραγματοποιηθούν Τι θέλει ο καταναλωτής

Καινοτομία στις πρακτικές δημιουργίας αξίας Αποτελέσματα Πάνω από 100 ιδέες σχετιζόμενες με βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας προϊόντα χώρο μέθοδοι επικοινωνίας και εξυπηρέτησης Ιεράρχηση και επιλογή αυτών με κριτήρια βαθμού ικανοποίησης και υλοποίησης Τι θέλει ο καταναλωτής

Καινοτομία στις πρακτικές δημιουργίας αξίας Κατευθύνσεις δημιουργίας αξίας- Πεδία εφαρμογής Λύσε μου το πρόβλημα Κάνε το εσύ για λογαριασμό μου Βοήθησε με να διαλέξω Έλα εσύ σε εμένα Κάνε το εύκολο-γρήγορο Κάνε το διασκεδαστικό Διάκρινέ με από τους υπόλοιπους Άμεση επιβράβευση αγορών On line κατάστημα S/M Σ/Μ σε μορφή έκθεσης, να σημειώνω αυτά που θέλω να αγοράσω και να τα παίρνω έτοιμα στην έξοδο Να κάνω self checkout Γωνιά νέων/καινοτόμων προϊόντων Να διαλέγω μουσική μέσω ενός juke-box. Express κατάστημα στο S/M Τι θέλει ο καταναλωτής

Διενέργεια Ποσοτικής Έρευνας Ταυτότητα: Expert panel: 17 ενδιαφέρουσες ιδέες (χωρίς περιοριστικά κριτήρια κόστους, υλοποίησης..) Δομημένα ερωτηματολόγια σε 650 καταναλωτές 8 Αλυσίδες με καταστήματα στην Αττική (AB, Ατλάντικ, Βερόπουλος, Σκλαβενίτης, Champion, Dia, Lidl, MyMarket) Χρόνος Διεξαγωγής: 15 /11 – 15 /12/2006

Στόχοι της Ποσοτικής Έρευνας Ιεράρχηση καινοτόμων υπηρεσιών Κίνητρα και Προσανατολισμοί Καινοτομία & Τεχνολογική ετοιμότητα

Ιεράρχηση καινοτόμων υπηρεσιών Εξειδικευμένο προσωπικό Ηλεκτρονικά Καρτελάκια Barcode Reader στο καρότσι Δυναμική αλλαγή τιμών Express κατάστημα

Κίνητρα και Προσανατολισμοί Απαιτητικοί 4.77 Πραγματιστές Διασκέδαση 26% 42% 5.78 Βολικοί Προσφορές 32% 7.27 Άνεση 5.54 Πληροφόρηση

Καινοτομία &Τεχνολογική ετοιμότητα 52% των καταναλωτών είναι τεχνολογικά ανέτοιμοι Barcode Scanner στο καρότσι Οι τεχνολογικά ανέτοιμοι το βαθμολογούν με 4,2 στα 9 Οι τεχνολογικά έτοιμοι το βαθμολογούν με 8,8 στα 9

Η επιτυχία έρχεται από την σωστή μίξη Τύποι Καινοτομίας Η επιτυχία έρχεται από την σωστή μίξη Υψηλός Τεχνολογική Δυναμικές τιμές Ηλεκτρονικά καρτελάκια Επαναστατική Barcode Scanner στο καρότσι Βαθμός Τεχνολογίας Εξειδικευμένο προσωπικό Βελτιωτική Καταναλωτική Express κατάστημα Χαμηλός Διαχρονικές Νέες Ανάγκες καταναλωτών Roland Berger

Scorecard σύνδεσης Βιομηχανίας-Λιανεμπορίου Χαρτογράφηση Scorecard σύνδεσης Βιομηχανίας-Λιανεμπορίου Αποτελεσματικότητα 8.15

Συμπεράσματα Μορφές αξίας = αριθμός καταναλωτών Βιομηχανία και Λιανεμπόριο ελέγχουν τους παράγοντες που την διαμορφώνουν Η βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας στα καταστήματα αποτελεί το σημείο διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό Οι προφανείς υπηρεσίες είναι πάντα προτεραιότητα Κοινή διερεύνηση Επίγνωσης του καταναλωτικού προφίλ Κατηγοριοποίησης των καταναλωτών και Μετάβασης από συναλλαγές σε σχέσεις και από προϊόντα σε λύσεις

Συμπεράσματα Νέοι δείκτες Έμφαση σε δείκτες ανάπτυξης πωλήσεων και καταναλωτικών συνηθειών (μερίδια αγοράς) Σύναψη συμφωνιών δημιουργίας αξίας για τον καταναλωτή Υιοθέτηση Scorecard υλοποίησης-συνεργασίας Πωλήσεις ή Περιθώρια κέρδους: “Υπερασπιστείτε τις πωλήσεις” Μπορεί να υπάρχει μόνο ένας price leader αλλά όλοι μπορούν να δημιουργήσουν αξία μέσα από την καινοτομία

Συμπεράσματα Η επιτυχημένη καινοτομία συνδυάζει: Τον βαθμό τεχνολογίας με Διαχρονικές και νέες ανάγκες καταναλωτών Δεν αρκεί να καινοτομήσετε για μια φορά. Χρειάζεται Δυνατότητα αλλαγής Ταχύτητα Δομημένη διαδικασία υλοποίησης Πρόβλεψη κινήσεων ανταγωνισμού

The end