Λεκτική περιγραφή της περίπτωσης χρήσης «Διεκπεραίωση Πώλησης»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Χ Ο υπό έκδοση νόμος για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Αναπληρωτής Kαθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου, Πάντειο.
Advertisements

Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
1 ALPHA BANK Alpha e-PAY Ασφαλείς on-line αγορές με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο Διαδίκτυο ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Mobile World Τιμολόγηση επί αυτοκινήτου Ex VAN.
Μεθοδολογίες Προγραμματισμού ΙΙ Διάγραμμα Περίπτωσης Χρήσης
Προσωπικές Πωλήσεις.
ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΧΡΗΣΗΣ (USE CASEs)
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Alexander Moore.
Άντρη Ονησιφόρου & Σελήνη Μινίκκη Α3. Ο τιμοκατάλογος ενημερώνει τον πελάτη για τα διάφορα προϊόντα που έχει στην διάθεση του ο πωλητής. Περιέχει Περιέχει:
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Κεφάλαιο 6: Οι εφαρμογές των Η/Υ Εισηγήτρια: Αναστασία Κατρανίδου.
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (1).
Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
1 Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων  Ανάγκη Αποθήκευσης και Διαχείρισης Δεδομένων  Συστήματα Αρχείων  Συστήματα Βάσεων Δεδομένων  Παραδοσιακές και Σύγχρονες.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Ονομάζει τις.
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Σχεδιασμός / κατασκευή / φιλοξενία ιστοσελίδων Σχεδιασμός / κατασκευή / φιλοξενία ιστοσελίδων Μηχανοργάνωση (μελέτη,
SYSTEM REQUIREMENTS FUNCTIONAL & NON-FUNCTIONAL REQUIREMENTS.
Ηλεκτρονική Γραμματεία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Περίπτωση χρήσης: Process sale Από την ΠΧ στον κώδικα.
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
Π. Μαυρογένης Υλικό μέρος και Λογισμικό των συστημάτων μηχανογράφησης των χώρων εστίασης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Αναφέρει το Υλικό μέρος των συστημάτων μηχανογράφησης.
Λογιστική παρακολούθηση και αποτίμηση αποθεμάτων
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
Σχεδιασμός διαδικασιών
Προχωρημένη Χρηματοοικονομική Λογιστική
1 Γενική Λογιστική  Λογιστική Αξιογράφων. 2 ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Ο. Ε. ( ) Ημερομηνία Α.1 Περιγραφή / Αιτιολογία Ποσό 1/3/1995*
Έννοιες της Λογιστικής
1 Λογιστικά Σφάλματα Ως Λογιστικά Σφάλματα θεωρούνται: –τα αριθμητικά λάθη –οι παραλήψεις και –οι λανθασμένες καταχωρήσεις των λογιστικών γεγονότων στα.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ Hamilton Stationery Shop. Η ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΙ ΚΑΤΕΧΩ = ΤΙ ΟΦΕΙΛΩ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ = ΠΑΘΗΤΙΚΟ + ΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ.
CASH BOOK ΒΙΒΛΙΟ ΤΑΜΕΙΟΥ. Καθολικό Βιβλίο ► Όλοι οι λογαριασμοί τηρούνται σε ένα βιβλίο ο οποίος λέγεται Γενικό Καθολικό-General Ledger (εμπορεύματα,
1 Το Σύστημα της Διαρκούς Απογραφής Η Διαρκής Απογραφή είναι: –ένα λογιστικό σύστημα το οποίo επιτρέπει τη συνεχή παρακολούθηση της κίνησης των αποθεμάτων.
CASH BOOK ΒΙΒΛΙΟ ΤΑΜΕΙΟΥ. Καθολικό Βιβλίο ► Όλοι οι λογαριασμοί τηρούνται σε ένα βιβλίο ο οποίος λέγεται Γενικό Καθολικό-General Ledger (εμπορεύματα,
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ. Περιφερειακές συσκευές  Περιφερειακές συσκευές ονομάζουμε τις συσκευές που συνδέονται εξωτερικά με την Κεντρική Μονάδα του υπολογιστή.
Λογιστική για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις Αξιολόγηση Επενδύσεων
ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Kiosk & Retail.
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Συστήματα χρηματοοικονομικής διοίκησης
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Περιπτώσεις Χρήσης Ανάλυση Συστημάτων 2007.
SERVODRIVEN FLOW WRAPER
Άσκηση 1η Δίνονται τα εξής στοιχεία: Αρχικό απόθεμα εμπορευμάτων 10000
Το μοντέλο πελάτη - εξυπηρετητή
ΘΕΜΑ 4: Λογιστικά και Φορολογίες:
3: Οργάνωση-Λειτουργία Ταμείου Εστιατορίου
Άσκηση Σε επιχείρηση που τηρεί βιβλία Γ κατηγορίας λαμβάνουν χώρα τα εξής γεγονότα το Φεβρουάριο του 2016: Η επιχείρηση αγόρασε (2/2) επί πιστώσει εμπορεύματα.
Το υλικό του Υπολογιστή
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
Άσκηση 1η Δίνονται τα εξής στοιχεία: Αρχικό απόθεμα εμπορευμάτων 10000
Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα
Λογιςτικη κοςτους ΙΙ Εισήγηση 7ης εβδομάδας.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λεκτική περιγραφή της περίπτωσης χρήσης «Διεκπεραίωση Πώλησης» Παράδειγμα Λεκτική περιγραφή της περίπτωσης χρήσης «Διεκπεραίωση Πώλησης»

Περίπτωση Χρήσης ΠΧ1: Διεκπεραίωση Πώλησης Κύριος χρήστης: Ταμίας. Εμπλεκόμενοι και Ενδιαφέροντα: Ταμίας: Θέλει ακριβή, γρήγορη εισαγωγή δεδομένων και καθόλου λάθη πληρωμών, αφού πιθανά ελλείμματα αφαιρούνται από το μισθό του. Πωλητής: Θέλει καθημερινή ενημέρωση της προμήθειάς του από τις πωλήσεις. Πελάτης: Θέλει αγορά και γρήγορη εξυπηρέτηση με τον ελάχιστο δυνατό κόπο. Θέλει απόδειξη αγοράς για το ενδεχόμενο επιστροφών. Εταιρία: Θέλει να καταγράφει με ακρίβεια τις συναλλαγές και να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών. Θέλει κάποια ανοχή στα σφάλματα, ώστε οι πωλήσεις να μπορούν να καταγραφούν ακόμα και αν κάποια μηχανικά συστήματα (όπως για παράδειγμα το σύστημα επιβεβαίωσης των πιστωτικών καρτών) δεν είναι διαθέσιμα λόγω βλάβης. Θέλει αυτόματη και γρήγορη ενημέρωση των λογιστικών και των αποθεμάτων. Εφορία: Θέλει να εισπράττει φόρο για κάθε πώληση. Μπορεί να εμπλέκονται διαφορετικοί φορείς (εθνικοί, δημοτικοί, κ.λπ.). Υπηρεσία Εξουσιοδότησης Πληρωμών: Θέλει να λαμβάνει ψηφιακές αιτήσεις για έγκριση πληρωμών, στη σωστή μορφή και με το σωστό πρωτόκολλο. Θέλει τον ακριβή υπολογισμό των πληρωμών του καταστήματος.

Προϋποθέσεις: Ο ταμίας έχει αναγνωρισθεί και ταυτοποιηθεί. Μετασυνθήκες / Κατάσταση Εξόδου Η πώληση αποθηκεύεται. Ο φόρος υπολογίστηκε σωστά. Τα λογιστικά και τα αποθέματα ενημερώθηκαν. Οι προμήθειες καταγράφηκαν. Η απόδειξη εκτυπώθηκε. Οι εγκρίσεις πληρωμών καταγράφηκαν.

Κύριο Σενάριο Επιτυχίας (Βασική Ροή): Ο Πελάτης έρχεται σε ένα ταμείο POS για να αγοράσει προϊόντα ή/και υπηρεσίες. Ο Ταμίας ξεκινά μια νέα πώληση. Ο Ταμίας εισάγει τον κωδικό του προϊόντος. Το Σύστημα καταγράφει το προϊόν και παρουσιάζει την περιγραφή, την τιμή και το τρέχον σύνολο. Η τιμή υπολογίζεται σύμφωνα με συγκεκριμένους κανόνες τιμολόγησης. Ο ταμίας επαναλαμβάνει τα βήματα 3-4 μέχρι να δηλώσει την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Το Σύστημα εμφανίζει το συνολικό κόστος, συμπεριλαμβανομένων και των φόρων. Ο Ταμίας ενημερώνει τον Πελάτη για το κόστος και ζητάει την πληρωμή. Ο Πελάτης πληρώνει και το Σύστημα διαχειρίζεται την πληρωμή. Το Σύστημα καταγράφει την ολοκληρωμένη πώληση και στέλνει πληροφορίες σχετικές με την πώληση και την πληρωμή στο εξωτερικό Λογιστικό σύστημα (για λογιστική επεξεργασία και υπολογισμό προμηθειών), καθώς και στο Αποθεματικό σύστημα (για την ενημέρωση των αποθεμάτων). Το Σύστημα εκδίδει απόδειξη. Ο Πελάτης αναχωρεί με την απόδειξη και τα προϊόντα.

Επεκτάσεις / Εναλλακτικές Ροές *α. Σε οποιαδήποτε στιγμή, το Σύστημα αποτυγχάνει: (Για να είναι δυνατή η ανάκαμψη και η διόρθωση των λογιστικών, πρέπει όλα τα σχετικά με μια συναλλαγή στοιχεία να μπορούν να ανακτηθούν, σε οποιοδήποτε βήμα του σεναρίου) 1. Ο Ταμίας επανεκκινεί το Σύστημα, συνδέεται σε αυτό και ζητά την επαναφορά της προηγούμενης κατάστασης. 2. Το Σύστημα ανακατασκευάζει την προηγούμενη κατάσταση: 2α. Το Σύστημα ανιχνεύει δυσλειτουργίες που εμποδίζουν την επαναφορά: Το Σύστημα εμφανίζει στον Ταμία ένα μήνυμα σφάλματος, καταγράφει το σφάλμα και εισέρχεται σε μια αρχική κατάσταση λειτουργίας. Ο Ταμίας ξεκινάει μια νέα πώληση. 3α. Εσφαλμένος κωδικός προϊόντος: Το Σύστημα εμφανίζει μήνυμα σφάλματος και απορρίπτει την εισαγωγή. 3β. Υπάρχουν πολλά ίδια προϊόντα ώστε δεν ενδείκνυται η καταγραφή καθενός ξεχωριστά: Ο Ταμίας έχει τη δυνατότητα να εισάγει τον κωδικό του προϊόντος και την ποσότητα.

3-6β. Ο Πελάτης λέει στον Ταμία να ακυρώσει την πώληση: 3-6α. Ο Πελάτης αλλάζει γνώμη και ζητά από τον Ταμία να αφαιρέσει ένα προϊόν: Ο Ταμίας εισάγει τον κωδικό του προϊόντος και την αίτηση αφαίρεσής του. Το Σύστημα εμφανίζει την ενημερωμένη συνολική χρέωση. 3-6β. Ο Πελάτης λέει στον Ταμία να ακυρώσει την πώληση: Ο Ταμίας ακυρώνει την πώληση στο Σύστημα. 3-6γ. Ο Ταμίας αναβάλλει την πώληση: Το Σύστημα αποθηκεύει την πώληση ώστε να είναι δυνατή η μετέπειτα ανάκτησή της από οποιοδήποτε τερματικό POS.

5α. Το Σύστημα αποτυγχάνει να επικοινωνήσει με το εξωτερικό σύστημα υπολογισμού φόρου: 1. Το σύστημα επανεκκινεί τη σχετική υπηρεσία στον κόμβο POS και συνεχίζει: 1α. Το Σύστημα ανιχνεύει ότι η υπηρεσία δεν επανεκκινείται: Το Σύστημα εμφανίζει μήνυμα σφάλματος. Ο Ταμίας μπορεί, είτε να υπολογίσει χειροκίνητα το φόρο, είτε να ακυρώσει την πώληση. 6α. Ο Πελάτης λέει ότι σκόπευε να χρησιμοποιήσει μετρητά, αλλά δεν έχει αρκετά: 1α. Ο Πελάτης χρησιμοποιεί έναν εναλλακτικό τρόπο πληρωμής. 1β. Ο Πελάτης λέει στον Ταμία να ακυρώσει την πώληση: Ο Ταμίας ακυρώνει την πώληση στο Σύστημα.

7α. Πληρωμή τοις μετρητοίς: include «Πληρωμή τοις μετρητοίς». 9α. Κάποια προϊόντα έχουν έκπτωση: Το Σύστημα εμφανίζει την έκπτωση και την ανάλογη απόδειξη για κάθε προϊόν που έχει έκπτωση. 9β. Ο Πελάτης ζητά μια απόδειξη δώρου (δεν αναγράφονται οι τιμές): Ο Ταμίας ζητά μια απόδειξη δώρου και το Σύστημα την εκδίδει.

Ειδικές Απαιτήσεις Περιβάλλον χρήστη βασισμένο σε μεγάλες οθόνες αφής. Το κείμενο πρέπει να είναι ευδιάκριτο από απόσταση 1 μέτρου. Η επιβεβαίωση μιας πιστωτικής κάρτας πρέπει στο 90% των περιπτώσεων να ολοκληρώνεται μέσα σε 30 δευτερόλεπτα. Πρέπει να διασφαλιστεί με κάποιον τρόπο η ακέραια ανάκαμψη του συστήματος σε περιπτώσεις που δεν επιτευχθεί η επικοινωνία με απομακρυσμένες υπηρεσίες. Τα μηνύματα του συστήματος πρέπει να μπορούν να εμφανισθούν και σε διαφορετικές γλώσσες. Εύκολη προσθήκη των ιδιαίτερων κανόνων της κάθε επιχείρησης στα βήματα 3 και 7.

Κατάλογος Παραλλαγών του Εξοπλισμού και των Δεδομένων 3α. Ο κωδικός του προϊόντος εισάγεται με laser σαρωτή γραμμωτού κώδικα (αν υπάρχει γραμμωτός κώδικας) ή με το πληκτρολόγιο. 3β. Ο κωδικός του προϊόντος μπορεί να ακολουθεί κάποια από τις τυποποιήσεις UPC, EAN, JAN ή SKU. 7α. Οι πληροφορίες της πιστωτικής κάρτας εισάγονται με συσκευή ανάγνωσης της κάρτας ή με το πληκτρολόγιο. 7β. Η υπογραφή για την πληρωμή με πιστωτική κάρτα γίνεται σε χαρτί, αλλά μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, προβλέπεται ότι οι πελάτες θα προτιμούν ψηφιακή εισαγωγή της υπογραφής.

Συχνότητα εμφάνισης: Σχεδόν συνεχής. Ανοικτά θέματα: Ποιες είναι οι λεπτομέρειες του νόμου για τους φόρους; Μελέτη της διαδικασίας για την επαναφορά απομακρυσμένων υπηρεσιών. Τι παραμετροποίηση απαιτείται για διαφορετικού είδους επιχειρήσεις; Πρέπει ο ταμίας να παίρνει τα χρήματα του ταμείου όταν αποσυνδέεται από το σύστημα; Μπορεί ο πελάτης να χρησιμοποιήσει ο ίδιος τη συσκευή ανάγνωσης πιστωτικών καρτών ή πρέπει να το κάνει ο ταμίας;

Το διάγραμμα περιπτώσεων χρήσης Το διάγραμμα περιπτώσεων χρήσης λαμβάνοντας υπ’ όψιν την δυνατότητα εναλλακτικών τρόπων πληρωμής, όπως: Πληρωμή τοις μετρητοίς. Πληρωμή με πιστωτική κάρτα. Πληρωμή με επιταγή. Πληρωμή μέρους του συνολικού ποσού με δωροεπιταγή.