Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ Η συμβουλή της ημέρας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

Ελαστικότητα 4η Διάλεξη.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Ο ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ
Ζήτηση των Αγαθών..
Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
1.3.2 Αγορά Μορφές αγοράς Παπαδοπούλου Άννα.
Η ΑΓΟΡΑ 3η Διάλεξη.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Αθανάσιος Παναγόπουλος
Κεφ. 7: Χρήμα – πληθωρισμός
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Η Νεοκλασική Πολιτική Οικονομία της Παραγωγής και των Αγορών
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Βασικές Οικονομικές Έννοιες
Η συμβουλή της ημέρας.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ Μ ΟΝΑΔΕΣ & Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΟΥΣ Η συμβουλή της ημέρας.
2η ΠΑΔ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 1η τάξη ΕΠΑγγελματικού Λυκείου
3ο ΓΕΛ Κορίνθου (Ασημακόπουλος Γ. ΠΕ 09 - Μπόγια Π. ΠΕ 10) 5.1 ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ Ανταλλακτική αξία ενός αγαθού είναι οι μονάδες ενός αλλού.
Ζήτηση χρήματος: εξαρτάται από ονομαστικό επιτόκιo, i
Τ ο Μ άρκετινγκ ε ίναι η δ ιαδικασία σ χεδιασμού κ αι υλοποίησης τ ης σ ύλληψης τ ης τ ιμολόγησης τ ης προβολής κ αι τ ης δ ιανομή ι δεών π ροϊόντων κ.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ/ ΤΙΜΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ/ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Η/Υ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
1 Γ’ΛΥΚΕΙΟΥ Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών Κεφάλαιο 1 ο : ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ Ενότητα 1.5 : Α π οτελεσματικότητα των.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ : ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ : ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ.
ΤΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΓΑΘΩΝ
ΜΟΡΦΕΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Διεθνές Εμπόριο και Συγκριτικό Πλεονέκτημα
1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΔΙΑΛΕΞΗΣ Βαγής Σαμαθρακής 2 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ &
Αρχές Γεωργικής Οικονομίας και Οργάνωση Γεωργικών Επιχειρήσεων 3 η Διάλεξη.
Μικροοικονομική Θεωρία και Πολιτική Ενότητα 4: Ζήτηση Προσφορά και Αγορά. Διαλέξεις 6 έως 7. Γεώργιος Θεοδοσίου, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης.
1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ 1 2 Στην αγορά συμμετέχουν πολλοί αγοραστές και πωλητές Τα προσφερόμενα.
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ Ενότητα 6: Ζήτηση Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός.
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ 3 η ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
Προσφορά, ζήτηση και δυνάμεις της αγοράς Κεφάλαιο 4 Copyright © 2001 by Harcourt, Inc. All rights reserved. Requests for permission to make copies of any.
1 Βασικές Έννοιες της Οικονομικής Επιστήμης (Επανάληψη ή Εισαγωγή) Τι είναι Οικονομικό Υπόδειγμα; Όφελος Κόστος Αγορές Ελαστικότητα Εξωτερικότητες Οικονομικά.
Διάλεξη 7 Μακροοικονομία. Κεϋνσιανός Σταυρός Πραγματική δαπάνη (Υ): το ποσό που τα νοικοκυριά, οι επιχειρήσεις και το κράτος δαπανούν σε αγαθά και υπηρεσίες,
Μακροοικονομία Διάλεξη 8. Ισορροπία στο Υπόδειγμα IS-LM Καμπύλη IS: ισορροπία στην αγορά αγαθών Υ = C(Y – T) + I(r) + G Καμπύλη LM: ισορροπία στην αγορά.
1 To πρότυπο υπόδειγμα του εμπορίου Κοινά χαρακτηριστικά υποδειγμάτων διεθνούς εμπορίου: Προσφορά προϊόντος - σχετική προσφορά Ζήτηση προϊόντος – σχετική.
Εισαγωγή στην Οικονομική Ι Ζήτηση, Προσφορά, Ελαστικότητες.
Μακροοικονομία Διάλεξη 5. Πληθωρισμός: μετράει τη μεταβολή του γενικού επιπέδου των τιμών Τα αίτια του Πληθωρισμού 1)Η θεωρία του πληθωρισμό ζήτησης:
Μικροοικονομία Διάλεξη 1.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Ενότητα 7: Ισορροπία της αγοράς
Υπολογιςμος εθνικης παραγωγης – Πληθωριςμος και ανεργια
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Εισαγωγή στο Γραμμικό Προγραμματισμό
ΟΛΙΚΗ ΖΗΤΗΣΗ Με τον όρο ολική ζήτηση αναφερόμαστε στη
Τα μέσα εμπορικής πολιτικής 1. δασμός
Oι τιμές των αγαθών προσδιορίζονται στην αγορά από την αλληλεπίδραση των δυνάμεων της ζήτησης και της προσφοράς.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Θεωρία Διεθνούς Εμπορίου: μονοπωλιακός ανταγωνισμός
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΠΕ 80 (π. ΠΕ 15), ΜΑ, MSc, MPhil 11.1 Α π ό τον αντι π ραγματισμό στην οικονομία του χρήματος ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΠΕ 80 ( ΠΡ. ΠΕ 15),
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ Η συμβουλή της ημέρας

Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ Αγορά είναι : ο τόπος συνάντησης αγοραστών- καταναλωτών (για να καλύψουν τις ανάγκες τους) παραγωγών-πωλητών (για να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους) Αγορά είναι : ο χώρος επικοινωνίας και συναλλαγής τιμή : είναι το ποσό των χρημάτων που καταβάλλει ο καταναλωτής για να αποκτήσει προϊόντα ή υπηρεσίες σε συγκεκριμένη ποσότητα και ποιότητα Αγορά είναι : ο τόπος προσφοράς και ζήτησης προϊόντων και υπηρεσιών

Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ προσφορά: όταν αυξάνεται η τιμή ενός αγαθού αυξάνεται και η ποσότητα του ίδιου αγαθού και αντίθετα (πωλητής) ζήτηση : όταν μειώνεται η τιμή ενός αγαθού αυξάνεται η ζητούμενη ποσότητα του ίδιου αγαθού και αντίθετα (καταναλωτής)

των τιμών των άλλων προϊόντων. Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ Αγορά είναι : ο χώρος που ο καταναλωτής επιλέγει και ζητά ελεύθερα αγαθά (τοπικά εγχώρια εισαγόμενα) με βάση: το εισόδημα του, (όταν μειώνονται οι τιμές των αγαθών αυξάνεται το εισόδημα των καταναλωτών και αντίθετα) τα έθιμα, τις παραδόσεις και τις προτιμήσεις του (αρνί για το Πάσχα, ελαιόλαδο αντί για βούτυρο) των τιμών των άλλων προϊόντων. ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΖΗΤΗΣΗΣ

Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ Οι τιμές των παραγωγικών συντελεστών. Όταν ένας παραγωγικός συντελεστής είναι πιο φτηνός, τα κέρδη των παραγωγών αυξάνονται και προσφέρουν μεγαλύτερες ποσότητες αγαθών στην αγορά. Αγορά είναι : ο χώρος ανταλλαγής γνώσεων, ιδεών, τεχνικών, μόδας και προσφοράς αγαθών Οι φυσικοί ή τυχαίοι παράγοντες. Όταν, για παράδειγμα, μια πλημμύρα ή ένας παγετός καταστρέψει τις σοδειές διάφορων αγροτικών προϊόντων οι προσφερόμενες ποσότητες μειώνονται. Η τεχνολογική πρόοδος. Η χρησιμοποίηση σύγχρονων μεθόδων παραγωγής μπορεί να αυξήσει την παραγωγή και να μειώσει το κόστος της.

Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ Σε μια ελεύθερη οικονομία, οι τιμές καθορίζονται από την αλληλεπίδραση της ζήτησης και της προσφοράς. ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ η ποσότητα της ζήτησης να είναι ίση με την ποσότητα της προσφοράς (τιμή) ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΑΓΟΡΑΣ: λαϊκή αγορά/ εμπορικό κέντρο/ πολυκαταστήματα/ S/M/ INTERNET/ χρηματιστηριακές αγορές

6.000 $ Ν. Κορέα για το σύστημα λειτουργίας και συναρμολόγησης ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ 20.000 $ για αγορά αυτοκινήτου Pontiac Le Mans στην General Motors πληρώνει ένας Αμερικανός καταναλωτής 6.000 $ Ν. Κορέα για το σύστημα λειτουργίας και συναρμολόγησης 3.500 $ Ιαπωνία για την υψηλή τεχνολογία 1.500 $ Γερμανία για το σχεδιασμό του αυτοκινήτου 800 $ Ταϊβάν και Σιγκαπούρη για τα μικρά εξαρτήματα 500 $ Βρετανία για δαπάνες διαφήμισης και προβολής 100 $ Ιρλανδία και Μπαρμπάντος για την επεξεργασία των στατιστικών δεδομένων

Πόσοι άνθρωποι χρειάζονται για να κατασκευάσουν μία οδοντόβουρτσα; 4.500 εργαζόμενοι, σε περισσότερες από 10 χώρες Έχει λευκό αστραφτερό φινίρισμα, γουργουρίζει σαν γατάκι, ζυγίζει κάτι παραπάνω από 161 γραμμάρια και κοστίζει 130 ευρώ. Είναι η Elite, το τέλειο «παιχνίδι» στην κοινωνία της αφθονίας.

Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ