Εκμετάλλευση Διαδικτύου και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης Προσέλκυση Τουριστών Υψηλής Εισοδηματικής Εμβέλειας Υπόσχεση=Πραγματικότητα Τουριστικός Στρατηγικός Σχεδιασμός 2021
Κινητή Τεχνολογία (Mobile) Προσαρμογή Διαδικτυακής Παρουσίας Επιχειρήσεων και της Χώρας Εξωστρέφεια και Εύρος Κοινωνικής Δικτύωσης Facebook + Twitter + Pinterest + Instagram + Google+ = Επιτυχία Δημιουργία Σημαντικής Online Κοινότητας μεταξύ των Επιχειρήσεων Οι OTAs δεν Δημιουργούν Τάσεις Προορισμών Προβολή Συγκριτικών Πλεονεκτημάτων της Χώρας στα Κατάλληλα Online Κανάλια Εκτενής Παρουσία σε Sites που δεν έχουν Σχέση με τον Ελληνικό Τουρισμό H Στρατηγική Remarketing ως Παράγοντας Ανάδειξης του Προορισμού Γεωμετρική Πρόοδος Κρατήσεων μετά το Αρχικό Ενδιαφέρον Εκμετάλλευση Διαδικτύου και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
Εξισορρόπηση Ανισομερούς Κατανομής Τουριστών σε Συγκεκριμένους Προορισμούς Αειφόρος Aνάπτυξη Επιτακτική Ανάγκη Ανάπτυξης Νέων Αγορών Πολύπλευρη Προσέγγιση του Τουριστικού μας Προϊόντος Ας το κάνουμε όπως η Google Bike Festivals, Μαραθώνιοι, Bird Watching, Γαστρονομία Μοναδικές Εμπειρίες ως Οδηγός του Brand με Παράλληλη Ανάπτυξη Κανονιστικού Πλαισίου Αγορά Βιλών, Ψάρεμα, Καταδύσεις Μαθήματα Μαγειρικής από Celebrity Chefs, Δείπνο με μία Ελληνική Οικογένεια Δείπνο στη Βιβλιοθήκη του Κέλσου Προσέλκυση Τουριστών Υψηλής Εισοδηματικής Εμβέλειας
Ανάπτυξη Υποδομών a priori Αιτιολόγηση με Ορθολογική Διαίσθηση Ανεξαρτήτως Εμπειριών Ουρές στην Ακρόπολη κάτω από τον Ήλιο, Blackout Σαντορίνης “Ας Περιμένουν“ Καταπολέμηση Αρνητικής Νοοτροπίας Εκπαίδευση και ΙΝΣΕΤΕ Λειτουργικό Πλαίσιο Ευθυγραμμισμένο με Παγκόσμιες Τάσεις αλλά και την Ιδιομορφία της Χώρας μας Λιμουζίνες Αστεροποίηση Περιορισμός Αdhoc Ανωμαλιών στη Λειτουργία Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων, Αεροπορικών ή Ακτοπλοϊκών Συνδέσεων Υπόσχεση=Πραγματικότητα