Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Γερμανία Η αγορά τροφίμων – ποτών και καταναλωτικών αγαθών Αντιγόνη Μαριόλη Γραμματέας ΟΕΥ Α΄ Γραφείο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Advertisements

Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ/ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
ΚΙΝΑ Η ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΝ!.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
1 Η συμβολή των Ελλήνων εισαγωγέων τροφίμων και ποτών στη διαμόρφωση των ελληνικών εξαγωγών στη Γερμανία Detrop 2009: 20η Διεθνής Έκθεση Τροφίμων, Ποτών,
“Η υποστήριξη της επιχειρηματικότητας στον αγροδιατροφικό χώρο” Δημήτριος Β. Αποστολόπουλος Γεωπόνος MSc, MBA Πάτρα, 30/03/2013.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΔΡΑΣΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ
1 Ανάπτυξη μέσω πρόσβασης σε Διεθνοποιημένα Δίκτυα Εφοδιαστικής Αλυσίδας EXPORT SUMMIT Roadmap to Growth Θεσσαλονίκη 3-4 Μαΐου 2012.
Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθηνών
Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρήσεων (ΥΠ.ΕΞ) Η γερμανική αγορά
Public Power Corporation SA Corporate Presentation November ο Εθνικό Συνέδριο Ενέργειας, «Ενέργεια & Ανάπτυξη 2012» Αρθούρος Ζερβός Πρόεδρος και.
Royal FrieslandCampina
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Η Ουκρανική αγορά και οι προοπτικές ανάπτυξης των διμερών οικονομικών και εμπορικών σχέσεων.
ΤΡΟΦΙΜΑ Κατάταξη Διαφορά με Μ.Ο. EU27 (%) , ΠΗΓΗ: EUROSTAT ΠΗΓΗ: ΕΛΣΤΑΤ Η Ελλάς στη γενική κατηγορία Τροφίμων βρισκόταν στην 14η θέση.
ENA ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ Η ΝΕΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΥΠΕΞ “ΑGORA”
ΔΙΚΤΥΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ PHILOXENIA 2011 ORGANIC PRODUCTS CLUSTER MORIHOVOU SQ. 1 THESSALONIKI ΔΙΚΤΥΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Ημερίδα: «Ανταγωνιστικές τιμές από συστήματα ΦΒ: Έξυπνος συμψηφισμός για προώθηση της ΦΒ τεχνολογίας και η σημασία ανάπτυξης δυναμικών διατιμήσεων για.
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Πεκίνο, Νοεμβρίου 2012.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Νέες προκλήσεις ή ευκαιρίες της κυπριακής οικονομίας και αγοράς
Νέες τάσεις της διεθνούς αγοράς Ελληνικά αγροτικά προϊόντα Προϋποθέσεις ανάδειξης σε ισχυρό εξαγωγικό «όπλο» ΥΠΕΞ – Δράσεις Οικονομικής Διπλωματίας: Υποστήριξη.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΙΚΡΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ– ΓΣΕΒΕΕ, Αριστοτέλους 46, , Αθήνα Τηλ , Fax
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ
Κύρια Ευρήματα Μελετών και Ερευνών Θοδωρής Λιανός.
«Παράγω & Εξάγω: το νέο οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης της Ηπείρου» 03/03/12 Δημήτρης Λακασάς Πρόεδρος ΣΕΒΕ.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Απρίλιος 2010.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Ιούνιος 2009.
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Προγράμματα Εκσυγχρονισμού των Επιχειρήσεων 24 Ιουνίου 2009.
Νέλλη Τζάκου – Λαμπροπούλου Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής Εθνική Τράπεζα Ο ρόλος του Τραπεζικού Τομέα στην επανεκκίνηση του Real Estate Prodexpo.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Ιανουάριος 2011.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Μάιος 2011.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Οκτώβριος 2011.
All rights reserved | AmCham Greece 2014 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο Trade USA ελληνικά προϊόντα –νοοτροπία προετοιμασία – δίκτυα – στρατηγική.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Μάιος 2012.
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα & Τεχνολογίες Αιχμής «Οι Επιδόσεις του Ελληνικού Αγροτικού Τομέα » Βασίλειος Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Οκτώβριος 2010.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΕΥ
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Money Show 2009 «Ανάπτυξη Δικτύου Επιχειρηματικής συνεργασίας μεταξύ των Ελλήνων ανά τον κόσμο, με την συνεργασία ΣΕΒΕ - ΣΑΕ» Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Ξανθόπουλος Χρήστος ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
X TÜV AUSTRIA GROUP Qatar Rail certification September 2014 Η Πιστοποίηση αξία προστιθέμενη Κων/νος Μαυρόπουλος Δ/ντης Ανάπτυξης.
Υπουργείο Εξωτερικών Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών ΚΙΝΑ
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 6 Οκτωβρίου
Γεώργιος Επ. Τοσούνης Σύμβουλος Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Οι Ελληνικές Εξαγωγές Τροφίμων και Ποτών – Ο Ρόλος του ΣΕΒΕ
Ιωάννης Σταυρόπουλος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Γερμανία Η αγορά τροφίμων – ποτών και καταναλωτικών αγαθών Αντιγόνη Μαριόλη Γραμματέας ΟΕΥ Α΄ Γραφείο ΟΕΥ Ντύσσελντορφ

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Γερμανική αγορά τροφίμων – ποτών: η δυσκολότερη αγορά στον κόσμο ; Πλεονεκτήματα  πληθυσμός  εισόδημα  εισαγωγές Αδυναμίες  κορεσμόςκορεσμός  κουλτούρακουλτούρα  δομή λιανεμπορίουδομή λιανεμπορίου  τιμή Ευκαιρίες  διατροφικές συνήθειες  εκμάθηση Απειλές  δημογραφία  τάσεις καθετοποίησης Νέο κανάλι διανομής: Διαδίκτυο

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Μείωση της ζήτησης

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Μερίδιο δαπανών για τρόφιμα, %, 2011

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Μερίδιο δαπανών για τρόφιμα – ποτά και εστίαση, %, 2012

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Aldi: 100 χρόνια παράδοση στο εμπόριο

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Λιανεμπόριο τροφίμων στη Γερμανία  Υψηλή συγκέντρωση  Supermarket ως βασικό κανάλι διανομής  Discount  Ιδιωτική ετικέτα

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Λιανεμπόριο τροφίμων στη Γερμανία: ιδιωτική ετικέτα

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Λιανεμπόριο τροφίμων στη Γερμανία: ιδιωτική ετικέτα

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Ιδιωτική ετικέτα delikatessen / Ετικέτα εισαγωγέα

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 E-commerce / Online supermarket

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 E-commerce / Cooking box (Kochbox)

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 E-commerce / Multi – channeling

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Ποιότητα – ασφάλεια – εμπιστοσύνη

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Ποιότητα – αειφορία

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Ελληνικές εξαγωγές τροφίμων - ποτών

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Ελληνικές εξαγωγές τροφίμων - ποτών

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Ελληνικές εξαγωγές τροφίμων - ποτών Αξία (εκ. €) Μεταβολή Περιγραφή κατηγορίας201204/12 20Παρασκευάσματα λαχανικών, φρούτων17173,4% 8Φρούτα, καρποί105-7,6% 4Γαλακτοκομικά προϊόντα9541,7% 7Λαχανικά ,7% 22Ποτά53,8% 19Παρασκευάσματα δημητριακών30-1,0% 3Ιχθείς και μαλακόστρακα ,5% 15Λίπη και έλαια ζωικά ή φυτικά ,7% Τρόφιμα-ποτά, σύνολο60528,6% Σύνολο ελληνικών εξαγωγών ,6% Ποσοστό τροφίμων - ποτών επί συνόλου ελληνικών εξαγωγών34,8%34,8%

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Καταναλωτικά αγαθά

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Ενδύματα  Offshoring / μείωση εγχώριας παραγωγής  Εισαγωγές  Εκθέσεις / Showrooms  Συγκέντρωση / Multichanneling / Καθετοποίηση  Discount

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Καλλυντικά  Φυσικά καλλυντικά  Κανάλια διανομής  Drogerie  Douglas  Συνεταιρισμοί αρωματοπωλείων  Φαρμακεία  Body shop / Occitane / Yves Rocher / Kiehl’s

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Έπιπλα/Οικιακά είδη/Διακόσμηση  Καταστήματα επίπλων/διακόσμησης  Συνεταιρισμοί αγορών  Έπιπλα γραφείου/ έπιπλα κουζίνας/ διακόσμηση  Καθετοποιημένα concept stores  Online

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Κόσμημα  Κανάλια διανομής  Εξειδικευμένα καταστήματα  Πολυκαταστήματα  Concept Stores  Τάσεις

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας! Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων Γενικό Προξενείο της Ελλάδος στο Ντύσσελντορφ Grafenberger Allee 128a, Düsseldorf Τηλ: , -16 Fax: web: