ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΜΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΥΨΕΛΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Www. seve.gr Βασικά ερωτήματα για την εξαγωγική πολιτική των επιχειρήσεων:  Ποιες αγορές παρουσιάζουν ευκαιρίες για το προϊόν μου;  Ποια είναι η κοινωνικο-οικονομικο-πολιτική.
ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε. Ύδρας 10, 4 ος όροφος , Καβάλα Τηλ Fax e- mail : 11η Επιτροπή Παρακολούθησης.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
Royal FrieslandCampina
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΔΙΚΤΥΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ PHILOXENIA 2011 ORGANIC PRODUCTS CLUSTER MORIHOVOU SQ. 1 THESSALONIKI ΔΙΚΤΥΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΣΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ
3 ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ Αθήνα, Ιουνίου 2007.
Buildingpartnershipsbuildingpartnerships. η εταιρία μας •ανώνυμη εταιρία ασφαλιστικών συμβούλων και συντονιστών ασφαλιστικών συμβούλων •έμπειροι και καταξιωμένοι.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ1 Περιφερειακό Marketing Μοντέλο Περιφέρειας Κρήτης. Εξαγωγική ομπρέλα προϊόντων ελαιόλαδου.
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
Νέες τάσεις της διεθνούς αγοράς Ελληνικά αγροτικά προϊόντα Προϋποθέσεις ανάδειξης σε ισχυρό εξαγωγικό «όπλο» ΥΠΕΞ – Δράσεις Οικονομικής Διπλωματίας: Υποστήριξη.
ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ •Είναι εξαιρετικά ασφαλή •Είναι εξαιρετικά ασφαλή, καθώς ελέγχονται στο σύνολό τους πριν φτάσουν στον καταναλωτή •Δεν.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
Στρατηγικές Μάρκετινγκ και προοπτικές προώθησης αγροτικών προϊόντων στη διεθνή αγορά Ε. Τσακιρίδου Α.Π.Θ. Συνάντηση πολιτών της Ευρώπης, 1-6 Μαρτίου 2013.
ΠΛΟΥΤΟΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΧΩΡΑΣ ΕΚΤΑΣΗ – ΑΝΑΓΛΥΦΟ ΑΚΤΕΣ – ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΠΛΑΤΟΣ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΚΑΙ ΗΛΙΟΦΑΝΕΙΑ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
18η ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
Η μεταρρύθμιση της ΚΑΠ Προκλήσεις και προοπτικές ΠΑΣΕΓΕΣ Τζανέτος Καραμίχας Πρόεδρος ΠΑΣΕΓΕΣ Επιτροπή Παρακολούθησης του Γ΄ ΚΠΣ.
RIS3 στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΟΜΙΛHΤΗΣ: Χ. Μανουσόπουλος
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Η μέλισσα ένα ασπόνδυλο ζώο
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
"Πορεία και Προοπτικές του Ελληνικού Ελαιολάδου στη Διεθνή Αγορά" Γρηγόρης Αντωνιάδης Πρόεδρος Δ/Σ ΣΕΒΙΤΕΛ Ημερίδα ΥΠΕΞ-ΥΠΑΑΤ, 16/9/2008.
Greek Foodosophy- Mall για παραγωγούς Η φρέσκια, νέα ιδέα εμπορίου.
“Νέες Εναλλακτικές Καλλιέργειες: Προοπτικές - Νέες Προτάσεις για την Αγροτική Οικονομία” 16 Μαΐου 2013 Κιλκίς.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
 Κύριοι στόχοι της είναι να εξασφαλίσει δίκαιο βιοτικό επίπεδο στους γεωργούς και ασφαλή τρόφιμα που παρέχονται σε σταθερή βάση και σε προσιτές τιμές.
H αιγοπροβατοτροφία στην περίοδο 2004 – 2010 ΒΕΡΔΙΚΟΥΣΙΑ & ΛΙΒΑΔΙ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ – 16&17 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011 (Κυριάκος Ζέρβας – Ιάκωβος Ορφανίδης – Δημήτρης Τσώκος)
RIS 3 – ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Αγροδιατροφή Καραμάρκος Κώστας TEXNIKOΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΧ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ RIS3 ΤΗΣ ΕΥΔ ΕΠ/ΠΔΜ ΣΙΑΤΙΣΤΑ 12/12/2015.
1 Νέα δυναμική για την ανάπτυξη της μελισσοκομίας Γκουλιαδίτη Φρειδερίκη Γεωπόνος, MSc Νοεμβρίου 2013 ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΠΑΣΕΓΕΣ "Εθνική Συνδιάσκεψη.
Ίδρυση τον Ιούλιο του Έναρξη παραγωγικής διαδικασίας τον Ιούλιο του 2013 Έναρξη εμπορικής δραστηριότητας τον Μάρτιο του 2014 ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Σακελλάρη Γεωργία - Ιωάννα.  Βασικό πρωτεϊνικό συστατικό σε δημητριακά.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών Αμαλία Παπαγιαννοπούλου
Οι Νέες ∆ιατάξεις για τις Βιολογικές Καλλιέργειες και οι Προοπτικές Χρηµατοδότησης. Αλέξανδρος Παριανός, Γεν. ∆ιευθυντής GMCert, Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας.
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Μια ή περισσότερες Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ελαιόλαδο?
Τζένη Ρούτσι. Τζένη Ντίνε. Θεοδώρα Βλαχάκη..
συμπληρώματα διατροφής-νομοθεσία 2017
Η έννοια της επιχείρησης
ΑΓΝΑ – ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ECOLABEL
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΜΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΥΨΕΛΗΣ « ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΛΙ;» Διακίνηση και προώθηση του ελληνικού μελιού ΙΩΣΗΦ ΜΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΜΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΥΨΕΛΗΣ

Στόχος της Εθνικής Διεπαγγελματικής Στόχος της Εθνικής Διεπαγγελματικής Προώθηση του ελληνικού μελιού Ενημέρωση του καταναλωτή Ευρύτερη χρήση του προϊόντος στο καθημερινό μας διαιτολόγιο.

Ενέργειες προβολής του ελληνικού μελιού Ενέργειες προβολής του ελληνικού μελιού Πρόγραμμα προώθησης και προβολής του ελληνικού μελιού στην εσωτερική αγορά Με τη συμβολή του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων Σε συνεργασία με τον ΟΠΕ Συμμετοχή στο “Kerasma” Διεθνές Συνέδριο Ελληνικής Γαστρονομίας Το διαιτολόγιο του Στρατού και των Νοσοκομείων περιλαμβάνει πια και το ελληνικό μέλι Ξενοδοχεία – Τουρισμός

«Μήνας του μέλιτος» Παράλληλες εκδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα Ενημέρωση καταναλωτών Καταναλωτές – παραγωγοί, μελισσοκομικές επιχειρήσεις

Ανοδική πορεία των εξαγωγών του ελληνικού μελιού Αναζήτηση μέσων προώθησης και διάθεσης του ελληνικού μελιού στην ευρωπαϊκή και διεθνή αγορά Οι εξαγωγές μελιού έχουν αυξηθεί και αφορούν κυρίως χώρες της Ε.Ε. Οι εισαγόμενες ποσότητες είναι ακόμα πολύ μεγαλύτερες

Διακίνηση των ποσοτήτων μελιού που εισέρχονται στη χώρα μας Νέα Αγορανομική Διάταξη: Τροποποιήθηκε – Περιέχει διατάξεις για τον έλεγχο της διακίνησης του μελιού Προστασία καταναλωτικού κοινού και ελληνικού μελιού

Η ελληνική μελισσοκομία έχει τις ρίζες της στα βάθη των αιώνων και η χρησιμότητα των προϊόντων της είναι γνωστή από την αρχαιότητα. Μέσα από την έρευνα κατοχυρώθηκαν: τα χαρακτηριστικά και η αξία του ελληνικού μελιού και των άλλων προϊόντων της μέλισσας η ωφελιμότητά τους στον ανθρώπινο οργανισμό Μεσογειακή Δίαιτα: Πρότυπο ισορροπημένης διατροφής

Γιατί να προτιμάμε το ελληνικό μέλι; Γιατί να προτιμάμε το ελληνικό μέλι; Τι είναι αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει;

Μορφολογικές-κλιματολογικές συνθήκες + ηλιοφάνεια Μορφολογικές-κλιματολογικές συνθήκες + ηλιοφάνεια Ποικιλόμορφη χλωρίδα Συνδυασμός κωνοφόρων δέντρων-ανθέων Διαμόρφωση οργανοληπτικών χαρακτηριστικών ελληνικού μελιού

Συμβάλουν επίσης: Νομαδική Μελισσοκομία (ξεχωριστά χαρακτηριστικά, αυξημένο κόστος παραγωγής) Ξηροθερμικό κλίμα-τρόπος συλλογής νέκταρος (Πυκνότητα-χαμηλό ποσοστό υγρασίας)

Τα είδη μελιού που παράγονται στη χώρα μας είναι πολλά και το καθένα έχει τη δική του ξεχωριστή αξία

Μέλι μελιτωμάτος ΠΕΥΚΟΥ, ΕΛΑΤΟΥ, ΒΕΛΑΝΙΔΙΑΣ, κ.α. Το μεγαλύτερο ποσοστό της ελληνική παραγωγής Υψηλή περιεκτικότητα σε ιχνοστοιχεία ΠΕΥΚΟ: αντιοξειδωτική και αντιοιστρογονική δράση ΕΛΑΤΟ: αντιοξειδωτική δράση

Μέλι θυμαριού Υπέροχο άρωμα Παράγεται κυρίως στη νησιωτική Ελλάδα Αντιμικροβιακή και αντιοιστρογονική δράση

Μέλι Πορτοκαλιάς Εξαιρετικό Άρωμα Αντιμικροβιακή & αντιοξειδωτική δράση

Μέλι Βαμβακιού Μεγάλη βακτηριοστατική δράση

Μέλι Ερείκης Υψηλή θρεπτική αξία Ωφελιμότητα στον ανθρώπινο οργανισμό

Μέλι Καστανιάς Υψηλή θρεπτική αξία Ωφελιμότητα στον ανθρώπινο οργανισμό

ΚΥΑ 127/2004 Καθορισμός φυσικοχημικών & μικροσκοπικών χαρακτηριστικών 8 αμιγών τύπων ελληνικού μελιού Μετά από ερευνητική δραστηριότητα χρόνων

Ελληνική μελισσοκομία Ποιότητα & παράδοση Μεταδίδεται από γενιά σε γενιά Αναπτύσσεται και εκσυγχρονίζεται (Μελισσοκόμοι και Τυποποιητές)

Μέλι: ασφαλές-φυσικό προϊόν Συνεχείς έλεγχοι Κρατικές υπηρεσίες Μελισσοκόμοι Τυποποιητές

Μέλι & Καταναλωτής Συχνά προτιμά μέλια άλλων χωρών λόγω χαμηλής τιμής, τα οποία δεν ανταποκρίνονται στο κόστος παραγωγής και την ποιότητα του ελληνικού μελιού Η προτίμησή του πρέπει να στρέφεται στο προϊόν του μελισσοκόμου που γνωρίζει στο επώνυμο προϊόν συνεταιρισμών & εταιριών που διακινούν ελληνικό μέλι

Για ποιους άλλους λόγους να προτιμάμε το ελληνικό μέλι; Για ποιους άλλους λόγους να προτιμάμε το ελληνικό μέλι; Στήριξη των ελλήνων μελισσοκόμων και των οικογενειών τους Παραμονή αγροτών στην ύπαιθρο Ενασχόληση νέων ανθρώπων με τη μελισσοκομία

Έχει αποδειχτεί ερευνητικά ότι οι καταναλωτές προτιμούν το μέλι της περιοχής τους, λόγω της συνήθειας στα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά τους. Πρέπει να διατηρηθεί η σχέση του ανθρώπου με τα αρώματα και τις γεύσεις της ελληνικής φύσης συνολικά, αλλά και κάθε περιοχής ξεχωριστά. Πρέπει να διατηρήσουμε την ταυτότητα του ελληνικού μελιού. Αυτό θα γίνει μόνο αν συνεχίσουν να υπάρχουν έλληνες μελισσοκόμοι.

Ο ρόλος της μέλισσας στην επικονίαση Ο ρόλος της μέλισσας στην επικονίαση Μέσω της επικονίασης συμβάλλει σημαντικά στην ισορροπία του οικοσυστήματος Σχέση ανθρώπου και μέλισσας άρρηκτα συνδεδεμένη

Συμπερασματικά: Η κατανάλωση ελληνικού μελιού επιδρά πολλαπλασιαστικά στην οικονομία, την κοινωνία και το περιβάλλον, αντανακλώντας τις κυρίαρχες επιδιώξεις της αειφορικής ανάπτυξης.

Ελληνικό μέλι Ο καταναλωτής πρέπει να το γνωρίζει να το ξεχωρίζει να το προτιμάει