ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Γιώργος Δημητριάδης BIOLEA, Ένωση Αγροτουρισμού Κρήτης, ΥΝΙ ΠΙΡΟΥΝΙ, Σύνδεσμος Παραγωγών Βιολογικών.
Advertisements

CRETACERT «ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ»
Παρουσίαση στην ΕΧΑΕ 18 Νοεμβρίου 2013
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Φυσικοί Πόροι & Ελληνική Οικονομία: η εξελικτική πορεία της S&B
1 Ανάπτυξη μέσω πρόσβασης σε Διεθνοποιημένα Δίκτυα Εφοδιαστικής Αλυσίδας EXPORT SUMMIT Roadmap to Growth Θεσσαλονίκη 3-4 Μαΐου 2012.
Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρήσεων (ΥΠ.ΕΞ) Η γερμανική αγορά
ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΜΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΥΨΕΛΗΣ
Royal FrieslandCampina
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Buildingpartnershipsbuildingpartnerships. η εταιρία μας •ανώνυμη εταιρία ασφαλιστικών συμβούλων και συντονιστών ασφαλιστικών συμβούλων •έμπειροι και καταξιωμένοι.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ1 Περιφερειακό Marketing Μοντέλο Περιφέρειας Κρήτης. Εξαγωγική ομπρέλα προϊόντων ελαιόλαδου.
Η σημασία της ποιότητας στη γεωργική επιχείρηση
Τηλέμαχος Πέντζος Ιούνιος 2012
ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΕΕ ΓΣΕΒΕΕ ΕΣΤΕ Κοινή Συνέντευξη Τύπου Αθήνα, 24/4/2013.
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης Ιούλιος 2012 Παύλος Μυλωνάς.
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Νέες τάσεις της διεθνούς αγοράς Ελληνικά αγροτικά προϊόντα Προϋποθέσεις ανάδειξης σε ισχυρό εξαγωγικό «όπλο» ΥΠΕΞ – Δράσεις Οικονομικής Διπλωματίας: Υποστήριξη.
ΑΦΟΙ ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ ΑΒΕΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Οι Ειδικοί στο Σησάμι.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΞΑΓΩΓΙΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥ
Κύρια Ευρήματα Μελετών Κυριότερα Εξαγώγιμα Προϊόντα/Υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων με προοπτική Βάση Hs Coding.
Τυρί-Φέτα Η φέτα και γενικότερα το τυρί είναι ένα πολύ διαδεδομένο προϊόν στην χώρα μας και μαζί με το ελαιόλαδο αποτελούν βασικά προϊόντα της διατροφής.
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Η ολιστική προσέγγιση της ποιότητας των τροφίμων σαν προαπαιτούμενο
Καινοτομία στην εξαγωγή ελιάς στις ΗΠΑ Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
RIS3 στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Αγροτική Επιχειρηματικότητα:
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
All rights reserved | AmCham Greece 2014 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο Trade USA ελληνικά προϊόντα –νοοτροπία προετοιμασία – δίκτυα – στρατηγική.
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια
Εξωστρέφεια & Πωλήσεις Φ/Β πάνελ στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον Κωνσταντίνος Κουκλέλης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Ο Όμιλος Εταιριών Π. Γερμανού (Olympia), διαθέτοντας ισχυρή επιχειρηματική δραστηριότητα στην ελληνική και διεθνή αγορά, χαρακτηρίζεται από εδραιωμένη.
Financial Planning Η εξέλιξη στον χρηματο-ασφαλιστικό χώρο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ «Νέες Προοπτικές – Εργαλεία & Τάσεις του Τουρισμού στην Εύβοια» Επιμελητήριο Εύβοιας - Χαλκίδα, 7 Ιουνίου 2015 Οι «Δρόμοι της Ελιάς», Εργαλείο.
Ξανθόπουλος Χρήστος ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
RIS 3 – ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Αγροδιατροφή Καραμάρκος Κώστας TEXNIKOΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΧ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ RIS3 ΤΗΣ ΕΥΔ ΕΠ/ΠΔΜ ΣΙΑΤΙΣΤΑ 12/12/2015.
Ίδρυση τον Ιούλιο του Έναρξη παραγωγικής διαδικασίας τον Ιούλιο του 2013 Έναρξη εμπορικής δραστηριότητας τον Μάρτιο του 2014 ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ.
X TÜV AUSTRIA GROUP Qatar Rail certification September 2014 Η Πιστοποίηση αξία προστιθέμενη Κων/νος Μαυρόπουλος Δ/ντης Ανάπτυξης.
Argentina Australia Austria Bulgaria Chile England France Germany Hungary Italy Lebanon New Zealand Portugal South Africa Spain Uk USA Wales ΤΕSCO : στην.
ΤΟΜΕΑΣ Μαριλένα Ωραιοπούλου Β 5 β Ο ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ, Ο ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΙΤΟΓΕΝΗΣ.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Ενοτητα 5. αμεσεσ ξενεσ επενδυσεισ
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών Αμαλία Παπαγιαννοπούλου
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Μια ή περισσότερες Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ελαιόλαδο?
Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ - ΟΦΑΕ Προς Μια Εθνική Στρατηγική Μεταφορών
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Γεώργιος Επ. Τοσούνης Σύμβουλος Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Η ΖΑΝΑΕ ιδρύθηκε στη Θεσσαλονίκη, τη γαστρονομική πρωτεύουσα της Ελλάδας, το 1930 και αρχικά εξειδικεύτηκε στην παραγωγή Ζύμης Αρτοποιίας. Το 1939 ξεκίνησε την παραγωγή Ετοίμων Γευμάτων σε κονσέρβα και το 1972 την παραγωγή Προϊόντων Ντομάτας σε κονσέρβα (κονκασέ, τοματοπολτός). Με τον κύκλο εργασιών να φτάνει στα 29 εκατ. , η εταιρεία πλέον απασχολεί σε μόνιμη βάση 250 εργαζόμενους, οι οποίοι εποχικά φτάνουν τους 350. Τα 2 εργοστάσια παραγωγής Ετοίμων Γευμάτων και Ζύμης Αρτοποιίας, βρίσκονται στη ΒΙ. ΠΕ. Σίνδου, ενώ το εργοστάσιο παραγωγής Προϊόντων Ντομάτας και Λαχανικών βρίσκετε στο Ζερβοχώρι Ημαθίας.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΟΝΣΕΡΒΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΖΥΜΗΣ Έτοιμα Γεύματα συσκευασμένα σε κονσέρβες, βάζα και πλαστικά πιάτα Λαχανικά σε άλμη Προϊόντα κρέατος Σούπες Ιχθυηρά Κονκασέ Τοματοπολτός Μαγιά Βελτιωτικά Αρτοποιίας ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΖΥΜΗΣ

ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ Η σταθερή ποιότητα των προϊόντων αποτέλεσε τη θεμέλιο λίθο στην ανάπτυξη της εταιρείας, και στην καθιέρωση του brand ZANAE στα μάτια του καταναλωτή του ως συνώνυμου της ποιότητας. Στόχος της εταιρείας είναι, η ανάπτυξη και η παραγωγή υψηλής ποιότητας προϊόντων, και η ταυτόχρονη μεγιστοποίηση της εξυπηρέτησης των πελατών της. Παράγουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας, η εταιρεία αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πρεσβευτές της Ελλάδος και της Μεσογειακής Διατροφής στην παγκόσμια αγορά. Η εταιρεία είναι πιστοποιημένη με τα διεθνή πρότυπα ISO 22000, HACCP, IFS και BRC. Στοχεύοντας πάντοτε στην παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας, η εταιρεία επενδύει συνεχώς για τον εκμοντερνισμό των εγκαταστάσεων της και τη στελέχωσή της με το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό. Το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της ΖΑΝΑΕ είναι στελεχωμένο με επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό, και έχει την ευελιξία να αναπτύσσει νέες συνταγές ή να διαφοροποιεί υπάρχουσες, σύμφωνα με τις γαστρονομικές προτιμήσεις των καταναλωτών.

Η ΖΑΝΑΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ – ΕΞΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Οι εξαγωγές το 2012 αποτέλεσαν το 45% του κύκλου εργασιών της εταιρείας. Τα προϊόντα ΖΑΝΑΕ διατίθενται σε περισσότερες από 35 χώρες: στην Ε.Ε., στην Αυστραλία, στην Ασια, Μέση Ανατολή, στον Καναδά και στις Η.Π.Α. Τα προϊόντα ΖΑΝΑΕ βρίσκονται στα ράφια μεγάλων αλυσίδων λιανικής πώλησης όπως WAITROSE, TESCO, MERKUR - BILLA, WOOLWORTH, COLES, INTERMARCHE, CARREFOUR, REAL, AUCHAN κ.α.

ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ Πληθυσμός : 22.7 εκατομμύρια 12 μεγαλύτερη οικονομία του πλανήτη με περίπου 1 δις USD ΑΕΠ και ρυθμό ανάπτυξης 3.2% και κατά κεφαλήν 43000 USD Αγορά λιανεμπορίου – Ισχυρό Duopoly (Coles & Woolworths) 75% της αγοράς ALDI ισχυροποιεί την θέση του την τελευταία δεκαετία Costco – Νέος παίκτης γρήγορη ανάπτυξη IGA – υπόλοιπο του οργανωμένου λιανεμπορίου Ethnic Market – σε συρρίκνωση Foodservice ισχυρή παρουσία μεγάλος τομέας γαστρονομίες σε συνεχή ανάπτυξη Αναπτυσσόμενη αγορά προϊόντων μεσογειακής διατροφής

Ελληνικά - Μεσογειακά Τρόφιμα στην Αυστραλία Ελληνικά - Μεσογειακά Τρόφιμα στην Αυστραλία Ελιές Τυροκομικά (Φέτα, Κίτρινα τυριά ΠΟΠ) Ελαιόλαδα Ψητά Λαχανικά – Λιαστά Λαχανικά Κονσερβοποιημένα Φρούτα Antipasti – Meze – Έτοιμα γεύματα Μπισκότα – Χαλβάς – Ζαχαρώδη Ιχθυηρά

ΑΓΟΡΑ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ Συνεχής παρουσία στην αγορά από την δεκαετία του 1970 και μέχρι σήμερα. Συνεργασία με την ίδιες εταιρείες αποκλειστικής διανομής και διάθεσης των προϊόντων ΖΑΝΑΕ, η οποία διατηρούν αποθήκες στις 4 μεγαλύτερες πολιτείες, οι οποίες συγκεντρώνουν τον περισσότερο πληθυσμό. To πρώτο target group ήταν το προφανές, οι Έλληνες ομογενείς σε ολόκληρη την επικράτεια της Αυστραλίας, με τα προϊόντα να τοποθετούνται στα ελληνικά ethnic stores. Οι έλληνες που μετανάστευσαν στην Αυστραλία μεταπολεμικά είχαν ήδη εξοικειωθεί με τα πρώτα τυποποιημένα ελληνικά brands, όπως της ΖΑΝΑΕ H τοποθέτηση ακολουθήθηκε από διαφημίσεις του brand ZANAE στον ομογενειακό τύπο και ΜΜΕ από χορηγίες στις κατά τόπους εκδηλώσεις της ομογένειας. Με αυτό τον τρόπο κατορθώσαμε να κάνουμε το brand ΖΑΝΑΕ ευρέως γνωστό στις τάξεις της Ελληνικής ομογένειας. Συμμετοχή της εταιρείας σε τοπικές αλλά και διεθνείς εκθέσεις τροφίμων (FINE FOOD SHOW).

Στρατηγική ΖΑΝΑΕ Επιλογή Προϊοντικού Mix Αφοσίωση στην ποιότητα Επιλογή κατάλληλων συνεργατών Υποστήριξη συνεργατών/αντιπροσώπων Χαρτογράφηση ανάλυση της αγοράς Προσαρμογή των προϊόντων Εγκαθίδρυση και ισχυροποίηση Brand Διεύρυνση της γκάμας – Κάλυψη αναγκών Διατήρηση και ενίσχυση Μεριδίου Αγοράς

ΑΛΛΑΓΕΣ Προχωρήσαμε σε αλλαγές στην συσκευασία και συγκεκριμένα στην αναγραφή των στοιχείων (ονομασία προϊόντος, παραγωγός/προέλευση, συστατικά) στην Αγγλική γλώσσα. Προσαρμογή με την κείμενη νομοθεσία Για την είσοδο των προϊόντων σε εξειδικευμένα Gourmet Stores, προχωρήσαμε στην συσκευασία συγκεκριμένων κωδικών και σε βάζο. Πιστοποιηθήκαμε με τα διεθνή πρότυπα ISO 22000, HACCP, IFS και BRC, τα οποία αποτελούν πλέον απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη νέων και την συνέχιση παλαιών συνεργασιών. Αλλαγές στη παραγωγική διαδικασία και συμμόρφωση με τους υγειονομικούς κανονισμούς Συνταγολογικές – Προιοντικές Αλλαγές

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Ανταγωνισμός από Τρίτες Χώρες στις οποίες παράγονται ομοειδή προϊόντα, και οι οποίες εξαιρούνται από το καθεστώς των import duties λόγω διμερών εμπορικών συμφωνιών μεταξύ της Αυστραλίας και της χώρας προέλευσης. Έντονος Ανταγωνισμός από άλλες όμορες χώρες Τελωνεία, ποσοστώσεις (quotas) και περιορισμοί. Για την τοποθέτηση σε μεγάλες αλυσίδες Super Market, λόγω του μεγέθους της αγοράς, απαιτείται η ταυτόχρονη ύπαρξη του εισαγωγέα/πωλητή αλλά και μίας ξεχωριστής εταιρεία διανομών. Ισχυρό €. Αδυναμία προστασίας της γνησιότητας και μοναδικότητας των συνταγών/ προϊόντων σε θεσμικό και εταιρικό επίπεδο

Αυστραλία και ΖΑΝΑΕ σήμερα. Αυστραλία και ΖΑΝΑΕ σήμερα. Πέντε δεκαετίες μετά την πρώτη εμφάνιση τους, τα προϊόντα ΖΑΝΑΕ είναι τοποθετημένα, πέρα από τα ethnic stores και σε αλυσίδες super market, επίσης διάσημα και περιζήτητα στο Foodservice Πέντε δεκαετίες μετά, το brand ΖΑΝΑΕ είναι πλέον συνυφασμένο στο μυαλό του καταναλωτή με την υπόσχεση «ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΥΣΗ».

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας.