8η Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών – Επιμελητήριο Πιερίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
Παρουσίαση στην ΕΧΑΕ 18 Νοεμβρίου 2013
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
ΔΡΑΣΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ
Όμιλος Εταιριών της Α.Γ.Ε.Τ. ΗΡΑΚΛΗΣ Ημέρα Αναλυτών – 24η Μαΐου 2007.
Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Γερμανία Η αγορά τροφίμων – ποτών και καταναλωτικών αγαθών Αντιγόνη Μαριόλη Γραμματέας ΟΕΥ Α΄ Γραφείο.
Η Ουκρανική αγορά και οι προοπτικές ανάπτυξης των διμερών οικονομικών και εμπορικών σχέσεων.
ΤΡΟΦΙΜΑ Κατάταξη Διαφορά με Μ.Ο. EU27 (%) , ΠΗΓΗ: EUROSTAT ΠΗΓΗ: ΕΛΣΤΑΤ Η Ελλάς στη γενική κατηγορία Τροφίμων βρισκόταν στην 14η θέση.
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Νέες προκλήσεις ή ευκαιρίες της κυπριακής οικονομίας και αγοράς
Νέες τάσεις της διεθνούς αγοράς Ελληνικά αγροτικά προϊόντα Προϋποθέσεις ανάδειξης σε ισχυρό εξαγωγικό «όπλο» ΥΠΕΞ – Δράσεις Οικονομικής Διπλωματίας: Υποστήριξη.
YOUR LOGO ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣΠΟΥΔΩΝ Θ. Στεφανίδου – Τιβερίου Καθηγήτρια Κλασικής Αρχαιολογίας.
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ – ΕΛΛΑΔΟΣ
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
«Παράγω & Εξάγω: το νέο οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης της Ηπείρου» 03/03/12 Δημήτρης Λακασάς Πρόεδρος ΣΕΒΕ.
Ημερίδα Ζωής, Συντάξεων & Υγείας 15 Οκτωβρίου 2014.
ΑΙΘΑΛΟΜΙΧΛΗ (ΑΕΡΙΟΣ ΡΥΠΟΣ CO) 4 ΠΗΓΗ: ΕΘΝΟΣ,
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Απρίλιος 2010.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Ιούνιος 2009.
Ύφεση και εξαγωγική δραστηριότητα ανά περιφέρεια.
Γρηγόρης Θ. Παπανίκος 21 Ιανουαρίου Παρουσίαση Έκθεσης ΑΤΕΜ 1.Περιεχόμενα της Έκθεσης 2.Οικονομικά και Τουριστικά Στοιχεία 3.Οι Περσινές Προβλέψεις.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
29, Μαρτίου 2012 Σύνδεσμος Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσεως.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
1 Μελέτη για την εξαγωγική δραστηριότητα του κλάδου των αγροτικών προϊόντων Παρουσίαση Στοιχείων.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΙΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΙ» ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΟΥΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 2005 – 2012 Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών Ομάδα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Ιανουάριος 2011.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Μάιος 2011.
All rights reserved | AmCham Greece 2014 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο Trade USA ελληνικά προϊόντα –νοοτροπία προετοιμασία – δίκτυα – στρατηγική.
Επιστημονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης 1 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ: Αποτίμηση της πορεί ας κατά το 2010 και το
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
ΑΝΕΡΓΙΑ.
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα & Τεχνολογίες Αιχμής «Οι Επιδόσεις του Ελληνικού Αγροτικού Τομέα » Βασίλειος Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
Οι Πολυεθνικές Επιχειρήσεις στην Παγκόσμια Οικονομία
Σ. Ε. Γ. Α. Σ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ  ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2014 ΓΛΥΦΑΔΑ / 12 / 2014.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΕΥ
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια
1 Νέα Θεωρία Μεγέθυνσης Ενδογενής μεγέθυνση. 2 Συνάρτηση παραγωγής προϊόντος Υ t = Y(K, L, A) Y t = [(1-α k )·K t ] α · [(1-α L )·A t ·L t ] 1-α 0
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΤΟ Α.Ε.Π. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.. Τι ονομάζουμε Α.Ε.Π. ; Το ποσό που αξίζουν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που παράγει μια οικονομία σε ένα συγκεκριμένο.
 Michael Grömling Intereconomics January 2014, Volume 49.
A Supply-Side Explanation for Current Account Imbalances 2014
Γεώργιος Επ. Τοσούνης Σύμβουλος Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

8η Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών – Επιμελητήριο Πιερίας Η ΑΓΟΡΑ της ΙΤΑΛΙΑΣ Παρουσίαση: Εμμανουήλ Στάντζος Σύμβουλος Ο. Ε. Υ. Α’ Mάρτιος 2012 8η Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών – Επιμελητήριο Πιερίας 7 & 8 Μαρτίου 2012

ΥΠΟΥΡΓΕΟ ΕΞΩTΕΡΙΚΩΝ ΡΩΜΗ ΜΙΛΑΝΟ Viale Rossini 4 - Roma 00198 Προϊστάμενος Γραφείου: Κα. Χρύσα Θανασά Γραμματέας Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων Α' Διεύθυνση: Viale Rossini 4 - Roma 00198 Τηλέφωνο: (0039) 06 85375550-1 FAX: (0039) 06 80692298 Email: ecocom-rome@mfa.gr Website: www.agora.mfa.gr/it75 ΜΙΛΑΝΟ Προϊστάμενος Γραφείου: Κα. Σοφία Πουγούνια Γραμματέας Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων Α' Διεύθυνση: C.so Italia 49 Milano 20122 Τηλέφωνο: (003902) 29062938 FAX: (003902) 6598285 Email: ecocom-milano@mfa.gr Website: www.agora.mfa.gr/it76

Βασικοί Μακροοικονομικοί Δείκτες της Ιταλίας   2006 2007 2008 2009* 2010* 2011* ΑΕΠ σε τρέχουσες τιμές (τρισ. ευρώ) 1,48 1,54 1,57 Κατά Κεφαλήν ΑΕΠ (σε μονάδες σταθερής αγοραστικής δύναμης) 105 104 101 Μεταβολή ΑΕΠ (%) 2 1,5 -1,3 -5 0,8 1,4 Εναρμονισμένος Δείκτης Τιμών Καταναλωτή (%) 2,2 3,5 1,8 Ανεργία (%) 6,8 6,1 6,7 7,8 8,8 Δημοσιονομικό Έλλειμμα (% ΑΕΠ) -3,3 -1,5 -2,7 -5,3 Δημόσιο Χρέος 107 106 115,8 118,2 118,9 Πρωτογενές Έλλειμμα Προϋπολογισμού (% ΑΕΠ) -4 -3,2 -3,5 -3,7 -3,6 Εξαγωγές (% μεταβολή) 6,2 4,6 -3,9 -19,1 3,4 4,1 Εισαγωγές (% μεταβολή) 5,9 3,8 -4,3 -14,5 2,8 Προβλέψεις Πηγή: Προβλέψεις Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Άνοιξη 2011

Εξωτερικό Εμπόριο Ιταλίας (αξίες σε δισ. €) 9 μηνο 2010 9 μηνο 2011 Εμπορικό ισοζύγιο -21,1 -23,1 Εμπορικό ισοζύγιο χωρίς ενεργειακά προϊόντα -16,5 -22,1 Συγκεκριμένα, οι εξαγωγές αυξήθηκαν κατά 13,5% και οι εισαγωγές κατά 13,2%. Istat

Ποσοστά εξαγωγών μας ανά χώρα προορισμού ΔΙΜΕΡΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ Ελληνικές εξαγωγές 2011 Ποσοστά εξαγωγών μας ανά χώρα προορισμού ΙΤΑΛΙΑ 9,46 ΓΕΡΜΑΝΙΑ 7,85 ΤΟΥΡΚΙΑ 7,80 ΚΥΠΡΟΣ 6,09 ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ 5,52 Η Π Α 5,31 ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ 3,97 ΓΑΛΛΙΑ 2,90 ΡΟΥΜΑΝΙΑ 2,66 ΕΛΣΤΑΤ

Εμπορικό Ισοζύγιο Ελλάδας - Ιταλίας 2010 2011 ΑΞΙΑ (εκατομ. €) Μερίδιο Αγοράς % μεταβολής ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ   ΣΥΝΟΛΟ ΕΙΣΑΓ. ΕΛΛΑΔΑΣ 48.106,57 100 43.272,61 100,00 -10,05 ΑΠΟ ΙΤΑΛΙΑ 4.641,43 9,65 4.597,41 10,62 -0,95 ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΣΥΝΟΛΟ ΕΞΑΓ. ΕΛΛΑΔΑΣ 16.391,78 22.451,02 36,97 ΠΡΟΣ ΙΤΑΛΙΑ 1.770,39 10,80 2.123,77 9,46 19,96 ΕΛΣΤΑΤ ΜΑΡΤΙΟΣ 2012

Επενδύσεις το 2011 ΙΤΑΛΙΑ H εταιρεία ΚΡΕΤΑ ΦΑΡΜ ΑΒΕΕ, στις 24.06.2011, προέβη στη δημιουργία μίας νέας κοινοπραξίας με την Grandi Salumifici Italiani, υπό την επωνυμία «FRANTOIO GENTILESCHI S.P.A.» και έδρα της την Ιταλία. Το ύψος της επένδυσης ανέρχεται σε 5 εκ. ευρώ. Η ΕΛΒΑΛ εξαγόρασε στις 22.06.2011 το 80% της ιταλικής Alurame Srl ΕΛΛΑΔΑ Στις αρχές Σεπτεμβρίου 2011, τέθηκε σε λειτουργία το νέο αιολικό πάρκο στην περιοχή Κουκουλώνα Ρεθύμνου από την Enel Green Power, αυξάνοντας την ισχύ του ιταλικού ενεργειακού ομίλου στην Ελλάδα σε 186 MW.

Τουρισμός Σταθερότητα παρουσιάζει την τελευταία πενταετία η τουριστική κίνηση από Ιταλία προς τη χώρα μας. 1,022 εκ. επισκέπτες το 2005 2011 Ιταλικοί προορισμοί Ταξιδιώτες (σε χιλ.) Δαπάνες (σε εκατομ. €) Ελλάδα 1.255 811 Ε.Ε. 29.776 9.889

ΠΟΛΥΜΕΡΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ Πρωτοβουλία Αδριατικής & Ιονίου Η μετεξέλιξη της Πρωτοβουλίας της Αδριατικής και Ιονίου σε ευρωπαϊκή Μακροπεριοχή, το 2014, παρέχει πλείστες δυνατότητες από ελληνικής πλευράς, για ανάληψη πρωτοβουλιών κυρίως στους τομείς μεταφορών, εμπορίου, τουρισμού κ.ά.

ΦΟΡΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΦΟΡΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ Ένωση Ελληνικών Εστιατόριων στην Ιταλία Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο Camera d’ Affari Italo-Ellenica

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΓΟΡΑΣ Τιμές Δεκέμβριος 11 – Ιανουάριος 12 Γάλα: -0,7 % Βούτυρο -5 % Δημητριακά +3,1 % Καλαμπόκι +5 %. Τα φρούτα: -0,7 % Τα πορτοκάλια: -12,4 % Μήλα: +1,7 % Ακτινίδια: +9,5 % Κηπουρικά: +6,9 % Κρασιά: +8,9 % Το ελαιόλαδο: -1,7%

ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ: δυναμικός κυρίως στις χώρες όπως: Για τα ιταλικά βιολογικά προϊόντα ο κλάδος είναι: δυναμικός κυρίως στις χώρες όπως: Γερμανία, Γαλλία Η.Β. Σουηδία Δανία Ελβετία ΗΠΑ Ενδιαφέρον στις ακόλουθες χώρες: Ρωσία Λ.Δ. της Κίνας

Μηνιαίες δαπάνες νοικοκυριών Κατηγορίες Τροφίμων 2003 2008 Ψωμί και αμυλούχα 76 79 Κρέας 102 107 Ψαρικά 38 42 Γαλακτοκομικά 63 62 Λάδι και άλλα έλαια 17 18 Πατάτες, φρούτα και λαχανικά 82 84 Ζάχαρη και καφές 32 Αναψυκτικά 43 Σύνολο 453 466 Αξίες σε ευρώ (€). ** πηγή 2003 Ιταλική Στατιστική Υπηρεσία Istat. *** πηγή 2008 ιταλικό περιοδικό Food, τεύχος Οκτωβρίου 2008

Νέοι παράγοντες που επηρεάζουν την κατανάλωση οικονομική κρίση: Διατροφικές συνήθειες: περισσότερο κοτόπουλο και λιγότερο κόκκινο κρέας. Άρτος -2,5 % βοδινό κρέας -3 % φρούτα -2,6 % λαχανικά -0,8 % ζυμαρικά +1,4 % γαλακτοκομικά προϊόντα +1,4 %.

Συμπεριφορά καταναλωτού: πυρηνική οικογένεια: +26 % στην κατανάλωση τα τελευταία 15 χρόνια μείωση της κατανάλωσης λόγω κρίσης τελευταία Λιγότερα ψώνια ανά επίσκεψη στο σουπερμάρκετ Συχνότερες όμως επισκέψεις Αναζήτηση των ειδικών προσφορών Αύξηση της τάσης του σπιτικού φαγητού Home made Η αναζήτηση εξοικονόμησης χρόνου που αφιερώνεται στα ψώνια και στην προετοιμασία των γευμάτων. αύξηση των προπαρασκευασμένων ετοίμων προς βρώσιν φαγητών όπως αυτά που είναι σε σακουλάκια (ready to eat), αύξηση που φθάνει μάλιστα μέχρι και +12,3% ενώ τα έτοιμα πιάτα +47,2% (istat 2008)

Κοινωνιολογικός κατακερματισμός των καταναλωτών: αριθμός ηλικιωμένων μεγαλύτερη μακροζωία αριθμός μεταναστών πολυεθνική κοινωνία παρατεταμένα χρόνια της νεότητας διαμονή με τους γονείς ακόμα και πέραν των 30 ετών έχει λιγότερα έξοδα διατηρεί υψηλότερο επίπεδο ζωής σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες καταναλώνει ακριβότερα προϊόντα, παντρεύεται σε μεγαλύτερη ηλικία τεκνοποιεί σε μεγαλύτερη ηλικία.

ΕΡΕΥΝΕΣ ΑΓΟΡΑΣ ΓΡΑΦΕΙΩΝ Ο.Ε.Υ. ΜΙΛΑΝΟ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ Αγορά Αλιευτικών Προϊόντων - Ιταλία Αγορά φρούτων και λαχανικών-Ιταλία Ιούνιος 2009 Μελέτη με θέμα: «ΤΟΜΕΑΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΗΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ (GENERIC) ΙΤΑΛΙΑΣ» Κανάλια Διανομής στην Ιταλία H Αγορά Κρασιού στην Ιταλία

ΡΩΜΗ Περιεκτική Μελέτη του Κλάδου της Σαλιγκαροτροφίας στην Ιταλία Περιεκτικό σημείωμα για τον κλάδο της Αργυροχρυσοχοΐας στην Ιταλία Γενικές πληροφορίες για την καλλιέργεια και την εμπορευσιμότητα της αγκινάρας στην Ιταλία  01. Τρόφιμα και γεωργικά προϊόντα γενικά  27/09/2010Εξαγωγή ζύθου στην Ιταλία / Απαιτούμενη αναγραφή ενδείξεων επί της συσκευασίας ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ