ΧΡΗΣΗ Η/Υ Σημειώσεις για το μάθημα του 1ου εξαμήνου σπουδών για την ειδικότητα Ειδικός Φοροτεχνικού Γραφείου ΙΕΚ Ξάνθης ΜΑΘΗΜΑ 2: Εισαγωγή στην τεχνολογία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Advertisements

Δουλεύοντας με τα Windows
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής
Διαδικαστικά Ώρες γραφείου Υπενθύμιση
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
ΧΡΗΣΗ Η/Υ Σημειώσεις για το μάθημα του 1ου εξαμήνου σπουδών για την ειδικότητα Ειδικός Φοροτεχνικού Γραφείου ΙΕΚ Ξάνθης ΜΑΘΗΜΑ 1: Εισαγωγή στην τεχνολογία.
Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Λογισμικό Διάλεξη 5 η.
Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής
Ιστορία του Ιντερνετ.
Λίγα πράγματα που πρέπει να θυμόμαστε για τους υπολογιστές!
Λειτουργικά συστήματα
HTML.
Το υλικό του Υπολογιστή
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (1).
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Το υλικό των υπολογιστών.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Μια παρουσίαση από τον Άνθη Ιωάννη
To υπολογιστικό σύστημα
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Ιστορική Αναδρομή Λειτουργικών Συστημάτων (ΛΣ) Εισαγωγή : ο πυρήνας (kernel) / ο φλοιός (shell) Β ΕΠΑΛ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών
Πώς φθάσαμε στους σημερινούς υπολογιστές
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής,χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Εφαρμογές Πληροφορικής
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΛΑΔΑΚΑΚΟΣ ΘΑΛΗΣ Α.Μ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ:ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο Ιστορική αναδρομή Οι υπολογιστές στη ζωή μας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Βασικές έννοιες της Πληροφορικής Κώδικες αναπαράστασης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: To λογισμικό του υπολογιστή
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής,χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΠΟΥΤΑΚΙΔΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΦ. Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
La plus rapide conquête connue qui relie les peuples, les groupes et les individus, indépendamment de la race, de l'espèce de la religion et des coutumes.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Γνωριμία με το Λογισμικό του υπολογιστή Μια παρουσίαση για τους μαθητές της Α΄ Τάξης του 49ου Γυμνασίου Αθήνας Διδάσκων: Χ. Μοτσενίγος 49ο Γυμνάσιο Αθήνας.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
LOGO Προγραμματισμός Η/Υ β’ εξάμηνο – εργαστήριο ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Α.Π.Θ. Msc Τηλεπικοινωνίες Πολυτεχνική.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ Η / Υ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Β. Χριστοφιλάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ.
A’ ΕΠΑ.Λ. Εφαρμογές Πληροφορικής Γεωργιλά Χιονία 1.
1 Ιστορία των Υπολογιστών. 2 ΙΣΤΟΡΙΑ: Πολύ-πολύ Παλιά... Άβακας (5000π.Χ.) Κίνα, Μεσοποταμία Η ελληνική συμβολή: ο μηχανισμός των Αντικυθήρων (87π.Χ.)
Εισαγωγή στου Η/Υ Ενότητα 3: Η εξέλιξη των υπολογιστικών μηχανών του Η/Υ Ιωάννης Σταματίου Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
[1] Στόχοι Να ορίσουμε τι είναι υπολογιστικό σύστημα και να απαριθμήσουμε τα στρώματά του. Να ορίσουμε τι είναι τα δεδομένα εισόδου, τι είναι το πρόγραμμα.
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 1: Επισκόπηση του πεδίου των ΤΠΕ. Σχέση με την εκπαίδευση Θαρρενός Μπράτιτσης Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών.
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
Λογισμικό Συστήματος και Λογισμικό Εφαρμογών
Εικόνα 4.2: Από το ρόπαλο στο ποντίκι: χρόνια διαφορά
Βασικές Έννοιες και Ορισμοί
Ο πρώτος υπολογιστής ENIAC.
Το Διαδίκτυο - Internet
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Εκατομμύρια εκατοντάδες μονάδες δεκαδικά
Το υπολογιστικό σύστημα σαν ενιαίο σύνολο
Ιστορική Αναδρομή Λειτουργικών Συστημάτων (ΛΣ) Εισαγωγή : ο πυρήνας (kernel) / ο φλοιός (shell) Β ΕΠΑΛ
Από την αρχαιότητα μέχρι την πρώτη γενιά
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΧΡΗΣΗ Η/Υ Σημειώσεις για το μάθημα του 1ου εξαμήνου σπουδών για την ειδικότητα Ειδικός Φοροτεχνικού Γραφείου ΙΕΚ Ξάνθης ΜΑΘΗΜΑ 2: Εισαγωγή στην τεχνολογία και χρήση των Η/Υ και του διαδικτύου Τι είναι ο Η/Υ, Η/Υ και κοινωνία, Η εξέλιξη των Η/Υ, Διάφοροι τύποι Η/Υ, Εφαρμογές, Το διαδίκτυο και η ιστορία του Το σύστημα του Η/Υ - Περιφερειακά Βασική περιγραφή, Βασικά στοιχεία του Η/Υ, Μνήμη και είδη μνήμης, Συσκευές εισόδου-εξόδου, Λογισμικό Γεώργιος Π. Παυλίδης

Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής (Η/Υ) Ένα σύνολο ψηφιακών ηλεκτρονικών συσκευών με δυνατότητα προγραμματισμού και εκτέλεσης εργασιών

Ο Προσωπικός Η/Υ Ο προσωπικός Η/Υ ή PC είναι γενικά ένας μικροϋπολογιστής που χρησιμοποιείται από ένα άτομο – χρήστη Είναι ικανός για την εκτέλεση γενικών εργασιών όπως η επεξεργασία κειμένου, ο προγραμματισμός, η επεξεργασία πολυμεσικού υλικού, ή το παιχνίδι Συνήθως εκτελεί προγράμματα τα οποία είναι δεν είναι γραμμένα από το χρήστη. [http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_computer]

Ο Υπολογιστής στην Κοινωνία Σήμερα είναι κομμάτι της ζωής μας Άγνοια χρήσης  αναλφαβητισμός 21ου αιώνα Μουσική δημιουργία Εκπαίδευση Σχεδίαση Ψηφιακός κινηματογράφος Αυτοματισμός γραφείου Βιομηχανία Έρευνα & Ανάπτυξη Γραφικά/Προσομοιώσεις

Η εξέλιξη των [Η/]Υ Προ-μηχανική περίοδος (3000 π.Χ. – 1450 μ.Χ.) Γραφή και αλφάβητα Ομιλία, ζωγραφική Σουμέριοι 3000 π.Χ. ανακάλυψη της σφηνοειδούς γραφής Γύρω στο 2000 π.Χ. οι Φοίνικες φτιάχνουν σύμβολα Οι Έλληνες υιοθετούν το φοινικικό αλφάβητο και προσθέτουν φωνήεντα. Οι Ρωμαίοι δίνουν λατινικά ονόματα στα γράμματα «Χαρτί και μολύβι» Οι Σουμέριοι χρησιμοποιούν γραφίδα για τη χάραξη σε υγρό πηλό Γύρω στο 2600 π.Χ. οι Αιγύπτιοι χρησιμοποιούν τον πάπυρο Γύρω στο 100 μ.Χ. οι Κινέζοι κατασκευάζουν το χαρτί Βιβλία και βιβλιοθήκες Θρησκευτικοί ηγέτες στη Μεσοποταμία φυλάσσουν τα πρώτα «βιβλία» Οι Αιγύπτιοι φυλάσσουν ρολά Γύρω στο 600 π.Χ., οι Έλληνες ξεκινούν να διπλώνουν φύλλα πάπυρου και να τα δένουν μεταξύ τους Αριθμητικά συστήματα Αιγύπτιοι: αριθμοί 1-9 σαν κάθετες γραμμές και σύμβολα για 10, 100, 1000 Γύρω στο 100-200 μ.Χ. οι Ινδοί κατασκευάζουν τα πρώτα σύγχρονα συστήματα Γύρω στο 875 μ.Χ. αναπτύσσεται η ιδέα του μηδέν (0) Οι άβακας: ο πρώτος υπολογιστής

Η εξέλιξη των [Η/]Υ Περίοδος Μηχανικής (1450 – 1840) Η πρώτη πληροφοριακή επανάσταση Johann Gutenberg (Mainz, Germany): επινόηση της εκτύπωσης με κινητά μεταλλικά στοιχεία το 1450  τυπογραφία Εφαρμογή χρήσης των πινάκων περιεχομένων και της αρίθμησης σελίδων στα βιβλία Οι πρώτοι γενικής χρήσης «υπολογιστές» Τίτλος εργαζόμενου: «αυτός που ασχολείται με τους αριθμούς» Συρόμενοι χάρακες – 1600, William Oughtred Pascaline – Επινόηση του Blaise Pascal (1623-62) Η μηχανή του Leibniz (1646-1716)

Η εξέλιξη των [Η/]Υ Περίοδος Μηχανικής (1450 – 1840) Ο Charles Babbage (1792-1871) και οι μηχανές του Ο μηχανικός αργαλειός του Joseph Marie Jacquard (1830) Augusta Ada Byron (1815-52) Πρώτος προγραμματιστής http://www.agnesscott.edu/lriddle/women/love.htm

Η εξέλιξη των [Η/]Υ Ηλεκτρομηχανική περίοδος (1840 – 1940) Η επινόηση τρόπων εκμετάλλευσης του ηλεκτρισμού αποτελεί το κλειδί της ανάπτυξης κατά την περίοδο. Η γνώση και η πληροφορία μπορούν πλέον να μετατραπούν σε ηλεκτρικά σήματα. Η έναρξη των τηλεπικοινωνιών Τηλέγραφος (αρχές 1800) Κώδικας Morse 1835 Τηλέφωνο και ραδιόφωνο, Alexander Graham Bell, 1876 Ραδιόφωνο, Guglielmo Marconi, 1894

Η εξέλιξη των [Η/]Υ Ηλεκτρομηχανική περίοδος (1840 – 1940) Ηλεκτρομηχανικοί υπολογιστές ΙΒΜ – Mark 1 (1942), 5 τόνοι Ο Herman Hollerith (1860-1929) το 1880 και η απογραφική μηχανή με διάτρητες κάρτες

Η εξέλιξη των [Η/]Υ Περίοδος Ηλεκτρονικής (1940 – σήμερα) Πρώτες προσπάθειες το 1940 με τις λυχνίες κενού Eckert and Mauchly (1946) - Electronic Numerical Integrator and Computer (ENIAC) – λυχνίες  1ος ηλεκτρονικός υπολογιστής Ιούνιος 1948 – πρώτη λειτουργία του Manchester Mark I 1949 - EDSAC (Electronic Delay Storage Automatic Calculator)  1ος υπολογιστής με δυνατότητα αποθήκευσης προγράμματος 1951 – EDVAC (Electronic Discreet Variable Computer) 1951 – Πρώτη λειτουργία του πρώτου υπολογιστή γενικής χρήσης για εμπορική χρήση: Universal Automatic Computer (UNIVAC)

Η εξέλιξη των [Η/]Υ Περίοδος Ηλεκτρονικής (1940 – σήμερα) Ψηφιακή περίοδος 1η γενιά (1951-1958) Λυχνίες κενού αποτελούν τις βασικές λογικές μονάδες Διάτρητες κάρτες αποτελούν τη μέθοδο εισόδου και εξωτερικής αποθήκευσης δεδομένων Περιστρεφόμενα μαγνητικά τύμπανα αποτελούν την εσωτερική μνήμη Τα προγράμματα γράφονται σε γλώσσα μηχανής Assembly

Η εξέλιξη των [Η/]Υ Περίοδος Ηλεκτρονικής (1940 – σήμερα) Ψηφιακή περίοδος 2η γενιά (1959-1963) Οι λυχνίες αντικαθίστανται από τρανζίστορ Εργαστήρια Bell της AT&T, 1950 – επινόηση του τρανζίστορ Μαγνητικές ταινίες και δίσκοι αρχίζουν να αντικαθιστούν τις διάτρητες κάρτες ως εξωτερικά αποθηκευτικά μέσα Μαγνητικοί πυρήνες (σχήμα ντόνατ) αποτέλεσαν τα πρώτα εσωτερικά αποθηκευτικά μέσα Εμφανίζονται οι γλώσσες προγραμματισμού υψηλού επιπέδου: FORTRAN και COBOL

Η εξέλιξη των [Η/]Υ Περίοδος Ηλεκτρονικής(1940 – σήμερα) Ψηφιακή περίοδος 3η γενιά (1964-1979) Τα τρανζίστορ αντικαθίστανται από ολοκληρωμένα κυκλώματα Τα μαγνητικά μέσα αντικαθιστούν πλήρως τις διάτρητες κάρτες Οι μαγνητικοί πυρήνες εσωτερικής μνήμης αρχίζουν να αντικαθίστανται από ημιαγωγά στοιχεία Εμφανίζονται τα λειτουργικά συστήματα και οι γλώσσες προγραμματισμού υψηλού επιπέδου όπως η BASIC 1975 – Εμφάνιση του Bill Gates και της Microsoft

Η εξέλιξη των [Η/]Υ Περίοδος Ηλεκτρονικής (1940 – σήμερα) Ψηφιακή περίοδος 4η γενιά (1979-σήμερα) Ολοκλήρωση κυκλωμάτων υψηλής και πολύ υψηλής κλίμακας (LSI, VLSI) Δημιουργία των μικροεπεξεργαστών με μνήμη, λογική και μονάδες ελέγχου σε ένα τσιπ (CPU = Central Processing Unit) Γίνεται δυνατή η δημιουργία προσωπικών υπολογιστών για οικιακή χρήση (όπως τα Apple και τα IBM PC). 1977 – εμφάνιση του Apple II από τους Stephen Wozniak και Steven Jobs Τιμή πώλησης: $1.195 (χωρίς monitor) και 16k RAM 1984 – πρώτη εμφάνιση του Apple Mac 1981 – πρώτη εμφάνιση του IBM PC Περιλαμβάνει το MS-DOS (Microsoft Disk Operating System) Παράλληλα έχουμε τα προϊόντα της 4η γενιά στις γλώσσες προγραμματισμού Visicalc, Lotus 1-2-3, dBase, Microsoft Word, και πολλά άλλα Αρχές 1980 – Εμφανίζονται τα γραφικά περιβάλλοντα εργασίας για τα PC [Graphical User Interfaces (GUI)] 1983 – Εμφάνιση των MS Windows 1990 – Εμφάνιση της σημαντικής έκδοσης 3 των Windows 1984 – Το GUI για Apple Mac εμφανίζεται μαζί με το μηχάνημα

Τύποι Η/Υ Quantum computers Grid computers Supercomputers Mainframes Mini computers Microcomputers Τερματικά (Terminals) Embedded computers

Εφαρμογές του Η/Υ Εκπαίδευση Μουσική δημιουργία Σχεδίαση Αυτοματισμός γραφείου Ψηφιακός κινηματογράφος Βιομηχανία Γραφικά/Προσομοιώσεις Έρευνα & Ανάπτυξη

Το Διαδίκτυο Το Διαδίκτυο, ή απλά το Δίκτυο, είναι ένα ελεύθερο για το κοινό παγκόσμιο σύστημα συνδεδεμένων υπολογιστών οι οποίοι μεταδίδουν δεδομένα μέσω ενός προτύπου πρωτοκόλλου επικοινωνίας (Internet Protocol – IP). Αποτελείται από χιλιάδες άλλα μικρότερα εμπορικά, ακαδημαϊκά, τοπικά ή κυβερνητικά δίκτυα. Παρέχει διάφορες πληροφορίες και υπηρεσίες, όπως ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, συνομιλίες, διασυνδεδεμένες ιστοσελίδες και άλλα έγγραφα του παγκόσμιου ιστού. http://en.wikipedia.org/wiki/Internet

Το Διαδίκτυο

Το Διαδίκτυο Ιστορική αναδρομή Κατά το 1950, ερευνητές των τηλεπικοινωνιών συνειδητοποιούν την ανάγκη επικοινωνίας μεταξύ των χρηστών Η/Υ  έρευνα σε αποκεντρωμένα δίκτυα. Το ARPANET στις ΗΠΑ αποτελεί τη βάση της ανάπτυξης του Internet. 1984 – τίθεται σε λειτουργία το πρώτο TCP/IP δίκτυο μέσα από πανεπιστημιακή προσπάθεια. Από τότε χρησιμοποιήθηκε μέχρι την έναρξη εμπορικής χρήσης το 1995. Άλλα σημαντικά δίκτυα κατά την έναρξη του Internet: Usenet Bitnet X.25 (Compuserve, JANET) Τον Αύγουστο του 1991 ο Tim Berners-Lee δημοσιεύει στο έργο του «World Wide Web», δύο χρόνια μετά την έναρξη δημιουργίας της γλώσσας HTML, το πρωτόκολλο HTTP και τις πρώτες ιστοσελίδες στην Ελβετία (CERN). Το 1993 εμφανίζεται το πρώτο πρόγραμμα περιήγησης το Mosaic Μέχρι το 1996 ο όρος "Internet" γίνεται πλέον καθημερινός αλλά αναφέρεται αποκλειστικά στο World Wide Web. Εν το μεταξύ, το Internet επιτυγχάνει στη διασύνδεση διαφορετικών δικτύων. Η διάδοση οφείλεται κυρίως στην έλλειψη κεντρικής διαχείρισης.

Το Διαδίκτυο Δυνατότητες World Wide Web (WWW) Απομακρυσμένη πρόσβαση Τηλε-συνεργασία Κοινή χρήση αρχείων Online μετάδοση δεδομένων (streaming) Τηλεφωνία μέσω IP (VoIP)

Το Διαδίκτυο Πρόσβαση Τηλέφωνο (dial-up) Ευρυζωνική πρόσβαση (broadband, ISDN, DSL) Ασύρματο δίκτυο (Wi-Fi) Δορυφορική σύνδεση Κινητή τηλεφωνία

Το σύστημα του Η/Υ Περιγραφή

Το σύστημα του Η/Υ Ανατομία βασικών υποσυστημάτων

Το σύστημα του Η/Υ Επεξεργαστής

Το σύστημα του Η/Υ Μνήμη Random Access Memory (RAM)

Το σύστημα του Η/Υ Περιφερειακές κάρτες

Το σύστημα του Η/Υ Αποθηκευτικά μέσα

Το σύστημα του Η/Υ Συσκευές εισόδου

Το σύστημα του Η/Υ Συσκευές εξόδου

Λογισμικό Λογισμικό υπολογιστών ή απλά Λογισμικό είναι ένα πρόγραμμα υπολογιστή κωδικοποιημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι δυνατή η εύκολη επεξεργασία του περιεχομένου του. Το λογισμικό μπορεί να έχει πολλές λειτουργίες: Υπολογισμοί Έλεγχος συσκευών (γενικά hardware) Διασύνδεση με το χρήστη Ο όρος χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά από τον John W. Tukey το 1957 Η έννοια του λογισμικού προτάθηκε αρχικά από τον Alan Turing http://en.wikipedia.org/wiki/Software

Λογισμικό Βασικές κατηγορίες Λογισμικό συστήματος: βοηθά στη λειτουργία του συστήματος (hardware). Περιλαμβάνει τα λειτουργικά συστήματα, τους οδηγούς συσκευών, τα εργαλεία προγραμματισμού, τους διαχειριστές, τα παραθυρικά συστήματα και άλλα εργαλεία Εφαρμογές: βοηθούν το χρήστη στην επίτευξη συγκεκριμένων εργασιών. Περιλαμβάνονται λογισμικά αυτοματισμού γραφείου, εμπορικά πακέτα και τα παιγνίδια