Ένα φθινοπωρινό πρωινό μόλις συγκροτήθηκε η ομάδα μας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού
Advertisements

… ΚΑΙ… …και εσωτερική στάση.
ΑΞΟΝΑΣ ΔΡΑΣΗΣ : ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΘΕΜΑ : ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
16ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Ε.Γ.Β.Ε ΑΠΡΙΛΙΟΥ
Μία σύγχρονη, «νόμιμη», συνεχής γενοκτονία
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑ
Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying)
Μητρικός θηλασμός δικαίωμα κάθε νεογέννητου - χρέος κάθε μητέρας
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Τα Δικαιώματα των Παιδιών
τα Δικαιώματα του Παιδιού Μαρία Τσάγκαρη, ψυχολόγος-ειδική επιστήμονας
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
Το Διαδίκτυο στη ζωή μας!
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Στο γυμνάσιο γίνονται πιλοτικά ευρωπαϊκά προγράμματα
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Εισηγήτρια: Τσεμπέρη Καλλιόπη
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
25 σεπτεμβρίου ΓΥΝΑΙΚΑ- ΕΡΓΑΣΙΑ- ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ελευθερία αραβανή ψυχολόγος.
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Προγράμματα Ανάπτυξης, Κοινωνικής Στήριξης & Ιατρικής Συνεργασίας
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχολικός Εκφοβισμός Τι είναι σχολικός εκφοβισμός;
Αντισύλληψη.
ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ Η πρωτογενής φροντίδα του σώματος, την οποία πρέπει να εφαρμόζει συστηματικά κάθε άτομο είναι η σωματική υγιεινή. Έχει ως στόχο την.
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
1ο ΓΕΛ Μεγάρων Ερευνητική Εργασία στο «Χάσμα Γενεών» με θέμα «Χάσμα Γενεών και ο Θεσμός της Οικογένειας» Ομάδα «Green Day» Βαρθολομαίος Γιάννης Ζαχαρόπουλος.
Η UNESCO έχει ευαισθητοποιηθεί στο θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και των διαφυλικών σχέσεων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ Εργασία 6: Η θέση της γυναίκας στην ομηρική εποχή & η σύγκριση με άλλες εποχές, καθώς και σύγκριση με την σύγχρονη εποχή. Ρωμανός.
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ 2ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΜΙΑΣ Τμήματα ΓΠ2, ΓΝΣ.
Καταθλιψη Λύκειο Μεσοβουνίων
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Σύλληψη , τοκετός και έμμηνος κύκλος
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, Γ.Ν.Π. «Π. & Α. ΚΥΡΙΑΚΟΥ»
ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ Δρ. Ανδρέας Φωτόπουλος.
Ένα φθινοπωρινό πρωινό μόλις συγκροτήθηκε η ομάδα μας.
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Γ.ν.π: ενα νοσοκομειο κοντα στον ασθενη
28ο Πανελλήνιο Συνέδριο AIDS
ΣΤΑΣΙΝΟΥ ΑΓΝΗ ΕΣΔΥ/ΤΕΙ: ΕΦΗΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ
ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΤΗ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (Εταιρικη Κοινωνικη Ευθυνη)
Έκτρωση Η έκτρωση είναι η διακοπή μιας αδιατάρακτης ενδομητρίου κυήσεως ενός ή περισσοτέρων εμβρύων, που διενεργείται σε πρώιμη ηλικία κυήσεως (< 24.
Βελτιώνοντας τα Παγκόσμια Προβλήματα
Κλιματική αλλαγή 1o Γυμνάσιο Χολαργού Τίτλος Έρευνας:
Το κΑπνισμα στη ζωΗ μασ Σχολικό Έτος: Υπεύθυνος καθηγητής:
Project Α’ Τετραμήνου Θέμα: Εξάρτηση Από Το Τσιγάρο
ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΗΣ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Αγκαζαριάν Μαρία Παπαδημητρίου Χριστίνα Πολυχρόνη Χαρά Μακρή Εύη Ρέτζιου Αθηνά.
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΑ Project:βία και παραβατικότητα (LA VITA E BELLA)
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ & ΑΝΑΠΗΡΙΑ.
ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΠΡΩΙΜΗΣ ΚΥΗΣΗΣ
Όταν μείνει έγκυος μία γυναίκα, εξακολουθεί να έχει εμμηνο ρύση κατα τη διάρκεια της κύησης; Ναι Όχι.
Αναπτυξιακη ψυχολογια συναισθηματικη και κοινωνικη αναπτυξη παιδιων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ένα φθινοπωρινό πρωινό μόλις συγκροτήθηκε η ομάδα μας

συγκεντρωθήκαμε στο χώρο εργασίας μας για να γνωριστούμε καλύτερα.

Αφού έσπασε ο πάγος αρχίσαμε να συζητάμε για το θέμα μας.

ΤΟ ΑΓΕΝΝΗΤΟ ΠΑΙΔΙ. ΤΟ ΑΓΕΝΝΗΤΟ ΠΑΙΔΙ.

Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα αυτό πολλοί και διάφοροι. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα αυτό πολλοί και διάφοροι. Ορίστε μερικοί από τους σπουδαιότερους:

Τ α μεγάλα ποσοστά αμβλώσεων-εκτρώσεων που υπάρχουν στη χώρα μας που ιδιαίτερα αυξάνονται στις εφηβικές ηλικίες,

Η κοινωνική άγνοια ότι το έμβρυο είναι ένα παιδί σαν όλα τα άλλα, ότι δηλαδή είναι ένας αγέννητος ακόμη άνθρωπος,

Τ α ανύπαρκτα δικαιώματα και η μηδαμινή νομική προστασία του εμβρύου- παιδιού,

Η άποψη ότι η έκτρωση- άμβλωση είναι κάτι το φυσιολογικό σε μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη, ενώ στην ουσία είναι η σφαγή ενός ανθρώπου,

Τ α πειράματα που γίνονται στα έμβρυα- παιδιά στο βωμό του κέρδους από τις ιατρικές και φαρμακευτικές εταιρείες,

Η μη ύπαρξη επαρκούς ενημέρωσης και στήριξης από το κράτος στις νεαρές μητέρες που σκέφτονται να «ρίξουν» το παιδί τους

Ε ίναι πραγματικά λυπηρό ο υπ’αριθμόν 1 εχθρός του εμβρύου-παιδιού να είναι οι ίδιοι του οι γονείς, αν δηλαδή θα το κρατήσουν ή θα το απορρίψουν από τη ζωή.

Το θέμα μας λοιπόν ιδιαίτερα σημαντικό και καυστικό οπότε γρήγορα αφού συντάξαμε το συμβόλαιό μας και το υπογράψαμε στρωθήκαμε στη δουλειά.

Χωριστήκαμε σε ομάδες εργασίας, αρχίσαμε να συλλέγουμε και να ομαδοποιούμε πληροφορίες, να φωτογραφίζουμε, να ηχογραφούμε και στο τέλος να ξεκινάμε το μοντάρισμα ώστε να είναι έτοιμη η παρουσίασή μας.

Με ιδιαίτερη χαρά, συγκίνηση και περηφάνια λοιπόν σας παρουσιάζουμε την εργασία μας.

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΩΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ

ΕΓΩ ΤΟ ΑΓΕΝΝΗΤΟ ΠΑΙΔΙ

ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΗΣΗΣ

Η ΜΑΜΑ ΦΟΒΑΤΑΙ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΕΓΚΥΟΥ ΓΥΝΑΙΚΑΣ  ΕΚΣΤΑΣΗ  ΔΕΟΣ  ΕΝΤΑΣΗ  ΧΑΡΑ  ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΘΕΣΕΩΝ  ΑΜΦΙΘΥΜΙΑ  ΟΞΥΜΕΝΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ  ΑΓΩΝΙΑ  ΜΙΚΡΟΠΑΝΙΚΟΣ

ΤΟ ΜΕΤΑ-ΕΚΤΡΩΤΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ  ΒΑΘΥΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΠΟΝΟΣ  ΘΥΜΟΣ ΚΑΙ ΘΛΙΨΗ  ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΥΔΙΑΣΜΑ  ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ ΥΠΝΟΥ  ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ  ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ  ΑΤΟΝΙΑ  ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗΣ  ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΚΛΑΜΑΤΟΣ  ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΚΟΣ ΙΔΕΑΣΜΟΣ

ΟΙ ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΒΛΩΣΗΣ  ΔΙΑΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΑΣ  ΡΗΞΗ ΤΡΑΧΗΛΟΥ  ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΑ  ΘΡΟΜΒΩΣΗ ΚΑΙ ΕΜΒΟΛΗ  ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑΣ  ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΠΛΑΚΟΥΝΤΑ  ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΞΩΜΗΤΡΙΑ ΚΥΗΣΗ  ΕΝΔΟΜΗΤΡΙΤΙΔΑ-ΣΑΛΠΙΓΓΙΤΙΔΑ  ΕΝΔΟΤΡΑΧΗ ΛΗ ΤΙΔΑ

ΟΙ ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΒΛΩΣΗΣ  ΠΥΕΛΙΚΗ ΦΛΕΓΜΟΝΗ  ΔΕΥΤΕΡΟΠΑΘΗ ΑΜΗΝΟΡΡΟΙΑ Η ΣΤΕΙΡΩΣΗ  ΕΝΔΟΜΗΤΡΙΕΣ ΣΥΜΦΥΣΕΙΣ  ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΤΡΑΧΗΛΙΚΟΥ ΣΤΟΜΙΟΥ  ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΕΡΙΓΕΝΝΗΤΙΚΗ ΝΟΣΗΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΘΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ  ΚΑΘ’ ΕΞΙΝ ΑΠΟΒΟΛΕΣ  ΠΡΩΙΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΡΟΥΣ ΤΟΚΕΤΟΥΣ

ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΜΒΛΩΣΕΩΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΙΚΡΟΚΛΙΜΑΚΑΣ

 ΥΠΑΡΞΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΑΡΡΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.  ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΔΙΑΒΙΟΥ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΝΟΧΗΣ.

 ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΑ.  ΑΜΒΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ.

ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΜΒΛΩΣΕΩΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜAΚΡΟΚΛΙΜΑΚΑΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜAΚΡΟΚΛΙΜΑΚΑΣ

 Η στέρηση του έθνους από τους νέους πολίτες του.  Η καλλιέργεια κλίματος κοινωνικής πώρωσης και γενικευμένης αδιαφορίας για τη στάση μιας ολόκληρης κοινωνίας απέναντι στο αγαθό της ζωής.

 Η προώθηση ενός «κοινωνικού δαρβινισμο ύ » που επιτρέπει σε κάποιους να αποφασίζουν ποιοι να γεννιούνται και ποιοι όχι.  Η αλλοίωση των παραδοσιακών ελληνικών αξιών της γενναιότητας και του ηρωισμού στην αντιμετώπιση των δυσκολιών του.

 Η καλλιέργεια τις συλλογικής μαλθακότητας αντί της ανταγωνιστικότητας.  Η στέρηση του πληθυσμού από πολύτιμους οικονομικούς πόρους που θα μπορούσαν να προσφερθούν στην στήριξη της οικογένειας και της μητρότητας αντί να προσφέρονται στις εκτρώσεις.

Η παραβίαση των ανθρώπινων δικαιωμάτων για τη ζωή του πιο αδύναμου ανθρώπου: ΤΟΥ ΕΜΒΡΥΟΥ ΤΟΥ ΕΜΒΡΥΟΥ

ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ Υπ ά ρχουν πολλά Υπ ά ρχουν πολλά ΚΕΝΤΡΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΟΥ καθώς και πολλοί ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΓΕΝΝΗΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ τα οποία προσφέρουν δωρεάν και με διακριτικό τρόπο:

 ΠΑΡΟΧΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ.  ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ.  ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.  ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.  ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ.  ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ.

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ  Γιώργος Παντελάρος  Άλεν Πάντζι  Ντενίς Τότσι  Ελένη Τώρα  Σταματία Γδύση  Δήμητρα Δελιού  Τρισεύγενη Αυγουστίδη  Σωτήρης Αλντίνοφ  Δημήτρης Λεράκης ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Αργύριος Στακιάς Αργύριος Στακιάς