ΕΝΤΟΛΕΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγίες εισόδου στο πρόγραμμα τηλεδιασκέψεων μέσω της πρόσκλησης που θα έρθει στο σας.
Advertisements

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
(READ – WRITE) ΚΑΙ ΤΥΠΟΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (INTEGER,REAL,CHAR)
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
Απαντήσεις Προόδου II.
€ $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Καλωσορίσατε.
Απαντήσεις Προόδου I. Θέμα 1ο •Έστω Α = { , b}. Κατασκευάστε τα παρακάτω σύνολα: •(α) Α -  •(β) {  } – Α •(γ) Α  P(A) •(δ) Α  P(A)
*ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ* «Ανάπτυξη Αυτόνομου Συστήματος Διαχείρισης Διατάξεων Ανίχνευσης Αερίων Μιγμάτων-Οσμών» Ανδρέας Καββαδίας – Αλεξάνδρα Τσακίρη.
-Στοίβα-Ουρά - Πλεονεκτήματα πινάκων -Δομές δεδομένων δευτερεύουσας μνήμης -Πληροφορική και δεδομένα -Παραδείγματα-Προβλήματα ψευδοκώδικα.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Αν θέλουμε να περιγράψουμε με ακρίβεια τις κινήσεις χρειαζόμαστε και άλλα μεγέθη. Κατά τη διάρκεια κάθε κίνησης ένα άλλο μέγεθος που αλλάζει συνεχώς.
Ο οδηγός περιγράφει πώς να: - Εγγραφείτε στο Blog του HiStory (σελίδες 2-3). - Αλλάξετε την επισκόπηση χρησιμοποιώντας το ζουμ (σελίδες 4- 5). - Δημιουργήσετε.
Ασκήσεις.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
Μεταβλητές – εντολές εκχώρησης- δομή ακολουθίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Ο Προγραμματισμός στην πράξη Το περιβάλλον προγραμματισμού MicroWorlds Pro Μενού επιλογών Γραμμή εργαλείων Κέντρο εντολών Καρτέλες.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ,000 2,000 4,000 8,000 16,000 32,000 64, , , ,000 1,000,000 Πατήστε στα ποσά για ερώτηση.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Ενότητα Α.4. Δομημένος Προγραμματισμός
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Καμπάνια της Άνοιξης του eTwinning Συνδεθείτε στο Desktop.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
XERTE TUTORIAL - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΜΕΛ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Xerte Interaction – Διάδραση Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Σημειώσεις Εργαστηρίου.
Βάσεις Δεδομένων Εργαστήριο ΙΙ Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ
Νίκος Ψαρουδάκης Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Δομή επιλογής Η δομή επιλογής είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση η οποία περικλείει μια συνθήκη και δύο ομάδες εντολών, από τις οποίες θα εκτελεστούν, η μεν.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Τι είναι αλγόριθμος
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Εξομοιωτής Ψηφιακών Κυκλωμάτων
Τα μέρη του υπολογιστή ΕΝΑΡΞΗ Quiz Γνώσεων.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ. Περιφερειακές συσκευές  Περιφερειακές συσκευές ονομάζουμε τις συσκευές που συνδέονται εξωτερικά με την Κεντρική Μονάδα του υπολογιστή.
Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης Εισαγωγή
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Μετονομασία Φακέλων και Αρχείων
ΔΟΜΗ ΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΝ συνθήκη_ισχύει ΤΟΤΕ εντολές ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Ενισχυτική διδασκαλία
Επιλέγοντας… Αν θέλουμε να γράψουμε έναν αλγόριθμο που να τον εκτελεί ένα μικρό παιδί, ώστε να διασχίσει με ασφάλεια το δρόμο, πρέπει να συμπεριλάβουμε.
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
ΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ – ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ Η/Υ
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
Συμβολικά: αν = α ·α · α · · · α
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Γ' ΤΑΞΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΛΑΘΗ
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
1Εντολή Δείξε
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Τίτλος εκπαιδευτικής παρουσίασης
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΤΟΛΕΣ

ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΞΟΔΟΥ ΔΕΙΞΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΔΕΙΞΕ ΔΕΙΞΕ, δείξε, δειξε, Δείξε, Δειξε

ΔΕΙΞΕ ΠΡΑΞΗ Παράδειγμα: ΔΕΙΞΕ 200 - 30 Θα εμφανίσει αποτέλεσμα 170

παραδείγματα ΔΕΙΞΕ 200 * 12 ΔΕΙΞΕ 23 + 7 ΔΕΙΞΕ 100 / 4 ΔΕΙΞΕ ΔΥΝΑΜΗ 4 3

ΔΕΙΞΕ [ΚΕΙΜΕΝΟ] Παράδειγμα: ΔΕΙΞΕ [Με λένε Νίκο] Θα εμφανιστεί στην οθόνη η πρόταση Με λένε Νίκο

ΔΕΙΞΕ (ΦΡ[ΚΕΙΜΕΝΟ] ΠΡΑΞΗ) Με το παραπάνω συνδυάζω και κείμενο και πράξεις Παράδειγμα: ΔΕΙΞΕ (φρ[το γινόμενο 25*23 κάνει] 25 * 23) Στην οθόνη θα εμφανιστεί: το γινόμενο 25*23 κάνει 575

ΣΥΝΟΨΗ ΔΕΙΞΕ 25 * 23 ΔΕΙΞΕ [το γινόμενο 25*23 κάνει] ΔΕΙΞΕ (φρ [το γινόμενο 25*23 κάνει] 25 * 23)

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Αν θέλουμε το μήνυμα να εμφανίζεται σε νέο παράθυρο, τότε αντί της εντολής ΔΕΙΞΕ, χρησιμοποιούμε την εντολή ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Συντάσσεται όπως ακριβώς και η εντολή ΔΕΙΞΕ

Παράδειγμα ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ [Με λένε Νίκο] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 34 / 2 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ [Με λένε Νίκο] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 34 / 2 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (ΦΡ [32*13 ΚΑΝΕΙ] 32 * 13)

ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ / ΕΞΟΔΟΥ ΕΡΩΤΗΣΗ [ΚΕΙΜΕΝΟ] ΕΡΩΤΗΣΗ [πώς σε λένε;;;] Η διαφορά ανάμεσα στην εντολή ανακοίνωση και στην εντολή ερώτηση είναι πως στη δεύτερη περίπτωση ο χρήστης εισάγει στοιχεία

Απάντηση! Τα στοιχεία, που θα δώσει ο χρήστης σε μια ερώτηση, αποθηκεύονται στη λέξη απάντηση Αν στην προηγούμενη ερώτηση, απαντήσω Νίκος, τότε η εντολή ανακοίνωση απάντηση τι πιστεύετε ότι θα εμφανίσει;;;

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1 Τι θα εμφανίσουν οι παρακάτω εντολές; Ερώτηση [δώσε έναν αριθμό] Ανακοίνωση απάντηση * 6

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2 Τι θα εμφανίσουν οι παρακάτω εντολές; Ερώτηση [δώσε έναν αριθμό] Ανακοίνωση δύναμη απάντηση 2

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3 Γράψτε εντολές που Εμφανίζουν μήνυμα καλωσορίσματος Ρωτάνε την ηλικία του χρήστη Εμφανίζουν το έτος που γεννήθηκε