3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΑΥ2- ΚΥΚΛΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ο ΕΠΑΛ.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Ξενοφοβια – Χρωμοφοβια Ρατςιςμος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Εμείς κι ο Ρατσισμός Μοιάζουμε γιατί διαφέρουμε και η διαφορετικότητα
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Αναστασία Ρεγγίνα Χριστίνα Μαρία
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : ο Γ/ΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: «Σχολική και Κοινωνική Ζωή» ΘΕΜΑ : «Εγώ και εσύ μαζί» ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠ/ΚΟΣ : Ανδριώτη Θεοδοσία.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ
ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ
Κλιματική αλλαγή 1o Γυμνάσιο Χολαργού Τίτλος Έρευνας:
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος
Όνομα μαθητή: Ελισσάβετ Δουλοπούλου
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Project Β΄ Γενικού Λυκείου Νιγρίτας Θέμα: Ηλεκτρονική Παρενόχληση
Κατανοώντας τους φίλους Carol Grey The sixth sense II
Η αναχώρηση σε παλαιότερες εποχές Οι δυσκολίες του ταξιδιού
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
11Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ Ευαισθητοποίηση εκπ/κών και παρεμβατικά προγράμματα για την προώθηση της ισότητας των φύλων (Κ.Ε.Θ.Ι) Μάιος 2007.
Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Μετά από την έρευνα μας στο διαδίκτυο για την εύρεση πληροφοριών για την νευρική ανορεξία καταλήξαμε σε μερικά συμπεράσματα. Καταλάβαμε ότι.
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
Εκπαίδευση και μειονότητες
Ασφάλεια διαδικτύου Gaming
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος : 2013-14 PROJECT ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ Yπεύθυνη καθηγήτρια: Μ. Λεμονίδου ΠΕ 06

3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος : 2013-14 PROJECT ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ Yπεύθυνη καθηγήτρια: Μ. Λεμονίδου ΠΕ 06

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Βλάχας Γιώργος Κοφιναδέλης Κων/νος Λύσσελη Μαρία Νεόπουλος Θεόδωρος Παπαγρηγορίου Πασχ. Παρασκευόπουλος Δημ. Πεκρίδης Αθανάσιος Ποζουκίδης Μάριος Σαραφίδου Αρετή Σαπρανίδης Νικόλαος Σιαγλή Γαρυφαλλιά Σταρόβετσκα Άννα-Μαρία Ταρπάγκου Ελένη Τζιμπιλή Ζωή Τσατσανίτζε Γιώργος Τσομπανίδου Ελένη

Πρώτα έγινε ο χωρισμός σε ομάδες.......... Α’ ΟΜΑΔΑ Παρασκευόπουλος Δημήτρης Βλάχας Γιώργος Παπαγρηγορίου Πασχαλίτσα Σαραφίδου Αρετή Β΄ ΟΜΑΔΑ Ποζουκίδης Μάριος Σαπρανίδης Νίκος Τσομπανίδου Ελένη Λύσσελη Μαρία

Κι άλλες ομάδες......... Γ’ ΟΜΑΔΑ Πεκρίδης Αθανάσιος Σταρόβετσκα Άννα-Μαρία Ταρπάγκου Ελένη Τσατσανίτζε Γιώργος Δ’ ΟΜΑΔΑ Κοφιναδέλης Κώστας Νεόπουλος Θεόδωρος Σιαγλή Γαρυφαλλιά Τζιμπιλή Ζωή

Και μετά, αρχίσαμε δουλειά!

Και πως μας βλέπουν οι άλλοι........ Aπαντήσαμε σε ερωτηματολόγια σχετικά με το πως νομίζουμε πως είμαστε...... Και πως μας βλέπουν οι άλλοι........ Και φτάσαμε σε ενδιαφέροντα συμπεράσματα, όπως :

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Όλοι είμαστε διαφορετικοί μεταξύ μας και αυτό είναι αποδεκτό. Συχνά εμείς οι ίδιοι έχουμε άλλη άποψη για τον εαυτό μας απ’ ότι οι άλλοι άνθρωποι γύρω μας! Πολύ συχνά, η οικογένεια και ο φιλικός μας κύκλος έχουν διαφορετική άποψη για μας κι αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό!

Παίξαμε παιχνίδια..... Όπως το παιχνίδι του τυφλού....(και του οδηγού του)

Αφού όλα τα παιδιά μπήκαν εναλλάξ τόσο στη θέση του τυφλού όσο και του οδηγού, Απαντήσαμε σε ερωτηματολόγιο σχετικό με την εμπειρία τους από το παιχνίδι

Καταλήξαμε στα ακόλουθα συμπεράσματα... Η αναπηρία δυσκολεύει την καθημερινότητα Όταν μια αίσθηση δεν υπάρχει, οξύνονται οι υπόλοιπες Οι άνθρωποι που βοηθούν τα άτομα με αναπηρίες,πρέπει να είναι πολύ υπεύθυνοι Πρέπει να βοηθάμε τα άτομα με αναπηρίες

Παίξαμε το παιχνίδι με τα λεμόνια ....και το μήλο

... Και καταλάβαμε ότι είναι δύσκολο για κάποιον διαφορετικό/ξένο από μια ομάδα να ενταχθεί εύκολα σε αυτήν .... Αλλά και ότι πρέπει να δίνουμε ευκαιρίες στο διαφορετικό να μπει στη ζωή μας επειδή μπορεί να μας προσφέρει πολλά.....

Μελετήσαμε το μυθιστόρημα της Μ Μελετήσαμε το μυθιστόρημα της Μ. Κλιάφα «Ο δρόμος για τον Παράδεισο είναι μακρύς» Συναντήσαμε αρκετές μορφές διαφορετικότητας(αναπηρία,κοινωνική θέση, χώρα προέλευσης) Αλλά και τις συνέπειές τους (ξενοφοβία, ρατσισμός,διαφορετική αντιμετώπιση)

Αποκρυσταλλώσαμε τις απόψεις μας , Απαντώντας σε σχετικό ερωτηματολόγιο......

Στη συνέχεια, βρήκαμε πληροφορίες που αφορούσαν στα αίτια αλλά και στις συνθήκες μετανάστευσης των Ελλήνων στο εξωτερικό Παρακολουθήσαμε βίντεο σχετικό με τη ρατσιστική αντιμετώπιση των Ελλήνων μεταναστών στην Αμερική, τον Καναδά και τη Σουηδία

Και συμφωνήσαμε όλοι ότι είναι πολλές οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μετανάστες σε όλον τον κόσμο, ανεξάρτητα από τη χώρα προέλευσής τους

Έπειτα, γίναμε δημοσιογράφοι και η κάθε ομάδα πήρε συνέντευξη από έναν μετανάστη στην Ελλάδα........ Οι μετανάστες απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικές με τις συνθήκες διαβίωσής τους στη χώρα μας, τόσο όταν πρωτομετανάστευσαν σε αυτήν όσο και σήμερα.....

Ακολούθησε συζήτηση και συνειδητοποιήσαμε ότι: Οι λόγοι που οδηγούν στη μετανάστευση είναι κυρίως οικονομικοί και πολιτικοί. Ολοι σχεδόν οι μετανάστες αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα στην αρχή (γλώσσα, ανεργία,ξενοφοβία, ρατσισμός) Με την πάροδο του χρόνου η κατάσταση βελτιώθηκε και οι περισσότεροι κατάφεραν να ενσωματωθούν και να νιώθουν αποδεκτοί

Τέλος, παρακολουθήσαμε βίντεο σχετικό με την ιστορία των ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ Και συζητήσαμε πάνω στα δικαιώματα που πρέπει να θεωρούνται αναφαίρετα για κάθε άνθρωπο!

ΓΕΝΙΚΑ: Καταλάβαμε ότι όλοι είμαστε διαφορετικοί αλλά και ίσοι Κατανοήσαμε τί είναι τα αρνητικά στερεότυπα όσον αφορά σε άτομα ή ομάδες Συνειδητοποιήσαμε τη δύσκολη θέση στην οποία βρίσκονται κοινωνικά ευάλωτες ομάδες όπως τα άτομα με αναπηρία ή οι μετανάστες

ΤΕΛΟΣ!