Δημοτικό Σχολείο Δασούπολης Κ.Α'

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Σχέδιο Δράσης της Σχολικής Μονάδας
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Ερήμης
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΑΡΗΣ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΠΕΡΤΗ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Διαφορετικότητα-Διαπολιτισμική εκπαίδευση Τάξη Γ2Σχολικό έτος:
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
17-19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 Χώρος Αρχής Κρατικών Εκθέσεων Μακεδονίτισσα ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
26η Φεβρουαρίου 2009 Μέρα δημιουργικότητας και καινοτομίας ( στα πλαίσια του έτους δημιουργικότητας και καινοτομίας) Επιθεώρηση Φυσιογνωστικών / Βιολογίας.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
«Το σχολείο μας: εργαστήρι ανάπτυξης κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας και συνεργασίας των δύο φύλων»
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημοτικό Σχολείο Δασούπολης Κ.Α' Δημοτικό Σχολείο Δασούπολης Κ.Α'

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΙΔΕΠ: Μελέτη στη Συναισθηματική Αγωγή Υπό έμφαση στόχος 2011-2012 ΙΔΕΠ: Μελέτη στη Συναισθηματική Αγωγή Όραμα Σχολικής Μονάδας 2011-2012 Στόχος - Δράση

Υπό Έμφαση Στόχοι Σχολικού Έτους 2011 - 2012 Η Κύπρος στην Ευρώπη Το σχολείο μας – Ένα εργαστήρι ανάπτυξης κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας και συνεργασίας

Ίδρυμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων (ΙΔΕΠ) (εγκύκλιος ΥΠΠ: αρ Ίδρυμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων (ΙΔΕΠ) (εγκύκλιος ΥΠΠ: αρ.φακ.:4.2.18.11.18.1, ημ.: 28/11/11) ΣΤΟΧΟΣ: Να παρουσιαστεί, ενώπιον ομάδας ευρωπαίων εκπαιδευτικών, η διαθεματική προσέγγιση του θέματος: «Μελέτη στη Συναισθηματική Αγωγή», αξιοποιώντας και μαθήματα του ΝΑΠ Το ΝΑΠ, εντάσσει τη συναισθηματική αγωγή στο μάθημα της Αγωγής Ζωής

"Μελέτη στη Συναισθηματική Αγωγή" "Projects on the Sentimental Growth"

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ: ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ Με παιγνιώδη και βιωματικό τρόπο, ΠΩΣ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ; ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ: ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ Με παιγνιώδη και βιωματικό τρόπο, μέσα από τα μαθήματα: Αγωγής Ζωής Γλώσσας Αγγλικών Μουσικής Τέχνης Θρησκευτικών

Α’ ΤΑΞΗ Θέση: Η γνώση κι αποδοχή του «εαυτού», προκύπτει από τη γνώση των συναισθημάτων μας.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (Α’ ι & Α’ 2) ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (Α’ ι & Α’ 2) Γλώσσα: παιχνίδια με κύβο συναισθημάτων, ψάρεμα ψαριών πάνω στα οποία αναγραφόταν ένα συναίσθημα, συζήτηση για τα συναισθήματα αυτά, περιπτώσεις που τα αισθανόμαστε και τρόποι διαχείρισής τους, κλπ Μουσική: μουσική ακρόαση με συναισθηματικές διασυνδέσεις Αγγλικά: εκμάθηση, στα αγγλικά, των 7 βασικών συναισθημάτων (αγάπη, χαρά, λύπη, θυμός, έκπληξη, φόβος, νύστα), μέσω εκφράσεων προσώπου, χρήση χεριών/εικόνων, δραματοποίηση, αντιστοίχιση συναισθήματος με εικόνα, σχετικά τραγούδια Τέχνη: κατασκευές/σχέδια: συναισθήματα που προκαλούνται από διάφορα φυσικά φαινόμενα, ζώα-αντικείμενα που με φοβίζουν

Φύση και Συναισθήματα Α΄

κατακλύζεται από ποικιλία συναισθημάτων, B΄ τάξη Θέση: Η καθημερινότητά μας κατακλύζεται από ποικιλία συναισθημάτων, τα οποία θα γνωρίσουμε.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (Β΄1) Γλώσσα: αλφαβητάρι συναισθημάτων, δημιουργία χαρούμενου δέντρου στα φύλλα του οποίου αποτυπώνονται ενέργειες που προκαλούν θετικά συναισθήματα για όλες τις μέρες της εβδομάδας, επεξεργασία λογοτεχνικών κειμένων – ποιημάτων, κλπ Αγωγή Ζωής: κατασκευές (βεντάλια των συναισθημάτων), επεξεργασία παραμυθιών, κλπ Μουσική: μουσική ακρόαση με συναισθηματικές διασυνδέσεις, κλπ Αγγλικά: εκμάθηση των 7 βασικών συναισθημάτων προφορικά, όπως α΄ τάξη, και γραπτά με αντιστοίχιση της λέξης με την εικόνα που παρουσιάζει το ανάλογο συναίσθημα Τέχνη: χαρούμενα ψαράκια, κολλάζ με φιγούρες παιδιών και φόντο το ουράνιο τόξο, ως σύμβολο της ενότητας και της διαφορετικότητας

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (Β΄2) Γλώσσα: παντομίμα, εικόνες με διάφορα συναισθήματα, αλφαβητάρι συναισθημάτων, λογοτεχνικές ιστορίες, κλπ Αγωγή Ζωής: κατασκευές (βεντάλια των συναισθημάτων), επεξεργασία παραμυθιών, κλπ Μουσική: μουσική ακρόαση με συναισθηματικές διασυνδέσεις, κλπ Αγγλικά: εκμάθηση των 7 βασικών συναισθημάτων προφορικά, όπως α΄ τάξη, και γραπτά μέσω αντιστοίχησης της λέξης με την εικόνα που παρουσιάζει το ανάλογο συναίσθημα Τέχνη: σχεδιασμός αρνητικών – θετικών συναισθημάτων, με έμφαση στη διαφοροποιημένη στάση του σώματος και τη διαφορετική οπτική που αντικρίζουμε τον εξωτερικό μας κόσμο, αναλόγως του συναισθήματος που βιώνουμε κάθε φορά

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (Β΄3) Γλώσσα: ακροστιχίδα συναισθημάτων από τα γράμματα του ονόματος των παιδιών, τροχός συναισθημάτων, όπου το κάθε παιδί καθημερινά αναφέρει πότε αισθάνεται όμορφα ή άσχημα, κλπ Αγωγή Ζωής: κατασκευές (βεντάλια των συναισθημάτων), επεξεργασία παραμυθιών, κλπ Μουσική: μουσική ακρόαση με συναισθηματικές διασυνδέσεις Αγγλικά: εκμάθηση των 7 βασικών συναισθημάτων προφορικά, όπως α΄ τάξη, και γραπτά μέσω αντιστοίχισης της λέξης με την εικόνα Τέχνη: δέντρα συναισθημάτων (χαράς/λύπης), συναισθήματα σχετικά με τη φύση, κλπ

ΑΓΩΓΗ ΖΩΗΣ Β΄

Χαρούμενο Δέντρο Β΄1

ο κήπος των συναισθημάτων Β΄2

διαφορετικών συναισθημάτων εκφράσεις διαφορετικών συναισθημάτων Β' 3

Πώς εργαστήκαμε; Γ΄1 τάξη Θέση: Η αυτογνωσία, εν μέρει, κατακτάται μέσα από την αναγνώριση των συναισθημάτων μας και του τρόπου εκδήλωσής τους.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (Γ΄1) Γλώσσα: επεξεργασία κειμένων για εντοπισμό των συγκαλυμμένων συναισθημάτων των ηρώων, μέσα από τις δράσεις/σκέψεις τους, θεατρικό παιχνίδι με σκοπό την παρουσίαση διάφορων συναισθημάτων, παρουσίαση προσωπικών συλλογών για ενίσχυση της αυτοεκτίμησης, κλπ Αγωγή Ζωής: παιχνίδια σε κύκλο, για ενδυνάμωση της αυτοεικόνας και της συναισθηματικής ανάπτυξης, κλπ Αγγλικά: εκμάθηση σχετικών τραγουδιών και των 7 βασικών συναισθημάτων προφορικά (υπόδυση ρόλων), γραπτά, μέσα από φύλλο εργασίας Τέχνη: κατασκευή και διακόσμηση εξάγωνων κυψέλων μελισσών Θρησκευτικά: το συναίσθημα της χαράς προκαλείται εσωτερικά από δράσεις όπως η αλληλοβοήθεια, ο σεβασμός, η δημιουργικότητα και εξωτερικά με δράσεις όπως ο χορός, το τραγούδι, κλπ

εξάγωνες κυψέλες μελισσών ομαδικό πνεύμα & συνεργασία στο σχολικό χώρο Γ' 1

Πώς εργαστήκαμε; Γ΄2 τάξη Θέση: Ο τρόπος αναγνώρισης, αποδοχής και διαχείρισης των συναισθημάτων μας, καθορίζει τις διαπροσωπικές μας σχέσεις (στάση-συμπεριφορά). Επιπλέον, επιδρά στη διαμόρφωση της αυτοαντίληψής μας κι αποδοχής του εαυτού μας.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (Γ΄2) Γλώσσα: ορισμός συναισθηματικής αγωγής μέσα από συζήτηση, χωρισμός συναισθημάτων σε αρνητικά – θετικά, δημιουργία γωνιάς συναισθηματικής αγωγής (παιχνίδια: συσχέτιση μιας ενέργειας με το ανάλογο συναίσθημα που πηγάζει από αυτή, κλπ) Αγωγή Ζωής: παιχνίδια για ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και της συναισθηματικής ανάπτυξης, κλπ Αγγλικά: εκμάθηση σχετικών τραγουδιών και των 7 βασικών συναισθημάτων προφορικά (δραματοποίηση), γραπτά, μέσα από φύλλο εργασίας Τέχνη: σχέδια που εκφράζουν την ειρήνη και τη φιλία, λουλούδια με θετικά και αρνητικά συναισθήματα

θετικά & αρνητικά συναισθήματα Γ΄2

Ενεργοί Ευρωπαίοι Πολίτες κι Εθελοντές σε όλες τις συνθήκες, ΟΡΑΜΑ - ΣΥΝΘΗΜΑ Ενεργοί Ευρωπαίοι Πολίτες κι Εθελοντές σε όλες τις συνθήκες, αναπτύσσουν κουλτούρα και πολιτισμό με Αλληλεγγύη και Σεβασμό και στον κόσμο όλο σκορπίζουν φως!

Πολιτότητα Το σύνολο των κοινωνικών πρακτικών που ορίζουν την κοινωνική συμμετοχή (δικαιώματα και υποχρεώσεις). Αντικατοπτρίζει την κουλτούρα και τις αξίες του έθνους. Στηρίζεται σε τρία επίπεδα: Κοινωνική υπευθυνότητα Κοινοτική συμμετοχή Πολιτικό αλφαβητισμό http://ekpedeftikos.com/assets/files/EKPAIDEFTIKO_YLIKO_4_09/THEMATA_DIDIKTIKIS/DIAPOLITISMIKOS_DIALOGOS/3_tmemata_dipolitismikis.ppt

Πολιτικός Αλφαβητισμός Πώς οι μαθητές γίνονται αποτελεσματικοί στη δημόσια ζωή και στη λήψη αποφάσεων που σχετίζονται με την καθημερινότητά τους για οικονομικά, κοινωνικά και ατομικά προβλήματα Περικλέους Ε. (2005) ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ: Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2ο Περιβαλλοντικό Συνέδριο Μακεδονίας ενεργός πολίτης

Ενεργός Πολίτης εθελοντισμός Ο υπεύθυνος, ενημερωμένος πολίτης που ενδιαφέρεται για τα κοινά και εκφράζει την άποψή του Γνωρίζει τα δικαιώματα/υποχρεώσεις του Συμμετέχει ενεργά στην κοινωνία Προστατεύει το περιβάλλον Σέβεται τη διαφορετικότητα Ενεργεί εθελοντισμός

Εθελοντισμός Πράξη όπου τα άτομα, μέσα από την εθελοντική προσφορά, συμβάλλουν για την ευημερία του συνανθρώπου, της κοινότητας και της κοινωνίας γενικότερα και βελτιώνουν την ποιότητα ζωής τους οι εθελοντές αποκτούν νέες δεξιότητες - ικανότητες Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Oι υπό έμφαση στόχοι για τη σχολική χρονιά 2010-2011

ΣΤΟΧΟΣ Σχολικής Μονάδας ΣΤΟΧΟΣ Σχολικής Μονάδας Οι μαθητές: Να οδηγηθούν στην επίγνωση μέσα από την πληροφόρηση και την ευαισθητοποίηση Να οδηγηθούν στη συμμετοχή μέσα από τη συλλογικότητα και την ενεργοποίηση Να αναπτύξουν κοινωνική υπευθυνότητα, πολιτικό αλφαβητισμό Να γίνουν ενεργοί πολίτες

Δράση: Οικολογικό Παζαράκι (Δεκέμβριος, 2011) Φιλανθρωπικό Παζαράκι (Δεκέμβριος, 2011) Συγκέντρωση τροφίμων και ειδών ένδυσης σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Γονέων (καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς) Χαρούμενο διάλειμμα (καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς) Επίσκεψη του συντονιστή του προγράμματος ΠΣΑΥ και ενημέρωση του διδακτικού προσωπικού για βιωματικό τρόπο προσέγγισης των θεματικών ενοτήτων «Δημιουργία και Βελτίωση του κοινωνικού εαυτού» - «Διαμόρφωση Ενεργού Πολίτη» (7 Φεβρουαρίου, 2012) Βιωματικά Εργαστήρια προς τους Γονείς από τον Οργανισμό Νεολαίας Κύπρου (κέντρο πρόληψης «Μικρή Άρκτος»)  Επισκέψεις σε οίκους ευγηρίας  Δεντροφύτευση  Τελική Γιορτή   Προγραμματισμένες Δραστηριότητες σε μεταγενέστερο στάδιο

Δημοτικό Σχολείο Δασούπολης Κ.Α' Δημοτικό Σχολείο Δασούπολης Κ.Α' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ