ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΕΝΑ ΝΕΟΛΙΘΙΚΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΧΟΙΡΟΚΟΙΤΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
μακέτα: ομοίωμα ενός τεχνολογικού αντικειμένου σε μικρότερο μέγεθος.
Advertisements

KYKΛAΔITIKΟΙ ΑΝΕΜΟΜΥΛΟΙ
ΕΡΓΟ 2 (Σχεδιασμός, ευθυγράμμηση και ανάκτηση). Ημέρες Δεκεμβρίου 2011 Το έργο βασίζεται στη διάνοιξη/κατασκευή.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ
Παραδοσιακή Αρχιτεκτονική
ΣΤΑΔΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΤΙΡΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΖΟΥΜΗΣ
Κατασκευή με μακαρόνια, φακές και οδοντογλυφίδες by Astropeleki
ΧΑΡΤΙ Χρήσεις Ιστορική αναδρομή
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση,
2ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΜΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΕΓΟΝΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΩΣ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ.
Τα τρία γουρουνάκια Ονόματα μελών ομάδας:.
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ
των χώρων καθημερινής διαβίωσης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 2. Η ΝΕΟΛIΘIΚΗ ΕΠΟΧΗ.
Τεχνολογία Δημήτρης Χονδρουδάκης Τμήμα Α4 6ο Γυμνάσιο Ιλίου
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Κατασκευή αποκριάτικης μάσκας
Γραφικές Παραστάσεις (σελ ) Ενότητα 1. Οδηγίες Γραφίστα Θα υπάρχει ένας βυθός θάλασσας με γραφική παράσταση. Η κάθε σειρά της θα είναι ένας σωλήνας.
ΞΥΛΙΝΑ ΔΑΠΕΔΑ Είδη ξυλείας κατά σειρά σκληρότητας Αφρικανική Δρύινη
ΕΝΑ ΣΠΙΤΑΚΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ
Ψηφιακές Τεχνολογίες στον Αρχιτεκτονικό Σχεδιασμό ΙΙ
ΘΕΜΑ: ΠΑΛΑΙΟΛΙΘΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΟΛΙΘΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΟΙΚΙΣΜΟΙ
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
Ανεμομυλος & Ανεμογεννητρια
Απίστευτο και όμως αληθινό
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4Ο Σύνθετα Υλικά
Και πώς να τις κατασκευάσετε
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΛΕΣΒΟΥ
Υιοθέτησε ένα Κομμάτι Γης
Ο ΚΑΡΒΟΥΝΙΑΡΗΣ ΤΗΣ ΓΙΑΛΟΒΑΣ
Survival: Πρώτα Βήματα Από: Dr.geo’s awesome blog.
Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Ερευνητική Εργασία 2ου τετραμήνου
Διδάσκοντες: Β.Καρβουντζή, Κ. Σερράος Nexus World Fukuoka Ιαπωνία Σπουδάστριες: Μητρατζά Χριστίνα, Μίχαλου Μαρία Μαργαρίτα Steven Holl.
Ο μαθητής / τρια να μπορεί να (α) Πειραματίζεται και δημιουργεί πρωτότυπες και ενδιαφέρουσες συνθέσεις τελικής παρουσίασης για τα σχέδια κολλάζ που έχει.
ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΥ
Ποια τεχνολογία χρησιμοποιούν οι άνθρωποι στη Νεολιθική Εποχή;
Επιμέλεια εργασίας Α. Α. Π. Α. Μ. Β. Δ. Γ. Σ. Γ.
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ A’ ΤΑΞΗ - Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2Ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ
Πώς καλλιεργώ φράουλες - Οδηγίες & Συμβουλές
ΠΑΛΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 2015 ΣΤ’2.
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ
«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο.
Παραδοσιακά επαγγέλματα
ΕΠΙΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ 28/04/2014.
Κατασκευή Χριστουγεννιάτικων καρτών με ανακυκλώσιμα ή ανακυκλωμένα υλικά. Τάξη Β’ Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός κ.Πλατώνη Ζωή «Δημιουργώντας Αειφόρα Σχολεία»
2.Αρχιτεκτονική του χριστιανικού ναού
ΕΠΑΛ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) Α΄ ΤΑΞΗ Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Τριανταφύλλου Σταυρούλα Σχολικό Έτος (Α΄ Τετράμηνο)
 Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. – ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ  ΦΩΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ – ΛΑΖΑΡΙΔΗ ΕΛΕΝΗ  ΑΡ.Μ. : 409, 376  ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Η/Υ  ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 13/5/2010.
Η βάρκα σε λειτουργία.
ΤΟΙΧΟΠΟΙΙΕΣ Κότσιαλος Ευάγγελος Φούσιας Ιωάννης.
«Φτιάχνοντας» την Άνοιξη!!!
ΞΥΛΙΝΑ ΔΑΠΕΔΑ Είδη ξυλείας κατά σειρά σκληρότητας Αφρικανική Δρύινη
Προϊστορικοί Οικισμοί στην Ημαθία
ΣΟΦΙΑ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΟΜΟΓΛΟΥ.
ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΓΕΝΙΚΟ ΘΕΜΑ: ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ, ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΔΟΜΗΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ ΤΜΗΜΑ Α’3 ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ.
Φωλιά με χελιδόνι Υλικά: - χαρτόνι κανσόν μαύρο -χαρτόνι οντουλέ καφέ -πισινέτζα -άχυρο -κορδέλα κίτρινη, πορτοκαλί, φούξια ή ό, τι άλλο.
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
Το παιχνίδι παίζεται με πανό Από 2 παιδιά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΣΠΑΓΚΟΥ
Ανεμόμυλοι – αιολική ενέργεια
«Όταν ανακυκλώνω, Δημιουργώ…»
Η Ιστορία ενός σπόρου Βαμβακιού
ΝΤΟΜΑΤΑΚΙΑ.
ΔιδΑςκων Νίκος Κ. Μπάρκας
ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΒΟΛΟΥ
Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
ΑΝΩΤΑΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε.  ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΜΝΗΜΕΙΑΚΗ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ.
Εργασία στην τεχνολογία Θέμα: Κινητό τηλέφωνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΕΝΑ ΝΕΟΛΙΘΙΚΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΧΟΙΡΟΚΟΙΤΙΑΣ Οδηγίες για εκπαιδευτικούς και μαθητές

Συγκεντρώστε τα υλικά οικοδομής από τη φύση, όπως έκαναν και οι προϊστορικοί κάτοικοι της Χοιροκοιτίας Χώμα Άχυρο (αν δεν βρίσκετε άχυρο μπορείτε να μαζέψετε από θερισμένα χωράφια κόντυλα [χοντρό μέρος του σταχυού] από το σιτάρι). Νερό Μικρά κλαδάκια Μικρές πέτρες ή χαλίκια για τα θεμέλια Θα χρειαστείτε, επίσης, οικοδομική κόλλα από το εμπόριο.

Κατασκευή πλινθαριών/ωμοπλίνθων Κατασκευάζουμε τα καλούπια των πλινθαριών με στενόμακρα ξύλα.

Για την ετοιμασία του πηλού αναμειγνύουμε το χώμα με το άχυρο (αχυρόχωμα), προσθέτουμε νερό και ζυμώνουμε καλά

Βάζουμε τον πηλό στα καλούπια

Αφαιρούμε μετά από πέντε ώρες τα πλινθάρια από τα καλούπια και τα αφήνουμε για δύο μέρες στον ήλιο (σε περίοδο ηλιοφάνειας) να στεγνώσουν.

Σε μια επίπεδη ξύλινη επιφάνεια σχεδιάζουμε την κάτοψη του κυκλικού σπιτιού.

Τρυπούμε (με τρυπάνι με τη βοήθεια ενός ενήλικα) την επιφάνεια που θα καταλάβει ο κυκλικός τοίχος για να πιάσει το υπόστρωμα από οικοδομική κόλλα.

Τοποθετούμε ένα υπόστρωμα από οικοδομική κόλλα και κτίζουμε το κάτω μέρος του τοίχου με μικρές πέτρες ή χαλίκια.

Αρχίζουμε να κτίζουμε πάνω στη λίθινη θεμελίωση τα αποξηραμένα στον ήλιο πλινθάρια. Τα συνδέουμε με συνεκτική λάσπη. Φροντίζουμε να αφήσουμε είσοδο για την πρόσβαση στο εσωτερικό της κατοικίας.

Επιστρώνουμε την επιφάνεια του δαπέδου του σπιτιού με πηλόχωμα και κτίζουμε με πλινθάρια ή πέτρες τους δύο πεσσούς που στηρίζουν το υπερώο (πατάρι) του σπιτιού.

Αν θέλουμε, αφήνουμε κατά την ανέγερση του κυκλικού πλίνθινου τοίχου ένα φωτιστικό παράθυρο

Για την κατασκευή του υπερθύρου του φωτιστικού παραθύρου και της πόρτας τοποθετούμε μικρές βέργες από κλαδιά δέντρων.

Το ίδιο κάνουμε και για την κατασκευή της υπερυψωμένης επιφάνειας του παταριού.

Καλύπτουμε τις επιφάνειες του τοίχου εξωτερικά και εσωτερικά με μια επίστρωση πηλού

Στην τελευταία σειρά πλινθαριών της ανωδομής τοποθετούμε μικρότερα και στενότερα πλινθάρια ούτως ώστε να αφήσουμε χώρο για να στερεωθεί εσωτερικά ο ξύλινος σκελετός της επίπεδης στέγης.

Στο εσωτερικό του σπιτιού μπορούμε να κατασκευάσουμε με πηλό και πέτρες μια εστία και να στερεώσουμε στο έδαφος μια λειασμένη πέτρα ως μύλο για το άλεσμα των σπόρων

Για την κατασκευή της στέγης φτιάχνουμε ένα ξύλινο σκελετό από μικρά κλαδιά δέντρων τα οποία τοποθετούμε σταυρωτά σε στρώσεις.

Επιστρώνουμε τον ξύλινο σκελετό με άχυρο ή κόντυλα.

Επιστρώνουμε με πηλό από αχυρόχωμα ή κοινό χώμα ολοκληρώνοντας έτσι την κατασκευή της επίπεδης στέγης.

Αν θέλουμε να βλέπουμε το εσωτερικό του σπιτιού μπορούμε να κατασκευάσουμε τη στέγη ως ξεχωριστό τμήμα. Πρώτα κατασκευάζουμε μια ξύλινη επιφάνεια (συνδέουμε σανίδες ή κόβουμε ένα ενιαίο τμήμα κυκλικής κάτοψης).

Κατασκευάζουμε ένα συρμάτινο σκελετό, τον οποίο συνδέουμε πάνω στη ξύλινη βάση. Φροντίζουμε ο συρμάτινος σκελετός να καλύπτει τους τοίχους της οικίας.

Καλύπτουμε με πηλό το σκελετό για να ολοκληρώσουμε τη στέγη του σπιτιού. Μπορούμε να βάλουμε και ένα σύρμα για χειρολαβή της κινητής στέγης.

Μπορούμε να κατασκευάσουμε μια ξύλινη θύρα εισόδου από κλαδιά δέντρου, τα οποία θα συνδέσουμε μεταξύ τους με κλωστή ή σπάγκο.

Ευχαριστίες στον κ. Μάριο Μεννογιάτη για την κατασκευή της νεολιθικής κατοικίας