ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Στο κεφάλαιο αυτό θα μάθουμε: να αρχίζουμε το πρόγραμμα. να αναγνωρίζουμε τα μέρη της οθόνης του. να ξεχωρίζουμε τα πλήκτρα στο ποντίκι μας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατέβασμα αρχείων βίντεο και ήχου Με το Τι είναι το Real Player To Real Player είναι μια πολυδύναμη εφαρμογή με την οποία μπορούμε να παίξουμε βίντεο.
Advertisements

Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ – ΕΞΟΔΟΥ (INPUT/OUTPUT)
EPL003: Επιστήμη της Πληροφορικής και Πληροφοριακά Συστήματα
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Εκκίνηση του Internet Explorer: • Start, All Programs, Internet Explorer ή • Κλικ στο εικονίδιο του Internet Explorer στην.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
ΕΠΛ002: Εισαγωγή στην Επιστήμη της Πληροφορικής
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση βοήθειας Επίπεδο γνώσεων:
Τμήμα Φυσικής - Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΑΡΙΑ-ΒΕΛΙΑ ΠΕΤΡΑΚΙΔΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΓΚΑΝΤΕΖΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ. Π. Ε
Πρόγραμμα Παρουσιάσεων
Γνωριμία με το Λογισμικό του Η/Υ
Στο λειτουργικό σύστημα Windows, υπάρχουν εικονίδια (icons) τα οποία αναπαριστούν τις διάφορες οντότητες (φυλαγμένες πληροφορίες, προγράμματα που κάνουν.
Ένα απλό σχεδιαστικό πρόγραμμα για παιδιά
1 ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΘΕΣΗ ΣΗΜΕΙΟΥΘΕΣΗ ΣΗΜΕΙΟΥ ΑΠΟΣΤΑΣΗΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΜΒΑΔΟΝΕΜΒΑΔΟΝ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Βάσεις Δεδομένων Μάθημα 4.
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
ΜΑΘΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σε αυτό το μάθημα θα σας δείξουμε πώς να χρησιμοποιείτε καλύτερα τον υπολογιστή σας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
Υλικά. Materials Χρώμα Ambient color: το χρώμα περιβάλλοντος Diffuse color: το κύριο χρώμα του υλικού (αναφέρεται ως χρώμα διάχυσης και ισχύει για όλα.
ΔιΧηΝΕΤ-Υπολογιστικό Κέντρο Χημικών Μηχανικών Ε.Μ.Π.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – MS Windows – Περιβάλλον εργασίας
Χρήση & Λειτουργία Η/Υ Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας.
Γρήγορη αναφορά για © 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Lync Web App Συμμετοχή σε σύσκεψη Lync με ήχο από τον υπολογιστή.
Εργασία με παράθυρα.
Ομάδες στο Google. Τι είναι οι ομάδες στο Google; Είναι ακριβώς ότι λέει το όνομά τους, ομάδες ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα, που μπορούν επικοινωνούν.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ WINDOWS 8 ΟΜΑΔΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΚΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΤΣΟΜΠΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΑΤΑΚΙΑΣ ΝΑΚΟΣ ΝΤΟΜΠΕΒ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή. Λέξεις Κλειδιά: Υλικό υπολογιστή (Hardware), Προσωπικός Υπολογιστής (PC), συσκευή εισόδου, συσκευή εξόδου,
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧ/ΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ #1 ΔΔΕ. Έναρξη (Start)  Προγράμματα (Programs)  Minitab 12 for Windows.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ b/d04/cd/maths/startup.swf.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 1 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: WINDOWS XP ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Εισαγωγή στο πρόγραμμα microsoft word
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Μετονομασία Φακέλων και Αρχείων
Εισαγωγή στο λογισμικό & αρχική περιήγηση
Ομάδες στο Google.
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 11: Επεξεργασία κειμένου - LibreOffice
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
Κίνηση στο Scratch.
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας H/Y
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
Άνοιγμα/κλείσιμο Υπολογιστή
Γρήγορη αναφορά του Lync 2013 για Office 365
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Λειτουργικά Συστήματα
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Τα βασικά χαρακτηριστικά του αρχείου: Όνομα:
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Στο κεφάλαιο αυτό θα μάθουμε: να αρχίζουμε το πρόγραμμα. να αναγνωρίζουμε τα μέρη της οθόνης του. να ξεχωρίζουμε τα πλήκτρα στο ποντίκι μας. να διαχειριζόμαστε τα σχέδιά μας. να κλείνουμε το πρόγραμμα.

ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Το σχεδιαστικό μας πρόγραμμα ξεκινά με δύο τρόπους: 1. Με την ένδειξη Start στην επιφάνεια εργασίας. Ακολούθως επιλέγουμε την ένδειξη Programs και στην ενότητα του προγράμματος, επιλέγουμε τον τίτλο του. 2. Με το εικονίδιο συντόμευσης στην επιφάνεια εργασίας των Windows. Οι δύο τρόποι έχουν το ίδιο αποτέλεσμα: Το πρόγραμμα εμφανίζεται στην οθόνη του υπολογιστή.

Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ (STARTUP) Όταν αρχίζουμε το πρόγραμμα, το πρώτο πράγμα που εμφανίζεται στην οθόνη μας είναι ο πίνακας εκκίνησης (Startup). Στον πίνακα αυτό έχουμε τέσσερις τρόπους, με τους οποίους μπορούμε να αρχίσουμε να δουλεύουμε.

ΠΙΝΑΚΑΣ STARTUP Με το Startup, μπορούμε: 1. (Open a Drawing)Να ανοίξουμε ένα παλιό σχέδιο. 2.(Start from Scratch) 3.(Use a Template) 4.(Use a Wizard) Να αρχίσουμε ένα νέο σχέδιο με καθοδήγηση. Να αρχίσουμε ένα νέο σχέδιο με συγκεκριμένο υπόβαθρο. Να αρχίσουμε χωρίς αρχικές ρυθμίσεις.