ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Πώς διασχίζω το δρόμο όταν έχει σταθμευμένα αυτοκίνητα •Κατεβαίνω και σταματώ ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα,. χωρίς να βγω έξω από αυτά, έτσι ώστε να βλέπω.
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΟΣ» ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ Στις γιορτές έχουμε αγορές και πολυκοσμία. Όταν βγαίνουμε με τα.
Η ιστορία του Ράμα και της Σίτα
Η Μαντόνα με το γαρύφαλλο
1.Προσέξτε πού πατάτε και πώς περπατάτε, όταν ο καιρός είναι άσχημος. Όταν βρέχει ή χιονίζει, το δάπεδο γλιστράει. 2. Μην τρέχετε στους χώρους του.
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
ΤΟΜΑΣ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
Μια πόλη για τους πεζούς
Ποιός κάνει λάθος;.
Διάστημα Έλλη Πετρίδου Στ’
Ένα πολύ ενδιαφέρον έργο.
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Η θερμότητα διαδίδεται με ακτινοβολία
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Έχεις δύο επιλογές! από το
3ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας Σπόντης Α.
ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
Διάβαση με φωτεινό σηματοδότη Πλησιάζω στο κράσπεδο του πεζοδρομίου και περιμένω. Όταν ανάψει πράσινο το ανθρωπάκι του σηματοδότη και βεβαιωθώ ότι σταμάτησαν.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
Κ ΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΉ ΑΓΩΓΉ ! Αιμιλία Αριστείδου. Τις Τίνας της άρεσε πολύ να παίζει με τα παιχνίδια της στην αυλή του σπιτιού της. Όμως κάθε φορά που έβγαινε.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
Φως και χρώματα (α).
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Παιδικά ατυχήματα Η κατάλληλη διαμόρφωση του χώρου, που βρίσκεται το παιδί, συμβάλλει στην πρόληψη ατυχημάτων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
«EGG BOX» CONTROL SYSTEM
Νίκος Σελλάς Δημήτρης Νικολόπουλος
ΕΡΓΑΣΙΑ 8ου ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
 Η ειρήνη αποτελεί φυσική κατάσταση στην κοινωνική ζωή του ανθρώπου κατά την οποία οι σχέσεις λειτουργούν αρμονικά και χωρίς βίαιες αντιπαραθέσεις. Επιδιώκεται.
ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ:Γ2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ.
« Ερευνώ και ανακαλύπτω » Ε΄ δημοτικού Κουκούλης Πάρης
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Μαρία Παπαναστασίου- Λιάκου Εκπαιδεύτρια: Σωτηρούλα Γιασουμή ΑΜΜ04 Π3- ΦΟ5Δ
 Να αποφεύγεις το τρέξιμο και τις χειρονομίες με τα εργαλεία.  Να διατηρείς ελεύθερους τους διαδρόμους.  Να ρωτάς τον καθηγητή σου αν δεν ξέρεις πώς.
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
Επιλέγοντας… Αν θέλουμε να γράψουμε έναν αλγόριθμο που να τον εκτελεί ένα μικρό παιδί, ώστε να διασχίσει με ασφάλεια το δρόμο, πρέπει να συμπεριλάβουμε.
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΛΛΗΝΑ ΟΔΗΓΟΥ
Future events (revision) Health and body
Οδηγός καλής συμπεριφοράς και χρήσης
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.45
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
ΖΩ(Ν)Η ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
Αυτά τα μάτια π' αγκαλιάσανε τη γη αυτά τα μάτια όλο γλύκα χρυσαυγής,
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Ποιός κάνει λάθος;.
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ Λίτσα Βάχλα

Ο φωτεινός σηματοδότης Το πράσινο χρώμα μας επιτρέπει να περάσουμε, αφού πρώτα ελέγξουμε το δρόμο. Το κόκκινο χρώμα είναι απαγορευτικό. ΠΑΝΤΑ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ. Όσο για το πορτοκαλί μας προειδοποιεί ότι σε λίγο ανάβει κόκκινο και γι’ αυτό πρέπει να σταματήσουμε.

ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΙ ΩΣ ΕΠΙΒΑΤΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Ι.Χ. Κάθομαι πάντα στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και φορώ ζώνη. Τα μικρά παιδιά πρέπει να κάθονται στα ειδικά παιδικά καθίσματα αυτοκινήτου. Δεν ενοχλώ τον οδηγό ούτε του αποσπώ την προσοχή απ' την οδήγηση. Δε βγάζω κεφάλι ή χέρια έξω από το παράθυρο του αυτοκινήτου. Δεν πετάω αντικείμενα έξω απ' το παράθυρο του αυτοκινήτου.

ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΙ ΩΣ ΕΠΙΒΑΤΗΣ ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΙ ΩΣ ΕΠΙΒΑΤΗΣ ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Όταν πρέπει να ανέβω ή να κατέβω απ' το αυτοκίνητο, ανεβαίνω ή κατεβαίνω από την πόρτα του αυτοκινήτου που είναι προς την πλευρά του πεζοδρομίου. Ανεβαίνω ή κατεβαίνω στο λεωφορείο προσεκτικά και μόνο αφού έχει σταματήσει. Μέσα στο λεωφορείο κάθομαι στη θέση μου και δένομαι με την ειδική ζώνη και ποτέ δε βγάζω χέρια ή κεφάλι από το παράθυρο του λεωφορείου.