Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Λογισμικό Διάλεξη 5 η.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
Advertisements

Πέτσας Δημήτριος Παρουσίαση στο μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
‘’MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ’’ ΤΩΝ MULTIMEDIA
Κεφάλαιο 11ο Δομικά στοιχεία εφαρμογής πολυμέσων
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Λυκείου Κεφ. 4 Λογισμικό Συστήματος
Λογισμικό - Software.
Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
«MULTI –ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ» ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. Το σύνολο των προγραμμάτων που συντονίζουν τις λειτουργίες του υλικού και αξιοποιούν τις δυνατότητές του.
Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Δευτερεύουσες Μονάδες Α π οθήκευσης Δεδομένων Διάλεξη.
Το υλικό του Υπολογιστή
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Μια παρουσίαση από τον Άνθη Ιωάννη
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Συσκευές Εισόδου/Εξόδου
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ. Π. Ε
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής,χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Τα πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου, γραφικών εικόνας,
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Δίκτυα & Ε π ικοινωνία Υ π ολογιστών Διάλεξη 7 η -
Α’ Γυμνασίου Βιβλίο «Σημειώσεις» σελίδες Α2
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Δημιουργία Παρουσίασης
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων Ορισμός πολυμέσων Ο συνδυασμός διαφόρων τύπων ψηφιακών μέσων όπως κείμενα, εικόνες, ήχος και βίντεο,
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή 5 ο Κεφάλαιο.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: To λογισμικό του υπολογιστή
Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Προγραμματισμός Η / Υ 6 η Διάλεξη.
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής,χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΠΟΥΤΑΚΙΔΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΦ. Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Λυκείου Κεφ. 4 Λογισμικό Συστήματος
Γνωριμία με το Λογισμικό του υπολογιστή Μια παρουσίαση για τους μαθητές της Α΄ Τάξης του 49ου Γυμνασίου Αθήνας Διδάσκων: Χ. Μοτσενίγος 49ο Γυμνάσιο Αθήνας.
A’ ΕΠΑ.Λ. Εφαρμογές Πληροφορικής Γεωργιλά Χιονία 1.
Συγγράμματα Γκιμπερίτης Βαγγέλης Δεξιότητες στην Κοινωνία της Πληροφορίας – Εφαρμογές Πληροφορικής. Γουλτίδης, Χρήστος ECDL /10/2009.
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Κατηγορίες Λογισμικού
Καθηγητής: Δεβρίκης Κωνσταντίνος
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Λογισμικό Συστήματος και Λογισμικό Εφαρμογών
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Λογισμικό Διάλεξη 5 η

Quit Κατηγορίες Λογισμικού Λογισμικό Συστήματος Λογισμικό Εφαρμογών

Quit 2.3

Quit Το Λειτουργικό Σύστημα ΛειτουργικόΣύστημα GUI Operating Systems

Quit Ο Ρόλος του Λειτουργικού Συστήματος  Διευκολύνει την επικοινωνία με το υλικό  Μεγιστοποιεί το ρυθμό εκτέλεσης  Ελαχιστοποιεί το χρόνο υπολογισμού  Οργανώνει τα αρχεία  Παρέχει ασφάλεια  Παρακολουθεί τον Η/Υ και τον χρήστη τον χρήστη Αξιοποιεί το Υλικό και το κάνει εύκολο στη χρήση του

Quit 2.6 Ο Ρόλος του Λειτουργικού Συστήματος

Quit 2.7 Δυνατότητες του Λειτουργικού Συστήματος Πολλές Διεργασίες Ταυτόχρονα (MultiTasking) Πολλοί Χρήστες Ταυτόχρονα (Multi User) Σύστημα Καταμερισμού Χρόνου Windows 9x/Me/2000/XP MAC OS Unix, Linux, VMS

Quit 2.8 Διασύνδεση Χρήστη - ΛΣ MS-DOS, Unix Σύνταξη Με τη χρήση εντολών από το Πληκτρολόγιο Windows 9x/Me/2000/XP Graphical User Interface (GUI) Εικόνες Με τη χρήση Γραφικών και Εικονιδίων

Quit 2.9 Παράδειγμα μιας κλασικής Πλατφόρμας  90% Wintel (Windows + Intel)  Mac + MAC OS Ως πλατφόρμα ορίζεται ο τύπος του επεξεργαστή + το Λειτουργικό Σύστημα

Quit 2.10

Quit 2.11 Η Ιστορία των ΛΣ

Quit 2.12 Τα Windows… Το Παράθυρο Το Μενού Εικονίδια

Quit 2.13

Quit 2.14 Λογισμικό Εφαρμογών

Quit 2.15 Κατηγορίες Λογισμικού Εφαρμογών

Quit 2.16 Λογισμικό Ε π εξεργασίας Κειμένου  Δημιουργία & Αποθήκευση Κειμένου  Διαμόρφωση κειμένου κειμένου  τρόπος/είδος γραφής γραφής  WYSIWYG  ορθογραφία  Ενσωμάτωση εικόνων εικόνων Word Processing

Quit 2.17 Λογισμικό Παρουσίασης Δημιουργία Διαφανειών με τη χρήση υπολογιστή Courtesy of Proxima Corporation Surfing: Humor

Quit 2.18 Παρουσιάσεις σε PowerPoint Γενικά Διαφάνειες SpecialEffects Σημειώσεις You can then type your notes here. ΠροβολήΠαρουσίασης

Quit 2.19 Λογιστικά Φύλλα Γραμμές και Στήλες Εύρος Κελιών Συναρτήσεις Γραφήματα Διεύθυνση Κελιού

Quit 2.20 Γραφήματα Λογιστικών Φύλλων

Quit 2.21

Quit 2.22 Λογισμικό Βάσεων Δεδομένων  Καταχώρηση πλήθους δεδομένων σε συνδυασμό με γρήγορη και εύκολη αναζήτηση  Δημιουργία ερωτήσεων  Διάταξη εγγραφών

Quit 2.23 Λογισμικό Βάσεων Δεδομένων  Βάση Δεδομένων  Πεδία  Εγγραφές  Πίνακες  Σχεσιακές Βάσεις  Δομή Βάσεων Δεδομένων

Quit 2.24 Λογισμικό Γραφικών  Ζωγραφική  Σχέδιο  Επεξεργασία Εικόνας  Κινούμενο σχέδιο Μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις!

Quit 2.25 Λογισμικό Ζωγραφικής  Windows  2000 Paint

Quit 2.26

Quit 2.27 Ε π εξεργασία Εικόνας  Ειδικά εφέ  Χρώμα, σκιές, και γενικά αλλαγή χαρακτηριστικών και γενικά αλλαγή χαρακτηριστικών

Quit 2.28 Κινούμενο σχέδιο  παιγνίδια  Προγράμματα παρουσίασης

Quit 2.29 Εφαρμογές στα Γραφικά με Υ π ολογιστές Brochures Προετοιμασία εξέτασης Χρώμα σε παλιές ταινίες Courtesy of Corel Corporation. Created by artist Ron Richey of Edmonton, Canada Photo Courtesy of Intel Corporation Mobile Image Canada Limited

Quit 2.30Πολυμέσα  Στο Διαδίκτυο  Παρουσιάσεις  Ψηφιακά περίπτερα  Εκπαίδευση  Διαδραστικές Εκδόσεις  Στο Διαδίκτυο  Παρουσιάσεις  Ψηφιακά περίπτερα  Εκπαίδευση  Διαδραστικές Εκδόσεις Courtesy of International Business Machines Corporation Multimedia

Quit 2.31 Υλικό για δημιουργία Πολυμέσων  Κάμερα, Βίντεο player, CD-player και TV  Synthesizer  Κάρτα δέσμευσης Βίντεο  Έγχρωμος σαρωτής  Ψηφιακή φωτ. μηχανή  CD-RW ή DVD-RAM

Quit 2.32 Λογισμικό Πολυμέσων  Λογισμικό ανάπτυξης εφαρμογών  Authoring software  Macromedia  Director 

Quit 2.33 Πολύ - μέσα  Αρχεία κειμένου  Αρχεία ήχου .wav  MP3  MIDI  εικόνες  Κινούμενο σχέδιο  βίντεο  Video for Windows (.avi)  QuickTime (.mov)  MPEG (.mpg)