Is fashion over there? It will just be different. And who knows if the next new brand will be built in cyberspace?

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
COME as you are – BE (with) the others in EUrope COME.BE.EU.
Advertisements

ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΜΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ E-CONS
Ακολουθήστε την πιο νόστιμη online κοινότητα!. Καλώς Ορίσατε! Αυτή η παρουσίαση έχει ως σκοπό να σας ενημερώσει για τον τρόπο λειτουργίας, τα πλεονεκτήματα.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
T XT M E the next step on e-marketing By. Τι είναι το T XT M E ; Το TxtMe είναι μία δωρεάν on-line κοινότητα. Τα μέλη: Στέλνουν free SMS προς οποιονδήποτε.
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
Σχέδιο εργασίας (Project) Σπυριδούλα Σκλαβενίτη Σχολική Σύμβουλος ΠΕ 4
ENA ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ Η ΝΕΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΥΠΕΞ “ΑGORA”
ΑΓΝΗ ΜΠΟΥΡΑ ΤΑΞΙΑ ΠΕΤΡΙΤΖΙΚΛΗ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗ ΕΥΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
Υπεύθυνοι καθηγητές: Δεμιτσάνη ς Ευάγγελος Μαρινάκη Μαρία.
Εφαρμογές Νανοτεχνολογίας Παρουσιάσεις Ομάδων Τμήμα Α1 Λύκειο Φιλιατρών Μάιος 2013.
Παίκτες: 10+ Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο. Κληρώνεται ποιος θα παίξει πρώτος. Players: 10+ The children sit in a circle.
CMS (Content Management System)
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Mobile applications!!!. ΤΙ ΕΙΝΑΙ…….  Εφαρμογή για αγορά μέσω κινητού μιας προσφοράς που μας ενδιαφέρει  Η τιμή της προσφοράς είναι πολύ χαμηλότερη από.
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Πόσο συχνά χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;. Για ποιό λόγο χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Αυτό είναι το σχολείο μας!. Πριν ξεκινήσουμε την εκπαιδευτική δραστηριότητα θέσαμε 4 ερωτήματα. Ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε; Τι να κάνουμε.
Greek Foodosophy- Mall για παραγωγούς Η φρέσκια, νέα ιδέα εμπορίου.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Δημιουργία Εισοδήματος & Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Θεματικό Εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Ομάδες στο Google. Τι είναι οι ομάδες στο Google; Είναι ακριβώς ότι λέει το όνομά τους, ομάδες ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα, που μπορούν επικοινωνούν.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Γιώργος Κωσταρέλας|Στέφανος Κεραμάρης|Κώστας Καλογερόπουλος Λευτέρης Κοτζαμπασούδης|Γιώργος Κουγιουμτζίδης|Δέσποινα Καραπέτσα.
6 ο Γυμνάσιο Πατρών Καλώς ήρθατε στη wiki τάξη του Γ 2.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Ημερίδα «Εικονικά Μουσεία» Παρουσίαση του Δικτυακού Τόπου των Εικονικών Μουσείων.
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου Μόδα & Ενδυμασία Ανάγκη ή Πολιτισμός Ομάδα: Passion for Fashion Επιμέλεια: Μάργη Κριτσίνη, Ευαγγελία Κατσιμπέρη, Βικτώρια.
TEI ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΙΛΚΙΣ ΤΜΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΝΔΥΣΗΣ H ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΟΔΑΣ ( FASHION ILLUSTRATION ) ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Ομάδες στο Google.
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Που και πως ψάχνουμε.
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
Διαδίκτυο Παναγιώτα Κίμωνος.
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
Slideshare.
Ατομική υγιεινή Ενότητα 4.1.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.2 Ο οικονομικός ρόλος της οικογένειας
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
Εργασία Οικιακής Οικονομίας
ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΕΝΟΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ
Παρουσίαση από [Όνομα]
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Is fashion over there? It will just be different. And who knows if the next new brand will be built in cyberspace?

Τι είναι το Iqons; Μια διαδικτυακή κοινότητα που αποτελείται από ανθρώπους που ενδιαφέρονται για την βιομηχανία της μόδας, θέλουν να συνάψουν διαδικτυακές σχέσεις με τελικό σκοπό να προωθήσουν τη δουλεία τους.

Αποτελείται από: • Σχεδιαστές μόδας • Μοντέλα • Στυλίστες • Φωτογράφους • Παραγωγούς επιδείξεων μόδας • Καταναλωτές

Πως προωθείται ένα ταλέντο; • Δημιουργώντας ένα λογαριασμό profile μπορείς να παρουσιάσεις τα ενδιαφέροντα σου τις φιλοδοξίες σου αλλά και ότι δουλειά έχεις κάνει. • Όλα τα μέλη έχουν την δυνατότητα να εξετάσουν,να αξιολογήσουν και να κριτικάρουν τη δουλειά σου. • Επικοινωνία με ανθρώπους που δύσκολα θα μπορούσες να συναντήσεις.

Πως προωθείται ένα ταλέντο; • 15 minutes of fame • Καθημερινά ένα διαφορετικό profile τοποθετείται στην αρχική σελίδα του site κερδίζοντας τα 15 λεπτά διασημότητας.

Πως προωθείται ένα ταλέντο; • Η κοινότητα συνεργάζεται με διαφόρους οίκους μόδας, περιοδικά,παραγωγούς και διοργανώνει διαγωνισμούς στους οποίους τα μελή μπορούν να συμμετάσχουν έτσι ώστε να «κερδίσουν» κάποια δουλειά.

Γενικά : • Κατά πόσο η δημιουργία διαδικτυακών κοινοτήτων αλλάζει τους παραδοσιακούς τρόπους αναζήτησης εργασίας αλλά και διαφήμισης προϊόντων και ανθρώπων; • Πόσο πιθανό είναι στο μέλλον ομάδες εργασίας να συγκροτούνται και δουλεύουν μέσω διαδικτύου; • Και πόσο ποιο απλό είναι μια μάρκα να γίνει ευρέως γνωστή μέσω διαδικτύου;