Ε.Κ.Π.Α 1 Προηγμένες τηλεματικές υπηρεσίες και υπηρεσίες υποστήριξης η-μάθησης και παραγωγής πολυμέσων στην Ελλάδα. Τι παρέχεται και από ποιόν. Δρ. Παντελής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
Ηλεκτρονική μάθηση στο Πανεπιστήμιο Πατρών Δρ. Βικτωρία Δασκάλου Τμήμα Δικτύων Πανεπιστημίου Πατρών (UPnet)
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ημερίδα Παν. Πατρών 26/11/ Υπηρεσίες ψηφιακής μάθησης στο Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο-GUnet Δρ. Παντελής Μπαλαούρας Κέντρο Υποστήριξης η-Μάθησης και Παραγωγής.
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεματικής στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του Πανεπιστημίου Πατρών Θάνος Στουραΐτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Μέλος Επιστημονικής.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Υπηρεσίες Τηλεκπαίδευσης
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ACCELERATE ένα δοκιμαστικό έργο Παρήγαγε μια σειρά από πιλοτικά προϊόντα, εργαλεία, μεθόδους τα οποία μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα και να χρησιμοποιηθούν.
OpenCourses “Διαδικτυακή πλατφόρμα ανάρτησης και Υποστήριξης Ανοικτών Διαδικτυακών μαθημάτων του ΤΕΙ Κρήτης – Πρόοδος μέχρι σήμερα" Καπετανάκης Κων/νος.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Υπηρεσία Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2005 Αμφιθέατρο Βιβλιοθήκης Γ.Π.Α. ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕκπαιδευτήςΣυντονιστής Οθόνη PLASMA ΕκπαιδευτήςΣυντονιστής.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΑΝΟΙKΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ Επικαιροποιημένη διαδικασία υλοποίησης μαθημάτων βίντεο (Χρήστος Φείδας, Ομάδα Υλοποίησης Έργου)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης Ημερίδα 23/6/2014 Επιστ. Υπευθ. Α.Γ. Μαλάμος.
Εφαρμογές πληροφοριακών συστημάτων στα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Μυλωνάς Θεόφιλος Διευθύνων Σύμβουλος Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχ/κος MSC MIS.
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Δίκτυο νέας γενιάς ΕΔΕΤ3: Στην υπηρεσία της ερευνητικής και εκπαιδευτικής κοινότητας Σεβαστή Αφροδίτη, ΕΔΕΤ Α.Ε. Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
«…Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε…: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου» 17 ο Πανελλήνιο.
1 Απολογισμός του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ/Λ» Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα απολογισμού του έργου «Προηγμένες.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Παντελής Μπαλαούρας, Ανοικτά ακαδημαϊκά μαθήματα στο Παν/μιο Αθηνών και στα ελληνικά ΑΕΙ.  P.Balaouras, C. Tsibanis, S. Bolis, L. Merakos. On the provision.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
Ε.Κ.Π.Α 1 Προηγμένες τηλεματικές υπηρεσίες και υπηρεσίες υποστήριξης η-μάθησης και παραγωγής πολυμέσων στην Ελλάδα. Τι παρέχεται και από ποιόν. Δρ. Παντελής.
Ε.Κ.Π.Α 1 Διάθεση αρχείων βίντεο στο Διαδίκτυο Δρ. Μιχάλης Γκατζώνης Κέντρο Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύου Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Η ΜΕΡΙΔΑ Ε ΝΗΜΕΡΩΣΗΣ «Α ΝΟΙΚΤΑ Α ΚΑΔΗΜΑΪΚΑ Μ ΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ Η ΠΕΙΡΟΥ » Προδιαγραφές Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Ευγενία Τόκη ΤΕΙ Ηπείρου.
Καθηγητής Βασίλης Μάγκλαρης Οκτώβριος 2015 Γνωριμία με το SeLCont: Αποθηκευμένες Πολυμεσικές Διαλέξεις Συγχρονισμένο Video, Audio,
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Α’ Κύκλος Εκπαίδευσης Προσωπικού Υποστήριξης (ΠΥ) & 20-22/5/2014
Διαχείριση της πλατφόρμας OpenDelos
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 2: Εφαρμογές πολυμέσων
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ε.Κ.Π.Α 1 Προηγμένες τηλεματικές υπηρεσίες και υπηρεσίες υποστήριξης η-μάθησης και παραγωγής πολυμέσων στην Ελλάδα. Τι παρέχεται και από ποιόν. Δρ. Παντελής Μπαλαούρας Κέντρο Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύου Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Ε.Κ.Π.Α 2 • Λίγα λόγια για το Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο – GUnet και το ρόλο του από τον καθ. Λάζαρο Μεράκο • 1η Διάλεξη του κύκλου προγράμματος «Εκπαίδευση- Κατάρτιση Τεχνικών των Κέντρων Δικτύων των φορέων του GUnet σε θέματα σχετικά με τηλεκπαίδευση» (Πρόσκληση 98)

Ε.Κ.Π.Α 3 Συνοδευτικό κείμενο • Προϊόν της εθελοντικής δράσης Εκπαιδευτικό & Ενημερωτικό Περιεχόμενο για τα μέλη ΔΕΠ (c4d) • Σύνοψη των υπηρεσιών  προηγμένων τηλεματικών υπηρεσιών  υποστήριξης η-μάθησης και παραγωγής πολυμέσων • Οδηγός ανεύρεσης τεχνικής υποστήριξης για τα μέλη ΔΕΠ

Ε.Κ.Π.Α 4 Μοντέλο παροχής υπηρεσιών • Ανάγκες μελών ΔΕΠ για τεχνική υποστήριξη • Κάποια μονάδα πρέπει να παρέχει τις εν λόγω υπηρεσίες GUnet - KYηΜΑ / EΔΕΤ ΚΛΔΔ / άλλη μονάδα Τεχνικοί τμημάτων ΔΕΠ / Μετ.φοιτητές εθνικό επίπεδο ιδρυματικό επίπεδο επίπεδο τμήματος ατομικό επίπεδο

Ε.Κ.Π.Α 5 Εκπαιδευτικοί στόχοι • Μετά το τέλος της σημερινής διάλεξης  Τις ερωτήσεις προς τα μέλη ΔΕΠ για να ανιχνεύσετε τις ανάγκες τους σχετικά με την τηλεκπαίδευση  Τη γενική εικόνα για την τεχνική υποστήριξη • Μετά το τέλος της κατάρτισης  Την εξειδικευμένη γνώση για το πως - να παρέχετε και να υποστηρίζετε υπηρεσίες τηλεκπαίδευσης - να προωθείτε τις υπηρεσίες αυτές στα μέλη ΔΕΠ • Αποτίμηση των υφιστάμενων υπηρεσιών στα ιδρύματα

Ε.Κ.Π.Α 6 Απευθυνθείτε στα μέλη ΔΕΠ • Θέλετε να παράγετε μία σειρά διαλέξεων σε βίντεο υψηλής πιστότητας; • Έχετε εκπαιδευτικό υλικό ή υλικό διάχυσης σε βιντεοκασέτες ή miniDV και θέλετε να το διαθέσετε στους φοιτητές σας μέσω του Διαδικτύου ή να το έχετε σε DVD; • Έχετε ήδη διαλέξεις σε ψηφιακή μορφή και θέλετε να τις επεξεργαστείτε; • Θέλετε να συγχρονίσετε μία διάλεξή σας με τις διαφάνειες και να τη διαθέσετε μέσω του Διαδικτύου; • Θέλετε να διαθέσετε το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματός σας στους φοιτητές σας μέσω του Διαδικτύου;

Ε.Κ.Π.Α 7 • Θέλετε να επικοινωνήσετε μέσω τηλεδιάσκεψης με ένα συνεργάτη σας στα πλαίσια ενός έργου; • Θέλετε μία διάλεξη ενός εξέχοντα ομιλητή, ή διαλέξεις σεμιναρίων να μπορούν να τις παρακολουθήσουν συνάδελφοί σας από άλλα ιδρύματα; • Θέλετε για ένα διαπανεπιστημιακό μεταπτυχιακό κύκλο σπουδών να χρησιμοποιήσετε την υποδομή των αιθουσών τηλεκπαίδευσης των Πανεπιστημίων και ΑΤΕΙ; • Θέλετε να μεταδώσετε ζωντανά τη διάλεξή σας ώστε να την παρακολουθούν οι φοιτητές σας ακόμη και από το σπίτι; • Διοργανώνετε ένα συνέδριο και θέλετε να μεταδώσετε ζωντανά τις διαλέξεις; • Θέλετε να πραγματοποιήσετε μία τηλεδιάσκεψη στο συνέδριο ή να βιντεοσκοπήσετε κάποιες ομιλίες;

Ε.Κ.Π.Α 8 Υπηρεσίες στη διάθεση των μελών ΔΕΠ  Παραγωγή ψηφιακού βίντεο–χρήση ως στούντιο παραγωγής.  Ψηφιοποίηση, κωδικοποίηση βίντεο και μοντάζ ψηφιακού βίντεο.  Παραγωγή DVD.  Διάθεση διάλεξης στο Διαδίκτυο, συγχρονισμός βίντεο και διαφανειών.  Ασύγχρονη η-μάθηση.  Τηλεδιάσκεψη και τηλεσυνεργασία.  Σύγχρονη τηλεκπαίδευση δύο ή περισσοτέρων μερών.  Ζωντανή μετάδοση διάλεξης.  Βιντεοσκόπηση και ζωντανή μετάδοση συνεδρίων.  Παραγωγή οδηγιών, ενημέρωση και εκπαίδευση μελών ΔΕΠ στις υπηρεσίες αυτές.

Ε.Κ.Π.Α 9 • Ενότητα Α: Εισαγωγή • Ενότητα Β: Θέματα μετάδοσης διαλέξεων, παραγωγής, επεξεργασίας και διαχείρισης αρχείων βίντεο • Ενότητα Γ: Θέματα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης • Ενότητα Δ: Θέματα αιθουσών τηλεκπαίδευσης και τεχνολογιών τηλεδιάσκεψης • Ενότητα Ε: Τηλεφωνία πάνω από το Διαδίκτυο Πρόγραμμα Κατάρτισης

Ε.Κ.Π.Α 10 Πρόγραμμα Κατάρτισης Ενότητα Α: Εισαγωγή 1.Προηγμένες τηλεματικές υπηρεσίες και υπηρεσίες υποστήριξης η-μάθησης και παραγωγής πολυμέσων στην Ελλάδα. Τι παρέχεται και από ποιόν. Εισηγητής: Δρ. Παντελής Μπαλαούρας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διάρκεια: 3 ώρες. Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου.

Ε.Κ.Π.Α 11 Πρόγραμμα Κατάρτισης Ενότητα Β: Θέματα μετάδοσης διαλέξεων, παραγωγής, επεξεργασίας και διαχείρισης αρχείων βίντεο 2. Τεχνικά, σκηνοθετικά θέματα εικονοληψίας και φωτισμού. Εισηγητής: Παναγιώτης Μαρκόπουλος, ΤΕΙ Μεσολογγίου. Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου. 3. Υποστήριξη μονόδρομων μεταδόσεων διαλέξεων από απόσταση. Εισηγητής: Εμμανουήλ Ζουράρης, Πανεπιστήμιο Κρήτης. Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου.

Ε.Κ.Π.Α 12 Πρόγραμμα Κατάρτισης Ενότητα Β 4. Τεχνική υποστήριξη παραγωγής οπτικοακουστικού υλικού, επεξεργασίας βίντεο. Εισηγητής: Δρ. Σάββας Αναστασιάδης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου. 5. Συγχρονισμός βίντεο με διαφάνειες. Εισηγητές: Αικατερίνη Ασπιώτη, Κωνσταντίνος Βίλλιος, ΤΕΙ Μεσολογγίου. Παρασκευή 3 Μαρτίου. 6.Διάθεση αρχείων βίντεο στο Διαδίκτυο. Εισηγητής: Δρ. Μιχάλης Γκατζώνης. Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Παρασκευή 10 Μαρτίου.

Ε.Κ.Π.Α 13 Πρόγραμμα Κατάρτισης Ενότητα Γ: Θέματα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης 7.Τεχνική υποστήριξη της πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης e-class. Εισηγητής: Κωνσταντίνος Τσιμπάνης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. 6 ώρες (2x3), Πέμπτη 16 και Παρασκευή 17 Μαρτίου.

Ε.Κ.Π.Α 14 Πρόγραμμα Κατάρτισης Ενότητα Δ: Θέματα αιθουσών τηλεκπαίδευσης και τεχνολογιών τηλεδιάσκεψης 8.Γενικά θέματα σχεδιασμού και χρήσης αιθουσών τηλεκπαίδευσης. Εισηγητής: Δρ. Παντελής Μπαλαούρας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Παρασκευή 24 Μαρτίου. 9.Υπηρεσίες τηλεδιάσκεψης για τον τελικό χρήστη. Εισηγητές: Δημήτρης Δασκόπουλος, Γιώργος Φεργάδης, Απόστολος Καρακούσης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Διάρκεια: 4 ώρες (2x2), Πέμπτη 30 και Παρασκευή 31 Μαρτίου.

Ε.Κ.Π.Α 15 Πρόγραμμα Κατάρτισης Ενότητα Δ: Θέματα αιθουσών τηλεκπαίδευσης και τεχνολογιών τηλεδιάσκεψης 10.Ανάπτυξη υπηρεσιών τηλεδιάσκεψης με open-source λογισμικό. Εισηγητές: Δημήτρης Δασκόπουλος, Γιώργος Φεργάδης, Απόστολος Καρακούσης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Διάρκεια: 5 ώρες (2+3), Πέμπτη 6 και Παρασκευή 7 Απριλίου.

Ε.Κ.Π.Α 16 Πρόγραμμα Κατάρτισης Ενότητα Ε: Τηλεφωνία πάνω από το Διαδίκτυο 11.Τηλεφωνία πάνω από το Διαδίκτυο. Εισηγήτρια: Μίνα Αγγελοπούλου, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διάρκεια 3 ώρες, Παρασκευή 14 Απριλίου.

Ε.Κ.Π.Α 17 Γύρο γνωριμίας • Ορίσθε ένα επικεφαλή ανά ίδρυμα • Αναφέρετε εάν βρίσκετε χρήσιμη και σε ποιό βαθμό τη συγκεκριμένη κατάρτιση • Και γενικότερα γιατί παρακολουθείτε αυτή την κατάρτιση

Ε.Κ.Π.Α 18 Δομή κειμένου / υπηρεσία • Περιγραφή υπηρεσίας – ανάγκη που καλύπτει • Σχέση με άλλες υπηρεσίες • Παραδείγματα • Προϋποθέσεις χρήσης • Ποιοι παρέχουν την υπηρεσία και σε ποιους απευθύνεται  Ίδρυμα  Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο – GUnet  Εθνικό Δίκτυο Έρευνας Τεχνολογίας – ΕΔΕΤ  Με ιδίους πόρους

Ε.Κ.Π.Α 19 Στούντιο παραγωγής βίντεο Θέλετε να παράγετε μία σειρά διαλέξεων σε βίντεο υψηλής πιστότητας; • Περιγραφή υπηρεσίας – ανάγκη που καλύπτει  Ζητούμενο: η παραγωγή σειράς διαλέξεων για προγράμματα δια-βίου κατάρτισης, μεταπτυχιακών σπουδών κ.α. από τα ακαδημαϊκά ιδρύματα.  Χώρος ειδικών προδιαγραφών για την παραγωγή βίντεο σε ποιότητα κατάλληλη για τηλεκπαίδευση.  Μία αίθουσα τηλεκπαίδευσης ως στούντιο παραγωγής βίντεο  Η υπηρεσία στοχεύει στην ενίσχυση των δράσεων ασύγχρονης ηλεκτρονικής μάθησης και εμπλουτισμού των με βίντεο υψηλής ποιότητας.

Ε.Κ.Π.Α 20 Στούντιο παραγωγής βίντεο • Σχέση με άλλες υπηρεσίες  Το παραγόμενο βίντεο των διαλέξεων μπορεί - να ψηφιοποιηθεί και να συγχρονιστεί με τις διαφάνειες των παρουσιάσεων ώστε, να δημιουργηθεί μια βιντεοπαρουσίαση, - να μεταφορτωθεί σε πλατφόρμες εικονογραφίας κατά απαίτηση (Video on Demand) και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, όπως το e-Class, - να γίνει DVD.

Ε.Κ.Π.Α 21 Στούντιο παραγωγής βίντεο • Ποιοι παρέχουν την υπηρεσία και σε ποιους απευθύνεται Ίδρυμα  Κάθε ίδρυμα έχει δημιουργήσει μία αίθουσα τηλεκπαίδευσης.  Συμπλήρωση του εξοπλισμού της αίθουσας τηλεκπαίδευσης ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως στούντιο βιντεοσκόπησης.

Ε.Κ.Π.Α 22 Στούντιο παραγωγής βίντεο Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο – Gunet • Απευθύνεται στα μέλη ΔΕΠ • Ψηφιακό βίντεο από διαλέξεις, οι οποίες αφορούν είτε  σε κάποιο(α) μάθημά(τα) στα πλαίσια του προπτυχιακού ή μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών,  είτε σε διαλέξεις εκτός προγράμματος σπουδών στα πλαίσια κάποιας δράσης κατάρτισης ή διάχυσης αποτελεσμάτων. • Δεν είναι ελεύθερης χρήσης λόγω του υψηλού κόστους της. • Εκπαίδευση: Τεχνικά, σκηνοθετικά θέματα εικονοληψίας και φωτισμού. Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου.

Ε.Κ.Π.Α 23 Ψηφιοποίηση, κωδικοποίηση και μοντάζ βίντεο • Έχετε εκπαιδευτικό υλικό ή υλικό διάχυσης σε βιντεοκασέτες ή miniDV και θέλετε να το διαθέσετε στους φοιτητές σας μέσω του Διαδικτύου ή να το έχετε σε DVD ; • Έχετε ήδη διαλέξεις σε ψηφιακή μορφή και θέλετε να τις επεξεργαστείτε;

Ε.Κ.Π.Α 24 Ψηφ., κωδ. και μοντάζ βίντεο • Περιγραφή υπηρεσίας – ανάγκη που καλύπτει  Μικρές φορητές κάμερες, χώροι σύγχρονης τηλεκπαίδευσης δίνουν τη δυνατότητα στους εκπαιδευτές να βιντεοσκοπήσουν τις διαλέξεις τους - είτε σε κλασικές αίθουσες διδασκαλίας και αμφιθέατρα, - είτε σε αίθουσες τηλεκπαίδευσης.  Έλλειψη εξοπλισμού και εργαλείων κωδικοποίησης του βίντεο από την πρωτογενή του μορφή αναλογική ή ψηφιακή, σε ψηφιακή μορφή κατάλληλα κωδικοποιημένη.

Ε.Κ.Π.Α 25 Ψηφ., κωδ. και μοντάζ βίντεο • Σύνδεση με άλλες υπηρεσίες  Από τη στιγμή που το υλικό υπάρχει σε ψηφιακή μορφή μπορεί στη συνέχεια - να μετατραπεί σε άλλη μορφή για τη διάθεσή του στους φοιτητές μέσω του Διαδικτύου ή - να χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή DVD

Ε.Κ.Π.Α 26 Ψηφ., κωδ. και μοντάζ βίντεο • Ποιοι παρέχουν την υπηρεσία και σε ποιους απευθύνεται  Ίδρυμα  Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο – Gunet  Με ιδίους πόρους • Στο ΚΥηΜΑ είναι δυνατή  η ψηφιοποίηση και κωδικοποίηση βίντεο,  το ψηφιακού μοντάζ στο βίντεο των διαλέξεων, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτές ή συνεργαζόμενους σκηνοθέτες.  Δεν υποστηρίζεται η ψηφιοποίηση εμπορικών βιντεοκασετών VHS και η παραγωγή αντιγράφων τους σε DVD. - είναι οικονομικότερη η προμήθεια του επίσημου DVD. - ποιότητα του επίσημου DVD είναι σαφώς ανώτερη από το DVD που προκύπτει από την ψηφιοποίηση μίας κασέτας VHS.

Ε.Κ.Π.Α 27 Ψηφ., κωδ. και μοντάζ βίντεο • Με ιδίους πόρους  Στον ιστότοπο του ΚΥηΜΑ/GUnet ( μπορείτε να βρείτε οδηγίες σχετικά με το πως μπορείτε εσείς ή οι συνεργάτες σας να ψηφιοποιήσετε και να πραγματοποιήσετε μοντάζ στο βίντεο της διάλεξης σας. • Εκπαίδευση: Τεχνική υποστήριξη παραγωγής οπτικοακουστικού υλικού, επεξεργασίας βίντεο. Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου.

Ε.Κ.Π.Α 28 Διάθεση διάλεξης μέσω Διαδικτύου, προσθήκη και συγχρονισμός διαφανειών • Θέλετε να συγχρονίσετε μία διάλεξή σας με τις διαφάνειες και να τη διαθέσετε μέσω του Διαδικτύου;

Ε.Κ.Π.Α 29 Διάθεση διάλεξης μέσω Διαδικτύου, προσθήκη και συγχρονισμός διαφανειών • Περιγραφή υπηρεσίας – ανάγκη που καλύπτει  Οι φοιτητές να έχουν πρόσβαση στο υλικό του μαθήματος μέσω του Διαδικτύου.  Μετατροπή σε άλλη μορφή για τη διάθεσή του στους φοιτητές μέσω του Διαδικτύου.  Προσθήκη των διαφανειών καθώς και ο συγχρονισμός τους με το βίντεο. • Μεταφόρτωση του αρχείου βίντεο σε έναν video-on- demand εξυπηρετή. • Απαιτείται η παροχή πληροφοριών που αφορούν  τη διάλεξη (μετα-δεδομένα),  η επιλογή εάν η διάλεξη θα είναι δημόσια διαθέσιμη ή όχι.

Ε.Κ.Π.Α 30 Διάθεση διάλεξής μέσω Διαδικτύου, προσθήκη και συγχρονισμός διαφανειών • Σύνδεση με άλλες υπηρεσίες  Εφόσον το υλικό της διάλεξης θα είναι διαθέσιμο στο Διαδίκτυο, είναι δυνατή η πρόσβαση των φοιτητών σε αυτό με δύο τρόπους: - 1. Μέσω της χρήσης μίας πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, όπως η e-Class, η οποία επιτρέπει την οργάνωση και ασύγχρονη παροχή των διαλέξεων ενός μαθήματος Μέσω της υπηρεσίας αναζήτησης εκπαιδευτικού περιεχομένου. Κάθε χρήστης του Διαδικτύου θα μπορεί να αναζητά βάσει των πληροφοριών των μεταδεδομένων, το περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει.

Ε.Κ.Π.Α 31 Διάθεση διάλεξής μέσω Διαδικτύου • Εφαρμογή μεταφόρτωσης αρχείων βίντεο και διαχειρισής τους (ΕΚΠΑ-Gunet-EΔΕΤ) • Ποιοι παρέχουν την υπηρεσία και σε ποιους απευθύνεται  ΕΔΕΤ Διαχειριστές υπηρεσίας  Gunet Τελικοί χρήστες  Ίδρυμα - Κουτί υπηρεσιών ΕΔΕΤ - Εγκατάσταση εφαρμογής μεταφόρτωσης

Ε.Κ.Π.Α 32 Προσθήκη και συγχρονισμός διαφανειών • Δημιουργία απλών templates  Αρχεία RealVideo, SMIL 2.0 & RealPix • Δυνατότητα συγχρονισμού μέσω της Web-based εφαρμογής διαχείρισης αρχείων βίντεο • Εκπαίδευση: Συγχρονισμός βίντεο με διαφάνειες. Παρασκευή 3 Μαρτίου. • Εκπαίδευση: Διάθεση αρχείων βίντεο στο Διαδίκτυο. Παρασκευή 10 Μαρτίου.

Ε.Κ.Π.Α 33 Παραγωγή DVD • Θέλετε να παράγετε ένα DVD με τη διάλεξή σας;

Ε.Κ.Π.Α 34 Παραγωγή DVD • Περιγραφή υπηρεσίας – ανάγκη που καλύπτει  Από τη στιγμή που το μονταρισμένο υλικό υπάρχει σε ψηφιακή μορφή μπορεί στη συνέχεια να χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή DVD για τη διάθεσή του στους φοιτητές. • Ποιοι παρέχουν την υπηρεσία και σε ποιους απευθύνεται  Ίδρυμα  Στο ΚΥηΜΑ είναι δυνατή η παραγωγή DVD.  Με ιδίους πόρους - Oδηγίες σχετικά με το πως μπορείτε εσείς ή οι συνεργάτες σας να δημιουργείτε ένα DVD που θα περιέχει τις διαλέξεις σας.

Ε.Κ.Π.Α 35 Ασύγχρονη η-μάθηση • Θέλετε να διαθέσετε το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματός σας στους φοιτητές σας μέσω του Διαδικτύου;

Ε.Κ.Π.Α 36 Ασύγχρονη η-μάθηση • Η υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης αποτελεί μια από τις σημαντικότερες δραστηριότητες του Ακαδημαϊκού Διαδικτύου GUnet. • Η υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης παρέχεται μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα GUnet e-Class ( η οποία υποστηρίζει  την ηλεκτρονική οργάνωση, αποθήκευση και παρουσίαση του εκπαιδευτικού υλικού, που προσφέρεται σήμερα στους εκπαιδευόμενους με παραδοσιακά μέσα (βιβλία, σημειώσεις, κλπ.), σε ψηφιακή μορφή άμεσα προσβάσιμη από το Διαδίκτυο.

Ε.Κ.Π.Α 37 Ασύγχρονη η-μάθηση • Σύνδεση με άλλες υπηρεσίες  Σύγχρονη Τηλεκπαίδευσης  VoD για την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων εκπαίδευσης με τη χρήση των νέων τεχνολογιών • Ποιοι παρέχουν την υπηρεσία και σε ποιους απευθύνεται  Ίδρυμα  Gunet • Εκπαίδευση: Τεχνική υποστήριξη της πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης e-class. Πέμπτη 16 και Παρασκευή 17 Μαρτίου.

Ε.Κ.Π.Α 38 Τηλεδιάσκεψη - τηλεσυνεργασία • Θέλετε να επικοινωνήσετε μέσω τηλεδιάσκεψης με ένα συνεργάτη σας στα πλαίσια ενός έργου;

Ε.Κ.Π.Α 39 Τηλεδιάσκεψη - τηλεσυνεργασία • Περιγραφή υπηρεσίας – ανάγκη που καλύπτει  Ανάγκη για σύγχρονη (σε πραγματικό χρόνο) επικοινωνία μεταξύ δύο, ή περισσοτέρων απομακρυσμένων χώρων τηλεδιάσκεψης, με δυνατότητες ανταλλαγής εικόνας, ήχου και δεδομένων • Σύνδεση με άλλες υπηρεσίες  Σύγχρονη Τηλεκπαίδευσης  Τηλεδιάσκεψης σε χώρο εκτός γραφείου ή της αίθουσας τηλεκπαίδευσης για παράδειγμα σε χώρο φιλοξενίας επιστημονικών συνεδρίων με τη χρήση φορητού εξοπλισμού ( • Ποιοι παρέχουν την υπηρεσία και σε ποιους απευθύνεται  Ίδρυμα  Gunet (δεν είναι ελεύθερης χρήσης)  ΕΔΕΤ

Ε.Κ.Π.Α 40 Υπηρεσίες RTS του ΕΔΕΤ 1. Τηλεδιάσκεψη πολλαπλών τερματικών •2 H.323 ΜCUs 2. Διασύνδεση, μέσω ειδικού κεντρικού εξοπλισμού Η.320/Η.323 Gateway 3. Tο σύστημα τηλεδιασκέψεων VRVS για επικοινωνία των χρηστών του ΕΔΕΤ με την πολυπληθή κοινότητα του VRVS διεθνώς. •

Ε.Κ.Π.Α 41 Εκπαίδευση • Υπηρεσίες τηλεδιάσκεψης για τον τελικό χρήστη. Πέμπτη 30 και Παρασκευή 31 Μαρτίου. • Ανάπτυξη υπηρεσιών τηλεδιάσκεψης με open- source λογισμικό. Πέμπτη 6 και Παρασκευή 7 Απριλίου.

Ε.Κ.Π.Α 42 Σύγχρονη τηλεκπαίδευση δύο ή περισσοτέρων μερών. • Θέλετε μία διάλεξη ενός εξέχοντα ομιλητή, ή διαλέξεις σεμιναρίων να μπορούν να τις παρακολουθήσουν συνάδελφοί σας από άλλα ιδρύματα; • Θέλετε για ένα διαπανεπιστημιακό μεταπτυχιακό κύκλο σπουδών να χρησιμοποιήσετε την υποδομή των αιθουσών τηλεκπαίδευσης των Πανεπιστημίων και ΑΤΕΙ;

Ε.Κ.Π.Α 43 Σύγχρονη τηλεκπαίδευση δύο ή περισσοτέρων μερών. • Περιγραφή υπηρεσίας – ανάγκη που καλύπτει  Ο εκπαιδευτής μπορεί να πραγματοποιεί τη διάλεξη σε μία αίθουσα τηλεκπαίδευσης και την ίδια χρονική στιγμή η συγκεκριμένη διάλεξη να παρακολουθείται από εκπαιδευόμενους, οι οποίοι βρίσκονται σε διαφορετική/ές αίθουσα/ες, στο γραφείο ή ακόμη και στην οικία τους.  Παράλληλα με την εικόνα και τον ήχο των συμμετεχόντων, είναι δυνατή και η μετάδοση των διαφανειών των διαλέξεων ή το περιεχόμενο του πίνακα.  Κάθε αίθουσα διαθέτει εξοπλισμό που προσαρμόζεται στον τρόπο διδασκαλίας του εκπαιδευτή και έτσι δεν απαιτείται ο εκπαιδευτής να προσαρμόζει τη διδασκαλία του ανάλογα με τις δυνατότητες της αίθουσας.

Ε.Κ.Π.Α 44 Σύγχρονη τηλεκπαίδευση δύο ή περισσοτέρων μερών. • Σύνδεση με άλλες υπηρεσίες  Η διάλεξη μπορεί, είτε - να εγγράφεται σε μια κασέτα miniDV και - να ψηφιοποιηθεί, να αναπαραχθεί, να αποθηκευτεί ή να μετατραπεί σε άλλη μορφή, είτε να ψηφιοποιείται σε πραγματικό χρόνο. - Το ψηφιακό προϊόν μπορεί να διατεθεί μέσω του Διαδικτύου ή να χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή DVD.  Ποιοι παρέχουν την υπηρεσία και σε ποιους απευθύνεται - Ίδρυμα, GUnet - Δίκτυο αιθουσών τηλεκπαίδευσης

Ε.Κ.Π.Α 45 Εκπαίδευση • Γενικά θέματα σχεδιασμού και χρήσης αιθουσών τηλεκπαίδευσης. Παρασκευή 24 Μαρτίου.

Ε.Κ.Π.Α 46 Ζωντανή μετάδοση διάλεξης • Θέλετε να μεταδώσετε ζωντανά τη διάλεξή σας ώστε να την παρακολουθούν οι φοιτητές σας ακόμη και από το σπίτι;

Ε.Κ.Π.Α 47 Ζωντανή μετάδοση διάλεξης • Περιγραφή υπηρεσίας – ανάγκη που καλύπτει  Διαλέξεις που πραγματοποιούνται - είτε σε αίθουσες τηλεκπαίδευσης ή ακόμη και - σε αμφιθέατρα με ειδικό εξοπλισμό είναι δυνατόν να μεταδίδονται ζωντανά • Σύνδεση με άλλες υπηρεσίες - Ταυτόχρονη εγγραφή της ώστε να είναι διαθέσιμη εκ των υστέρων στους φοιτητές σας. - VoD εξυπηρετητές και πλατφόρμες ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, όπως η e-Class.

Ε.Κ.Π.Α 48 Ζωντανή μετάδοση διάλεξης • Ποιοι παρέχουν την υπηρεσία και σε ποιους απευθύνεται  Ίδρυμα - Σε περίπτωση που το ίδρυμα δεν παρέχει την εν λόγω υπηρεσία, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήσει μέσω των τεχνικών του ΚΛΔΔ τη συνδρομή του ΕΔΕΤ.  GUnet: Οι διαλέξεις που πραγματοποιούνται στο ΚΥηΜΑ μεταδίδονται - εξυπηρετητής του ΕΔΕΤ - συμπληρωματικά ένας εξυπηρετητής του GUnet. - οδηγίες προς τεχνικούς, που αφορούν τους τρόπους υποστήριξης της μετάδοσης των διαφανειών και του πίνακα με το εκπαιδευτικό υλικό πέρα από το βίντεο των διαλέξεων.  ΕΔΕΤ, υπηρεσία Streaming -

Ε.Κ.Π.Α 49 Ζωντανή μετάδοση διάλεξης • Εκπαίδευση: Υποστήριξη μονόδρομων μεταδόσεων διαλέξεων από απόσταση. Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου.

Ε.Κ.Π.Α 50 Υποστήριξη συνεδρίων: Τηλεδιάσκεψη, ζωντανή μετάδοση, βιντεοσκόπηση • Διοργανώνετε ένα συνέδριο και θέλετε να μεταδώσετε ζωντανά τις διαλέξεις; • Θέλετε να πραγματοποιήσετε μία τηλεδιάσκεψη στο συνέδριο ή να βιντεοσκοπήσετε κάποιες ομιλίες;

Ε.Κ.Π.Α 51 Υποστήριξη συνεδρίων • Περιγραφή υπηρεσίας – ανάγκη που καλύπτει  Eίναι κοινή πρακτική η ζωντανή μετάδοση των διαλέξεων και η παρέμβαση-ομιλία στο συνέδριο κάποιου ομιλητή από απόσταση μέσω τηλεδιάσκεψης.  Επιπλέον, συνηθίζεται η παράλληλη βιντεοσκόπηση των ομιλιών και η μετέπειτα επεξεργασία του βίντεο, καθώς και η διάθεσή των διαλέξεων μέσω του Διαδικτύου. • Σύνδεση με άλλες υπηρεσίες  Παραγωγή DVD  Διάθεση στο ευρύ κοινό μέσω του Διαδικτύου. • Ποιοι παρέχουν την υπηρεσία και σε ποιους απευθύνεται  Ίδρυμα  GUnet: δεν είναι ελεύθερης χρήσης

Ε.Κ.Π.Α 52 Παραγωγή οδηγιών, ενημέρωση και εκπαίδευση • Περιγραφή υπηρεσίας – ανάγκη που καλύπτει  Η τεχνική ανάπτυξη και υποστήριξη των υπηρεσιών δεν επαρκεί από μόνη της για την ευρεία χρήση των υπηρεσιών από τα μέλη ΔΕΠ.  Απαιτείται λοιπόν η συνεχής ενημέρωση των μελών ΔΕΠ σχετικά με τις δυνατότητες των υπηρεσιών αυτών και πως μπορούν να βρουν τεχνική υποστήριξη.  Επιπλέον, απαιτείται και η συνεχής εκπαίδευσή των τεχνικών τόσο σε επίπεδο τμημάτων και ιδρυμάτων όσο και δια-ιδρυματικά.

Ε.Κ.Π.Α 53 Αποτίμηση των υπηρεσιών σε κάθε ίδρυμα

Ε.Κ.Π.Α 54 Ερωτήσεις

Ε.Κ.Π.Α 55 Ανοιχτή συζήτηση

Ε.Κ.Π.Α 56 Τέλος Δρ. Παντελής Μπαλαούρας

Ε.Κ.Π.Α 57