Απόσπασμα στα ελληνικά από το eTwinning in the classroom: a showcase of good practice (2008-2009) της Κεντρικής Υπηρεσίας Υποστήριξης της δράσης eTwinning.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
Advertisements

Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
το αμπέλι 1ο 12/θ Δημοτικό Σχολείο Σουφλίου Δ΄ Τάξη
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Απόσπασμα στα ελληνικά από το eTwinning in the classroom: a showcase of good practice ( ) της Κεντρικής Υπηρεσίας Υποστήριξης της δράσης eTwinning.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
“Antiqua aqua” “Υδάτινα δίκτυα” ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΩΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ “e-Twinning” 2006 ΓΕΩΡΓΑΝΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΕΝΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ.
Osez en Français – Τολμήστε στα Γαλλικά Με άξονα τον κύριο στόχο του γλωσσικού μαθήματος που είναι η επικοινωνία και ο διαπολιτισμικός διάλογος και με.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Απόσπασμα στα ελληνικά από το eTwinning in the classroom: a showcase of good practice ( ) της Κεντρικής Υπηρεσίας Υποστήριξης της δράσης eTwinning.
Πως θα αξιοποιήσετε περαιτέρω τις eTwinning συνεργασίες σας.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ο τομέας της Πληροφορικής
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
24 βήματα – 24 pas Γενικό Λύκειο Ασκληπιείου
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Φέτος μας δόθηκε η ευκαιρία να ταξιδέψουμε και να συνεργαστούμε με 15 διαφορετικά νηπιαγωγεία απ’ όλη την Ελλάδα καθώς και με δυο από την Τουρκία και.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “eTwinning”
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Απόσπασμα στα ελληνικά από το eTwinning in the classroom: a showcase of good practice ( ) της Κεντρικής Υπηρεσίας Υποστήριξης της δράσης eTwinning «Paint inspirations»

Η διαμόρφωση του έργου Για ένα eTwinning έργο, η καθηγήτρια επέλεξε ένα ασυνήθιστο θέμα. Η ιδέα φάνηκε να είναι αρκετά πρωτότυπη και άρεσε στα παιδιά. Πίνακες ζωγραφικής γνωστών Ευρωπαίων ζωγράφων απετέλεσαν την πηγή έμπνευσης. Οι μαθητές ασχολήθηκαν με 9 διαφορετικά θέματα που σχετίζονταν με τα σχολεία, τις περιοχές, το πολιτισμό, τις παραδόσεις και τη λογοτεχνία. Ένα μέρος του έργου, που συνδεόταν στενά με το αναλυτικό πρόγραμμα, πραγματοποιήθηκε στη διάρκεια των κανονικών μαθημάτων. Ένα άλλο πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια των σχολικών δραστηριοτήτων και κάποιο τρίτο τμήμα δόθηκε ως εργασία στο σπίτι. Σε όλη τη διάρκεια του έργου, οι μαθητές έκαμαν παρουσιάσεις PowerPoint, ζωγράφισαν, έκαναν κολάζ και γραφικά με τον υπολογιστή, τράβηξαν φωτογραφίας και έφτιαξαν ταινίες. Αναπτύσσοντας μια πιο καινοτόμο μέθοδο διδασκαλίας Μεταξύ των 80 Πολωνών μαθητών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα, μερικοί εργάστηκαν πάνω σε επιλεγμένες ενότητες, ενώ κάποιοι άλλοι δούλεψαν σ’ ολόκληρο το έργο. Η δουλειά έγινε εν μέρει στο σπίτι και αξιολογήθηκε αργότερα. Οι ενότητες του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν σε κάθε τάξη σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα. Το eTwinning άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο η καθηγήτρια έκανε το μάθημά της. Χάρη στο συνδυασμό του eTwinning έργου με έναν διαδραστικό πίνακα πολυμέσων αναπτύχθηκε μια καινοτόμος μέθοδος διδασκαλίας. Η εκπαιδευτικός τόνισε πως χάρη στο eTwinning χρησιμοποίησε τη μέθοδο του προγράμματος και στη καθημερινή της εργασία στο σχολείο. Δύο βασικοί παράγοντες έκαναν το έργο επιτυχές: η μεγάλη αφοσίωση των μαθητών από τη μια πλευρά και η εξαιρετική συνεργασία με τον συν-ιδρυτή του έργου απ’ την άλλη...  Το Jozef Piłsudski Memorial Junior High School No 16 από το Gorzow στο Wielkopolski της Πολωνίας, συνεργάστηκε με 3 άλλα σχολεία στην Ιταλία και στη Γαλλία.  Στο έργο πήραν μέρος 80 Πολωνοί μαθητές ηλικίας μεταξύ 13 και 16 ετών καθώς και 3 καθηγητές.  Το σχέδιο απέβλεπε στη μελέτη εξαιρετικών έργων της Ευρωπαϊκής ζωγραφικής. Οι μαθητές «Αυτό που μας άρεσε πιο πολύ ήταν το γεγονός ότι μπορούσαμε να κάνουμε κάτι με το δικό μας τρόπο» Οι καθηγητές «Το ETwinning με ενέπνευσε να δημιουργήσω παιδαγωγική καινοτομία.» «Οι μαθητές απομνημονεύουν τα γεγονότα: Μαθαίνουν τώρα καλύτερα από ό, τι με τον παραδοσιακό τρόπο.» Paint inspirations 2

Ποια είναι τα αποτελέσματα; Η μέθοδος του έργου επέτρεψε στους μαθητές να μάθουν μέσω της δράσης και να εμπλακούν προσωπικά. Τους έδωσε ελευθερία κατά την άσκηση των δραστηριοτήτων και τους προσέφερε τη δυνατότητα να κάμουν τη δουλειά τους με το δικό τους ατομικό τρόπο. Χωρίς οποιαδήποτε βοήθεια, οι μαθητές διεξήγαγαν την έρευνα, ξεκίνησαν με τη συλλογή πληροφοριών, που αργότερα επεξεργάστηκαν και τέλος ετοίμασαν τις παρουσιάσεις τους. Η γενική αντίληψη της υλοποίησης ενός eTwinning σχεδίου είχε αντίκτυπο στην τοπική κοινωνία. Το έργο ενεγράφη στο τοπικό Τμήμα του Υπουργείου Παιδείας ως παιδαγωγική καινοτομία – και μία επιπλέον ώρα την εβδομάδα δόθηκε ως συμπλήρωση ωραρίου για τη δουλειά στο έργο αυτό. 3 «Μετά τη πρώτη συνεργασία με τον Ιταλό καθηγητή, γνωρίζαμε ήδη και οι δύο πως θέλαμε να συνεργαστούμε και πάλι. Και τώρα συνεχίζουμε… Σκεφτόμαστε με τον ίδιο τρόπο.»

Η ταυτότητα του έργου Τίτλος: Paint Inspirations - Les inspirations de peinture Γλώσσα : Αγγλική / Γαλλική Ηλικία μαθητών : Στόχοι: Γνωριμία με σημαντικά έργα της Ευρωπαϊκής Ζωγραφικής καθώς και απόκτηση γνώσεων για τον πολιτισμό της κάθε χώρας-εταίρου (θέματα από τη λογοτεχνία, τη μουσική, τις παραδόσεις, την ιστορία). Γνώση των τουριστικών πλεονεκτημάτων της κάθε χώρας (αναφορικά με τα μνημεία, τη φύση, τα εθνικά πάρκα). Ανάλυση αξιών από νέους. Προώθηση της δημιουργικότητας και της εφευρετικότητας. Βελτίωση της αγγλικής και γαλλικής γλώσσας μέσα από την επικοινωνία αγοριών και κοριτσιών της ίδιας ηλικίας. Βελτίωση των ικανοτήτων στη χρήση των εργαλείων ΤΠΕ. Σχολεία :  Gimnazjum nr 16 im. Józefa Piłsudskiego w Gorzowie Wlkp. Gorzów Wielkopolski, Poland (Ιδρυτής)    I.I.S. «Mario Rapisardi» Caltanissetta, Italy (Ιδρυτής)   Άλλα σχολεία:  Collège Diderot, AUBERVILLIERS (France)    Lycée Professionnel de Mahina, MAHINA TAHITI (France) Twinspace =18329&fuseaction=home.main Περιγραφή εργασιών  doc doc  doc doc Ιστοχώρος Paint inspirations 4 Το Jozef Piłsudski Memorial Junior High School No 16 από το Gorzow στο Wielkopolski της Πολωνίας συνεργάστηκε με 3 άλλα σχολεία στην Ιταλία και στη Γαλλία.  Στο σχολείο αυτό πήραν μέρος 80 μαθητές ηλικίας μεταξύ 13 και 16 ετών καθώς και 3 καθηγητές.  Το σχέδιο απέβλεπε στη μελέτη εξαιρετικών έργων της Ευρωπαϊκής ζωγραφικής. Έμπνευση η ζωγραφική… I and the village The Tower Of Babel Librarian The nativity of Christ Liberty Leading the People Rouen Cathedral Mona Lisa Tropical forest Children's Ensemble