ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ – ΕΞΟΔΟΥ (INPUT/OUTPUT)
Advertisements

Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
ΤΟ ΥΛΙΚΟ & ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. Το σύνολο των προγραμμάτων που συντονίζουν τις λειτουργίες του υλικού και αξιοποιούν τις δυνατότητές του.
Το υλικό του Υπολογιστή
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (1).
Συσκευές Εξόδου Συσκευές Εισόδου
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Το υλικό των υπολογιστών.
Το υλικό του Υπολογιστή
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Μια παρουσίαση από τον Άνθη Ιωάννη
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Ιστορική Αναδρομή Λειτουργικών Συστημάτων (ΛΣ) Εισαγωγή : ο πυρήνας (kernel) / ο φλοιός (shell) Β ΕΠΑΛ
Ηλεκτρονικού Υπολογιστή
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Γνωριμία με το Λογισμικό του Η/Υ
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό Λέξεις Κλειδιά: Λογισμικό (Software), Πρόγραμμα (Program), Προγραμματιστής (programmer), Λειτουργικό Σύστημα.
Τα θέματα μας σήμερα Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Υλικό και λογισμικό
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Α’ Γυμνασίου Βιβλίο «Σημειώσεις» σελίδες Α2
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – MS Windows – Περιβάλλον εργασίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΓνωριμΙα με το ΛογισμικΟ του ΥπολογιστΗ
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΗΜΥ 100 Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 9-b ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ Δρ. Στυλιανή.
Πληροφορική, Β Γυμνασίου
Το Υλικό Μέρος του Υπολογιστή
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή 5 ο Κεφάλαιο.
Το Υλικό του Υπολογιστή
1 ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998 Εφαρμογές Υπολογιστών.
Κατανόηση (δεδομένα – ζητούμενα) Ανάλυση σε απλούστερα προβλήματα Επίλυση με οργανωμένα, απολύτως καθορισμένα, πεπερασμένα βήματα ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: To λογισμικό του υπολογιστή
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Λογισμικό Λειτουργικό σύστημα Λογισμικό συστήματος
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
Το Υλικό του Υπολογιστή
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Γνωριμία με το Λογισμικό του υπολογιστή Μια παρουσίαση για τους μαθητές της Α΄ Τάξης του 49ου Γυμνασίου Αθήνας Διδάσκων: Χ. Μοτσενίγος 49ο Γυμνάσιο Αθήνας.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.  ΥΛΙΚΟ(HARDWARE)  ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ(SOFTWARE)
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
LOGO Προγραμματισμός Η/Υ β’ εξάμηνο – εργαστήριο ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Α.Π.Θ. Msc Τηλεπικοινωνίες Πολυτεχνική.
A’ ΕΠΑ.Λ. Εφαρμογές Πληροφορικής Γεωργιλά Χιονία 1.
Πληροφορική Α' Γυμνασίου 1 Κεφάλαιο 2 Το υλικό του Υπολογιστή.
5ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου. Δεδομένα - Πληροφορία Υλικό Λογισμικό Μονάδες Εισόδου Μονάδες Εξόδου Κεντρική Μονάδα.
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Τίτλοσ μαθηματοσ: Το υλικό του υπολογιστή
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Έμυ Χ. Τμήμα: ΣΤ2 25o Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου
Βασικές Έννοιες και Ορισμοί
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ - ΤΑΞΗ Γ'
Πληροφορική Α' Γυμνασίου 1 Κεφάλαιο 2 Το υλικό του Υπολογιστή.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Ιστορική Αναδρομή Λειτουργικών Συστημάτων (ΛΣ) Εισαγωγή : ο πυρήνας (kernel) / ο φλοιός (shell) Β ΕΠΑΛ
ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή Κάθε Η/Υ αποτελείται από δύο (2) μέρη που συνεργάζονται μεταξύ τους. Το Υλικό (Hardware) και το Λογισμικό (Software). Υλικό (hardware) του Η/Υ είναι τα μηχανικά και τα ηλεκτρονικά του μέρη, ότι δηλαδή μπορούμε να αγγίξουμε. Λογισμικό (software) είναι όλα τα προγράμματα που χρησιμοποιεί ο υπολογιστής. Το Λογισμικό δίνει ‘ζωή’ στα μηχανικά-ηλεκτρικά μέρη και τα μεταμορφώνει σε αυτή την τόσο αγαπημένη σε σας συσκευή.

Τα βασικά μέρη του Η/Υ

Εντολές (οδηγίες) Πρόγραμμα Λογισμικό

Οι εντολές (ή οδηγίες) Για να μπορεί το Υλικό (hardware) να εκτελεί και την πιο απλή εργασία χρειάζεται συγκεκριμένες οδηγίες (ή εντολές). Αυτές δίνονται - γράφονται με ειδικές γλώσσες που καταλαβαίνουν οι υπολογιστές και λέγονται Γλώσσες Προγραμματισμού. Βεβαίως αφέντη χρήστη! Αφού μου δίνεις εντολή! Είμαι ο χρήστης και σε διατάζω «Χαμογέλασε»

Το πρόγραμμα Το πρόγραμμα είναι πολλές οδηγίες ή (εντολές) που κατευθύνουν με λεπτομέρεια τον Η/Υ στην εκτέλεση μιας συγκεκριμένης εργασίας. Τα προγράμματα γράφονται από τους προγραμματιστές. Εντολή 1 Εντολή 2 Πρόγραμμα Εντολή 3 Εντολή ν

Τα προγράμματα βρίσκονται αποθηκευμένα σε αποθηκευτικά μέσα όπως ο σκληρός δίσκος, CD, DVD, USB μνήμη. Όταν «ανοίγουμε» ένα πρόγραμμα μεταφέρεται στη μνήμη του υπολογιστή και στέλνεται σταδιακά στον επεξεργαστή για εκτέλεση

Το Λογισμικό Το σύνολο των προγραμμάτων που χρησιμοποιείται από τους υπολογιστές ονομάζεται Λογισμικό ή Software. Υπάρχουν πολλά προγράμματα στον Η/Υ. Με κάθε πρόγραμμα κάνουμε μια συγκεκριμένη εργασία π.χ. αριθμητικές πράξεις ή γράφουμε κείμενα, παίζουμε, ζωγραφίζουμε, ακούμε μουσική, βλέπουμε βίντεο, επισκεπτόμαστε ιστοσελίδες κλπ. Όμως προσέξτε! Για να γίνουν όλα αυτά πρέπει πρώτα ο υπολογιστής μας να έχει εγκατεστημένα κάποια ειδικά προγράμματα που τον βάζουν σε λειτουργία και μετά επιτρέπουν σε μας να επικοινωνούμε με αυτόν! Το βασικότερο από αυτά τα προγράμματα είναι το Λειτουργικό Σύστημα.

Είδη Λογισμικού . . . Ο Η/Υ μπορεί να λειτουργήσει και χωρίς αυτό Ο Η/Υ χρειάζεται συνέχεια το Λ.Σ, όπως ένα λεωφορείο χρειάζεται τον οδηγό του. Το Λ.Σ είναι ο «μαέστρος» του Η/Υ. Ο Η/Υ δε μπορεί να λειτουργήσει χωρίς αυτό

Χάρτης εννοιών για το Υπολογιστικό Σύστημα

Τα εικονίδια των γνωστότερων σύγχρονων Λ. Σ. Windows (εταιρεία Microsoft) Linux (ανοικτός κώδικας) Mac OS (εταιρεία Apple)

Ευχαριστώ για την προσοχή σας Ευχαριστώ για την προσοχή σας. Αξιολογείστε τώρα τον εαυτό σας κάνοντας τα δύο quiz που υπάρχουν στη σελίδα των ασκήσεων αυτού του κεφαλαίου Το Λειτουργικό Σύστημα αξιοποιεί το υλικό του υπολογιστή μας και μας επιτρέπει να τρέχουμε τα προγράμματά μας.