Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. "Λίμνες: Πηγές Έμπνευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
Advertisements

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ Της ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ. Μαρία Σωτηράκου Προϊσταμένη Τμήματος Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής.
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Εθνικό Δίκτυο Π.Ε. «Παραδοσιακοί Οικισμοί και Φύση»
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «ΤΑ ΠΕΤΡΟΓΕΦΥΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ»
ΑΓΩΓΗ ΠΟΛΙΤΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ… ΚΡΑΤΟΣ ΛΑΟΣΕΞΟΥΣΙΑΕΔΑΦΟΣ.
Εγκεκριμένο Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. του ΥΠ.Ε.Π.Θ. με αρχή λειτουργίας το 2003 Επανέγκριση λειτουργίας Δικτύου το Σκοπός του Δικτύου Το Δίκτυο.
Εισήγηση: Νάντια Χατζημητράγκα
Αθήνα Όροι και συνθήκες άσκησης του εκπαιδευτικού έργου στη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ.
Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Τεχνικός Σύμβουλος Έργου Έργο LIGHT, Oι Βιβλιοθήκες συνεργάζονται με άλλα Πολιτιστικά Ιδρύματα και βελτιώνουν την πρόσβαση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
Αγωγή του πολίτη Ιφιγένεια Ηλιάδου Στ΄2.
Άρωμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Χριστίνα Παπαζήση Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δ/νση Δ.Ε. Β΄Αθήνας.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Περιφερειακό Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. με θέμα: «Μαθαίνοντας τα μυστικά του σχολικού κήπου, εμπνεόμαστε και δημιουργούμε.»
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
1 2η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Παρουσίαση των Κέντρων ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Εγκατάσταση PostNuke στο ΠΣΔ Τεχνικές.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ” ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ.
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΑΛΛΙΚΟΥ – ΑΞΙΟΥ - ΑΛΙΑΚΜΟΝΑ Εύα Κατράνα Βιολόγος-MSc Περιβαλλοντικής Βιολογίας Υπεύθυνη οικοξεναγήσεων-
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Designed by TheTemplateMart.com Η ζωή γύρω μας Κοινό σκεπτικό των ενοτήτων.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ICTs and Project based method in Secondary Education - Οι ΤΠΕ και η μέθοδος project στη Δ/θμια Εκπαίδευση» Τσιροπούλου Σοφία, Βιολόγος Υπεύθυνη Σχολικών.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Η Δικτύωση αποτελεί ένα σύστημα αρχών και ενεργειών που βασίζεται σε νέες μορφές συλλογικής δράσης και παρέμβασης. Διαμορφώνει μια ευρύτερη δυναμική για.
ΘΕΜΑ: Η ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ-ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΙΓΟΕΙΔΩΝ ΜΑΚΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ.
1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Με έμφαση στις σχολικές αθλητικές δραστηριότητες) Μουντάκης Κων/νος Ομ. Καθηγητής Σχολικοί.
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» Α. Βαφειάδης Προϊστάμενος Μονάδας Α2' Δημόσιες Υποδομές & Ευρυζωνικότητα.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
«Προστασία περιβάλλοντος & βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της κατασκευής
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΆ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ &ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΙΚΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗΣ.
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. "Λίμνες: Πηγές Έμπνευσης για Προγράμματα Π.Ε." Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Καστοριάς Θ. Μαρδίρης, Μ. Γρηγορίου, Α. Ατζέμη, Κ. Τζέρπος, Α. Πισιώτη, Α. Βασιλείου

Αντικείμενο του δικτύου… «Προσέγγιση των λιμναίων οικοσυστημάτων, ανίχνευση των πρακτικών διαχείρισής τους, ανάδειξη της αναγκαιότητας αξιοποίησής τους προς την κατεύθυνση της βιώσιμης ανάπτυξης.

↝ ↝ Οργάνωση & συντονισμός… Συντονιστικός φορέας: Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Καστοριάς Στο πλαίσιο οργάνωσης και λειτουργίας του δικτύου είναι εφικτή και η συνεργασία των μελών του δικτύου με τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: Βελβεντού - Σιάτιστας Ν. Κοζάνης, Ελασσόνας - Κισσάβου Ν. Λάρισας, Θέρμου – Μεσολογγίου Ν. Αιτωλοακαρνανίας, Καστρίου Ν. Αρκαδίας, Κέρκυρας Ν. Κέρκυρας, Κιλκίς Ν. Κιλκίς, Κλειτορίας - Ακράτας Ν. Αχαΐας, Κόνιτσας - Πραμάντων Ν. Ιωαννίνων, Κρεστένων Ν. Ηλείας, Μελίτης Ν. Φλώρινας, Μουζακίου Ν. Καρδίτσας, Παρανεστίου Ν. Δράμας, Σουφλίου Ν. Έβρου ↝

Κριτήρια θεματικής επιλογής… Υδάτινα οικοσυστήματα με ποικιλία ενδιαιτημάτων για υδρόβιους και χερσαίους οργανισμούς. Συνιστούν ένα σημαντικό οικολογικό δυναμικό για τη χώρα και τον πλανήτη.

Κριτήρια θεματικής επιλογής… Το νερό, οι ήπιες κλιματικές συνθήκες, η αφθονία τροφής προσέλκυσαν κι ανθρώπινους πληθυσμούς. Η ανθρώπινη ευρηματικότητα και το λιμναίο περιβάλλον διαμόρφωσαν διαχρονικά την πολιτισμική φυσιογνωμία τόπων.

Κριτήρια θεματικής επιλογής… αγωγός λυμάτων Ο άνθρωπος επεμβαίνει στην εξελικτική πορεία των λιμναίων οικοσυστημάτων. Η ουσιαστική γνώση των δομών και των λειτουργιών τους συνιστά προτεραιότητα κάθε απόπειρας αξιοποίησής τους.

Επιδιώξεις στην κατεύθυνση δημιουργίας αξιών…  Απόκτηση γνώσεων σχετικά με τις βασικές οικολογικές έννοιες, τα δομικά στοιχεία, τις λειτουργίες και τους μηχανισμούς εξέλιξης των λιμναίων οικοσυστημάτων.  Βιωματική προσέγγιση, παρατηρήσεις, καταγραφές, μετρήσεις, συγκρίσεις, χρήση κατάλληλων πηγών πληροφόρησης.  Κατανόηση της οικολογικής και πολιτισμικής αξίας τους.  Αξιοποίηση των παραπάνω γνώσεων και δεξιοτήτων στην κατανόηση και ανάλυση των περιβαλλοντικών προβλημάτων.  Διατύπωση προτάσεων ατομικής και συλλογικής δράσης για την προστασία του λιμναίου περιβάλλοντος, κινητοποίηση των μαθητών.

Επιδιώξεις της οργάνωσης και λειτουργίας του δικτύου… Επικοινωνία και διασύνδεση των σχολείων της χώρας που πραγματοποιούν προγράμματα για τις λίμνες των περιοχών τους. Μεθοδολογικές προτάσεις και επιστημονική τεκμηρίωση με την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού και την πραγματοποίηση επιμορφωτικών συναντήσεων. Ανάπτυξη συνεργασιών με τοπικούς φορείς, Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ενώσεις πολιτών και ομάδες νέων.

Συμμετοχή στο δίκτυο… Στο δίκτυο συμμετέχουν σχολικές ομάδες Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης που εκπονούν ή προτίθενται να εκπονήσουν προγράμματα Π.Ε., διάρκειας ενός ή δύο χρόνων. Η ένταξη των σχολείων στο δίκτυο πραγματοποιείται με αίτημά τους, μέσω των Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων, προς το συντονιστικό ΚΠΕ Καστοριάς.

Μεθοδολογία της εργασίας… ↪ Παρόμοιος τρόπος αντιμετώπισης των θεμάτων με βάση το προτεινόμενο πρωτόκολλο εργασίας ↪ Δραστηριότητες που αφορούν στην οικολογική, κοινωνική και πολιτισμική διάσταση του θέματος ↪ Διεπιστημονική - Βιωματική προσέγγιση Έμφαση στην ομαδική εργασία Αξιοποίηση διαφορετικών διδακτικών τεχνικών

Υποστηρικτικά μέσα… Α. Εκπαιδευτικό Υλικό του ΚΠΕ Καστοριάς

Υποστηρικτικά μέσα… Εικον/μένη ιστορία Βιβλίο για τα πουλιά της λίμνης Βιβλίο - Οδηγός δραστηριοτήτων 27 Φύλλα Εργασίας 4 Αφίσες, 8 Καρτέλες

Υποστηρικτικά μέσα… Β. Εκπαιδευτικό Υλικό συνεργαζόμενων ΚΠΕ

Υποστηρικτικά μέσα… Γ. Πληροφοριακό υλικό των σχολικών ομάδων του δικτύου Τα μέλη του δικτύου ολοκληρώνοντας το πρόγραμμά τους, αποστέλλουν, σε έντυπη ή σε ηλεκτρονική μορφή, το υλικό που παρήγαγαν, και αναρτάται στην ιστοσελίδα του δικτύου...

Υποστηρικτικές δράσεις… Δ. Επιμορφωτικές συναντήσεις «Μια Εκδρομή στη Νεολιθική Εποχή. Είναι η Αειφορική Διαχείριση μια Παλιά Πρακτική;» ΚΠΕ Καστοριάς «Προστασία και Διαχείριση μιας Λιμναίας Προστατευόμενης Περιοχής» ΚΠΕ Καστοριάς «Αειφορική Διαχείριση Υγροτόπων Η Περίπτωση της Λίμνης Δοϊράνης Κιλκίς» ΚΠΕ Κιλκίς «Γνωρίζοντας το Οικοσύστημα Πρεσπών» ΚΠΕ Μελίτης «Λίμνες, Πηγή Ζωής για τον Άνθρωπο» ΚΠΕ Βελβεντού

Υποστηρικτικά μέσα… Ε. Οι διαδικτυακοί τόποι: http://kpe-kastor.kas.sch.gr/limnology/indexnew.htm http://kpe-kastor.kas.sch.gr http://www.kpe.gr …και των συνεργαζόμενων ΚΠΕ

Αριθμητικά δεδομένα…

Α΄ Φάση λειτουργίας του δικτύου… Έγκριση της λειτουργίας του δικτύου με την Γ2/5065/3-11-1999 απόφαση της Διεύθυνσης Σπουδών του ΥΠΕΠΘ με τριετή αρχική διάρκεια που παρατάθηκε μέχρι το Νοέμβριο του 2003 ΚΠΕ Καστοριάς Συμμετοχή 48 σχολείων από 13 νομούς της χώρας. Νομοί Δικτύου

Β΄ Φάση λειτουργίας του δικτύου… ΚΠΕ Καστοριάς Επανέγκριση με την Γ7/ 124301/7-11-2003 απόφαση του ΥΠΕΠΘ για τρία σχολικά έτη (2003 - 2006) Συμμετοχή 129 σχολείων από 29 νομούς της χώρας. Νομοί Δικτύου

Γ΄ Φάση λειτουργίας του δικτύου… ΚΠΕ Καστοριάς Επανέγκριση με την Γ7/ 104858/10-10-2006 απόφαση του ΥΠΕΠΘ για τρία σχολικά έτη (2006 - 2009) Συμμετοχή 47 σχολείων από 21 νομούς της χώρας. Νομοί Δικτύου

Δ΄ Φάση λειτουργίας του δικτύου… ΚΠΕ Καστοριάς Επανέγκριση με την 110510/Γ7/15-9-2009 απόφαση του ΥΠΕΠΘ για τρία σχολικά έτη (2009 - 2012) Συμμετοχή 50 σχολείων από 23 νομούς της χώρας. Νομοί Δικτύου

Απολογιστικά στοιχεία της περιόδου (1999 - 2012) Απολογιστικά στοιχεία της περιόδου (1999 - 2012) Ν. Ξάνθης Ν. Κιλκίς Συμμετοχή 274 σχολείων 9 Νηπιαγωγείων 106 Δημοτικών 81 Γυμνασίων 42 Γενικών Λυκείων 33 ΤΕΕ 2 ΣΔΕ 1 ΣΕΚ από 34 νομούς της χώρας. Ν. Πέλλας Ν. Σερρών Ν. Ροδόπης Ν. Φλώρινας Ν. Θεσ/νίκης Ν. Καβάλας Ν. Ημαθίας Ν. Καστοριάς Ν. Κοζάνης Ν. Ιωαννίνων Ν. Λάρισας Ν. Τρικάλων Ν. Κέρκυρας Ν. Λέσβου Ν. Μαγνησίας Ν. Καρδίτσας Ν. Άρτας Ν. Φθιώτιδας Ν. Αιτωλ/νίας Ν. Εύβοιας Ν. Βοιωτίας Ν. Ζακύνθου Ν. Αχαΐας Ν. Αττικής Ν. Κορίνθου Ν. Ηλείας Ν. Αρκαδίας Ν. Κυκλάδων Ν. Μεσσηνίας Ν. Λακωνίας Συνολική συμμετοχή 7280 μαθητών και 560 εκπαιδευτικών. Ν. Ηρακλείου Ν. Λασιθίου

Απολογιστικά στοιχεία της περιόδου (1999 - 2012) Απολογιστικά στοιχεία της περιόδου (1999 - 2012) Συμμετοχή 274 σχολείων Σχήμα1: Αριθμός σχολείων σε κάθε φάση λειτουργίας του δικτύου

Απολογιστικά στοιχεία της περιόδου (1999 - 2012) Απολογιστικά στοιχεία της περιόδου (1999 - 2012) Συμμετοχή 7280 μαθητών 2062 1681 1078 899 460 460 300 340 Σχήμα 2: Αριθμός μαθητών ανά βαθμίδα εκπ/σης σε κάθε φάση λειτουργίας του δικτύου

Απολογιστικά στοιχεία της περιόδου (1999 - 2012) Απολογιστικά στοιχεία της περιόδου (1999 - 2012) Συμμετοχή 7280 μαθητών Σχήμα 3: Αριθμός μαθητών ανά βαθμίδα εκπ/σης σε όλες τις φάσεις λειτουργίας του δικτύου

Θεματικές προσεγγίσεις (1999 - 2012) Θεματικές προσεγγίσεις (1999 - 2012) 1% ευρύτερη προσέγγιση του περιβάλλοντος 21% το νερό ως φυσικός πόρος 3% παραγωγή ενέργειας 68% οικολογική προσέγγιση, προβλήματα, διαχείριση, προστασία 7% ιστορική προσέγγιση, πολιτισμός Δείγμα 208 προγραμμάτων

Μία πρόταση… «Λεκάνη απορροής λίμνης ονομάζεται η χερσαία έκταση που περιβάλλει τη λίμνη, και από την οποία συγκεντρώνεται όλη η επιφανειακή απορροή που υδροδοτεί τη λίμνη. Οριοθετείται συνήθως από την κορυφογραμμή (υδροκρίτη) της περιβάλλουσας ορεινής έκτασης, και περιέχει τα εδάφη, που η κλίση τους επιτρέπει το νερό των κατακρημνισμάτων, να διοχετεύεται στη λίμνη μέσω ποταμών, χειμάρρων ή ρεμάτων.» (Πηγή: http://kpe-kastor.kas.sch.gr/limnology/beginframes.htm)

1 2 3 6 5 4

1 2 3 6 5 4

1 3 6 4 5 2