1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Δημιουργικές δραστηριότητες
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ.
Μετάβαση του 13ου Νηπιαγωγείου στο 11ο Δημοτικό σχολείο Μυτιλήνης
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Τα σχήματα στην τέχνη Επιμέλεια: Δήμητρα Αραμπατζή
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Kidspiration
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Δεκέμβριος 2014 Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη Αρσάκεια –Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Ο Γραμματισμός στην Προσχ. Εκπ/ση
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Σχέδιο Μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα: Χωρίς φως,σελ Επεξεργασία του Φφ.
ΛΆΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΏΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΆ ΜΑΡΊΑ ΓΕΩΡΓΊΑ ΑΜ:5385 Η γη ως ουράνιο σώμα- Η εναλλαγή μέρας νύχτας.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (Ι) Να διηγούνται εμπειρίες σχετικές με τη θάλασσα (καλοκαιρινό κολύμπι, παιχνίδι στην παραλία, ταξίδι με πλοίο/βάρκα, ψάρεμα κ.ά.).
Eπεξεργασία βιβλίου «κατανόηση» «εμβάθυνση» «εμπλοκή» «συμμετοχή» «παράλληλες αναγνώσεις» 6/4/2016.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 3: Τα Συναισθήματα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου Τμήμα Επιστημών.
 Στόχος της παρουσίασης αυτής είναι η εξοικείωση με τον Ηλεκτρονικό Κατάλογο της Βιβλιοθήκης προκειμένου να αναζητήσουμε ένα τεκμήριο από τη συλλογή.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
Συνέντευξη με νήπια.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Ενότητα 2: Η οργανωμένη δραστηριότητα στο νηπιαγωγείο
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Γλωσσικά Ζητήματα: Δεξιότητες και Προγράμματα Μελέτης
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Δημιουργία σεναρίου.
Κρυστα ρακαλλιδου.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Οι αισθήσεις μας!!!!!.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας (καταιγισμός ιδεών) «Ανοιξιάτικες αισθήσεις» 1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά Σχ. Έτος 2012-2013

Ποιοι είμαστε… Την παρακάτω δραστηριότητα υλοποίησε το κλασσικό τμήμα Α2 (βατραχάκια ) του 1ου νηπ/γείου Βραχναιίκων. Το τμήμα είχε 15 παιδιά, νήπια και προνήπια (10 αγόρια και 5 κορίτσια ).

Διάρκεια δραστηριότητας: είκοσι έως τριάντα λεπτά. Θεματική ενότητα: «Άνοιξη» Δραστηριότητα: «Ανοιξιάτικες αισθήσεις» Μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας: καταιγισμός ιδεών. Διάρκεια δραστηριότητας: είκοσι έως τριάντα λεπτά. Εκπαιδευτικά μέσα/υλικά: Χαρτί Α3, έτοιμο βιβλιαράκι φωτοτυπημένο σε Α4, μαρκαδόροι. Σχ. έτος: 2012-2013

Στόχοι κύριοι από μια κατεύθυνση του ΔΕΠΠΣ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ Προφορική επικοινωνία (ομιλία και ακρόαση) Να ενθαρρύνονται να παίρνουν το λόγο για να συμμετέχουν σε συζητήσεις και να χρησιμοποιούν στοιχειώδη επιχειρηματολογία. Να βελτιώνουν και να εμπλουτίζουν τον προφορικό τους λόγο.

Να αναγνωρίζουν οικείες λέξεις στο περιβάλλον και μέσα σε κείμενο. Ανάγνωση Να αναγνωρίζουν τις βασικές εκδοχές του γραπτού λόγου με βάση τα εξωτερικά-τυπογραφικά χαρακτηριστικά και το περιεχόμενο. Να αναγνωρίζουν οικείες λέξεις στο περιβάλλον και μέσα σε κείμενο. Να συνειδητοποιούν ότι ο γραπτός λόγος είναι αναπαράσταση της γλώσσας και η εικόνα είναι αναπαράσταση του κόσμου.

Γραφή και γραπτή έκφραση Να κατανοήσουν τη σημασία της γραφής ως μέσου επικοινωνίας, ανάπτυξης ιδεών, μεταφοράς πληροφοριών και ως πηγή ευχαρίστησης και απόλαυσης. Και σ’ αυτό συμβάλλει η ενεργός συμμετοχή των παιδιών στη δημιουργία δικών τους κείμενων.

Τι έχει προηγηθεί της δραστηριότητας… Πριν την παρακάτω δραστηριότητα είχαμε μιλήσει για την άνοιξη, τους μήνες, την φύση, τον καιρό, τις γιορτές της άνοιξης… κλπ.

Περιγραφή υλοποιημένης δραστηριότητας Ξεκινάμε ρωτώντας τα παιδιά να μας πουν λέξεις που τους θυμίζουν «άνοιξη». Ακολουθεί καταιγισμός λέξεων τις οποίες καταγράφουμε σε χαρτί Α3 και δίπλα ζωγραφίζουμε την εικόνα της λέξης.

… Στη συνέχεια τους ρωτάμε ποια από αυτά που έχουμε γράψει, μπορούμε να τα μυρίσουμε, να τα ακούσουμε, να τα δούμε, να τα γευτούμε, να τα αγγίξουμε και ζωγραφίζουμε πάλι δίπλα από κάθε λέξη μια μύτη, ένα στόμα κλπ. Για να οργανώσουν τα παιδιά καλύτερα στη σκέψη τους το θέμα “άνοιξη” τους παροτρύνουμε να ζωγραφίσουν και να γράψουν αυτά που ο καθένας έχει συνδέσει στο μυαλό του με αυτή, έχοντας ως βοήθεια τον πίνακα αναφοράς που φτιάξαμε. ( Ο πίνακας αυτός συμπληρώθηκε και με άλλες λέξεις τις επόμενες μέρες που βρήκαν τα παιδιά.)

Τι θα ακολουθήσει Μπορεί να ακολουθήσει η εξής δραστηριότητα :Δίνουμε σε κάθε παιδί ή σε ομάδες (δημιουργούμε το βιβλίο της τάξης) ένα βιβλιαράκι που έχουμε έτοιμο από πριν εμείς, (γιατί δεν ήθελα η δραστηριότητα να ξεφύγει από το στόχο και να βαρεθούν τα παιδιά κόβοντας.) στο οποίο γράφουν και ζωγραφίζουν μια λέξη, την όποια βλέπουμε, ακούμε, μυρίζουμε κλπ, ανατρέχοντας στον πινάκα αναφοράς που έχουμε ήδη φτιάξει.

… Στο βιβλιαράκι αυτό προεξέχουν εικόνες της μύτης, του στόματος, του ματιού, του χεριού, του αυτιού και λειτουργεί ως ευρετήριο.

Ενδεικτική βιβλιογραφία ΥΠΕΠΘ-Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (2002), Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Σπουδών για το Νηπιαγωγείο. Προγράμματα σχεδιασμού και ανάπτυξης δραστηριοτήτων, Αθήνα. ΥΠΕΠΘ-Παιδαγωγικό Ινστιτουτο(2006), Οδηγός Νηπιαγωγού. Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί, Δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης, Αθήνα. Αναζητήστε στο διαδίκτυο http://pro-sxolika.blogspot.gr/2013/04/blog-post_8.html ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ…