Παιδικοί Σταθμοί Αγίας Παρασκευής «Βάζοντας όρια στα παιδιά»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ 01/10/ /01/2013 Φοιτήτρια Σηφάκη Ελένη επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Θέματα Ψυχολογίας για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΟΜΑΔΑ ΓΟΝΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 1η 14/4/2010 ΤΡΟΠΟΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ & ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ Εκπαιδευόμενοι Κοινωνικοί Λειτουργοί : Ιντζέ Ελένη, Ξένου.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑΣ
Τα όρια στη συμπεριφορά των παιδιών
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού Εισήγηση στα πλαίσια Επιμορφωτικού Σεμιναρίου με τίτλο Θετική Σκέψη και Δράση στην Εκπαιδευτική κοινότητα «Ψυχική.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Όταν οι άλλοι πέφτουν, εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε να τρέχουμε ! Σημασία δεν έχει αν πέφτεις, Αλλά αν μπορείς να σηκωθείς και Να συνεχίσεις !
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
Γονιός : Ένα επάγγελμα χωρίς προετοιμασία Ειρήνη Κορδερά Ψυχολόγος - Παιδοψυχολόγος.
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κελεσίδης Βαγγέλης.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΣΤΕΛΛΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΣΤ ΄1. Θ ύμα Θ ύτης Θ εατής.
Σπίτι για πέντε Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Impasse Finesse Sorpasso Snit Εμπάς Κατάλαβα ξέρεις ξένες γλώσσες! Να παίζεις όμως bridge μπορείς; Η εμπάς (η αλλιώς τυλιχτή) είναι κόλπο του εκτελεστή!
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
Πειθαρχία.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Αγαπημένο μου παιδί....
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ‘’ Οι δημιουργικές δραστηριότητες στη ζωή μου ‘’ Όλοι οι γονείς στην σημερινή εποχή έχουν αγοράσει τουλάχιστον.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
4Ο ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ «ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ»
ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΟΝΙΟ ΜΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Αγαπημένο μου παιδί....
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Εθισμός στην Τεχνολογία
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
Νηπιαγωγείο Λακκώματος
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
H τηλεόραση και το παιδί
Εξάντας Ελλήνων Γονέων.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παιδικοί Σταθμοί Αγίας Παρασκευής «Βάζοντας όρια στα παιδιά» Παιδοψυχολoγοσ Νοτα Ζερβα 5/5/2014

Σας θυμίζει κάτι; Κάνει συνέχεια σκανταλιές και ζημιές. Είναι αγενές. Τα θέλει όλα δικά του. Κάνει συνεχώς του κεφαλιού του. Απειθαρχία μπροστά σε ξένους. Τσακώνεται με τα αδέρφια του. Χτυπιέται στο πάτωμα και φωνάζει. Συνεχώς είναι στα πόδια μου. Δεν με ακούει.

Η συμπεριφορά χωρίς όρια: Δεν κάνει το παιδί ανεξάρτητο. Δεν αποκτά φίλους. Δεν εξελίσσεται σωστά. Δεν βοηθά στην ένταξη στην ομάδα - κοινωνία. Δεν βοηθά το παιδί να πάρει και να δώσει αγάπη. Δεν βοηθά το παιδί να είναι υπάκουο. Δεν του δίνει αυτοπεποίθηση εκτός σπιτιού. Δεν το κάνει να νιώθει ασφαλές.

Οργάνωση στη ζωή του παιδιού Φαγητό Ύπνος Παιχνίδι Ενασχόληση με τους γονείς Ενασχόληση με φίλους

Αλλάζουμε πρώτα εμείς... Λέμε συχνά «όχι» χωρίς να φοβόμαστε. Αντοχή στο κλάμα. Έχουμε σύστημα συνέπειας (τιμωρία) το οποίο αναπροσαρμόζουμε Συνεννοούμαστε μεταξύ μας. Δεν αφήνουμε την οριοθέτηση σε κανέναν άλλον εκτός από εμάς. Αν χάνουμε την ψυχραιμία μας, αποσυρόμαστε για λίγο ή ασχολούμαστε με κάτι άλλο.

Σχέση κατανόησης και αγάπης Συζητάμε με τα παιδιά. Η κάθε συζήτηση δεν ξεπερνά τα 5 λεπτά Δεν τα προσβάλουμε Τους αναθέτουμε ευθύνες Τα επιβραβεύουμε Είμαστε σταθεροί στις απόψεις μας.

Παράδειγμα τεχνικής «time out» Απομακρύνουμε το παιδί από τον τόπο της αταξίας. Κάθεται μόνο του χωρίς παιχνίδια και τηλεόραση. Του εξηγούμε γιατί το βάζουμε εκεί. Του εξηγούμε ότι μας στεναχώρησε. Του λέμε τι θέλουμε να κάνει την επόμενη φορά. Η διαδικασία πρέπει να κρατήσει το πολύ 5 λεπτά.

Παράδειγμα τεχνικής «στέρηση προνομίων» Με ψυχραιμία και χαμόγελο προειδοποιούμε το παιδί 1 μόνο φορά ότι θα κάνουμε κάτι αν δεν σταματήσει. Η προειδοποίηση είναι πάντα εφικτή. Αν συνεχίσει, πραγματοποιούμε την προειδοποίηση πάντα με ψυχραιμία. Επιστρέφουμε στην ασχολία μας χωρίς να δίνουμε σημασία στο ενδεχόμενο ξέσπασμα.

Δεν προτιμάμε: Σωματική τιμωρία – «ξύλο» Συναισθηματικό εκβιασμό Χαρακτηρισμούς Να πέφτουμε στην «παγίδα» και να εκνευριζόμαστε. Να παζαρεύουμε Να αλλάζουμε γνώμη.

Προτιμάμε: Να ασχολούμαστε με τις «καλές» συμπεριφορές του παιδιού μας. Να συζητάμε και να ακούμε το παιδί αφού έχει ηρεμήσει. Να μην ενδίδουμε στις παράλογες απαιτήσεις. Να του αποσπάμε την προσοχή.

Όρια και στην τεχνολογία! Μέχρι 6 ετών απασχόληση με tv, tablet, pc, κινητό τηλέφωνο, play station έως μισή ώρα την ημέρα. 6 ετών και πάνω: εως και 1 ώρα την ημέρα κυρίως δημιουργικές δραστηριότητες όπως : puzzles, αντίθετα, κατηγοριοποίηση, μεγέθη, ποσά, γράμματα, κοινωνικοί κανόνες. Προσοχή στο γονεϊκό πρότυπο. Το παιχνίδι με άλλα παιδιά και ιδιαίτερα έξω από το σπίτι είναι προτιμότερο από οποιαδήποτε μέσο τεχνολογίας.

Παιδαγωγικό Κέντρο Αγίας Παρασκευής Παιδοψυχολογική Υποστήριξη Συμβουλευτική Γονέων Δυσλεξία – Μαθησιακές Δυσκολίες Λογοθεραπεία Εργοθεραπεία Χαλανδρίου 14 – 16, Αγία Παρασκευή 210 6080083 www.paidagogiko.gr