Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2 ο Δημοτικό Σχολείο Χρυσούπολης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Απριλίου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Advertisements

Δάσκαλοι του κόσμου (Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης 2013)
ΟικοΚοινωνία Η Συμβολή στην Ανάδειξη & Διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς των Τσιγγάνων: δράσεις νέων για νέους Ηλεκτρονική Εφημερίδα Φύλλο 3 ο.
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2014
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 15o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ.
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Βήμα 1ο α. Πριν από την έναρξη του συμβολαίου ο δάσκαλος καταγράφει σε μεγάλο χαρτί τα χαρακτηριστικά της «καλύτερης τάξης» που είχε ποτέ. β. Επίσης κάνει.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Κοστολόγηση Μάθημα 13.
Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Γερά δόντια…. Καλύτερη υγεία»
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Απριλίου 2013 Γ2 – 3 ου ΔΣ Πόλεως Ρόδου.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
1ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Κοστολόγηση Μάθημα 12.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΤΖΕΝΕΜΠΑ Το παραμύθι του 2 ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, στα πλαίσια της δράσης «όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους». ( Τα παιδιά.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ 6 – 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2009.
Claim-Support- Question Iσχυρίζομαι- Υποστηρίζω – Ρωτώ.
Γνωρίζω τον υπολογιστή
ACTIONAID PROJECT Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους. Εκπαιδευμένοι δάσκαλοι για όλους. 3 ο Πρότυπο Πειραματικό Δ.Σ. Ευόσμου Τμήμα : Ε1 Αγγλικών.
U.N.I.C.E.F. Οι συμμαθητές.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ : ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΠΟΝΤΙΚΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ (ΠΕ02) ΧΕΛΜΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ( ΠΕ01)
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
«Το σχολείο μας: εργαστήρι ανάπτυξης κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας και συνεργασίας των δύο φύλων»
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Σχέδιο Μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα: Χωρίς φως,σελ Επεξεργασία του Φφ.
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους διευθυντές δημοτικής εκπαίδευσης για σκοπούς οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας.
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Υπεύθυνοι Προγράμματος: Προδρόμου Χρυσούλα (ΠΕ. 05) Γαβριηλίδου Ευθυμία (ΠΕ. 02) Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Τμήμα: Γ2 Επιμέλεια:
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Σύρος, 2016.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Αποτελέσματα εργασιών Μικρών Τοπογράφων στο Δημοτικό Σχολείο Μαυροθάλασσας Μαϊος – Ιούνιος 2016.
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
3ο Δημοτικό Σχολείο Κερατσινίου
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
Νηπιαγωγείο Λουσικών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2 ο Δημοτικό Σχολείο Χρυσούπολης

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΔΡΑΣΗ Α΄ΚΑΙ Ε΄ΤΑΞΗΣ Υπεύθυνες Δασκάλες: Κοτζακιόζη Ελένη Κωστούδα Θεοδώρα

Actionaid  “Ξέρατε ότι χρειάζονται επιπλέον 1,7 εκατομμύρια δάσκαλοι παγκοσμίως προκειμένου όλα τα παιδιά του κόσμου να πάνε σχολείο (το 1 εκατομμύριο μόνο στην Αφρική); Και δυστυχώς ακόμη 61 εκατομμύρια παιδιά στον κόσμο που θα έπρεπε να πηγαίνουν Δημοτικό δεν έχουν γραφτεί ποτέ.  Ξέρατε ότι σε πολλές απομακρυσμένες κοινότητες το ρόλο του δασκάλου αναλαμβάνουν άνθρωποι που είναι απόφοιτοι γυμνασίου ενώ συχνά οι τάξεις είναι μεγαλύτερες των 100 ατόμων;  Η φετινή εκστρατεία ζητάει κατάλληλα εκπαιδευμένους δασκάλους για όλα τα παιδιά του κόσμου. Από τις 21 έως τις 28 Απριλίου περισσότερα από 800 σχολεία της Ελλάδας έχουν δηλώσει συμμετοχή στην εκστρατεία και θα πραγματοποιούν τις δράσεις τους με σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε σχέση με την έλλειψη δασκάλων στις περισσότερες αναπτυγμένες χώρες του κόσμου.”

Αφού δηλώσαμε έγκαιρα τη συμμετοχή μας στη φετινή εκστρατεία της actionaid, παραλάβαμε το έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό της.

Επεξεργασία υλικού Μέσα στις Τάξεις τα παιδιά επεξεργάστηκαν ομαδοσυνεργατικά τις σχετικές καρτέλες, ταξιδεύοντας νοερά σε σχολειά ενός «άλλου κόσμου».

Το κάθε ζευγάρι παρουσίασε την καρτέλα που επεξεργάστηκε.

Καταγράφηκαν τα προβλήματα που εντόπισαν τα παιδιά

Συνάντηση Α΄και Ε΄Τάξης – Προβολή video της actionaid

Συζήτηση- Δημιουργία και συντονισμός ομάδων.

Δημιουργία μηνυμάτων και εικόνων  Τα παιδιά έζησαν μία πρωτόγνωρη εμπειρία που ήταν ωφέλιμη για τους εξής λόγους:  Κάθε παιδί της Ε΄ Τάξης συνεργάστηκε με ένα παιδί της Α΄Τάξης.  Τα μεγάλα παιδιά είχαν συντονιστικό ρόλο προς τα μικρά παιδιά.

 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν και να συμμετάσχουν σε μία κοινή δραστηριότητα παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου με τα παιδιά της Ε΄Τάξης, μεταφέροντάς τους ιδέες από τα παραμύθια που επεξεργάστηκαν φέτος στην Τάξη τους.  Μοιράστηκαν συναισθήματα.  Αντιλήφθηκαν την αξία της συνεργασίας.

Ακολούθησε παρουσίαση των μηνυμάτων στην ολομέλεια.

Δημιουργία κύκλου- ολομέλειας- επιδαπέδιου κολλάζ μηνυμάτων

Τα μηνύματα της εκστρατείας των παιδιών μας:

ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ…