Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης
Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό σύνολο Να γνωρίσουν τα διάφορα είδη των μουσείων Να έρθουν σ’ επαφή με κάποια είδη μουσείων Ευαισθητοποίηση των παιδιών στη διαδικασία συλλογής αντικειμένων και πραγμάτων που θα μπορούσαν ως ομάδες να συστήσουν εκθέματα σε μουσεία. Να γνωρίσουν τι είναι το νόμισμα και το νομισματικό μουσείο Να γνωρίσουν την αξία του νομίσματος Να βγάλουν συμπεράσματα όσον αφορά τα κοινά χαρακτηριστικά των νομισμάτων. Να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με την έννοια της συλλογής Συναισθηματικοί Να γνωρίσουν άλλες χώρες Να αποκτήσουν κριτική σκέψη Να μάθουν να ερευνούν και να ανακαλύπτουν Να μάθουν να εργάζονται συλλογικά Να μάθουν να παρατηρούν και να καταλήγουν σε συμπεράσματα Ψυχοκινητικοί Με ομαδικά παιχνίδια Με δραματοποίηση ενοτήτων Με προσωπική δημιουργία των παιδιών
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΞΑΚΤΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Μαθηματικά Ιστορία Γλώσσα Μουσική Γεωγραφία Εικαστικά Μουσεία τάξης Συλλογές Αξιολόγηση εργασίας Φυσική Κοινωκική Αγωγή Θέατρο
Σύνδεση με το μάθημα της Γεωγραφίας Μαθαίνω για το Μουσείο Όνομα:……………………… Οι ομάδες έχετε μπροστά σας νομίσματα κάποιας άλλης χώρας. Προσπαθήστε αφού τα μελετήσετε να καταγράψετε αυτό που σας έκανε εντύπωση. ΟΜΑΔΑ:……………………. •Από τι είναι φτιαγμένα;______________________________________________________________________________________________________________ •Ποιας χώρας είναι; ______________________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________ •Τι απεικονίζουν;______________________________________________________________________________________________________________ •Τι γράφουν;______________________________________________________________________________________________________________ •Άλλα σχόλια______________________________________________________________________________________________________________
Οι μαθητές βλέπουν τον παγκόσμιο χάρτη που πάνω έχει νομίσματα από όλες τις χώρες
Οι μαθητές παίρνουν νομίσματα και τα εξετάζουν.