ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ ΤΗΝ ΓΗ ΜΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μαθαίνω για τη νέα μορφή γρίπης Α(Η1Ν1)
Advertisements

ΓΡΙΠΠΗ «ΤΩΝ ΧΟΙΡΩΝ» από ιό τύπου Α/Η1Ν1- ΤΙ ΕΙΝΑΙ?
Μαθαίνω για την νέα μορφή γρίπης Α (H1N1)
Έτσι κάνουμε εμείς τα κορίτσια όταν
ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Dr. Παναγιώτης Πανουργιάς Παθολόγος Γαστρεντερολόγος Ιατρός Εργασίας
Νέος Ιός της Γρίπης Α(Η1Ν1)
Η φωτογραφία είναι του Είναι τραβηγμένη γωνία Πανεπιστημίου και Όθωνος, μπροστά από το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία». Το τανκς είναι Γερμανικό,
Μια φορά κι έναν καιρό ζούσαν τρία μικρά λυκάκια με τη μαμά τους.
Η Γρίπη Θωμάς Αρμένης-Κωνσταντίνος Μυτιληνέλης Γ1’ Εργασία Βιολογίας.
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
29/1/09 ΓΡΙΠΗ ΤΩΝ ΠΤΗΝΩΝ Πώς να προστατεύσουμε τον εαυτό μας, την οικογένειά μας, την κοινότητα Παρουσίαση στον Τύπο Αθήνα, 29 Ιανουαρίου 2009.
Η ΓΡΙΠΗ.
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
Μαθήματα Management - 1 Ξαφνικά, εμφανλιστηκε μια τίγρις,
Έτσι κάνουμε εμείς τα αγόρια όταν θέλουμε να ουρήσουμε!
Μια ιστορία που γράφτηκε
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΝΕΑΣ ΓΡΙΠΗΣ Α/Η1Ν1Ν Διεύθυνση Υγείας Ν.Α.Μ.
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Εργασία βιολογίας Κων/νος Πετρίδης Γ2
Τι είναι οι Μικροοργανισμοί;.
ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ
Mώλος: O υγρότοπος της περιοχής μου
ΒΙΟΝΤΙΖΕΛ 2ης Γενιάς: «Το τηγανόλαδο που έγινε χρυσάφι»
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
3ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας Σπόντης Α.
Γρίπη.
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
H ιστορία του ιού της γρίπης
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΝΕΑ ΓΡΙΠΗ: ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
(Παλιά εποχή της πέτρας)
Κώστα νομίζω η μέρα δεν είναι καλή σήμερα. Κοίταξε τον ουρανό
ΛΕΠΤΟΣΠΕΙΡΩΣΗ Σύντομη ενημέρωση για τους αγρότες
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΤΖΕΝΕΜΠΑ Το παραμύθι του 2 ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, στα πλαίσια της δράσης «όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους». ( Τα παιδιά.
ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ Μια ιστορία που γράφτηκε
ΓΡΙΠΗ Η γρίπη είναι μια μεταδοτική ασθένεια στα πτηνά και τα θηλαστικά και προκαλείται από ιούς RNA της οικογένειας των Ορθοβλεννοϊών. Στους ανθρώπους.
Δηλητηριασεισ Χρυσάνθη Ρηγοπούλου Α2’.
Κλείσιμο 10 Δημ. Σχολείο Χαλκίδας
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
 Οι ιοί που προκαλούν τις ιώσεις και τα κρυολογήματα μεταλλάσσονται διαρκώς. Και κάθε αλλαγή στο εξωτερικό περιβάλλον-υγρασία, ξηρότητα, θερμοκρασία,
ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΟΥ 2006 ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΤΑΝ ΈΝΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ FESTIVAL DOCUMANTER ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΟΥ 2006 ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΤΑΝ ΈΝΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ.
Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΜΠΟΜΠ ΚΑΠΟΤΕ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑΝ ΜΠΟΜΠ. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΖΟΥΣΑΝ ΕΚΕΙ ΠΑΛΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΡΟΝΤΙΖΑΝ. ΟΜΩΣ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ Ο ΑΓΡΙΕΨΕ.
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠ’ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ…
Το παραμύθι μας Γ
Ιωάννα-Λάουρα - Κλαούντια
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2016
Σέβομαι το περιβάλλον 1.φυτά 2.ζώα Στόχος: να υιοθετήσουν στάσεις και συμπεριφορές που δείχνουν σεβασμό στο περιβάλλον, στη φύση και στα πλάσματα της φύσης.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
ΧΕΡΙΑ ΚΑΘΑΡΑ…ΜΙΚΡΟΒΙΑ ΜΑΚΡΙΑ!
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΧΕΡΙΑ ΚΑΘΑΡΑ…ΜΙΚΡΟΒΙΑ ΜΑΚΡΙΑ!
ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ.
ΜΙΚΡΟΒΙΑ ΜΥΚΗΤΕΣ ΒΑΚΤΗΡΙΑ ΙΟΙ
Firewall Antivirus Antispyware Internet security
Future events (revision) Health and body
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ
Νέα Γρίπη Α(Η1Ν1)v και Εκπαιδευτικό Σύστημα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ ΤΗΝ ΓΗ ΜΑΣ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΝΕΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ ΤΗΝ ΓΗ ΜΑΣ

Όχι πριν από πολλά χρόνια και πριν πολύ καιρό , Όχι πριν από πολλά χρόνια και πριν πολύ καιρό , κάπου στην Γη , πολύ μακριά από τον Βόλο και την Ελλάδα, κάπου στην Κεντρική ή Νότια Αμερική, παρουσιάσθηκε ένας νέος ιός .

Ο κάθε ιός είναι ένας μικρο-οργανισμός , πολύ – πολύ μικρός, που δεν μπορεί να φαίνεται καν με τα μάτια, αλλά μόνο με το μικροσκόπιο ... ... κάπως έτσι.

Αλλά όσο μικρός και να είναι , μερικές φορές, μπορεί να προξενεί πολύ μεγάλη ζημιά και μπορεί να κάνει πολύ-πολύ μεγάλο κακό, όταν μπεί σε ξένα σώματα.

Και τούτος ο νέος ιός στην αρχή μπήκε μέσα σε μια πάπια, που συνάντησε... Μπορεί να ήταν και κάποιο άλλο πουλί. Ευτυχώς, σίγουρα δεν ήταν καμιά απο τις δικές μας πολύ γνωστές πάπιες Γιατί είναι γνωστό ότι οι γνωστές μας πάπιες και πουλιά ……..

…. είναι πολύ έξυπνα και δυνατά, …. είναι πολύ έξυπνα και δυνατά, αφού συνεχώς προσέχουν την υγεία τους και αποφεύγουν ότι κάνει κακό στην υγεία τους

Έμεινε λοιπόν ο ιός μέσα στο σώμα της πάπιας ή του πουλιού και προκάλεσε αρρώστεια στο πουλί Στην ίδια περιοχή ένας άλλος παρόμοιος , πολύ μικρός και πολύ κακός ιός, αρρώστησε με γρίπη ένα γουρουνάκι

Ευτυχώς ούτε εδώ ήταν τα πολύ γνωστά μας γουρουνάκια... Ευτυχώς ούτε εδώ ήταν τα πολύ γνωστά μας γουρουνάκια... Πέρασε καιρός και οι δυo ιοί συναντήθηκαν μια μέρα, γιατί το άρρωστο πουλί ήταν στο ίδιο κτήμα με το άρρωστο γουρουνάκι. Και παρότι ο κτηνοτρόφος πήρε κάποια μέτρα ....

... Όμως τελικά δεν μπόρεσε να προλάβει το κακό που ερχόταν για τα Ζώα και τους Ανθρώπους.... ...και ήταν μια Νέα Γρίπη

Στο ίδιο κτήμα όμως βεβαίως ήταν και ο κτηματίας με την γυναίκα του και τα παιδιά του, που παίζαν χαρούμενα στον ήλιο ...

Όμως μια άλλη μέρα, οι 2 ιοί , των πουλιών και του γουρουνιού Όμως μια άλλη μέρα, οι 2 ιοί , των πουλιών και του γουρουνιού ενώθηκαν και έφτιαξαν ένα άλλο νέο ιό. Αυτός όμως πλέον μπορούσε να είναι πολύ κακός και επιθετικός, και μπορούσε να μολύνει και να κολλάει και στους ανθρώπους.

Έτσι , μια βροχερή μέρα, ο άλλος νέος ιός ξέφυγε από το γουρουνάκι και την πάπια και μπήκε μέσα στο σώμα του κτηνοτρόφου, που φρόντιζε το άρρωστο γουρουνάκι και την άρρωστη πάπια. Η μεγάλη ζημιά είχε πλέον δυστυχώς συμβεί. Είχε φανεί για τα καλά νέος ιός τρομακτικός για τους ανθρώπους

Εκεί μέσα στο σώμα του κτηνοτρόφου άρχισε να γεννάει πολλούς νέους ίδιους ιούς Και εκεί που ήταν στην αρχή μόνο ένας, ξαφνικά ο κτηνοτρόφος βρέθηκε να έχει μέσα του πάρα πολλούς κακούς ιούς. Πάρα πολλά εκατομμύρια.

Έτσι αρρώστησε πολύ, έβαλε θερμόμετρο και είδε ξαφνικά ότι είχε πυρετό, πολύ βήχα, φτέρνισμα και συνάχι, πονόλαιμο, πονοκέφαλο, πονούσε παντού στο κορμί του και μερικές φορές είχε εμέτους και διάρροιες. Είχε κόκκινα μάτια και πολλές μύξες.

Είχε αρπάξει κανονική Γρίπη δηλαδή. Όμως κάθε φορά που ο κτηνοτρόφος φτερνιζόταν, έβηχε και σκούπιζε τις μύξες του, πάρα πολλοί ιοί βγαίναν από το στόμα του και από την μύτη του, με τον βήχα και το φτέρνισμα και σκορπούσαν στον αέρα. Κοντά όμως ήταν η γυναίκα του τα παιδιά που παίζαν ξένοιαστα . Με την αναπνοή τους ο αέρας που είχε βγει με τον βήχα από τον άρρωστο κτηνοτρόφο, έμπαινε στους πνεύμονες της γυναίκας και των παιδιών και έφερνε μέσα στα σώματά τους πολλούς ιούς . Είχε αρπάξει κανονική Γρίπη δηλαδή.

Έτσι όμως κόλλησαν γρίπη και επίσης αρρώστησαν Έτσι όμως κόλλησαν γρίπη και επίσης αρρώστησαν η γυναίκα και τα παιδιά του Και όλοι είχαν πλέον τα ίδια συμπτώματα

Και μέσα στα σώματά τους οι στρατιώτες της άμυνας του οργανισμού τους, έπρεπε να δώσουν μάχες, να νικήσουν και να αρπάξουν με τα πλοκάμια τους και φάνε τους τρομακτικούς ιούς, που ήταν σαν αχινοί αγκαθωτοί.

Και με τον δικό τους βήχα, φτερνίσματα και μύξες κόλλησαν άλλα παιδιά με πολλούς ιούς. Γιατί μέσα στα σώματα των παιδιών οι ιοί γινόντουσαν πολλά εκατομμύρια κάθε φορά . Και κάθε άρρωστο παιδί ή μεγάλος που έχει συνάχι μπορεί να μολύνει και να κολλήσει με ιούς γρίπης άλλα παιδιά.

Και πολύ σύντομα , όλος ο κόσμος, μικροί και μεγάλοι άρχισαν να βήχουν , να φτερνίζονται και να αρρωσταίνουν και ο ένας να κολλάει τον άλλο με βήχα, φτερνίσματα και μύξες στα χέρια. Γιατί κάθε φορά που πιάνανε την μύτη τους εκατομμύρια ιοί βγαίναν στο αέρα σαν μικρές, αόρατες βόμβες .... ....Έτοιμες να εκραγούν και να κάνουν ζημιά.

Και μένανε κολλημένες στα βρώμικα χέρια των παιδιών . Και μένανε κολλημένες στα βρώμικα χέρια των παιδιών . Και γέμισε παντού ο κόσμος από πολλούς ιούς γρίπης Που γεννούσαν πολλούς άλλους νέους ιούς μέσα σε άλλους ανθρώπους, καθώς μπαίναν από το στόμα, μύτη, μάτια και από τα βρώμικα χέρια. Και μετά μόλυναν ότι πιάνανε τα παιδιά. Μολύβια, τετράδια, πόμολα , παιχνίδια είχαν ήδη γεμίσει με ιούς.

Και όταν άλλα παιδιά πιάναν αυτά και μετά έτριβαν τα μάτια τους ή έβαζαν τα μολυσμένα μολύβια και τα βρώμικα χέρια στο στόμα και στην μύτη , κολλούσαν πολλούς ιούς γρίπης. Και σιγά – σιγά άρχισε όλος ο κόσμος σε όλη την Γη μας να αρρωσταίνει. Γιατί σήμερα οι άρρωστοι ταξιδεύουν με τα αεροπλάνα πολύ γρήγορα και παντού σε όλη την Γη μας....

Και αφού τα μικρόβια και οι ιοί είναι πολύ μικροί, ελαφρείς και αόρατοι ταξιδεύουν, χωρίς κανείς να τους δει και να τους καταλάβει, σαν χαρτί στον αέρα μαζί με τους αρρώστους και μέσα στους αρρώστους, παντού τριγύρω στην Γη. Και έτσι γρήγορα αρρωσταίνουν πολλοί άνθρωποι σε πολλές διαφορετικές χώρες. σε όλες τις περιοχές όλης της Γης ,

Και όπως ακούμε και βλέπουμε στις Ειδήσεις στην Τηλεόραση. Αυτό ακριβώς είναι που ονομάζεται Πανδημία Γρίπης . Και κάνει να μοιάζει η Γη με το κεφάλι ενός αρρώστου . Δηλαδή να υπάρχουν άρρωστοι σε όλες τις χώρες της Γης. Και η Πανδημία είναι πολύ άσχημη και επικίνδυνη κατάσταση για όλους τους Ανθρώπους σε όλη την Γη.

Όμως τούτο βέβαια μπορεί να σταματήσει. Όμως τούτο βέβαια μπορεί να σταματήσει. Και οι ιοί της Νέας Γρίπης να περιορισθούν . Και τα παιδιά να μη αρρωσταίνουν από Γρίπη. Για να γίνει αυτό όμως πρέπει όλοι να προσέχουμε και να κάνουμε κάποια απλά πράγματα. Δεν πρέπει να μας πιάνει πανικός... αφού ξέρουμε ότι το πρόβλημα και η λύση του είναι στην κυριολεξία και στα χέρια μας για να το αντιμετωπίσουμε

Τα άρρωστα παιδιά, δεν πρέπει να πηγαίνουν στο σχολείο και στα μαθήματα, αλλά να μένουν στο σπίτι τους μέχρι να γίνουν καλά, να τρώνε καλά, να παίρνουν τα φάρμακα που δίνει ο γιατρός. Πρέπει απαραίτητα να βάζουν χαρτομάντηλο ή στην ανάγκη το χέρι τους, όπως στην εικόνα στο στόμα, όταν βήχουν και φτερνίζονται και μετά να πετάνε το βρώμικο χαρτομάντηλο μέσα σε κλειστή πλαστική σακκούλα, στα σκουπίδια. Γιατί μεγάλη διασπορά ιών γίνεται με τον βήχα και το φτέρνισμα

Απαραίτητα πρέπει συνεχώς και πολύ συχνά να πλένουν πολύ καλά και για αρκετή ώρα τα χέρια τους με σαπούνι. Ενώ τα παιδιά που δεν έχουν αρρωστήσει με γρίπη θα πρέπει να μη πλησιάζουν άρρωστους φίλους και συμμαθητές, μέχρι εκείνοι να γίνουν εντελώς καλά και να πλένουν συνεχώς τα χέρια τους, να μη βάζουν τα χέρια τους στο στόμα, στην μύτη και να μη τρίβουν τα μάτια τους με τα χέρια. Γιατί όπως είπαμε οι ιοί και το πρόβλημα είναι στα βρώμικα , άπλυτα χέρια μας .

Αν χρειασθεί θα πρέπει να βάζουν μάσκα στο στόμα και στην μύτη, όταν βγαίνουν έξω από το σπίτι και μπορεί να χρειάζεται να χρησιμοποιεί μάσκα όλη η οικογένεια

Αν χρειασθεί όλοι θα πρέπει να κάνουν εμβόλιο για να μη αρρωστήσουν. Έτσι σίγουρα όλοι οι άρρωστοι θα γίνουν καλά παίρνοντας τα φάρμακα των γιατρών, μένοντας στο ζεστό σπίτι με καλό φαγητό και ζεστά. Και θα έχουμε μόνο λίγους αρρώστους , όταν έλθει ο χειμώνας με τα κρύα, τα χιόνια και τις βροχές.

Και έτσι όλοι θα ζήσουν καλά Και έτσι όλοι θα ζήσουν καλά ευτυχισμένοι και υγιείς στο σπίτι τους και όλοι εμείς πολύ καλύτερα , στο ζεστό μας σπίτι και σχολείο.