ΕΝΟΤΗΤΑ 8: ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΤΡΙΧΩΤΟΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΤΡΟΥΖΟΥ.
Advertisements

Αλεξία -Ιωάννα -Γιώργος Ε2’ ΤΑΞΗ 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
Τίτλος Εργασίας: "Ο σκαντζόχοιρος,η χελώνα,η αράχνη και η μέλισσα»
10 Αγαπημένα μου ζώα Χριστίνα Στ ΄1.
Σπονδυλωτά Ονομάζονται τα ζώα που έχουν σπονδυλική στήλη. Χωρίζονται σε 5 υποκατηγορίες: Ψάρια Αμφίβια Ερπετά Θηλαστικά Πτηνά.
Και γυρίνοι Βατράχια Στυλιανός Γεωργίου Γ΄2.
Θάνος Τράχος ΒΙΣΤΟΝΙΔΑ.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό
Προστατευόμενα ζώα του τόπου μας
Το αλφάβητο των ζώων.
Το σύνολο των ζώων μιας περιοχής αποτελεί την πανίδα της περιοχής
Εκπαιδευτικό και περιβαλλοντικό πρόγραμμα: «Τα ζώα του δάσους»
1. Είδος τροφής 2. Ο τρόπος που γεννούν
6.3 Η αναπαραγωγή στους ζωικούς οργανισμούς
ΖΩΑ.
Αν ήμουν ένα ζώο... Αν ήμουνα... Αν ήμουνα φίδι;
Η θάλασσα με τα ψάρια της
ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΙ.
Πληροφορική υποστήριξη για το μάθημα της Επιστήμης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Πώς κατασκευάζ ω ένα εννοιολογικό χάρτη;
Αα άλογο.
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ
Θαλασσινα - seafood.
Πανίδα Το σύνολο των ζωικών ειδών μιας συγκεκριμένης περιοχής.
ΣΚΑΤΖΟΧΟΙΡΟΣ ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΑ ΖΩΑ.
ΧΕΛΩΝΑ ΚΑΡΕΤΑ-ΚΑΡΕΤΑ   ΚΑΡΕΤΤΑ - ΚΑΡΕΤΤΑ Η Καρέττα - Καρέττα είναι ένα παλιό και μεγάλο ερπετό που κατάγεται από τους δεινοσαύρους. Ζει στη θάλασσα για.
Πώς κατασκευάζουμε ένα εννοιολογικό χάρτη
ΨΑΡΙΑ.
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΙΘΙΟΥ
ΤΑ ΖΩΑ.
2.1 Η παραγωγή θρεπτικών ουσιών στα φυτά – Η φωτοσύνθεση
ΤΑ ΖΩΑ Των μαθητριών της Στ τάξης Ακριτίδου Χρυσή-Φωτεινή
ΤΑ ΖΩΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΖΩΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ.
Ψάρια (αλιεύματα) ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ:
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΚΑΛΑΜΕΛΟΥ
ΞΑΝΘΟΥΛΑ ΚΑΤΑΡΑΧΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΛΟΜΠΟΥΡΔΑ
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΤΖΕΝΓΚΟ ΑΝΙΣΑ ΛΛΟΖΙ
3.3 Η μεταφορά και η αποβολή ουσιών στους ζωικούς οργανισμούς.
ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ Ονομάζονται τα ζώα που δεν έχουν σπονδυλική στήλη. Χωρίζονται σε 6 υποκατηγορίες: Σκώληκες Μαλάκια Εχινόδερμα Αρθρόποδα Κνυδόζωα Σπόγγοι.
Προσαρμογή των ζώων στο περιβάλλον
ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ – ZΩΑ ΤΟΥ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑΤΟΣ
Σπονδυλωτά και ασπόνδυλα ζώα
Βάτραχος Σαλιγκάρι Σκουλήκι Μέλισσα σκορπιός πέστροφα καβούρι σκύλος
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΤΟΥΣ ΖΩΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
ΖΩΑ ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ Τα ζώα που έχουν σπονδυλική στήλη και σκελετό ονομάζονται σπονδυλωτά. Τα σπονδυλωτά ταξινομούνται σε πέντε υποκατηγορίες: τα ψάρια, τα αμφίβια,
ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ ΖΩΑ Γιώργος φιλίππου Γιώργος Μουστακέας Αντωνία Σταυρίδη.
Τα θαλασσινά ζώα Ευτυχία!!!. Τα δελφίνια είναι πολύ καλά. Είναι πολύ επιδέξια κολυμπούν πολύ γρήγορα αλλά οι καρχαρίες θέλουν να τα φάνε για γεύμα αυτά.
Γεια σας παιδιά, είμαι η Μάγια η μέλισσα. Τι λέτε πάμε να μάθουμε κάποια πράγματα για μας τις μέλισσες;
 O Σκύλος είναι το ανώτερο θηλαστικό ζώο του γένους Canis. Η καταγωγή του προέρχεται από τον κοινό λύκο. Ο σκύλος αποτελεί ένα από τα κοινότερα κατοικίδια.
Από πού προέρχονται οι τροφές;. Από πού προέρχεται η μπριζόλα; O Από το γουρούνι ; γουρούνι O Από το πρόβατο ; πρόβατο O Από την κότα ; κότα.
Φλαμίνγκο παπα.
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΜΠΑΝΤΑΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
Ομαδοποιώ τα ζώα.
Διάφορα, παράξενα και ενδιαφέροντα ζώα που κινδυνεύουν με εξαφάνιση.
4.3 Η αναπνοή στους ζωικούς οργανισμούς
ΙΑΠΩΝΙΑ.
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΒΟΛΗ ΟΥΣΙΩΝ
COMENIUS MULTILATERAL SCHOOL PARTNERSHIP EUROPEAN MULTIGUIDE
ΤΑ ΨΑΡΙΑ Ακής Δημήτρης.
Τα οικοσυστήματα.
ΟΜΑΔΕΣ ΖΩΩΝ Νίκος Ξύδας ΣΤ΄
ΤΑ ΖΩΑ.
ΣΤΗΡΙΞΗ & ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΖΩΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΒΟΛΗ ΟΥΣΙΩΝ
Χατσίκου Ιωάννα Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα
Ηλίας Μπουναρτζής/
Η φίλη μας η θάλασσα
Πώς κατασκευάζω ένα εννοιολογικό χάρτη;
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Ψάρια (αλιεύματα) ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΟΤΗΤΑ 8: ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ Μάθημα 1: Ομαδοποιούμε τα ζώα Στέλιος Οδυσσέως

Βρέστε ομοιότητες και διαφορές που έχουν τα πιο κάτω ζώα μεταξύ τους.

Εισηγήσεις Παιδιών Στην εισήγηση της Δέσπως φαίνεται ότι ο γλάρος, η πάπια, η χελώνα και ο βάτραχος ζουν και στη ξηρά και στο νερό. Στην εισήγηση του Γιώργου φαίνεται ότι τα ψάρια, είναι δύσκολο να τα βάλουμε σε αυτά που πετούν και αυτά που δεν πετούν και η κότα, που είναι πουλί, δεν πετά. Στην εισήγηση του Νίκου φαίνεται ότι τα ζώα της θάλασσας, ο βάτραχος, η σαύρα, το φίδι, το σαλιγκάρι, ο γυμνοσάλιαγκας, και το σκουλίκι δε μπορούμε να μπουν σε κάποια ομάδα.

Τι παρουσιάζει η πιο κάτω εικόνα;

ΖΩΑ ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ ποντικός γλάρος πέστροφα χελιδόνι αλεπού βάτραχος σκαντζόχοιρος κότα φίδι πάπια κουρκουτάς χελώνα μπαρμπούνι άνθρωπος γάτα σαύρα ξιφίας μέλισσα γυμνοσάλιαγκας κάβουρας οχταπόδι αστερίας μυρμήγκι σαλιγκάρι σκουλήκι μύγα γαρίδα σουπιά αχινός αράχνη

ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ Ζώα που γεννούν μικρά ζωντανά και τα θηλάζουν: Ποντικός Αλεπού Σκαντζόχοιρος Άνθρωπος Γάτα Ζώα που έχουν φτερά και γεννούν αυγά με σκληρό κέλυφος: Γλάρος Χελιδόνι Κότα Πάπια

ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ Ζώα που έχουν ξηρό δέρμα με ή χωρίς λέπια και γεννούν στη ξηρά αυγά με μαλακό κέλυφος: Φίδι Κουρκουτάς Χελώνα Σαύρα Ζώα που ζουν, αναπνέουν, και γεννούν στο νερό και έχουν λέπια και πτερύγια: Πέστροφα Μπαρμπούνι Ξιφίας Ζώα που αναπνέουν πρώτα στο νερό και ύστερα στον αέρα. Γεννούν αυγά στο νερό και έχουν υγρό δέρμα: Βάτραχος

ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ Ζώα που γεννούν μικρά ζωντανά και τα θηλάζουν: ΘΗΛΑΣΤΙΚΑ Ζώα που έχουν φτερά και γεννούν αυγά με σκληρό κέλυφος: ΠΤΗΝΑ Ζώα που έχουν ξηρό δέρμα με ή χωρίς λέπια και γεννούν στη ξηρά αυγά με μαλακό κέλυφος: ΕΡΠΕΤΑ Ζώα που ζουν, αναπνέουν, και γεννούν στο νερό και έχουν λέπια και πτερύγια: ΨΑΡΙΑ Ζώα που αναπνέουν πρώτα στο νερό και ύστερα στον αέρα. Γεννούν αυγά στο νερό και έχουν υγρό δέρμα: ΑΜΦΙΒΙΑ ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ

ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ ΘΗΛΑΣΤΙΚΑ ΕΡΠΕΤΑ ΠΤΗΝΑ

ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ Ζώα που έχουν εξωτερικό σκληρό κέλυφος και πόδια που χωρίζονται σε πολλά μέρη: Μέλισσα Κάβουρας Μυρμήγκι Μύγα Γαρίδα Αράχνη Ζώα με μαλακό σώμα που κάποτε έχουν σκληρό όστρακο: Οχταπόδι Σαλιγκάρι Σουπιά

ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ Ζώα με μαλακό και μακρουλό σώμα χωρίς πόδια: Γαιοσκώληκας Ζώα που έχουν σκληρό δέρμα με πλάκες ή σκληρές βελόνες.Το σώμα τους αποτελείται από πέντε όμοια μέλη: Αστερίας Αχινός