Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων
Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων Πρακτικές συμβουλές για τη χρήση υπολογιστικών φύλλων
Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων Έλεγχος των συναρτήσεων ώστε να λειτουργούν Εισαγωγή εικόνων με φειδώ Σχεδιασμός της εργασίας πρώτα σε χαρτί και μετά υλοποίησή της σε υπολογιστικό περιβάλλον Η εργασία στηρίζει το μάθημα - δεν είναι μάθημα
Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων Τεχνικές Δημιουργία γραφημάτων σε μια ποικιλία διαφορετικών μορφών Επίλυση προβλήματος με χρήση fill down μενού(λαβή συμπλήρωσης) και χρήση συναρτήσεων Χρήση συνάρτησης αθροίσεων Μέσος όρος και ερμηνεία γραφήματος Χρήση της γραμμής εργαλείων σχεδίασης
Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων Παράδειγμα Εργασία στο περιβάλλον του Excel με θέμα την κατανομή του πληθυσμού σε διάφορες χώρες σε σχέση με την ηλικία και το φύλο. Μπορείτε να ανοίξετε ή να κατεβάσετε το συνοδευτικό αρχείο και να μελετήσετε το παράδειγμα. Σύνδεσμος:
Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων Δραστηριότητες στην τάξη 1 η δραστηριότητα: 1 η δραστηριότητα: Οι μαθητές πραγματοποιούν μια έρευνα μέσα στην τάξη ανάμεσα στους συμμαθητές τους για το πιο δημοφιλές άθλημα. Συγκεκριμένα ρωτώνται, οι προτιμήσεις τους καταμετρώνται και στο Excel δημιουργείται: φύλλο εργασίας με τα αριθμητικά δεδομένα. γράφημα και δίνονται απαντήσεις όπως: ποιο άθλημα είναι δημοφιλέστερο, πιο είναι το λιγότερο δημοφιλές, υπάρχουν αθλήματα εξίσου δημμοφιλή; Στη συνέχεια αυξάνουν την πολυπλοκότητα της έρευνας δεχόμενοι απαντήσεις και από άλλες τάξεις.
Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων Δραστηριότητες στην τάξη 2 η δραστηριότητα: 2 η δραστηριότητα: Το Excel μπορεί να αποτελέσει τον πρόδρομο της σύνδεσης με την αλγευρική σκέψη και την εισαγωγή στις έννοιες της εξίσωσης και των μεταβλητών. Δίνεται το πρόβλημα: Τρεις ομάδες παιδιών μοιράζονται 100 σοκολάτες.Η 2 η ομάδα παίρνει 4 φορές περισσότερες από την 1 η ομάδα. Η 3 η ομάδα παίρνει 10 σοκολάτες παραπάνω από την 2 η ομάδα. Πόσες σοκολάτες έχει η καθεμιά ομάδα;
Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων Δικτυογραφία www2.ups.edu/community/tofu/lev1f/conframe.htm