ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ & ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναλύοντας το Άνω και Κάτω Άκρο
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΕ ΑΣΘΕΝΗ ΜΕ ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΚΩΣΗ ΑΥΧΕΝΙΚΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΝΩΤΙΑΙΟΥ ΜΥΕΛΟΥ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ. Παναγιώτα Βασιλοπούλου,
Τεκμηρίωση Πρότασης Αναθεώρησης Συστήματος Ατομικής Προόδου Ανιχνευτών
Πρότυπο Κέντρο Πρώιμης (0-5 ετών) Παρέμβασης & Αξιολόγησης Παιδιών με Σύνδρομο Down.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογία
Εργοθεραπευτική Παρέμβαση σε Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εβδομάδα 8 Γ. Κρεκούκιας MSc
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Ο φυσικοθεραπευτησ ωσ εκπαιδευτικοσ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Χαρακτηριστικά των παιδιών με κινητικά προβλήματα
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα
Το πειραμα του Ερατοςθενη- Το δικο μας πειραμα
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Θεωρητικό Υπόβαθρο Αυτισμός: πρόοδος σε δομημένα πλαίσια
Κεφάλαιο 1ο Ανάλυση Προβλήματος.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Ορισμός της Αναπτυξιακής Δυσαριθμησίας
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑLZHEIMER
ΟΣΦΥΑΛΓΙΑ-ΙΣΧΙΑΛΓΙΑ ΜΙΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.
ΤΜΗΜΑ Γ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
INTERACTIVE PHYSICS Χρήση για την υποστήριξη «δύσκολων σημείων» της Φυσικής του Λυκείου Καλφαγιάννης Θανάσης.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Μία διδακτική π ρόταση για το μάθημα : « Αρχές οργάνωσης και διοίκησης των ε π ιχειρήσεων » ΤΣΙΟΥΚΑ ΣΩΤΗΡΙΑ.
Κατηγορίες κινήσεων Αυτοματικές Εκούσιες Ημι-εκούσιες Ακούσιες 2.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΣΤΙΣ ΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ
Mathematics in the streets and in the schools Terezinha Nunes Carraher, David William Carraher and Analucia Dias Schliemann Καλογεράκης Γιώργος Δ
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Π ΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΒΥΡΩΝΑ - ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ Πλυτά Μαρίνα ΑΜ Χειμερινό εξάμηνο
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ A’ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ Στελέχωση Υπηρεσίας: Μάρκος Ζαχαρής, ΤΕ Κοινωνικός Λειτουργός, Υπεύθυνος Κοινωνικής.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Πρακτική άσκηση στην κοινότητα «Βοήθεια στο σπίτι» Δήμος Γλυφάδας Κωνσταντίνος Κορομπόκης Α.Μ.:
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Ομάδα: Φανούλη Μαρία Χασιώτου Βαλεντίνα 3 ο Ενιαίο Λύκειο Σταυρούπολης.
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας Δρ. Μαρία Καμπανάρου Ενότητα 8.
Labyrinth Project : AIBO and Labyrinth. Βασική Ιδέα Απόδραση του ΑΙΒΟ από λαβύρινθο Χρηση αλγορίθμου Left Wall Following Καταγραφή των κελιών που πέρασε.
Μετακίνηση και μεταφορά ασθενούς
Βιολογία Γυμνασίου.
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
ΔΙΑΛΕΞΗ 10η Επαγγελματικά δικαιώματα Νοσηλευτών.
Ρευματολογικό ιατρείο εμπειρία φοιτητή
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
«Διγλωσσία και αφασία»
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ & ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ & ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ Γιώργος Σαββόπουλος προϊστάμενος τμήματος Εργοθεραπείας Ασκληπιείου Βούλας

ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ Κυρίες και κύριοι σύνεδροι, καλό μεσημέρι. Να ευχαριστήσω την πρόεδρο του συλλόγου Κυριακή Κεραμιώτου για την ιδέα αυτής της παρουσίασης. Σε ημερίδα στο Ασκληπιείο, με το ίδιο θέμα πρότεινε να παρουσιαστεί αυτή η εργασία στο συνέδριο.

Παρουσίαση και ανάλυση του τρόπου δουλειάς

www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr Στο Ασκληπιείο ασχολούμαστε κυρίως με ορθοπεδικά – νευρολογικά περιστατικά σε ενήλικες ασθενείς. Οι περιπτώσεις είναι : Τα αγγειακά εγκεφαλικά επεισόδια Οι κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις Οι εκφυλιστικές νευροπάθειες Οι κακώσεις του νωτιαίου μυελού και των περιφερικών νεύρων κυρίως των χεριών Η κλινική εικόνα αυτών των περιπτώσεων μπορεί να ομαδοποιηθεί και να αντιμετωπιστεί σαν: Ημιπληγία Παραπληγία Τετραπληγία www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

και να ομαδοποιήσουμε - κατατάξουμε τα Για να συστηματοποιήσουμε τη δουλειά και να ομαδοποιήσουμε - κατατάξουμε τα περιστατικά έχουμε δημιουργήσει πρωτόκολλα. www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Ο ασθενής πρέπει να έχει το Βασικός λόγος της δημιουργίας των πρωτοκόλλων είναι η εναρμόνιση της Εργοθεραπείας με τον τρόπο δουλειάς της σύγχρονης ιατρικής. Ο ασθενής πρέπει να έχει το ίδιο τελικό αποτέλεσμα σύμφωνα με τις δυνατότητες του και την ίδια αντιμετώπιση , ανεξάρτητα από το πρόσωπο του θεραπευτή. www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

και τα όρια της παρέμβασης μας ανάλογα την πάθηση. Ένας άλλος λόγος που οδήγησε στην δημιουργία των πρωτοκόλλων ήταν : Η ανάγκη της συνεχούς εκπαίδευσης των σπουδαστών πρακτικής και κλινικής άσκησης. Οι σπουδαστές εντάσσονται εύκολα και κατανοούν καλύτερα τον τρόπο δουλειάς του πλαισίου. Οι σπουδαστές είναι σε θέση να παρακολουθήσουν την εξέλιξη του ασθενή και να κατανοήσουν την θεραπευτική διαδικασία. Είναι οριοθετημένο από την αρχή έως το τέλος το εύρος των δραστηριοτήτων της Εργοθεραπευτικής παρέμβασης και τα όρια της παρέμβασης μας ανάλογα την πάθηση. Όλοι οι σπουδαστές έχουν την ευκαιρία να δουν όλες τις περιπτώσεις των ασθενών. www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Παρουσίαση του πρώτου κύκλου Αξιολογητικά έντυπα

Επιγραμματικά να αναφερθούν τα έντυπα: 1. Μακροσκοπική αξιολόγηση ασθενή 2. Κινητική αξιολόγηση 3. Αισθητηριακή αξιολόγηση 4. Αξιολόγηση ανώτερων φλοιωδών λειτουργιών 5. Αξιολόγηση Δ.Κ.Ζ 6. Παραγωγικές εργασιακές δραστηριότητες www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

site του τμήματος: www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr Επειδή δεν είναι δυνατόν να γίνει λεπτομερειακή παρουσίαση θα αναλυθούν επιλεγμένα τμήματα. Τα έντυπα υπάρχουν στο site του τμήματος: www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr Ανοίγουν σε μορφή pdf και μπορεί να γίνει εκτύπωση. Είναι ελεύθερα να τα χρησιμοποιήσει όποιος θέλει αρκεί να αναφέρει τους πνευματικούς δημιουργούς. Έχει γίνει copyright και αποτελούν πνευματική περιουσία του Ασκληπιείου Βούλας.

Έτσι θα βρείτε τα αξιολογητικά πρωτόκολλα στo www.ask-ergotherapy.gr

Ο κάθε ασθενής όταν έρθει στο τμήμα ανεξάρτητα από το παραπεμπτικό, Ο κάθε ασθενής όταν έρθει στο τμήμα ανεξάρτητα από το παραπεμπτικό, θα περάσει από όλες τις αξιολογήσεις, ώστε να σχηματίσουμε σαφή εικόνα για κάθε περίπτωση. www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Μπορεί να μας χρησιμεύσει για συζήτηση στη θεραπευτική ομάδα. Πρώτο έντυπο Μακροσκοπική παρατήρηση Αυτό το έντυπο μας χρησιμεύει στο να έχουμε μια πρώτη εικόνα του ασθενή. Κάποιοι ασθενείς προηγούνται του παραπεμπτικού. Μπορεί να μας χρησιμεύσει για συζήτηση στη θεραπευτική ομάδα. www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Τενοντικές συρρικνώσεις, Έκτοπες οστεοποιήσεις, σπαστικότητα κ.α ) Δεύτερο έντυπο Κινητική αξιολόγηση Αξιολογούμε τις αρθρώσεις ως προς το εύρος κίνησης ( συγκάμψεις , Τενοντικές συρρικνώσεις, Έκτοπες οστεοποιήσεις, σπαστικότητα κ.α ) Σελ 1 από 2 www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

της κινητικής κατάστασης και μπορούμε, να επαναλαμβάνουμε το τεστ Ελέγχουμε την ενεργητική κίνηση, ως προς την ικανότητα και το εύρος και όχι ως προς τη δύναμη. Αποκτούμε μια ολοκληρωμένη εικόνα της κινητικής κατάστασης και μπορούμε, να επαναλαμβάνουμε το τεστ για να βλέπουμε την πρόοδο. Σελ. 2 από 2 www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

αισθητηριακή αξιολόγηση Τρίτο έντυπο Παρουσίαση πρώτης σελίδας από τις εφτά συνολικά Στην αισθητηριακή αξιολόγηση εξετάζουμε: Την επιπολής αισθητικότητα Την Αλγαισθησία Την Θερμοαισθησία Την Αφή Την εν τω βάθει αισθητικότητα Την Αίσθηση των αρθρώσεων Την εν τω βάθει αίσθηση άλγους και πίεσης Την αίσθηση των δονήσεων Σελ. 1 από 7 www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Την διάκριση του δυαδικού ερεθίσματος Παρουσίαση έκτης σελίδας από τις εφτά συνολικά Την συνδυασμένη αισθητικότητα Την μορφογνωσία Την υλογνωσία Την στερεογνωσία Την διάκριση του δυαδικού ερεθίσματος Την τοπογνωσία Την γραφαισθησία Την βαραισθησία Την σύγχρονη αναγνώριση αμφοτερόπλευρων ερεθισμάτων Σελ 6 από 7 www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

ανώτερων φλοιωδών λειτουργιών Τέταρτο έντυπο Παρουσίαση πρώτης σελίδας από τις πέντε συνολικά. Αξιολόγηση ανώτερων φλοιωδών λειτουργιών Εδώ αξιολογούμε την νοητική λειτουργία για να διαπιστώσουμε αν υπάρχει απραξία , αγνωσία και αφασία: Απραξίες Διαχωρίζουμε τους τύπους της απραξίας, δίνοντας εντολή για: Επιτέλεση κινήσεων κατά παραγγελία. Επιτέλεση κινήσεων κατά απομίμηση. Επιτέλεση κατασκευαστικών πράξεων κατά παραγγελία και αντιγραφή. Σελ. 1 από 5 www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Ακουστική Οπτική Στερεοαγνωσία Σωματοαγνωσία Αξιολογούμε τους τύπους Παρουσίαση δεύτερης σελίδας από τις πέντε συνολικά. 2. Αγνωσίες Αξιολογούμε τους τύπους της αγνωσίας: Ακουστική Οπτική Στερεοαγνωσία Σωματοαγνωσία www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr Σελ 2 από 5

Εξέταση προφορικού λόγου Εξέταση γραπτού λόγου Ακουστική διαταραχή Παρουσίαση τέταρτης σελίδας από τις πέντε συνολικά. 3. Αφασίες Διαχωρίζουμε τους τύπους της αφασίας κάνοντας αξιολόγηση στην: Εξέταση προφορικού λόγου Εξέταση γραπτού λόγου Ακουστική διαταραχή Οπτική διαταραχή Μέθοδος εξέτασης προσανατολισμού Ικανότητα για ΔΚΖ Σελ 4 από 5 www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Δραστηριοτήτων Καθημερινής Ζωής Πέμπτο έντυπο Παρουσίαση πρώτης σελίδας από τις έξη συνολικά. Αξιολόγηση Δραστηριοτήτων Καθημερινής Ζωής Σε αυτό το έντυπο εξετάζουμε την νοητική ικανότητα για την εκτέλεση δραστηριοτήτων καθημερινής ζωής. Μας ενδιαφέρει αν μπορεί να ολοκληρώσει τη νοητική λειτουργία για την αντίληψη συγκεκριμένων πράξεων. Δεν αξιολογούμε την κινητική ικανότητα. Σελ. 1 από 6 www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Την αξιοπιστία των απαντήσεων τη διασταυρώνουμε με το περιβάλλον. Παρουσίαση τρίτης σελίδας από τις έξη συνολικά Αποτελεί κατά κάποιο τρόπο συνέχεια του προηγούμενου εντύπου για τις νοητικές λειτουργίες. Την αξιοπιστία των απαντήσεων τη διασταυρώνουμε με το περιβάλλον. Αξίζει να εξετάσουμε κατά πόσο το περιβάλλον του επιτρέπει την εκτέλεση των δραστηριοτήτων . Ένα τεράστιο θέμα της Ελληνικής οικογένειας σε θέματα λειτουργίας απέναντι σε ασθενείς. www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr Σελ. 3 από 6

Έκτο έντυπο Παρουσίαση πρώτης σελίδας από τις τρεις συνολικά Αξιολόγηση Παραγωγικών & Εργαστηριακών δραστηριοτήτων Προσπαθούμε να διαπιστώσουμε την ικανότητα πνευματική και κινητική για πλήρη αυτονομία. Ουσιαστικά εξετάζουμε αν το άτομο έχει ανάγκη προστατευμένου περιβάλλοντος και βοηθών ή έχει κατακτήσει πλήρη αυτονομία. Σελ 1 από 3 www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Από την πλευρά της εργοθεραπείας, Παρουσίαση δεύτερης σελίδας από τις τρεις συνολικά Από την πλευρά της εργοθεραπείας, μπορούμε να συλλέξουμε πολύτιμες πληροφορίες που θα ανταλλάξουμε με κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους για να κατευθύνουμε τον ασθενή σε νέο επαγγελματικό προσανατολισμό και επανένταξη στην κοινότητα. Σελ. 2 από 3 www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Κινητικό, Αισθητηριακό, Γνωστικό, Παραγωγικό τομέα και Δ.Κ.Ζ. Μετά την εξέταση και την καταγραφή των αποτελεσμάτων σε όλα τα Αξιολογητικά έντυπα έχουμε την κλινική εικόνα του ασθενή, ως προς τον : Κινητικό, Αισθητηριακό, Γνωστικό, Παραγωγικό τομέα και Δ.Κ.Ζ. www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Εντοπιστούν τα προβλήματα. Γίνει κατάταξη του ασθενή Στη συνέχεια συνεδριάζει η ομάδα του τμήματος και αξιολογεί τα αποτελέσματα με σκοπό να: Εντοπιστούν τα προβλήματα. Γίνει κατάταξη του ασθενή ανάλογα με τη πάθηση. Καθοριστούν θεραπευτικοί στόχοι. www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Η χρήση αυτών των Αξιολογητικών εντύπων μας επιτρέπει να επαναλάβουμε Η χρήση αυτών των Αξιολογητικών εντύπων μας επιτρέπει να επαναλάβουμε την ίδια αξιολόγηση σε άλλη χρονική στιγμή, ώστε να βγάλουμε σαφή και αξιόπιστα συμπεράσματα για την εξέλιξη του ασθενή. www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Παρουσίαση δεύτερου κύκλου Πρωτόκολλα θεραπειών

Επιγραμματικά θα αναφερθούν τα θεραπευτικά έντυπα : Ημιπληγία Παραπληγία Τετραπληγία Απραξία - Αγνωσία – Στερεογνωσία Αισθητηριακή εκπαίδευση Λαβή ( εξέλιξη συλληπτικής ικανότητας ) Πρωτόκολλο τενόδεσης Καταμέτρηση αναπηρικού αμαξιδίου www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Έτσι θα βρείτε τα πρωτόκολλα θεραπειών στo www.ask-ergotherapy.gr

ΗΜΙΠΛΗΓΙΑ Πρώτο θεραπευτικό έντυπο Παρουσίαση πρώτης σελίδας από τις δώδεκα συνολικά Σελ. 1 από 12 www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

ΠΑΡΑΠΛΗΓΙΑ Δεύτερο θεραπευτικό έντυπο Παρουσίαση πρώτης σελίδας από τις εννέα συνολικά. Σελ 1 από 9 www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

ΤΕΤΡΑΠΛΗΓΙΑ Τρίτο θεραπευτικό έντυπο Παρουσίαση πρώτης σελίδας από τις έξι συνολικά. Σελ. 1 από 6 www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

ΑΠΡΑΞΙΑ – ΑΓΝΩΣΙΑ ΣΤΕΡΕΟΓΝΩΣΙΑ Τέταρτο θεραπευτικό έντυπο ΑΠΡΑΞΙΑ – ΑΓΝΩΣΙΑ ΣΤΕΡΕΟΓΝΩΣΙΑ Παρουσίαση πρώτης σελίδας από τις οκτώ συνολικά. Σελ. 1 από 8 www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Πέμπτο θεραπευτικό έντυπο ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Παρουσίαση πρώτης σελίδας από τις τρείς συνολικά. Σελ. 1 από 3 www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Εκπαίδευση στη: ΣΥΛΛΗΠΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ Έκτο θεραπευτικό έντυπο Έκτο θεραπευτικό έντυπο Εκπαίδευση στη: ΣΥΛΛΗΠΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ Παρουσίαση πρώτης σελίδας από τις οκτώ συνολικά. Σελ 1 από 8 www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

ΤΕΝΟΔΕΣΗ Έβδομο θεραπευτικό έντυπο Έβδομο θεραπευτικό έντυπο ΤΕΝΟΔΕΣΗ www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Καταμέτρηση ΑΝΑΠΗΡΙΚΟΥ ΑΜΑΞΙΔΙΟΥ Όγδοο θεραπευτικό έντυπο Όγδοο θεραπευτικό έντυπο Καταμέτρηση ΑΝΑΠΗΡΙΚΟΥ ΑΜΑΞΙΔΙΟΥ Σελ. 1 από 1 www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ της ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ Για την καλύτερη κατανόηση της χρήσης των θεραπευτικών πρωτοκόλλων .

Παράδειγμα 1ο : Θα αναλύσουμε την επιλεγμένη δραστηριότητα.

Αναφέρει τις οδηγίες στο θεραπευόμενο όπως αναφέρονται στο έντυπο. Ο ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΑΠΟ ΟΡΘΙΑ ΘΕΣΗ :   4. ΜΕ ΑΜΑΞΙΔΙΟ Η0037 □Τα κατάφερε □Με βοήθεια □Με επίβλεψη □Δεν τα κατάφερε Ο ασθενής φτάνει στο κρεβάτι με το αμαξίδιο, το οποίο τοποθετεί υπό σωστή γωνία πλάγια και κοντά στο κρεβάτι από τη δυνατή του πλευρά. Βάζει τα φρένα, ανασηκώνει τη λεκάνη του ώστε να έρθει όσο πιο μπροστά μπορεί στο αμαξίδιο, κρατώντας με το δυνατό χέρι το πλαϊνό αντιβράχιο (για στήριξη). Μετά βγάζει το πλαϊνό αντιβράχιο της δυνατής πλευράς, στηρίζεται στο δυνατό χέρι και πόδι και σηκώνεται . εργοθεραπευτής ακολουθεί με τη σειρά όλα τα βήματα ως εξής: Βήματα που ακολουθεί ο θεραπευτής: Αναφέρει τις οδηγίες στο θεραπευόμενο όπως αναφέρονται στο έντυπο. www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

2. Προβάλει το αντίστοιχο βίντεο Ο ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΑΠΟ ΟΡΘΙΑ ΘΕΣΗ :   4. ΜΕ ΑΜΑΞΙΔΙΟ Η0037 □Τα κατάφερε □Με βοήθεια □Με επίβλεψη □Δεν τα κατάφερε Ο ασθενής φτάνει στο κρεβάτι με το αμαξίδιο, το οποίο τοποθετεί υπό σωστή γωνία πλάγια και κοντά στο κρεβάτι από τη δυνατή του πλευρά. Βάζει τα φρένα, ανασηκώνει τη λεκάνη του ώστε να έρθει όσο πιο μπροστά μπορεί στο αμαξίδιο, κρατώντας με το δυνατό χέρι το πλαϊνό αντιβράχιο (για στήριξη). Μετά βγάζει το πλαϊνό αντιβράχιο της δυνατής πλευράς, στηρίζεται στο δυνατό χέρι και πόδι και σηκώνεται . 2. Προβάλει το αντίστοιχο βίντεο ( διπλό ¨κλικ¨ στο νούμερο που εμφανίζεται ως αριθμός δίπλα στην περιγραφή της δραστηριότητας) www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Εάν είναι επιτυχής η προσπάθεια, προχωρά στην επόμενη διαδικασία. Ο ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΑΠΟ ΟΡΘΙΑ ΘΕΣΗ :   4. ΜΕ ΑΜΑΞΙΔΙΟ Η0037 □Τα κατάφερε □Με βοήθεια □Με επίβλεψη □Δεν τα κατάφερε Ο ασθενής φτάνει στο κρεβάτι με το αμαξίδιο, το οποίο τοποθετεί υπό σωστή γωνία πλάγια και κοντά στο κρεβάτι από τη δυνατή του πλευρά. Βάζει τα φρένα, ανασηκώνει τη λεκάνη του ώστε να έρθει όσο πιο μπροστά μπορεί στο αμαξίδιο, κρατώντας με το δυνατό χέρι το πλαϊνό αντιβράχιο (για στήριξη). Μετά βγάζει το πλαϊνό αντιβράχιο της δυνατής πλευράς, στηρίζεται στο δυνατό χέρι και πόδι και σηκώνεται . 3. Ο θεραπευτής καταγράφει το αποτέλεσμα στην αντίστοιχη ένδειξη και την ημερομηνία Εάν είναι επιτυχής η προσπάθεια, προχωρά στην επόμενη διαδικασία. www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Παράδειγμα 2ο : Θα αναλύσουμε την επιλεγμένη δραστηριότητα

1. Αναφέρει τις οδηγίες στο θεραπευόμενο όπως αναφέρονται στο έντυπο. ΑΠΟΔΥΣΗ Μέθοδος 1 H00ο7c □Τα κατάφερε □Με βοήθεια □Με επίβλεψη □Δεν τα κατάφερε Ο ασθενής είναι αρχικά ξαπλωμένος. Κατεβάζει το σλιπ από τη λεκάνη και μετά κάθεται καθιστός στο κρεβάτι, με τα πόδια ίσια, πάνω στο στρώμα. Λυγίζει το αδύναμο πόδι με το δυνατό χέρι. Περνά το σλιπ άρθρωση-άρθρωση στα πόδια εναλλάξ. Αφού το περάσει πάνω από τα γόνατα, τότε ξαπλώνει. Τραβάει το σλιπ προς τα πάνω μέχρι τη μέση με μεταφορές. Βήματα που ακολουθεί ο θεραπευτής: 1. Αναφέρει τις οδηγίες στο θεραπευόμενο όπως αναφέρονται στο έντυπο. www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

2. Προβάλει το αντίστοιχο βίντεο ΑΠΟΔΥΣΗ Μέθοδος 1 H00ο7c □Τα κατάφερε □Με βοήθεια □Με επίβλεψη □Δεν τα κατάφερε Ο ασθενής είναι αρχικά ξαπλωμένος. Κατεβάζει το σλιπ από τη λεκάνη και μετά κάθεται καθιστός στο κρεβάτι, με τα πόδια ίσια, πάνω στο στρώμα. Λυγίζει το αδύναμο πόδι με το δυνατό χέρι. Περνά το σλιπ άρθρωση-άρθρωση στα πόδια εναλλάξ. Αφού το περάσει πάνω από τα γόνατα, τότε ξαπλώνει. Τραβάει το σλιπ προς τα πάνω μέχρι τη μέση με μεταφορές. 2. Προβάλει το αντίστοιχο βίντεο ( διπλό ¨κλικ¨ στο νούμερο που εμφανίζεται ως αριθμός δίπλα στην περιγραφή της δραστηριότητας) www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Εάν είναι επιτυχής η προσπάθεια, προχωρά στην επόμενη διαδικασία. ΑΠΟΔΥΣΗ Μέθοδος 1 H00ο7c □Τα κατάφερε □Με βοήθεια □Με επίβλεψη □Δεν τα κατάφερε Ο ασθενής είναι αρχικά ξαπλωμένος. Κατεβάζει το σλιπ από τη λεκάνη και μετά κάθεται καθιστός στο κρεβάτι, με τα πόδια ίσια, πάνω στο στρώμα. Λυγίζει το αδύναμο πόδι με το δυνατό χέρι. Περνά το σλιπ άρθρωση-άρθρωση στα πόδια εναλλάξ. Αφού το περάσει πάνω από τα γόνατα, τότε ξαπλώνει. Τραβάει το σλιπ προς τα πάνω μέχρι τη μέση με μεταφορές. 3. Ο θεραπευτής καταγράφει το αποτέλεσμα στην αντίστοιχη ένδειξη και την ημερομηνία. Εάν είναι επιτυχής η προσπάθεια, προχωρά στην επόμενη διαδικασία. www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Κατά τον ίδιο τρόπο δουλεύουμε όλες τις δραστηριότητες σε όλα τα έντυπα. Η εργοθεραπευτική παρέμβαση σταματά, όταν ο ασθενής ολοκληρώσει με επιτυχία όλο τον κύκλο της θεραπευτικής διαδικασίας. www . a s k – e r g o t h e r a p y . gr

Για τη συγκεκριμένη παρουσίαση εργάστηκαν οι:

Για τη συγκεκριμένη παρουσίαση εργάστηκαν οι:

Για τη συγκεκριμένη παρουσίαση εργάστηκαν οι:

Για τη συγκεκριμένη παρουσίαση εργάστηκαν οι: