Σασών Ισαάκ Σπηλιάκος Κωνσταντίνος Τσιάνα Καλλιόπη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Advertisements

Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
A bit of Greece.
ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad Ομάδα 2 Catch – Up Meeting Μοντέλα & Μέθοδοι Έρευνας, Καταγραφής, Διαχείρισης, Αξιολόγησης.
Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign. Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο.
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Marketing ( newsletters)
Διαδίκτυο και Επιχειρηματικότητα
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Kalamatastores.gr. Η ομάδα του kalamatastores.gr σας καλωσορίζει στο web site μας. Ευχόμαστε να έχετε μιαν εύκολη πλοήγηση..
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ:
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
Δασκάλου Καλλιόπη Καραγκούνης Βασίλειος Κατσα ΐ της Χρήστος Λέκκα Έλενα Μιάκου Μαρία.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΜΟΝΗΣ Γενικός Διευθυντής Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ως Μοχλός Ανάπτυξης του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Κάποτε οι « καταναλωτές » αγόραζαν κάπως έτσι … ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Και μετά άρχιζε το « παζάρι »…
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 Ομάδα Εργασίας Ζ1 «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ &
Επικοινωνία ΜΚΤ (Marketing Communications) (Adapted from Πασχαλουδης, 2009, Σιωμκος, 2011, Strauss & Frost, 2014 )
HOLIDAY CHECK ΗΟLIDAY CHECK Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ- ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Άσκηση 3 Στόχος της άσκησης είναι να μελετηθεί η διαδικασία μετακίνησης του πελατειακού κοινού από φυσικής παρουσίας σε μαγαζί, στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Ματάι Ίριδα E-dreams.
Proposal.
Social Media Apostolos Sinioris.
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τα θετικά του διαδικτύου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Το σύγχρονο εργαλείο μάρκετινγκ & προώθησης προϊόντων
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σασών Ισαάκ Σπηλιάκος Κωνσταντίνος Τσιάνα Καλλιόπη Σασών Ισαάκ Σπηλιάκος Κωνσταντίνος Τσιάνα Καλλιόπη

Τι είναι το Affiliate Marketing;

Πιο συγκεκριμένα, ο Affiliate: Είναι: Όχι απαραίτητα κάποιος που έχει ήδη ιστοσελίδα Ιδιώτης ή εταιρεία Προωθεί τους επισκέπτες στη σελίδα του Διαφημιζόμενου μέσω: Links (banners ή text links) Pay per Click (PPC) Campaings, που έχει δημιουργήσει στις μηχανές αναζήτησης. Μιας εκ νέου στοχευμένης content page πάνω σε ένα θέμα, μέσα στην οποία να τοποθετήσει affiliate links

Κέρδος από το Affiliate Marketing: Για τον Διαφημιζόμενο: Οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν για τη διαφήμιση και προώθησή τους, μόνο όταν αυτή αποδίδει πραγματικά, μετρήσιμα αποτελέσματα, δηλαδή μόνο με βάση τις πωλήσεις. (Performance Marketing, Cost per Action CPA). Για τον Affiliate: Αύξηση των εσόδων του Βασική ιδέα: «Βάλτε στόχους και πληρώστε μόνο για το αποτέλεσμα»

Amazon.com Ένα από τα μεγαλύτερα online shops παγκοσμίως λόγω: Μεγάλου κύκλου πωλήσεων Πώληση αγαθών και υπηρεσιών μέσω Διαδικτύου Από τις πρώτες εταιρείες που βασίστηκαν στο Διαδίκτυο για την παροχή υπηρεσιών με γνώμονα τις πραγματικές πωλήσεις.

Η ιστορία της amazon 1994 1998 1999 Ίδρυση από τον Jeff Bezos Έδρα το Seattle Μεγαλύτερο ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο (αργότερα προστέθηκαν CD και ταινίες) 1994 Λογισμικά, video games, παιχνίδια, είδη σπιτιού, κήπου, ένδυσης, κοσμήματα κ.ά. Όραμα εταιρείας: Ο καταναλωτής να μπορεί να αγοράσει τα ΠΑΝΤΑ! 1998 Ο Bezos: «Άνθρωπος της χρονιάς» – κέρδη εταιρείας 1δισ $ 1999

Η ιστορία της amazon Φορολογικές ζημίες $1,4δισ & απόλυση συνολικά 1000+ εργαζομένων Προσέλκυση άλλων εταιρειών να πωλούν τα προϊόντα τους απευθείας μέσω του Amazon.com. Η ιδέα λειτούργησε και η εταιρεία στάθηκε πάλι στα πόδια της. 2001 Το μεγαλύτερο online πολυκατάστημα 2012

Η Amazon σήμερα Το 40% των πωλήσεών της προέρχονται από "Amazon Associates" Παγκοσμίως αριθμεί πάνω από 900.000 μέλη στο affiliate program 1.3 εκατομμύρια  πωλητές την χρησιμοποιούν για πώληση προϊόντων τους Σε αντίθεση με το ebay, οι πωλητές αυτοί έχουν ένα μόνο payment account Amazon Web Services (AWS), aStore, Amazon Seller Product Suggestions

Οι εταιρείες της amazon

Ποιοι την εμπιστεύονται:

Το affiliate marketing του amazon.com Affiliate Program: Συνεργασία με sites: γεννήτριες κυκλοφορίας (traffic generators) Παρουσίαση προϊόντων μέσω links στο site Καθένα από τα sites εισπράττει: 15% για κάθε αγορά που πραγματοποιείται με απευθείας reference 5% για όλες τις επόμενες αγορές από τον ίδιο καταναλωτή

Το affiliate marketing του amazon.com Κάθε Affiliate site φέρει το logo της Amazon ενισχύοντας το brand name και την online κυριαρχία της Τraffic – based (απολογιστική μορφή της αμοιβής) Πληρωμή pay- per- click (PPC) Μέσος όρος εσόδων περίπου 300 – 500€ το μήνα

Η επιτυχία του affiliate marketing program της Amazon Λόγοι επιτυχίας Αγορά 1+ προϊόντων Εύκολη ρύθμιση Επιλογή πληρωμής Προμήθειες Τεράστιες ευκαιρίες Τεράστια ποικιλία προϊόντων Νέα ροή εσόδων Μεγάλη υποστήριξη Συνάφεια blog/site με προϊόν E-trust E-loyalty

Ενίσχυση του affiliate marketing Κριτικές και σχόλια καταναλωτών Best seller Lists Χρήση Affiliate Links Widgets Information Links Προσφορές - Εκπτώσεις

Amazon site stripe

Product links Χρήση κειμένου, εικόνας ή και των δύο, πάνω σε ένα προϊόν της amazon.

Widgets Δημιουργία και προσθήκη έτοιμου κώδικα για widgets από την amazon σχετικά με αγαπημένα προϊόντα του affiliate, προσφορές της amazon, tag clouds, κλπ. Δυνατότητα αναζήτησης του amazon.com μέσα από widgets «Wish list» widget Πρόσβαση στο aStore του affiliate μέσα από τη χρήση των amazon widgets.

Social media- affiliate marketing program Δημιουργία νέων διεξόδων και μεθόδων διαφήμισης, μέσω του “Word of Mouth Marketing” – εξάπλωση των social media Facebook, twitter, blogs: Aν και αποτελούν τον «παράδεισο» του διαφημιστή, δεν αποτελούν ακόμα τον κύριο όγκο του Affiliate Marketing. Amazon fail(!) (2010): Δέχθηκε φοβερή επίθεση από τους «φίλους» στα social media: έβαλε στους καταλόγους της ένα e-book οδηγό για παιδόφιλους. Το ίδιο πλήθος που με τα reviews του «έφτιαξε» την Amazon, ξεσπά την οργή του σε facebook, #amazonfail, #BoycottAmazon στο twitter, στο forum της κ.ά.

HΘΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ Διαφάνεια στην προμήθεια των πωλήσεων καταναλωτή- blogger- amazon.com Διασφάλιση της αξιοπιστίας των κριτικών (review) αρνητικών ή θετικών Κυβερνητική Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ (Federal Trade Commission): Δήλωση των bloggers για το εάν διαφημίζουν προϊόντα, για τα οποία έχουν λάβει πληρωμή για την παρουσίασή τους Κάθε περίπτωση εξετάζεται μεμονωμένα ‘case-by-case-basis’

Ευχαριστούμε