ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Project co funded by the DG Environment of the EU Grant Agreement No /2010/579066/SUB/C4.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
ΣΕΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ Βασίλειος Πάσχος ΠΕ19.
Έχεις δύο επιλογές! από το
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
Ο Μικρός Ήρωας!!! Θεοτόκης Χαραλαμπίδης,
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
NATURAL HISTORY MUSEUM UNIVERSITY OF CRETE (NHMC)
NATURAL HISTORY MUSEUM UNIVERSITY OF CRETE (NHMC).
ΚΙΝΗΣΗ ΛΙΘΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΠΛΑΚΩΝ
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Πάμε να κάνουμε ένα μικρό τεστάκι.
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Εγώ αποφασίζω…Ναι,αλλά πώς;
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
ΛΆΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΏΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΆ ΜΑΡΊΑ ΓΕΩΡΓΊΑ ΑΜ:5385 Η γη ως ουράνιο σώμα- Η εναλλαγή μέρας νύχτας.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Νοέμβριος 2015 ΣΤ 2 τάξη Μαθητές: Ευτυχία Μουλά, Βασιλική Ρωμοσιού, Μπεσνίκ Νουρεντίνι, Νίκος Παπαευσταθίου, Περικλής Σταυρόπουλος.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Σεπτέμβρης 2015 ΣΤ’2.. Η συγγραφέας του βιβλίου είναι η Ζωρζ Σαρή.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Η δύναμη της εικόνας Και φέτος στις 7 Φεβρουαρίου γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Το σεισμικό τόξο που μας ενώνει 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλίμου
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Λίγα λόγια για σένα. Αυτό το προγραμματάκι έγινε για να σε
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Ευσταθία Μπολιεράκη ε
Η δύναμη της εικόνας Και φέτος στις 7 Φεβρουαρίου γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ «ΝΤΙΝΟΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ» ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΛΑΔΟ
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Εισαγωγή στο coaching Eπιχειρησιακό coaching για επαγγελματίες και στελέχη Αναπτυξιακή εκπαίδευση Συμβουλευτική και mentoring για τεχνικές επιχειρήσεις.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Μετά-αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα εργαλεία του προγράμματος Racce. Όλοι οι συμμετέχοντες καλούνται να συμπληρώσουν προσεκτικά αυτό το ερωτηματολόγιο, ώστε να γίνει η ανάλυση της ποιότητας του προγράμματος και των δραστηριοτήτων του. Όλα τα δεδομένα θεωρούνται εμπιστευτικά. Σε ευχαριστούμε για τη συνεργασία! ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ □ Αγόρι □ Κορίτσι   Η χώρα όπου ζεις: ΕΛΛΑΔΑ Προσωπικός κωδικός: Ο προσωπικός σου κωδικός αποτελείται από τον αριθμό του σπιτιού σας και τα δύο πρώτα γράμματα του ονόματος της μητέρας ή του πατέρα σου . Παράδειγμα Αριθμός σπιτιού: 23 Όνομα μητέρας : Μαρία Ο προσωπικός σου κωδικός: Η ηλικία σου __________ 2 Α Μ 3

○ ○ ○ Ερώτηση 1 : Γνωρίζεις τι είναι ο σεισμός; Σε παρακαλούμε βάλε ένα Χ στη σωστή απάντηση. Μην απαντήσεις τυχαία! Σκέψου την απάντησή σου! Ερώτηση 1 : Γνωρίζεις τι είναι ο σεισμός; ○ Ναι Όχι Ερώτηση 2: Γνωρίζεις γιατί συμβαίνουν οι σεισμοί; (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Γιατί κινούνται οι Λιθοσφαιρικές Πλάκες Γιατί πέφτουν βράχια απ’ τα βουνά Από εκρήξεις Ηφαιστείων Από τον καύσωνα Δεν γνωρίζω Ερώτηση 3: Τι νιώθεις για τους σεισμούς; (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Φόβο Χαρά - Ενθουσιασμό Θλίψη Τίποτα

Ερώτηση 4: Πιστεύεις ότι οι επιστήμονες μπορούν να προβλέψουν ένα σεισμό ή να μας προστατεύσουν από τις συνέπειες του; ○ Μόνο να προβλέψουν Μόνο να μας προστατεύσουν Τίποτα από τα δυο Και τα δύο Ερώτηση 5: Εάν συμβεί ένας σεισμός όταν είμαστε στην τάξη… (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Θα βγω έξω γρήγορα Θα ακολουθήσω τις οδηγίες του δασκάλου Θα βοηθήσω το φίλο/η μου με ειδικές ανάγκες να βγει πρώτος/η έξω Θα ακολουθήσω το σχέδιο εκκένωσης του σχολείου Ερώτηση 6: Πως μπορώ να προετοιμάσω τον εαυτό μου στην περίπτωση ενός σεισμού; (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Συζητώ με τους γονείς το οικογενειακό σχέδιο δράσης Ασφαλίζω τα αντικείμενα και το χώρο μου Ενημερώνομαι για τους σεισμούς Δε χρειάζεται να κάνω τίποτα

Ερώτηση 7: 7. Γνωρίζεις γιατί πρέπει να προστατευόμαστε από τους σεισμούς; (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Κάποιος μπορεί να χτυπήσει/τραυματιστεί Οι δρόμοι μπορεί χαλάσουν και να καταστραφούν Τα κτίρια μπορεί να πάθουν ζημιές και να πέσουν Δε γνωρίζω Ερώτηση 8: Γνωρίζεις τι μετράει η κλίμακα Ρίχτερ; ○ Την κλίμακα της ηφαιστειακής έκρηξης Η ένταση του σεισμού Το μέγεθος ενός σεισμού Ερώτηση 9: Κατά τη διάρκεια ενός σεισμού πρέπει να … (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Τρέξω γρήγορα έξω Παραμείνω ψύχραιμος Παραμείνω εκεί που βρίσκομαι και να προστατευτώ μέχρι να τελειώσει το φαινόμενο Αρχίζω να φωνάζω και αμέσως να ψάξω να βρω τους γονείς μου

ΟΥΤΕ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΣΥΜΦΩΝΩ 2) Σε παρακαλούμε βαθμολόγησε τη συμμετοχή σου σε όλα τα στάδια του εκπαιδευτικού προγράμματος (δραστηριότητες στο Σχολείο πριν και μετά την επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης- Δραστηριότητες στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης). Βάλε ένα μόνο Χ στην κάθε πρόταση! ΔΙΑΦΩΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ Τα κατάφερα καλά σε αυτό το πρόγραμμα □ Δεν τα κατάφερα καλά στις δραστηριότητες του προγράμματος Είμαι ικανοποιημένη/ος με την απόδοσή μου σε αυτό το πρόγραμμα Μου άρεσαν οι δραστηριότητες πάρα πολύ. Το πρόγραμμα αυτό δεν τράβηξε το ενδιαφέρον μου Οι δραστηριότητες του προγράμματος ήταν πολύ ευχάριστες

ΟΥΤΕ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΣΥΜΦΩΝΩ 3) Σε παρακαλούμε για κάθε πρόταση διάλεξε μόνο μία απάντηση βάζοντας ένα Χ στο αντίστοιχο κουτάκι Αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα… ΔΙΑΦΩΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ... … με έκανε να ενδιαφερθώ περισσότερο για την δομή της γης, τα φυσικά φαινόμενα, ιδιαιτέρα τους σεισμούς και τα ηφαίστεια □ … με βοήθησε να καταλάβω και να μάθω όλα τα παραπάνω … μου έδωσε την ευκαιρία να δουλέψω σαν ένας μικρός επιστήμονας …με βοήθησε να καταλάβω πόσο σημαντική είναι η γνώση και η πρόληψη σχετικά με τα φυσικά φαινόμενα ειδικά για τους σεισμούς ... με βοήθησε να καταλάβω ότι οι φωτογραφίες, τα βίντεο και οι άλλες πληροφορίες που βρήκα στον υπολογιστή, ήταν πολύ χρήσιμες στην έρευνα που έκανα για το πρόγραμμα … μου έμαθε πώς να βρίσκω φωτογραφίες, βίντεο και άλλες πληροφορίες στον υπολογιστή και να τις χρησιμοποιώ στις εργασίες που κάνω … με βοήθησε να καταλάβω πώς λειτουργεί η φύση … μου έδωσε τη δυνατότητα να μάθω πράγματα μόνος μου

Ευχαριστούμε  Α= ΚΑΛΟ Β = ΜΕΤΡΙΟ Γ= ΚΑΚΟ 4) Γράψε τις δραστηριότητες που σου άρεσαν περισσότερο. Ξεκίνησε με αυτήν που σου άρεσε καλύτερα! 1. ______________________________ 2. ______________________________ 3. ______________________________ 4. ______________________________ 5. ______________________________ 5 ) Έχεις να προτείνεις κάτι που θα κάνει το πρόγραμμα αυτό καλύτερο; ____________________________________________________________________ 6) Σε παρακαλούμε βαθμολόγησε τώρα ολόκληρο το εκπαιδευτικό πρόγραμμα (Δραστηριότητες στο Σχολείο πριν και μετά την επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης-Δραστηριότητες στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης) . Α= ΚΑΛΟ Β = ΜΕΤΡΙΟ Γ= ΚΑΚΟ Ευχαριστούμε 