ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Μετά-αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα εργαλεία του προγράμματος Racce. Όλοι οι συμμετέχοντες καλούνται να συμπληρώσουν προσεκτικά αυτό το ερωτηματολόγιο, ώστε να γίνει η ανάλυση της ποιότητας του προγράμματος και των δραστηριοτήτων του. Όλα τα δεδομένα θεωρούνται εμπιστευτικά. Σε ευχαριστούμε για τη συνεργασία! ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ □ Αγόρι □ Κορίτσι Η χώρα όπου ζεις: ΕΛΛΑΔΑ Προσωπικός κωδικός: Ο προσωπικός σου κωδικός αποτελείται από τον αριθμό του σπιτιού σας και τα δύο πρώτα γράμματα του ονόματος της μητέρας ή του πατέρα σου . Παράδειγμα Αριθμός σπιτιού: 23 Όνομα μητέρας : Μαρία Ο προσωπικός σου κωδικός: Η ηλικία σου __________ 2 Α Μ 3
○ ○ ○ Ερώτηση 1 : Γνωρίζεις τι είναι ο σεισμός; Σε παρακαλούμε βάλε ένα Χ στη σωστή απάντηση. Μην απαντήσεις τυχαία! Σκέψου την απάντησή σου! Ερώτηση 1 : Γνωρίζεις τι είναι ο σεισμός; ○ Ναι Όχι Ερώτηση 2: Γνωρίζεις γιατί συμβαίνουν οι σεισμοί; (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Γιατί κινούνται οι Λιθοσφαιρικές Πλάκες Γιατί πέφτουν βράχια απ’ τα βουνά Από εκρήξεις Ηφαιστείων Από τον καύσωνα Δεν γνωρίζω Ερώτηση 3: Τι νιώθεις για τους σεισμούς; (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Φόβο Χαρά - Ενθουσιασμό Θλίψη Τίποτα
Ερώτηση 4: Πιστεύεις ότι οι επιστήμονες μπορούν να προβλέψουν ένα σεισμό ή να μας προστατεύσουν από τις συνέπειες του; ○ Μόνο να προβλέψουν Μόνο να μας προστατεύσουν Τίποτα από τα δυο Και τα δύο Ερώτηση 5: Εάν συμβεί ένας σεισμός όταν είμαστε στην τάξη… (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Θα βγω έξω γρήγορα Θα ακολουθήσω τις οδηγίες του δασκάλου Θα βοηθήσω το φίλο/η μου με ειδικές ανάγκες να βγει πρώτος/η έξω Θα ακολουθήσω το σχέδιο εκκένωσης του σχολείου Ερώτηση 6: Πως μπορώ να προετοιμάσω τον εαυτό μου στην περίπτωση ενός σεισμού; (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Συζητώ με τους γονείς το οικογενειακό σχέδιο δράσης Ασφαλίζω τα αντικείμενα και το χώρο μου Ενημερώνομαι για τους σεισμούς Δε χρειάζεται να κάνω τίποτα
Ερώτηση 7: 7. Γνωρίζεις γιατί πρέπει να προστατευόμαστε από τους σεισμούς; (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Κάποιος μπορεί να χτυπήσει/τραυματιστεί Οι δρόμοι μπορεί χαλάσουν και να καταστραφούν Τα κτίρια μπορεί να πάθουν ζημιές και να πέσουν Δε γνωρίζω Ερώτηση 8: Γνωρίζεις τι μετράει η κλίμακα Ρίχτερ; ○ Την κλίμακα της ηφαιστειακής έκρηξης Η ένταση του σεισμού Το μέγεθος ενός σεισμού Ερώτηση 9: Κατά τη διάρκεια ενός σεισμού πρέπει να … (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Τρέξω γρήγορα έξω Παραμείνω ψύχραιμος Παραμείνω εκεί που βρίσκομαι και να προστατευτώ μέχρι να τελειώσει το φαινόμενο Αρχίζω να φωνάζω και αμέσως να ψάξω να βρω τους γονείς μου
ΟΥΤΕ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΣΥΜΦΩΝΩ 2) Σε παρακαλούμε βαθμολόγησε τη συμμετοχή σου σε όλα τα στάδια του εκπαιδευτικού προγράμματος (δραστηριότητες στο Σχολείο πριν και μετά την επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης- Δραστηριότητες στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης). Βάλε ένα μόνο Χ στην κάθε πρόταση! ΔΙΑΦΩΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ Τα κατάφερα καλά σε αυτό το πρόγραμμα □ Δεν τα κατάφερα καλά στις δραστηριότητες του προγράμματος Είμαι ικανοποιημένη/ος με την απόδοσή μου σε αυτό το πρόγραμμα Μου άρεσαν οι δραστηριότητες πάρα πολύ. Το πρόγραμμα αυτό δεν τράβηξε το ενδιαφέρον μου Οι δραστηριότητες του προγράμματος ήταν πολύ ευχάριστες
ΟΥΤΕ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΣΥΜΦΩΝΩ 3) Σε παρακαλούμε για κάθε πρόταση διάλεξε μόνο μία απάντηση βάζοντας ένα Χ στο αντίστοιχο κουτάκι Αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα… ΔΙΑΦΩΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ... … με έκανε να ενδιαφερθώ περισσότερο για την δομή της γης, τα φυσικά φαινόμενα, ιδιαιτέρα τους σεισμούς και τα ηφαίστεια □ … με βοήθησε να καταλάβω και να μάθω όλα τα παραπάνω … μου έδωσε την ευκαιρία να δουλέψω σαν ένας μικρός επιστήμονας …με βοήθησε να καταλάβω πόσο σημαντική είναι η γνώση και η πρόληψη σχετικά με τα φυσικά φαινόμενα ειδικά για τους σεισμούς ... με βοήθησε να καταλάβω ότι οι φωτογραφίες, τα βίντεο και οι άλλες πληροφορίες που βρήκα στον υπολογιστή, ήταν πολύ χρήσιμες στην έρευνα που έκανα για το πρόγραμμα … μου έμαθε πώς να βρίσκω φωτογραφίες, βίντεο και άλλες πληροφορίες στον υπολογιστή και να τις χρησιμοποιώ στις εργασίες που κάνω … με βοήθησε να καταλάβω πώς λειτουργεί η φύση … μου έδωσε τη δυνατότητα να μάθω πράγματα μόνος μου
Ευχαριστούμε Α= ΚΑΛΟ Β = ΜΕΤΡΙΟ Γ= ΚΑΚΟ 4) Γράψε τις δραστηριότητες που σου άρεσαν περισσότερο. Ξεκίνησε με αυτήν που σου άρεσε καλύτερα! 1. ______________________________ 2. ______________________________ 3. ______________________________ 4. ______________________________ 5. ______________________________ 5 ) Έχεις να προτείνεις κάτι που θα κάνει το πρόγραμμα αυτό καλύτερο; ____________________________________________________________________ 6) Σε παρακαλούμε βαθμολόγησε τώρα ολόκληρο το εκπαιδευτικό πρόγραμμα (Δραστηριότητες στο Σχολείο πριν και μετά την επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης-Δραστηριότητες στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης) . Α= ΚΑΛΟ Β = ΜΕΤΡΙΟ Γ= ΚΑΚΟ Ευχαριστούμε