Άσκηση για ρήματα 17/9/13 (για το σπίτι)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Advertisements

(READ – WRITE) ΚΑΙ ΤΥΠΟΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (INTEGER,REAL,CHAR)
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ Εξοικείωση με ένα wiki 1)H πλευρική μπάρα πλοήγησης (εδώ βρίσκεται αριστερά) «Τι περιέχει το wiki” 2) Και η γραμμή εντολών.
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ 15. Μπαίνουμε στην ιστοσελίδα Και πατάμε το sign in.
πώς να βοηθήσω το παιδί μου με τη μελέτη στο σπίτι
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
Μηχανές Αναζήτησης Χρήστος Παναγιώτου Β’ Τάξη Γυμνάσιο Καθολικής.
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΑΡΙΑ-ΒΕΛΙΑ ΠΕΤΡΑΚΙΔΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΓΚΑΝΤΕΖΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Θέατρο σκιών.
Ένα χελιδόνι σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Αναμνήσεις του καλοκαιριού
Μάθημα Άσκηση 1Άσκηση 2Άσκηση 3 Άσκηση 1 Να συμπληρώσετε τις εξισώσεις, έτσι ώστε να βγάζουν άθροισμα όσα λέει και το κουτάκι.
Ποια ήταν η θέση των γυναικών και των παιδιών την εποχή εκείνη μέσα στην Ιουδαϊκή κοινωνία; Ας διαβάσουμε το ερμηνευτικό1.
Πώς κάνουμε τα μαθήματά μας στο σπίτι Κάνουμε 3 απλά βήματα.
AIDS KILLERS Ερευνητική εργασία: Κοινωνικός ρατσισμός Κατά του AIDS.
Ο οδηγός περιγράφει πώς να: - Εγγραφείτε στο Blog του HiStory (σελίδες 2-3). - Αλλάξετε την επισκόπηση χρησιμοποιώντας το ζουμ (σελίδες 4- 5). - Δημιουργήσετε.
Ασκήσεις.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Άσκηση 6 Α) Να συμπληρώσετε τον πίνακα: μν X=μ 2 -ν 2 Ψ=2μνΖ=μ 2 +ν Β) Να εξετάσετε αν η κάθε τριάδα αριθμών Χ, Ψ, Ζ του πίνακα, μπορεί να είναι.
Χ. Βαμβούρη, σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 27/11/
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015 Γιώργος Γιαγλής.
Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές
Κανόνες ορθογραφίας ουσιαστικών
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Αναγνώριση του άρθρου, του ουσιαστικού και του ρήματος
10. Ο Ιησούς βαπτίζεται στον Ιορδάνη:
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Ερωτήσεις Σωστού - Λάθους
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Αφαίρεση δύο ρητών αριθμών
Παρουσίαση: Μίτσης Παναγιώτης. Η Ελένη 15 € Πώς θα σκεφτώ για να εκτιμήσω; Τι είναι περισσότερο; Τα ¾ του 240 ή τα 6/8 του 220; Αν παρατηρήσω προσεκτικά.
Επιπρόσθετες Ασκήσεις στην Μαθηματική Επαγωγή. Να δειχθεί ότι: 1*2+2*3+…+n(n+1)=[n(n+1)(n+2)]/3, ∀ n≥1. Άσκηση 1.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Σοφία Σταματιάδη Α’ Θρησκευτικά Σελίδα 100 άσκηση 2 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
ΤΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΓΑΘΩΝ
κάνε κλικ για τη συνέχεια
Διδακτική Μαθηματικών Ι
ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Ασκήσεις Κατακερματισμού
Ομιλείτε Ελληνικά; Παιχνίδια που αναδεικνύουν τον πλούτο και την ομορφιά της ελληνικής γλώσσας Ενότητα 10 - Ατυχήματα.
Δημιουργία πειράματος Θα σας ζητηθεί να σχεδιάσετε ένα πείραμα που να διερευνά μία υπόθεση. Θα πρέπει να είστε σε θέση να: χειριστείτε τις μεταβλητές,
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Sxoleio.info δικτυακή εφαρμογή για μαθητές και δασκάλους δημιουργία - προοπτικές Απόστολος Τσομπανόπουλος, Καβάλα 2008/05/17.
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Υποκείμενο-Ρήμα-Αντικείμενο-Κατηγορούμενο
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
Η ΕΞΙΣΩΣΗ.
Θέση Αλέξης Μπρες. o Φέρνουμε την ευθεία πάνω στην οποία είναι το αντικείμενο, τη θέση του οποίου θέλουμε να περιγράψουμε. o Επιλέγουμε ένα σημείο αναφοράς.
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
A Virtual Tour of London
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Σεμινάριο δημιουργικότητας
Χρόνια Πολλά Κατερίνα! Χρόνια Πολλά Κατερίνα! Ελάτε να γιορτάσουμε τη
21α 21α Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΑ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΑ ΤΟΥ ΓΕΝΕΘΛΙΑ
Στον κόσμο του βιβλίου Πινακίδες για τη φύση ΄΄ Θέλει χάδι το χώμα ΄΄
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Άσκηση για ρήματα 17/9/13 (για το σπίτι) Μίτσης Παναγιώτης Πρώτα υπογραμμίστε τα ρήματα του κειμένου. Ελέγξτε τις απαντήσεις σας.

Στη συνέχεια βρείτε σε τι χρόνο βρίσκονται. Ελέξτε τις απαντήσεις σας <<πίσω

Είδαμε - ΑΟΡΙΣΤΟΣ Μεγάλωνε - ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟΣ Τραβούσε - ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟΣ Ήταν Είχαν φυτρώσει - ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟΣ Είπαν – ΑΟΡΙΣΤΟΣ Γίνονταν - ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟΣ Τόλμησε - ΑΟΡΙΣΤΟΣ Να ψεκάσει - ΑΟΡΙΣΤΟΣ Να καταστρέφουν - ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ Διαμαρτυρήθηκαν - ΑΟΡΙΣΤΟΣ Πέρασε - ΑΟΡΙΣΤΟΣ Άνθισε - ΑΟΡΙΣΤΟΣ Καμαρώνουν - ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ Εμπιστεύτηκαν - ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ Σκορπίζουν - ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ Υπάρχει - ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ Βοηθούν - ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ Αναλαμβάνει - ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ χρειάζεται - ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ Τώρα τοποθετήστε τα σε δυο στήλες, στο πρώτο ενικό πρόσωπο του Ενεστώτα, ανάλογα σε ποια συζυγία ανήκουν. <<πίσω Ελέγξτε τις απαντήσεις σας

<πίσω

Α΄συζυγία Β΄συζυγία βλέπω τραβώ μεγαλώνω τολμώ φυτρώνω περνώ λέω βοηθώ γίνομαι ψεκάζω καταστρέφω διαμαρτύρομαι ανθίζω καμαρώνω εμπιστεύομαι σκορπίζω υπάρχω αναλαμβάνω χρειάζομαι <<πίσω >>επόμενο

Τέλος!!! Τι λέτε τώρα για ένα παιχνιδάκι; αρχή Πατήστε esc για έξοδο