Πρόγραμμα Ε-Twinning Καρτσιώτου Θωμαϊς Δασκάλα της Δ2 τάξης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φορέας Λειτουργίας: Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών.
Advertisements

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
Περιφερειακό Γυμνάσιο και Λύκειο Λευκάρων
Διδακτική εφαρμογή ενός προγράμματος νοητικού χάρτη στην Ιστορία
Θέμα: «Σχεδιασμός, οργάνωση και υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων»
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Το 10ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
«Χρήση του εργαλείου Wiki για το e-Twinning Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα: Οικοσυστήματα γύρω μας – Μαθητές/τριες από την Ελλάδα και την Πολωνία οδηγούνται.
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ : 33ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ
Xαρτογράφηση Εννοιών Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Χαρτογραφώ- Κατανοώ- Δημιουργώ
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Εφαρμοσμένη Πληροφορική για εκπαιδευτικούς Δημήτρης Αντωνόγλου Νοε 2010.
Πρόγραμμα Kidspiration
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
Συμβολική αναπαράσταση της γνώσης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ 6 – 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2009.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
Τι είναι το wiki; Wiki και φιλολογικά μαθήματα. Λεωφορείο στη Χαβάη! γρήγορα – γρήγορα!
Καλοσωρίσατε στην ιστοσελίδα της τάξης μας! Εδώ μπορείτε να βλέπετε τα νέα της τάξης μας ή ακόμη και τα μαθήματα της ημέρας! Επίσης μπορείται να ανεβάζεται.
Activities about sea.. Δραστηριότητες για τη θάλασσα..
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
Πολιτιστικό Πρόγραμμα “Εμπιστεύομαι – Δεν εμπιστεύομαι” Μαθαίνω να ζω με τους άλλους 6 ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου Τάξεις Δ1 & Δ2 Σχολικό έτος
E-twinning Greece - Poland. E-twinning Δημοτικό Σχολείο Μονεμβάσιας 1 ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης 7 ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης Zespół.
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
Διδακτική Πληροφορικής
ΒΟΛΤA στις ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ του ΚΟΣΜΟΥ
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Ειδικό Δημοτικό Ηρακλείου Αττικής
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Άλμπουμ φωτογραφιών Αισθητική παρέμβαση στο Αθλητικό Γυμνάσιο Πόμπιας, Ν. Ηρακλείου Κρήτης, Ευαγγελία Αγγελάκη, ΠΕ08.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΑ
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΝΑΜΠΕΤΗ, δασκάλα Γ΄τάξης ΜΑΡΙΑ ΤΣΙΦΤΣΟΓΛΟΥ, δασκάλα Ε΄τάξης.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Κατασκευή Χριστουγεννιάτικων καρτών με ανακυκλώσιμα ή ανακυκλωμένα υλικά. Τάξη Β’ Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός κ.Πλατώνη Ζωή «Δημιουργώντας Αειφόρα Σχολεία»
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
ΡΟΖΜΑΡΙ ΤΣΙΝΑ ΣΤ’2 17/9/2015.
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
E-twinning Δραστηριότητες για τον Αυτισμό
Β’ δημοτικό σχολειό ιδαλιου
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας 1 μήνας και 1 βδομάδα με τη Μαρία
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Η καινοτομία και η δημιουργικότητα στη Διά Βίου Μάθηση
Δημοτικό σχολείο Ζυγού
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Χαρτογράφηση Εννοιών Εννοιολογικοί Χάρτες (concept maps)
Το σχολείο των ονείρων μας 1 ο Νηπιαγωγείο Ωραιοκάστρου.
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Ε-Twinning Καρτσιώτου Θωμαϊς Δασκάλα της Δ2 τάξης Μιχαλάκη Φωτεινή Καθηγήτρια Αγγλικών Αnna Szczepaniak Σχ. Έτος 2009-10 Δ. Σ. Παληού Καβάλας Δ.Σ. Szkola Podstawowa της Πολωνίας

Πρόγραμμα E-TWINNING «Οικοσυστήματα γύρω μας – Μαθητές/τριες από την Ελλάδα και την Πολωνία οδηγούνται στην ουσιαστική μάθηση με τους εννοιολογικούς χάρτες» «Ecosystems around us - Greek and Polish children leading to meaningful education through concept maps» Το πρόγραμμα για τα οικοσυστήματα το δουλεύουμε από τον Οκτώβριο στην τάξη μέσα από το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος και των Εικαστικών κατασκευάζοντας εννοιολογικούς χάρτες στα ελληνικά και στα αγγλικά σε χαρτόνι και στον υπολογιστή, χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα mind42. Η κυρία μας συνεργάστηκε με την κ. Άννα που είναι καθηγήτρια Αγγλικών σ’ ένα δημοτικό σχολείο της Πολωνίας. Τις ίδιες δραστηριότητες με τους εννοιολογικούς χάρτες κάνουν και οι μαθητές/τριες της Πολωνίας. Στη συνέχεια μπορούμε να ανταλάσσουμε φωτογραφίες, εικόνες, βίντεο και να επικοινωνούμε μ’ ένα blog απευθείας με τα παιδιά. Αργότερα μας είπε η κυρία μας ότι θα κάνουμε και chat room για σύγχρονη επικοινωνία.

Μαθητές/τριες της Ελλάδας ζωγραφίζουν το ορεινό οικοσύστημα A Picasso class

Polish students working on the mountainous ecosystem Τα παιδιά από την Πολωνία μελετούν στη βιβλιοθήκη – εργαστήριο του σχολείου τους για τα οικοσυστήματα και κατόπιν παράγουν ατομικές ζωγραφιές για το ορεινό οικοσύστημα. Μάθαμε μέσα από τις ζωγραφιές τους και τα ονόματά τους. o Mountainous ecos. by Andzelika by Sara forest by Iza

ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΣΕ ΧΑΡΤΟΝΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΡΕΙΝΟ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ Ομαδικά κατασκευάσαμε σε χαρτόνι τους εννοιολογικούς χάρτες στα ελληνικά και στα αγγλικά του ορεινού οικοσυστήματος και τους ανεβάσαμε στην πλατφόρμα του e-twinning.

CONCEPT MAPS MOUNTAINOUS ECOSYSTEM Οι μαθητές/τριες της Πολωνίας μας έστειλαν τους αντίστοιχους χάρτες.

ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΟΡΕΙΝΟΥ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ MIND42

Εννοιολογικός χάρτης ορεινού οικοσυστήματος με φωτογραφίες

Μαθητές/τριες της Ελλάδας ζωγραφίζουν το θαλάσσιο οικοσύστημα A Picasso class Στη συνέχεια εργαστήκαμε με τον ίδιο τρόπο για το θαλάσσιο οικοσύστημα. Στη διαφάνεια φαίνονται οι ζωγραφιές μας χρησιμοποιώντας διάφορες τεχνικές μέσα από το βιβλίο των Εικαστικών.

Polish students working on the water ecosystem Οι φωτογραφίες που ανέβασαν στην πλατφόρμα του e-twinning, τα παιδιά απ’ την Πολωνία, είχαν παρόμοιες δραστηριότητες.

Concept maps - water ecosystem Οι μαθητές/τριες από την Πολωνία κατασκεύασαν τον εννοιολογικό χάρτη του θαλάσσιου οικοσυστήματος σε χαρτόνι… water ecosystem mind map

ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ MIND42 Κι εμείς στον υπολογιστή.

Εννοιολογικός χάρτης θαλάσσιου οικοσυστήματος με φωτογραφίες

Αξιολόγηση του προγράμματος με φράσεις των παιδιών «Μ’ αρέσει που συνομιλούμε με ένα σχολείο άλλης χώρας με παιδιά συνομήλικα και λίγο μεγαλύτερα και χαίρομαι γιατί η κυρία ετοίμασε ένα blog για να επικοινωνούμε κατευθείαν και ετοιμάζει με την κυρία Άννα από την Πολωνία ένα chat room, για να συνομιλήσουμε απευθείας μέσω της πλατφόρμας» Βασίλης «Συνεργαζόμαστε με παιδιά άλλης χώρας, επικοινωνούμε με το ίντερνετ, και ανταλλάσσουμε φωτογραφίες» Κωνσταντής «Κάνουμε ζωγραφιές με θέματα από το Περιβάλλον ομαδικά με τέμπερες και τις ανεβάζουμε μέσω ιντερνετ στην πλατφόρμα του e-twinning» Κλεάνθης «Αυτή η συνεργασία μας με τα παιδιά από την Πολωνία μου αρέσει πολύ, γιατί μαθαίνουμε για το σχολείο τους, για τη ζωή τους στην Πολωνία και βοηθάμε το περιβάλλον» Χριστιάνα «Μιλάμε με παιδιά από άλλη χώρα, επικοινωνούμε και ανταλλάσσουμε φωτογραφίες, εικόνες και βίντεο με θέματα από το περιβάλλον και πιο συγκεκριμένα για τα οικοσυστήματα» Χριστίνα Συζητήσαμε με την κυρία στην τάξη τις εντυπώσεις μας για το πρόγραμμα μέχρι τώρα και καταγράψαμε τις φράσεις μας στη διαφάνεια που βλέπετε. «Βλέπουμε τις ζωγραφιές των παιδιών της Πολωνίας για το περιβάλλον και τα οικοσυστήματα, μαθαίνουμε τα ονόματά τους και βλέπουμε τις φωτογραφίες τους» Κατερίνα

Σας ευχαριστούμε πολύ.