Διεθνοποιημένα εφοδιαστικά δίκτυα EXPORT SUMMIT Roadmap to growth.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Υποδιευθυντής Πληροφορικής
1 Ανάπτυξη μέσω πρόσβασης σε Διεθνοποιημένα Δίκτυα Εφοδιαστικής Αλυσίδας EXPORT SUMMIT Roadmap to Growth Θεσσαλονίκη 3-4 Μαΐου 2012.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Export Support Tools Του Μπάμπη Φιλαδαρλή MBA, MIEx., DipM.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Talent Acquisition and Talent Management Worldwide Ιδρύθηκε το 1986 με κύρια δραστηριότητα την ανεύρεση & επιλογή ανώτερων & ανώτατων διευθυντικών στελεχών.
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
H Point Services είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εγκαταστάσεων που εδρεύει στην Ελλάδα με συνεργαζόμενες εταιρείες στα Βαλκάνια όπως.
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Επιλογές Marketing & Logistics
Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ KLEEMANN
Μεταφορές και Logistics
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
Λειτουργίες (Logistics & Operations Management
ΚΛΕΙΣΤΗ Η ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ;
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
2N TELEKOMUNIKACE a.s. Προφίλ εταιρείας. Τι είναι η 2N TELEKOMUNIKACE a.s.? Ιδρυμένη το 1991, με αρχηγείο την Πράγα Τσεχίας. Ο μεγαλύτερος ιδιωτικός κατασκευαστής.
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
ΑΛΕΞΑΝΔΡEIO Τ.E.I. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ:ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ(LOGISTICS) ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΓΙΑ.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΜΟΝΗΣ Γενικός Διευθυντής Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ως Μοχλός Ανάπτυξης του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα.
Εξωστρέφεια & Πωλήσεις Φ/Β πάνελ στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον Κωνσταντίνος Κουκλέλης
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (Δ.Ε.Α.) ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ Καθηγητής Κωνσταντίνος Γ. Ζωγράφος Οικονομικό.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Πτυχιακή εργασία «Εφαρμογές Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας» Συγγραφή: Βήτα Παναγιώτα ΑΜ:6683 Επιβλέπων.
Order Fulfillment and e-CRM (Customer Relationship Management) Γιώργος Θάνος Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008.
Ελληινκή Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ,Αθήνα 3-5 Ιουλίου 2006 ΘΕΜΑ: Η Βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
ΤΕΕ/ΤΚΜ Απασχόληση Επιχειρηματικότητα Εβρενογλου Βασίλης Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός αν. Προϊστάμενος Τμήματος Επαγγελματικών Θεμάτων 1 Δεκεμβρίου 2014.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
Management – Διεθνείς τάσεις Κώστας Γαλανάκης Διδάκτορας Μηχανικός Συστημάτων Καινοτομίας και Σχεδίασης & Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος % κωδικών επί συνόλου κωδικών % αξίας επί συνολικών αγορών Α Β Γ Δεν είναι όλα τα προϊόντα το ίδιο.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Επένδυση στη δημιουργία Ανθρώπινου Κεφαλαίου: Εκπαίδευση και Κατάρτιση Γιώργος Μ. Αγιομυργιανάκης Καθηγητής Οικονομικής Ανάλυσης και Πολιτικής Ελληνικό.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Πού θέλω να φτάσω; Πρέπει να γνωρίζουμε τον προορισμό, για ν’ ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Γενική Συνέλευση 17 Μαρτίου 2017
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Εξαγωγικές Πιστώσεις και Εξωστρέφεια
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Αθήνα 22 Σεπτεμβρίου 2017 Ημερίδα »Προς μια Εθνική Στρατηγική Μεταφορών» «Οι Νέες Προκλήσεις στην Παγκόσμια Εφοδιαστική Αλυσίδα και ο Ρόλος της.
Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ - ΟΦΑΕ Προς Μια Εθνική Στρατηγική Μεταφορών
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
E-commerce Solutions.
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διεθνοποιημένα εφοδιαστικά δίκτυα EXPORT SUMMIT Roadmap to growth

“MAZI” Αλληλοεξάρτηση εξαγωγέα και 3PL

Aυτή η διάλεξη δεν είναι • ο από μηχανής Θεός που θα αναστήσει την εξουθενωμένη ελληνική αγορά ως δια μαγείας • ενημέρωση για τους υποστηρικτικούς μηχανισμούς στην Ελλάδα για εξαγωγικές εταιρίες • ένας τρόπος να κάνει δυνατή την σωστή και επιτυχημένη προώθηση ενός κακού προϊόντος

Focus on • ιδέες • δυνατότητες • προτάσεις • προϋποθέσεις για την καλύτερη υποστήριξη των εξαγωγέων από πλευρά δικτυωμένων 3PLs στο εξωτερικό.

Περιβάλλον Παγκοσμίως • Changes Schumpeter’s wave • Human being back in the focus (Robert Shiller e.a.) • Supply Chain = 50% Ανθρώπινο δυναμικό + 50% Τεχνογνωσία και ενεργητικό (John Gattorna)

Ασταθές Απρόβλεπτες εξελίξεις σε φορολογία και νομοθεσία Γραφειοκρατία Απεργίες, μπλόκα, κινητοποιήσεις Ελλιπείς υποδομές 135 η θέση το 2011 στην κατηγορία «Starting business» (ΟΟΣΑ)

Τάσεις • Αλλαγές με πιο γρήγορους ρυθμούς • Αυξανόμενη εξατομίκευση Παράδοξο της τυποποίησης του μέλλοντος • Αυξανόμενη κίνηση • Πράσινα logistics, πράσινη παραγωγή • Αστικοποίηση – “build where you sell” • Αλλαγές στις ομάδες-στόχους ανάλογα με την χώρα (Silver surfers)

What else? • Ιδιαιτερότητες άλλων πολιτισμών / κρατών • Αυξανόμενος ανταγωνισμός • Risk management

Observation We can expect more change in our lifetimes, than has occurred since the beginning of civilization, over ten thousand years ago.

Main consequences Increasing Complexity Increasing risk Increasing uncertainty

Paraphrasing Darwin It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the ones most responsive to change. Charles Darwin

Πρώτο αποτέλεσμα Better flexible than perfect

Should I stay or should I go now?

3PL-Services EΥΕΛΙΞΙΑ • Flexible, service orientated systems • Διάθεση επιπλέον χωρητικότητας • Αλλαγή μέσου μεταφοράς • Επιπρόσθετες υπηρεσίες Μείωση ρίσκου, αύξηση παραγωγικότητας, απελευθέρωση από manpower

3PL-Services ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ κεφαλαίου και μόνιμου προσωπικού • Διάθεση αποθηκών • Διάθεση βαγονιών • Διάθεση φορτηγών • Διάθεση μέσων μεταφόρτωσης • Διάθεση κοντέινερ και ειδικού εξοπλισμού • Διάθεση εξειδικευμένου προσωπικού • Διάθεση στοιχείων (CO 2 )

3PL-Services Άλλα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ • Προπληρωμή φορτηγατζήδων, ναυτιλιακών γραμμών, Σιδηροδρόμων, ενοικίων • Μείωση κόστους από οικονομίες κλίμακας και συνέργειες (μεταφορά, διανομή, ασφάλεια) • Χρήση συστημάτων πληροφορικής (e- invoicing, tracking & tracing, WMS) • ‘Εγγυήσεις, ασφάλιστρα, και απλουστευμένες διαδικασίες

3PL-Services ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ • Ειδικές γνώσεις για τους τελικούς παραλήπτες • Ειδικές γνώσεις για τους προμηθευτές Το σωστό προϊόν στον σωστό χρόνο με το σωστό κόστος – και τον σωστό τρόπο.

3PL-Services ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ • Reports, δείκτες • Πληροφορίες για την αγορά (ανταγωνιστές, πελάτες) • Πληροφορίες για σχετικές αλλαγές στις χώρες προορισμού ή φόρτωσης

3PL-Services ΕΥΚΟΛΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ • Ειδικές γνώσεις για την χώρα και τους ανθρώπους • Γνώση της γλώσσας • Δικτύωση του πελάτη • Λύση θεμάτων (αρχές, συνδικάτα)

3PL-Services ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ • Γνώσεις στον τομέα δραστηριοποίησης • Εργαλείο πωλήσεων • Διάθεση ιδίων καναλιών marketing (Πληροφορίες για πετυχημένη συνεργασία)

3PL-Services: προϋποθέσεις • Δεν είναι δωρεάν • Win-win • Στόχος: Μακροχρόνια συνεργασία

3PL-Services: προϋποθέσεις Προϋπόθεση Ε Μ Π Ι Σ Τ Ο Σ Υ Ν Η • ‘Εγκαιρη, ανοιχτή και τακτική επικοινωνία • Ανταλλαγή πληροφοριών • Feedback • Χρόνος για συναντήσεις Δεύτερο αποτέλεσμα: πραγματική συνεργασία

3PL-Services • Διεθνείς μεταφορές – στόχοι της Ευρώπης – Road (FTL, groupage), less – Sea, more – Rail (FTL, door-to-door services), more – Intermodal, more – Air, less • Διανομή / εσωτερικές μεταφορές • Αποθήκευση και επιπρόσθετες υπηρεσίες • Επιπλέον υπηρεσίες (εκτελωνισμός, επίβλεψη, ασφάλεια)

Intermodal Networks • Κυρίως για κομπλέ φορτία • Sea – Rail - Road • Σε κάποιες ναυτιλιακές γραμμές groupage • Χωρίς μεταφορτώσεις • Σε συγκεκριμένες γραμμές

Express-Interfracht • Μέλος του ομίλου Railcargo Austria • Δίκτυο αποθηκών και γραφείων • Θυγατρικές σε 26 χώρες • Θυγατρικές εξειδικευμένες σε τομείς • Ιδιωτικός Σιδηρόδρωμoς σε 6 χώρες • Στόλος αυτοκινήτων • Στόλος 45‘‘PWHC

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας.