ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σπουδαστές: ΑΤΕΙ Πειραιά Καββαδίας Ευάγγελος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ Τ.Ε.Ε. Τμήμα Δυτικής Κρήτης
Advertisements

Τα τείχη της Γορίτσας Αραπίτσα Δήμητρα Γουργιώτης Γιάννης
Ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Project A λυκείου ομάδα Μαρούλι Γκουρνέλος Χρήστος Ευάγγελος Μέριανος Κωνσταντίνος Πάνος Κνισοβίτης Χρήστος.
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΤΖΙΟΥ-ΣΤΕΛΛΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤ’2
Τα Μαθηματικά της Τέχνης & η τέχνη των Μαθηματικών
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΗΣ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ …
Όμιλος Μαθηματικά και Λογοτεχνία Μαντώ Γεωργούλη A’2 Αναστασία Κασαπίδη A’3 Ρήγας Διονυσόπουλος A’2.
Ελλάδα Θαύματα ομόνοιας Δράματα διχόνοιας Το θέμα μας Η ερευνητική εργασία μας κινείται σε δύο πόλους. Ο εκκολαπτόμενος αυριανός πολίτης, ο νέος μαθητής.
ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΤΡΟΧΙΑΚΩΝ
ΣΔΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Project: Το Αγρίνιο στο χρόνο
ΣΤΟΟΥΝΧΕΝΤΖ ΚΑΙ ΚΥΚΛΩΠΕΙΑ ΤΕΙΧΗ
ΕΛΛΑΔΑ - GREECE.
3 Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν α φ ο ρ ά ς κ α ι χ ρ ό ν ο υ
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Άσκηση 6 Α) Να συμπληρώσετε τον πίνακα: μν X=μ 2 -ν 2 Ψ=2μνΖ=μ 2 +ν Β) Να εξετάσετε αν η κάθε τριάδα αριθμών Χ, Ψ, Ζ του πίνακα, μπορεί να είναι.
Η απόλυτη εγκυκλοπαίδεια
Ομαδα : Δ ΜΠΟΥΚΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΛΟΥΔΗ ΜΑΡΙΑ ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Η εποχή του χαλκού στον ελλαδικό χώρο
Τομέας Δομικών Εργων Τομέας Δομικών Εργων Τομέας Δομικών Εργων
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ.
Ικτίνος και Καλλικράτης
Κυκλαδικος,Μινωικος και Μυκηναϊκός πολιτισμός
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ N.Αχαΐας N.Αχαΐας Ν. Κορινθία Ν. Κορινθία Ν. Ηλεία Ν. Ηλεία Ν. Αρκαδία Ν. Αρκαδία Ν. Αργολίδα Ν. Αργολίδα Ν. Μεσόνια Ν. Μεσόνια.
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Μακρά τείχη.
ΛΑΡΝΑΚΑ- Η πόλη του Ζήνωνα
ΒΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ:
ΡΟΔΟΣ Αθηνά Παπακωνσταντίνου Στέλλα Φάσο Γιάννης Περιβολάρης.
3 Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν α φ ο ρ ά ς κ α ι χ ρ ό ν ο υ
Η Πόλη της Πάφου Θέση Ιστορία Πληθυσμός Πολιτιστικές εκδηλώσεις
54 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
1ο Γενικό Λύκειο Μεγάρων
Το βασίλειο του Αγαμέμνονα
ΑΡΧΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Γεωμορφολογία Τοπογραφία Ενότητα 8: Μέτρηση γωνιών Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα, Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Γεωμορφολογία Τοπογραφία Ενότητα 11: Πολυγωνικές οδεύσεις Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα, Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Η Ακρόπολη και τα μνημεία της
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός» Μάθημα 1 ο (Εποχή του Λίθου- Πρώιμη Εποχή.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Γεωμορφολογία Τοπογραφία Ενότητα 3: Γεωδαιτικά συστήματα αναφοράς - Α Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα, Ανοιχτά Ακαδημαϊκά.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Γεωμορφολογία Τοπογραφία Ενότητα 13: Ογκομετρήσεις - Β Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα, Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Μαριάννα Κατηφόρη αρχαιολόγος Περιήγηση σε γνωστούς και άγνωστους οικισμούς της επαρχίας Σητείας του 16 ου και 17 ου αιώνα INTERREG IIIA / ΕΛΛΑΔΑ-ΚΥΠΡΟΣ:
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Γεωμορφολογία Τοπογραφία Ενότητα 6: Τοπογραφικές αποτυπώσεις Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα, Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ Κατασκευή πακέτου προσομοίωσης σε Matlab της κυκλικής.
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Κωνσταντίνος Ζαρταλούδης Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος
ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Ανάπτυξη προγράμματος προσομοίωσης συγκρούσεων σε
Φανή Λαζάρου-Τρανού 1ο Π.Π.Δ.Σ. Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ- ΑΠΘ Ε
ΕΞΥΠΝΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Έλεγχος Ποιότητας στις Απαιτήσεις Εκτύπωσης των Κεραιών του RFID Συστήματος Νομικός Σπυρίδων, Πετρόπουλος Ιωάννης, Ρενιέρη Δέσποινα,
Ξέρουμε από τα προηγούμενα:
Οι γεωγραφικές συντεταγμένες της Γης
Τίτλος Πτυχιακής Εργασίας :
ΒΕΖΟΥΒΙΟΣ Ο Βεζούβιος είναι βουνό-ηφαίστειο στις δυτικές ακτές της Ιταλίας και σε απόσταση 12 χλμ. από τη Νάπολη. Μέχρι το 79 μ.Χ., το θεωρούσαν ένα απλό.
Μυκηναϊκός Πολιτισμός
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΚΑΣΤΡΟ ΠΑΤΡΑΣ Όλγα Καϊμακά Ε΄ Τάξη 43ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
Ορέστης Καρβούνης Β1 Υπεύθυνος καθηγητής: κ. Καπετανάκης
Γεωγραφικές συντεταγμένες
Πνευματική ζωή, Γράμματα και Τέχνες στην Ελλάδα τον 19 ο αιώνα 5 ο Γυμνάσιο Γαλατσίου, Προκοπίου Ελένη, ΠΕ2 Γ΄ Γυμνασίου, διάρκεια:2-3 διδ. ώρες.
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΚΑΙ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ
ΑΣΚΗΣΗ Να σχεδιαστούν (α) η Πρόσοψη, (β) η Πλάγια όψη σε τομή Β-Β και
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Μελίβοια Νομού Ξάνθης
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ χειμερινό εξάμηνο ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ιστορία & Θεωρία Αρχιτεκτονικής Ι Αμαλία Κωτσάκη, αναπληρώτρια καθηγήτρια.
Γεωγραφικές συντεταγμένες
Ναύπλιο.
ΟΙ ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΙ
ΑΜΦΙΠΟΛΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σπουδαστές: ΑΤΕΙ Πειραιά Καββαδίας Ευάγγελος Κολοσιώνης Κωνσταντίνος Μπαρδής Σπυρίδων ΑΤΕΙ Πειραιά Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμήμα: Πολιτικών Δομικών Έργων Ημερομηνίας Παράδοσης: 1/6/2010

ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ «HΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΚΑΙ ΕΜΒΑΔΟΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΤΙΡΥΝΘΑΣ ΜΕ ΑUTOCAD»

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η πτυχιακή εργασία αυτή έχει ως θέμα την ηλεκτρονική τοπογραφική αποτύπωση και εμβαδομέτρηση του αρχαιολογικού χώρου της ακρόπολης της Αρχαίας Τίρυνθας, στο νομό Αργολίδας και σε απόσταση 4 χλμ. από το Ναύπλιο.

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Η ακρόπολη της Τίρυνθας κατοικήθηκε για πρώτη φορά στη νεολιθική εποχή και έφτασε στην ακμή της τον 13ο π.Χ αιώνα. Χαρακτηριστικό στοιχείο της είναι τα Κυκλώπεια τείχη που σηματοδοτούν ακόμη και σήμερα τον αρχαιολογικό χώρο. Η πρώτη ανασκαφή διάρκειας μιας μόλις μέρας πραγματοποιήθηκε στις 20 Σεπτεμβρίου 1831 από τους Friedrich Thiersch και Αλέξανδρο Ρίζο-Ραγκαβή. Το 1876 ο Ερρίκος Σλήμαν διενεργεί 20 δοκιμαστικές τομές, αντιλαμβάνεται τη σημασία του μνημείου και επανέρχεται για να το ερευνήσει συστηματικά το 1884.

1. Γεωγραφική θέση της Αρχαίας Τίρυνθας

2. Αεροφωτογραφία της ακρόπολης της Αρχαίας Τύρινθας

3. Η Εξέλιξη των οικιστικών φάσεων της ακρόπολης της Τίρυνθας την εποχή του χαλκού κατά τον Klaus Killian.

4. Πλάγια Όψη των Κυκλώπειων Τειχών

ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για την τοπογραφική αποτύπωση του χώρου είναι μία ανοιχτή ανεξάρτητη όδευση με 6 στάσεις, συνολικού μήκους 240,35 μέτρων.

5. Τοπογραφικό διάγραμμα

2Ε= ΣΨν·(Χν+1 – Χν-1) 2Ε= ΣΧν·(Ψν-1 – Ψν+1) ΕΜΒΑΔΟΜΕΤΡΗΣΗ Το εμβαδόν της ακρόπολης υπολογίστηκε με την μέθοδο του Gauss, βάσει των ορθογώνιων συντεταγμένων των κορυφών του, από τον τύπο 2Ε= ΣΨν·(Χν+1 – Χν-1) και επαληθεύτηκε από τον τύπο 2Ε= ΣΧν·(Ψν-1 – Ψν+1)

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το συνολικό εμβαδόν της ακρόπολης υπολογίστηκε ίσο με 18.527 τ.μ. Το εμβαδόν του συνόλου του αρχαιολογικού χώρου εντός της περίφραξης είναι ίσο με 43.761 τ.μ.

Εκφράζουμε τις θερμές ευχαριστίες μας για την βοήθεια τους στην εκπόνηση της εργασίας μας, τους καθηγητές μας κ. Λαγό Αιμίλιο και κ. Γραικούση Γεώργιο. ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ