Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Αξέχαστα... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
Quiz για το διαδίκτυο !.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο 1ο Πανελλήνιο Βραβείο ηλικιακή ομάδα Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο.
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Καθηγητής Πληροφορικής
Ακατάλληλο και επιβλαβές περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ η βία δεν είναι μαγκιά.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Το αγαπημένο μου μάθημα
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφάλεια online Επίπεδο.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
1. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. 2. Ο χαρακτήρας σου. Ο χαρακτήρας σου 3. To μ π ουφάν.
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Project του τμήματος Α1 του 1ου Γυμνασίου Πύργου
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ Πανδής-Σκιαδάς-Χεριμιάν Όταν είναι online, τα παιδιά μπορεί να εκτίθενται σε ιούς (κακόβουλα προγράμματα που προκαλούν βλάβες σε.
Project Β' Λυκείου. Πολλοί έφηβοι στρέφονται στο διαδίκτυο, προκειμένου να αντιμετωπίσουν συναισθήματα άγχους, μοναξιάς, κατάθλιψης. Είναι ένας τρόπος.
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Μια εργασία των : Μπερτσιάς Θανάσης
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Θετικές & αρνητικές επιδράσεις Το ηλεκτρονικό παιχνίδι είναι η πρώτη ποιοτικά διαφορετική μορφή παιχνιδιού μετά από εκατοντάδες χρόνια, ενώ αρχίζουν.
ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
….για πολλές ώρες…..
Θέμα project : Cyberbullying
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΒΕΛΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ ΦΕΝΙΑ ΚΑΛΙΑΚΑΤΣΟΥ =] ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Παραδοσιακά Παιχνίδια
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Ε΄2
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
 «Ηλεκτρονικός υπολογιστής και διαδίκτυο: Σύγχρονες Εξαρτήσεις;» Πρακτικές Συμβουλές Τίτλος: Calibri, μέγεθος 40, έντονα, πλάγια, χρώμα γραμμάτων απόχρωση.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ασφαλές Internet Ιοί Παραπληροφόρηση Ακατάλληλα Άχρηστα Ψαράδες
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ η βία δεν είναι μαγκιά.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Αξέχαστα....
Λεωνίδας Η. Ευαγγελία Κ. Σάκης Κ. Κατερίνα Η. ΣΤ1
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Ασφάλεια διαδικτύου Gaming
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤON ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ 2013-2014 Ηλεκτρονικά και διαδικτυακά παιχνίδια: Διασκέδαση και μάθηση, ή απειλή για την υγιή κοινωνική μας ζωή; Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1

Η ΙΣΤΟΡΙΑ Ο Ευθύμης είναι ένα παιδί της Έκτης Δημοτικού που του αρέσει πολύ το παιχνίδι. Του αρέσει να παίζει ποδόσφαιρο, καράτε και ξιφομαχία. Έχει τόσα πολλά ενδιαφέροντα. Όμως, δεν πάει να παίξει ποδόσφαιρο με τους φίλους του, γιατί κουράζεται να τρέχει και δεν του αρέσει καθόλου να ιδρώνει και να πέφτει. Όσο για το καράτε και την ξιφομαχία, σιγά μην τρέχει σε αθλητικούς συλλόγους. Γιατί να πρέπει να βγαίνει έξω από το σπίτι του, να τρέχει, να ιδρώνει, να προσπαθεί; Αφού μπορεί να ασχολείται με όλα αυτά από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του, στη ζεστασιά του σπιτιού του και στην ησυχία του δωματίου του. Έτσι μπορεί να επιλέξει να είναι όποιος αθλητής θέλει: Ο Ρονάλντο, ο Σουμάχερ κλπ. Δεν χρειάζεται να απολογείται στους φίλους του, στους γονείς του ή στον προπονητή του κάθε φορά που χάνει. Και επίσης, μπορεί να παίζει με άτομα από όλο το κόσμο και για όσες ώρες θέλει.

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ (1) Οι φίλοι που γνωρίζει ο Ευθύμης μέσω του υπολογιστή και των ηλεκτρονικών παιχνιδιών είναι πραγματικοί του φίλοι; Οι πολλές ώρες παιχνίδι στον υπολογιστή κάνει καλό στην υγεία μας; Μήπως τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μας απομακρύνουν από την άθληση και την καλή διατροφή; Μήπως τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μας απομακρύνουν από τους φίλους και την οικογένειά μας;

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ (2) Μήπως η πολύωρη ενασχόληση με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μας αποσπά την προσοχή από τα μαθήματά μας; Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μόνο κακό μας κάνουν; Τι πρέπει να προσέχουμε όταν επιλέγουμε και όταν παίζουμε κάποιο ηλεκτρονικό παιχνίδι; Ποιοι είναι οι χρυσοί κανόνες για την σωστή χρήση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών;

Τι μας προσφέρουν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια; Είναι διασκεδαστικά. Κάποια είναι εκπαιδευτικά. Κάνεις φίλους. Περνάς ευχάριστα την ώρα σου. Κάποια είναι δημιουργικά. Μπορούν να ενισχύσουν τις κοινωνικές δεξιότητες και τη μάθηση.

Κίνδυνοι από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια (1) Χάνεις φίλους σου. Στέρησε το παιχνίδι στην φύση Κάνεις ηλεκτρονικούς φίλους που δεν είναι πραγματικοί φίλοι Μέσα από ηλεκτρονικά παιχνίδια μπορεί να σε πλησιάσουν άγνωστα άτομα που θέλουν να σου κάνουν κακό . Τσακωμούς με φίλους και γονείς.

Κίνδυνοι από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια (2) Μπορούν να σου προκαλέσουν πονοκέφαλο, πόνο στα μάτια. Απομόνωση από τον πραγματικό κόσμο. Δεν κινείσε και παχαίνεις. Δεν γυμνάζεσαι. Χαμηλή επίδοση στο σχολείο Η έκθεσή σε υλικό με ανάρμοστο περιεχόμενο, όπως σκηνές βίας.

Γιατί κάποιος εθίζεται στα ηλεκτρονικά παιχνίδια; (1) Γιατί κάποιος εθίζεται στα ηλεκτρονικά παιχνίδια; (1) Γιατί φοβάται να παίξει κάποιο παιχνίδι στην πραγματικότητα, για να μην χάσει και τον κοροϊδεύουν. Επειδή τα ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι φανταστικά και πολύ διασκεδαστικά. Επειδή τα ηλεκτρονικά παιχνίδια προσφέρουν απολαύσεις που δεν είναι δυνατές και προσιτές να γίνουν στην ζωή. Γιατί οι γονείς του δεν έχουν χρόνο να απασχοληθούν μαζί του.

Γιατί κάποιος εθίζεται στα ηλεκτρονικά παιχνίδια; (2) Γιατί κάποιος εθίζεται στα ηλεκτρονικά παιχνίδια; (2) Γιατί του αρέσει να περνάνε χρόνο στο υπολογιστή κάνοντας πράγματα που δεν μπορεί να κάνει στην πραγματική ζωή ή βαριέται να βγαίνει από το σπίτι του και να ασχοληθεί με κάτι άλλο. Γιατί δεν έχει το κίνητρο να αθληθεί ή να κάνει κάτι ψυχαγωγικό. Εξαιτίας ενός ειδώλου που έχει και έχει προσκολληθεί σε αυτό (π.χ. Spiderman) Γιατί τον αφήνουν οι γονείς τους να παίζει πολλές ώρες για να μην τους ενοχλεί.

Σημάδια εθισμού (1) Το ηλεκτρονικό παιχνίδι και πώς θα περάσεις τις πίστες είναι το μοναδικό πράγμα που απασχολεί τη σκέψη σου. Πέφτει η επίδοση σου στα μαθήματα του σχολείου. Απομάκρυνση και τσακωμοί με τους γονείς και τους φίλους. Αίσθημα μοναξιάς Ξεσπάσματα θυμού και νεύρα

Σημάδια εθισμού (2) Όταν γυρνάς από το σχολείο πηγαίνεις αμέσως στον ηλεκτρονικό υπολογιστή Ξεχνάς να φας και να πλυθείς γιατί είσαι αφοσιωμένος στο ηλεκτρονικό παιχνίδι. Δεν πηγαίνεις σε άλλες δραστηριότητες μονό και μονό για να περάσεις διαφορές πίστες ηλεκτρονικών παιχνιδιών.

Πώς πρέπει να διαλέγουμε ηλεκτρονικά παιχνίδια; Προτιμάμε παιχνίδια που απευθύνονται σε παιδιά της ηλικίας μας. Επιλέγουμε παιχνίδια με κατάλληλο περιεχόμενο. Επιλέγουμε εκπαιδευτικά και δημιουργικά παιχνίδια, παιχνίδια στρατηγικής και ανάπτυξης δεξιοτήτων. Συμβουλευόμαστε το σύστημα PEGI.

Το σύστημα PEGI Χρησιμοποιεί σύμβολα-ετικέτες που αφορούν: Χρησιμοποιεί σύμβολα-ετικέτες που αφορούν: τις ηλικιακές ομάδες στις οποίες απευθύνεται το παιχνίδι Το περιεχόμενο των ηλεκτρονικών κατασκευών

PEGI: Ηλικιακή κατάταξη Η ετικέτα που αναφέρεται στην ηλικία δεν δηλώνει την δυσκολία και την πολυπλοκότητα του παιχνιδιού, αλλά δηλώνει για ποιες ηλικίες είναι ασφαλές το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό παιχνίδι.

PEGI: Χαρακτηρισμός περιεχομένου : το παιχνίδι περιέχει βία. : το παιχνίδι έχει αναφορές στα ναρκωτικά. : στο παιχνίδι γίνεται χρήση χυδαίων εκφράσεων. : το παιχνίδι μπορεί να προκαλεί φόβο. : το παιχνίδι έχει γυμνές εικόνες ή/και σεξουαλικές αναφορές. : το παιχνίδι ενθαρρύνει τις διακρίσεις. : το παιχνίδι προτρέπει τον τζόγο.

PEGI ONLINE Όσα διαδικτυακά παιχνίδια έχουν το εικονίδιο PEGI online σημαίνει ότι πληρούν τις προϋποθέσεις που προβλέπονται από των Κώδικα ασφαλείας του PEGI online.

ΟΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (1) Να μην παίζουμε συνέχεια ηλεκτρονικά παιχνίδια και να ψάχνουμε και για άλλα ενδιαφέροντα. Να υπάρχει ισορροπία ανάμεσα στις ώρες που αφιερώνουμε στα ηλεκτρονικά παιχνίδια και στις παρέες και δραστηριότητες που κάνουμε με τους φίλους μας. Να συμβουλευόμαστε το σύστημα PEGI και τους γονείς μας για την καταλληλότητα των παιχνιδιών. Να μην μιλάμε σε αγνώστους στα chat των παιχνιδιών.

ΟΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (2) Να μην παίζουμε με άγνωστους διαδικτυακούς φίλους. Να μην αποκαλύπτουμε προσωπικά στοιχεία σε αγνώστους. Να μην μπαίνουμε σε άγνωστα προφίλ και σελίδες με ηλεκτρονικά παιχνίδια. Να ενημερώνουμε τους γονείς μας ή/ και τους δασκάλους μας για οποιοδήποτε περίεργο, προσβλητικό ή ενοχλητικό γεγονός συμβεί παίζοντας κάποιο ηλεκτρονικό παιχνίδι.

ΑΦΙΣΕΣ

ΚΟΜΙΚΣ

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!! Η Μαριάννα και ο Γιάννος χρησιμοποίησαν το Μιcrowords Pro και το ταλέντο τους στον προγραμματισμό και έφτιαξαν ένα παιχνίδι γνώσεων σχετικό με την σωστή χρήση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στη Logo. Για να το παίξετε κάντε κλικ στην εικόνα. Θα πρέπει να έχετε κατεβάσει πρώτα στον Υπολογιστή σας το MicroWorls Web Player (Ίσως να παίζει μόνο σε Internet Explorer) ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!