1. Εισαγωγή Ορισμοί:  VOD  NVOD  Live Streaming.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ PHP. Τι θα μάθουμε;  Να καταλάβουμε τι είναι η PHP και πώς δουλεύουν τα PHP scripts  Τι χρειάζεται για να ξεκινήσουμε με την PHP  Να.
‘’MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ’’ ΤΩΝ MULTIMEDIA
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Εφαρμογές (G2C) Οργανισμού Εργατικής Εστίας Δημοσθένης Ε. Μεσσήνης.
ΔΙ.ΟΡΓΑΝΩ.ΣΗ Σύστημα ΔΙαχείρισης ΟΡΓΑΝΩσιακής ΓνώΣΗς για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μπίμπη Σταματία1 Σαμολαδάς Ιωάννης1 Σταμέλος Ιωάννης1 Κατσιαδάκης.
ShareIt Social Network Project Simos Hatzikostas: Manolhs Georgiou: Theodoros Demetriou:
Ονοματεπώνυμο: Ζωγράφου Αγγελική ΑΕΜ:1858
Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Διαδικασία ανάπτυξης Προσδιορισμός απαιτήσεων Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός Λεπτομερής Σχεδιασμός Κωδικοποίηση Έλεγχος Παράδοση Συστήματος Λειτουργία - Συντήρηση.
Σύστημα Εργαστηριακών Εγγραφών βάσει Προτιμήσεων (ΣΕΕΠ) με τη βοήθεια Εμπείρου Συστήματος Πτυχιακή Εργασία Δημοσθένης Νικούδης (051092) 14/4/2011.
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
5o Συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ, Πειραιάς, 4-5 Οκτωβρίου 2008 «Υπηρεσίες Βίντεο και IP-TV στην υπηρεσία της εκπαίδευσης» Εμμανουήλ Ζουράρης Δέσποινα Αντωνακάκη Πανεπιστήμιο.
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
Πτυχιακή εργασία των Κωνσταντίνου Κουρμούση (1604)
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Μηχανική Μάθηση και Εξόρυξη Γνώσης
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
Κατεύθυνση «Προηγμένες Τεχνολογίες Ανάπτυξης Λογισμικού»
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Τεχνολογίες και Εφαρμογές Πολυμέσων
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Computational Imaging Laboratory Υπολογιστική Όραση ΤΜΗΥΠ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΗΜΑΤΩΝ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ.
Πτυχιακή εργασία: «Ανάπτυξη αλγορίθμου Γενετικού Προγραμματισμού (Genetic Programming) με δυνατότητα διαχείρισης δενδροειδών δομών και εφαρμογή του στην.
Τα πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου, γραφικών εικόνας,
MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ MULTI-MEDIA ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ. Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Τμήμα Πληροφορικής Πανεπιστημίου Κύπρου ΕΠΛ 371 – Προγραμματισμός Συστημάτων Ονόματα: Αντώνης Μαυρής, Γιώργος Ματθαίου, Χρίστος Κυριάκου Ταυτότητες: ,
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Αδάμ Κ. Αγγελής Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
PHP/MYSQL ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΠΟΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΜΗΧΑΝΗΣ ΤΥΡΟΛΟΓΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΑΜ 875 ΡΙΖΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΜ 816.
Ζαγκαρέτος Λεωνίδας ΑΕΜ: 607 Ραφαηλίδης Δημήτρης ΑΕΜ: 656
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εργαστήριο Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορίας & Δικτύων ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Χρονοπρογραμματισμός.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Εισηγητής: Δρ. Αθανάσιος Νικολαΐδης.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Ανάπτυξη μεθοδολογίας για το συστηματικό θεμελιώδη μηχανοτρονικό σχεδιασμό. Εφαρμογή στην ανάπτυξη ευφυούς συστήματος για το σχεδιασμό ρομποτικών αρπαγών.
Διαχείριση Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Λειτουργικά Συστήματα Πολλών Χρηστών
Δομές Δεδομένων 1 Θέματα Απόδοσης. Δομές Δεδομένων 2 Οργανώνοντας τα Δεδομένα  Η επιλογή της δομής δεδομένων και του αλγορίθμου επηρεάζουν το χρόνο εκτέλεσης.
Ε.Κ.Π.Α 1 Διάθεση αρχείων βίντεο στο Διαδίκτυο Δρ. Μιχάλης Γκατζώνης Κέντρο Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύου Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Λυκείου Κεφ. 4 Λογισμικό Συστήματος
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1-3 Οκτωβρίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΑΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ &
Προώθηση και πώληση προϊόντων μέσω του Διαδικτύου. TMHMA ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τ.Ε.Ι. ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Ευάγγελος.
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
Μεθοδολογίες και εργαλεία διαχείρισης έργων πληροφορικής) 2 ο Κεφάλαιο.
Προγραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο Κατασκευή Ιστοσελίδων 3 ο Κεφάλαιο Βελώνης Γεώργιος – Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20.
Διαδικτυακό εργαλείο ταξινόμησης καρτών Κώστας Σιώζος, Λευτέρης Παπαχρήστος.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ανδρέου Βασίλης.
Επίλυση Προβλημάτων με Αναζήτηση
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Παρουσίαση εργαλείου ελέγχου προγραμμάτων
9.2 Δομή και υπηρεσίες του Διαδικτύου
Ανάπτυξη εφαρμογής με οπτικοποιημένο περιβάλλον για τους αλγόριθμους ταξινόμησης και αναζήτησης ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ Γεωργιαδης νικολαοσ.
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
9.3 υπηρεσίες του Διαδικτύου
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
H/Y Υλικό Λογισμικό Συστήματος Εφαρμογών. H/Y Υλικό Λογισμικό Συστήματος Εφαρμογών.
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
Ιστορική Αναδρομή Λειτουργικών Συστημάτων (ΛΣ) Εισαγωγή : ο πυρήνας (kernel) / ο φλοιός (shell) Β ΕΠΑΛ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1. Εισαγωγή Ορισμοί:  VOD  NVOD  Live Streaming

2. CDN project Πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα ψηφιακής τηλεόρασης  καλύπτει ανάγκες μετάδοσης μέσω διαδικτύου  ελέγχει την πρόσβαση των χρηστών  επιτρέπει στους χρήστες να διαμορφώσουν το περιεχόμενο

3. Εφαρμογή Χρονοπρογραμματισμού Ο χρονοπρογραμματισμός εργασιών  πρόβλημα βελτιστοποίησης  διάφορες εργασίες πρέπει να εκτελεστούν σε καθορισμένο χρονικό διάστημα  κάτω από κοινούς πόρους.

4. Απαιτήσεις 1. Διαχειριστές: • απεικόνιση λειτουργίας του συστήματος • εισαγωγή ταινιών σε καθορισμένες χρονικές στιγμές 2. Χρήστες:  επιλογή επιθυμητών ταινιών για προβολή  αποθήκευση προτιμήσεων 3. Εφαρμογή:  υλοποίηση εκτελέσιμων αρχείων σε περιβάλλον linux και windows  χρήση log και configuration files

4. Απαιτήσεις  εκτέλεση σε καθορισμένη χρονική στιγμή  διαχείριση χρόνου σε slot  αντιστοίχιση καναλιών =>tags ζωνών =>tags ταινιών=>tags  εισαγωγή μεταβλητών – παραμέτρων κόστους ταινιών  χρήση αλγορίθμου a) εκτέλεση σε αναμενόμενο υπολογιστικό χρόνο b) προσπάθεια ελαχιστοποίησης χώρου αναζήτησης

5. Πιθανοί Αλγόριθμοι Επίλυσης  επίλυση με CSPs  σκοπός =>εύρεση συνδυασμού μεταβλητών βέλτιστης λύσης  Τεχνικές 1. branch and bound 2. evolutionary 3. simulated annealing

6. Δικαιολόγηση Επιλογής Επιλογή Αλγορίθμου Υλοποίησης B&B διότι:  οι γενετικοί αλγόριθμοι δεν είναι σίγουρο ότι θα επιστρέψουν κάποια βέλτιστη λύση  λύσεις κοντά στις βέλτιστες δεν είναι αποδεκτές  οι γενετικοί αλγόριθμοι δεν έχουν διακριτά όρια εκτέλεσης  B&B ασφαλέστερη επιλογή =>έλεγχος όλων των λύσεων  κύριο μειονέκτημα του B&B=> αναμενόμενος υπολογιστικός χρόνος

7. Αρχιτεκτονική Οντότητες project:  content-providers: αποθηκεύουν σε διαφορετικά format τις ταινίες  streamers: 1. μετάδοση του περιεχομένου κάθε καναλιού 2. χρήση multicast μέσω RTSP server 3. σύστημα κρυπτογράφησης με ανταλλαγή κλειδιών  broadcasters: 1. παραγωγή προγράμματος καναλιών 2. επιλογή streamer που θα αναπαράγει την ταινία 3. διαθέτει web server για την επικοινωνία με πελάτες

7. Αρχιτεκτονική  clients: 1. ψηφίζουν τις επιθυμητές ταινίες 2. αναπαραγωγή ταινιών με πρόγραμμα πολυμέσων ή firefox plugin Οντότητες εφαρμογής:  ταινίες  κανάλια  ζώνες  μεταβλητές και παράμετροι ζωνών  χρήστες  ετικέτες  δένδρο αναζήτησης  πρόγραμμα αναπαραγωγής

8. Τεχνολογίες Που Χρησιμοποιήθηκαν  shell script  αυτοματοποίηση εκτέλεσης 1. task scheduler (windows) 2. crontab (linux)  μεταγλωττιστές c++: 1. gcc (linux) 2. Microsoft Visual C (windows)  mysql database server και client  threading=> glibmm

9. Παραδείγματα Χρήσης

10. Παρουσίαση Πειραμάτων

11. Μελλοντικές Προσθήκες  σύστημα rss ενημέρωσης πελατών για το πρόγραμμα της επόμενης μέρας  μηχανισμός πρόβλεψης ταινιών που δεν θα αναπαραχθούν  βελτίωση συνάρτησης αξιολόγησης ταινιών  βελτίωση αλγορίθμου Β&Β

12. Συμπεράσματα  κατανόηση αντίκτυπου εισαγωγής νέων τεχνολογιών  ευκαιρία έρευνας αγοράς cable tv  κατανόηση συμπεριφοράς και περιορισμών Β&Β  αξιολόγηση εφαρμογής με διαφορετικά δεδομένα εισαγωγής  κατανόηση αναγκών με σκοπό την βελτίωση της φιλικότητας προς το χρήστη