« Η Ασπρούλα και ο Ταύρος»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

Αξέχαστα... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Ο Α΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΦΙΣΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
Ο Μυστικός Κήπος F. H. Burnett Μάριος Σταύρου Α2.
Ο Naudet (αγοραστής), ο ιδιοκτήτης της γκαλερί Pere Malgras και ο κριτικός τέχνης Edouard Carton έχουν συνεργαστεί για να σκοτώσουν τον Αρμάντο Φερνάντο.
Πυραμίδα των τροφών.
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΛΛΗ -ΨΥΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Ο ΡΟΖ ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ – ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ
Η ΑΓΕΛΑΔΑ Μαρία Θεμιστοκλέους.
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
Έχεις δύο επιλογές! από το
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
O γέρος και τα τρία αδέλφια
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Τα χομπι μου Γεια σας είμαι η Αποστολία είμαι 12 ετών και πάω 6η τάξη. Μου αρέσει η μουσική, ο χορός και το τραγούδι. Επίσης μου αρέσει να ζωγραφίζω να.
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΤΖΕΝΕΜΠΑ Το παραμύθι του 2 ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, στα πλαίσια της δράσης «όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους». ( Τα παιδιά.
2ο ΕΠΑΛ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ.
Υγιεινή Διατροφή Αγωγή Υγείας Λουκάς Κμιέτσικ Χρήστος Αγγελόπουλος
Τα ζώα μας ΖΩΑ ΤΗΣ ΦΑΡΜΑΣ.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Υιοθέτησε ένα Κομμάτι Γης
ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ Γιώργος Καραΐσκος.
Ο άνθρωπος που προσπάθησε να πετάξει Παρασκευή Γιάννη Ανδρέας Παύλος.
Ο καλύτερος φίλος είναι αυτός
Η ΟΙΚΙΑΚΗ ΦΑΡΜΑ ΝΑΤΑΛΙΑ ΑΘΗΝΑΙΟΥ.
Το πιο απαραίτητο υλικό για μια καλή σπιτική μαγειρική είναι η αγάπη για εκείνους για τους οποίους μαγειρεύεις Ομάδες τροφίμων.
ΑΠΟ ΤΟΝ Χρίστο Λουκά ΑΠΟ ΤΗΝ Γιώτα Κουβάρα ΚΑΙ ΤΟΝ Χρήστο Γκιζίμη
ΤΑ ΤΡΙΑ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ ΚΟΥΙΜΤΣΙΔΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Γ2.
Η ζωή στα χρόνια της μητέρας μου!!!!!!!
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΔΙΑΤΡΟΦΗ 3 ος Διαγωνισμός Έφηβου Μεσσήνιου Καταναλωτή.
Σέβομαι το περιβάλλον 1.φυτά 2.ζώα Στόχος: να υιοθετήσουν στάσεις και συμπεριφορές που δείχνουν σεβασμό στο περιβάλλον, στη φύση και στα πλάσματα της φύσης.
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΗΛΑΣΜΟΥ 5 ο ΓΕΛ Χαλανδρίου Εργασία Βιολογίας του μαθητή Κ. Ηλία.
Το μαύρο πρόβατο Γυμνάσιο Λουτρακίου Σχ. Έτος ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΩΤΣΗ ΕΙΡΗΝΗ ΚΩΤΣΗ ΕΛΕΝΑ ΜΙΧΑΣ ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΠΕΚΙΑΡΗ ΜΑΡΙΑΝΝΑ.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
ΣΤΑΔΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ. Πως γίνεται η συντήρηση: Τα 5 βασικά στάδια H συντήρηση έχει ως απώτερο στόχο να κάνει το άτομο να τρώει σε όλη την υπόλοιπη.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Κατερίνα Τσιαδήμου Αρετή Παρδή Διονύσης Καραγιάννης Ζωή Γκιόζη
Παραδοσιακά Παιχνίδια
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
5. Ο Οδυσσέας στην Ιθάκη.
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Τα παραμύθια μας 1η προσπάθεια.
Δ2 Δανάη Διαμαντοπούλου.
ΤΑΞΗ: Α2 ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Γυμνάσιο Μετaμόρφωσης
AITIA Τα αίτια της νευρικής ανορεξίας φαίνεται να είναι πολυπαραγοντικά. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κοινωνίας, του τρόπου σκέψης, του συναισθήματος αλλά.
Η Ζωή θα μπορούσε να είναι ωραία…
Αξέχαστα....
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
Η φύση είναι το σπίτι μας
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ! ΓΙΑΤΙ και ΤΙ πρέπει να κάνουμε!
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
Μεταγράφημα παρουσίασης:

« Η Ασπρούλα και ο Ταύρος» « Η Ασπρούλα και ο Ταύρος»

Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας ταύρος ζωηρός, που το αφεντικό του τον ήθελε φρόνιμο και τον είχε στην απομόνωση. Εκεί κατάφερε να δει την πραγματικότητα της φάρμας, που διαβίωνε και του δόθηκε η ευκαιρία να «ξυπνήσει». Τα ζώα που ζούσαν εκεί ήταν στιβαγμένα το ένα δίπλα στο άλλο, χωρίς χώρο να ανασάνουν ή να κινηθούν.

Η μόνη κίνηση που τους επιτρεπόταν να κάνουν ήταν η κίνηση, πάνω-κάτω του κεφαλιού, για να φάνε το φαγητό που ήταν από κάτω στην ταΐστρα τους. Ήξεραν επίσης πως μια μέρα, για τα μοσχαράκια θα ερχόταν πολύ γρήγορα, θα πήγαιναν στο σφαγείο και θα τελείωναν όλα. Οι άνθρωποι έμαθαν να τρώνε κάθε μέρα κρέας και έτσι πρέπει να γεννιούνται πολλά μωρά μας και να πηγαίνουν για σφαγή πριν καταλάβουν καν ότι υπάρχουν.

Οι άνθρωποι όμως που τρώνε πολύ κρέας, παθαίνουν πολλές αρρώστιες, όπως παχυσαρκία, καρδιαγγειακές παθήσεις, χοληστεριναιμία, καρκίνο του παχέος εντέρου κ.α. Οι αγελάδες δε χαίρονταν τα μωρά τους, τις τα παίρνανε αμέσως μετά τη γέννα, γιατί ο αγρότης ήθελε το γάλα για εκείνον. Για να φτιάξει τυρί, γάλα και γιαούρτι, ή να πουλήσει το πλεόνασμα. Οι άνθρωποι έπιναν όλο και περισσότερο γάλα αγελαδινό, γιατί δεν ταΐζανε τα μωρά τους με δικό τους.

Το γάλα δε της αγελάδας το έφτιαχναν διάφορα πράγματα που τους άρεσαν πολύ. Αν τα έτρωγαν όμως σε μεγάλες ποσότητες αυξάνονταν το λίπος στο αίμα τους και αρρώσταιναν από καρδιοπάθειες

Ο φίλος μας ο ταύρος ήταν ερωτευμένος με την Ασπρούλα, δεν υπήρχε όμως τρόπος να την πλησιάσει. Ήταν όλοι τους δυστυχισμένοι. Δεν είχαν δικαίωμα στην αγάπη, στην οικογένεια, στην τρυφερότητα. Η μιζέρια των ανθρώπων τα είχε μετατρέψει σε φυλακισμένα όντα, χωρίς κανένα δικαίωμα και με άπειρες υποχρεώσεις. Προσπαθούσε όμως να βρει ένα τρόπο να τους ευαισθητοποιήσει όλους, να δραπετεύσουν, να ζήσουν μία ελεύθερη ζωή!

Σενάριο 1 Ο ταύρος ξεσηκώνει τα ζώα που δραπετεύουν από τη φάρμα. Ζουν ευτυχισμένα μία πλήρη ζωή. Ο φίλος μας παντρεύτηκε την Ασπρούλα και έκαναν μαζί 4 μοσχαράκια, που έπιναν το γάλα της μαμάς τους και μεγάλωσαν τρέχοντας στα λιβάδια.

Σενάριο 2 Ο Ταύρος υποτάσσεται στις απαιτήσεις του αφεντικού του. Παραιτήθηκε από το σχέδιο απόδρασης και πέθανε στο σφαγείο σε βαθιά γεράματα, όταν ο αφεντικό δεν χρειαζόταν πια αρσενικό.

Σενάριο 3 Ο ταύρος επαναστατεί, αλλά το πληρώνει με τη ζωή του, αφού καταλήγει στο σφαγείο, γιατί δεν υπάκουσε το αφεντικό του.

Σενάριο 4 Ο ταύρος συνεργάζεται με δύο ακόμα ταύρους και ξεσηκώνουν όλα τα ζώα, δείχνοντας τους το μέγεθος της εκμετάλλευσής τους από τον άνθρωπο. Τους αφυπνίζουν βοηθώντας τους να δουν τη σημερινή τους κατάσταση σε σχέση με αυτή των προγόνων τους που ζούσαν σε όμορφες φάρμες με χώρο για άσκηση, φυσική αναπαραγωγή, αγάπη και φροντίδα από τους αγρότες.

Η ομάδα εντοπίζει τα λάθη διατροφής, αλλά και συμπεριφοράς Η ομάδα εντοπίζει τα λάθη διατροφής, αλλά και συμπεριφοράς. Τα μικρότερα παιδιά, απλά επιλέγουν το σενάριο, εκτός αν ο δάσκαλος - συντονιστής κρίνει πως μπορούν να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο. Προετοιμασία (5 λεπτά) Τα παιδιά χωρίζονται σε τέσσερις ομάδες, σύμφωνα με το σενάριο που έχουν επιλέξει: Στην επιμέρους ομάδα μοιράζουν ρόλους σύμφωνα με τα παραπάνω σενάρια και στη συνέχεια δραματοποιούν την άποψή τους, βάζοντας και καινούργια στοιχεία ή και αυτοσχεδιάζοντας…

Τρόπος παρουσίασης του Θεατρικού παιχνιδιού (10 λεπτά) :  Η κάθε ομάδα παρουσιάζει το θεατρικό της αυτοσχεδιάζοντας Όλα τα παιδιά συμμετέχουν στα σκετς. Τα σκετς παρουσιάζονται με τυχαία σειρά. «Είμαστε ότι τρώμε»

Σας ευχαριστώ…