ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΑΔΑ: LOOKING THROUGH
Advertisements

Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying)
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
Η ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!! 54ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΑΜΙΓΟΥ
Εκφοβισμός στο σχολείο
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΤΡΙΤΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
εκφοβισμός (bullying)
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΌΧΙ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
SCHOOL BULLYING DISNOSCHOOL.
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
Επιμελήθηκαν οι: Αλέξανδρος Π. Βλαδίμηρος Ε. Νίκος Π.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κελεσίδης Βαγγέλης.
 Συμβαίνουν μεταξύ παιδιών της σχολικής ηλικίας:10-15  Σωματική επίθεση (σπρωξίματα, κλωτσιές, μπουνιές, χαστούκια κλπ.)  Συναισθηματική επίθεση.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Πρόληψη & αντιμετώπιση Ερασμία Φείδη Ψυχοπαιδαγωγός – Αναπληρώτρια Επιστημονικά Υπεύθυνη Κέντρου Πρόληψης «Σχεδία»
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
H ηλεκτρονική παρενόχληση (cyberbullying) είναι η επιθετική συμπεριφορά από πρόθεση με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων. Τέτοιου είδους συμπεριφορές μπορεί.
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Σχολικός εκφοβισμός.
St Joan of Arc School Bullying A:B: χαρούμενουςενθουσιασμένους #1 Πώς σας κάνει να αισθάνεστε, το Bullying; C:D: στενοχωρημένουςγλεντζέδες.
Αιτίες, επιπτώσεις, αντιμετώπιση
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
Α τάξη Καλφαγιάννειου Γυμνασίου Φίλιας Βιωματικές Δράσεις.
Θέμα project : Cyberbullying
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Bullying.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΙΑΝΟΣ
«ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΒΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ - ΠΡΟΛΗΨΗ»
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Εκφοβισμός στα σχολεία
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΓΩΣΟΥΝ!!!!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
6 Μαρτιου: Πανελληνια μερα κατα του Σχολικου ΕκφοβιΣμου
Project Β΄ Γενικού Λυκείου Νιγρίτας Θέμα: Ηλεκτρονική Παρενόχληση
Γίνε μέρος της λύσης, όχι του προβλήματος
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ η βία δεν είναι μαγκιά.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING) ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ Γ/ΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING) ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ Α5: ΤΣΙΩΝΗ ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΑΡΑΠΗ ΜΑΡΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ (ΔΡΑΣΗ ΑΠO COMPASS) ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΔΡΑΣΗΣ: 90΄ (ΔΥΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ) ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING) ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ – ΠΡΑΞΕΩΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΛΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΑΛΗΘΙΝΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΣΥΖΗΤΗΣΗ - ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING) ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ Η΄ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ ΑΛΛΟΥ ΑΤΟΜΟΥ

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ (ΣΠΡΩΞΙΜΟ, ΤΡΑΒΗΓΜΑ, ΚΛΩΤΣΙΕΣ, ΜΠΟΥΝΙΕΣ…..) ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ (ΑΠΟΣΠΑΣΗ Η΄/ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ, ΣΚΟΠΙΜΗ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΤΟΥ ΘΥΜΑΤΟΣ…..) ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ (ΚΟΡΟΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΒΡΙΣΙΜΟ, ΕΙΡΩΝΙΑ, ΔΙΑΔΟΣΗ ΨΕΥΔΟΥΣ ΦΗΜΗΣ, ΑΠΕΙΛΕΣ……) ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ (ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΑΓΓΙΓΜΑ, ΛΕΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ, ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ) ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟΥ, E-MAIL, ΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ΧΡΗΣΗ ΚΑΜΕΡΑΣ…….)

ΔΡΑΣΗ 1η: ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΛΩΝ  ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗ ΣΚΗΝΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΣΚΗΝΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΚΕΤΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΚΕΤΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΣΥΖΗΤΗΣΗ 5΄ 15΄ 1 5΄ 10΄

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΚΗΝΩΝ Σκηνή 2η Μια ομάδα μαθητών προσπαθεί να μιλήσει σε έναν φίλο τους που έχει πέσει θύμα εκφοβισμού από μια ομάδα μεγαλύτερων, σε ηλικία, μαθητών.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΛΛΕΞΑΝ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ. ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ, ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ, Η΄ ΒΙΩΣΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ; ΣΤΗΝ 1η ΣΚΗΝΗ ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΗΤΑΝ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΑΝ ΣΤΗ 2η ΣΚΗΝΗ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΕΚΦΟΒΙΖΕΙ; ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΠO ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΤΕ ΕΙΧΑΝ ΘΕΤΙΚΟΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ; ΣΤΗΝ 3η ΣΚΗΝΗ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΘΥΜΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ; ΠΟΙΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΘΥΜΑ;

ΔΡΑΣΗ 2η: ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ  ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΙΣΤΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 5΄ 15΄ 20΄ 5΄

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Ιστορία 2η Ο καλύτερός μου φίλος μου είπε ότι κάποια παιδιά τον παρενοχλούσαν στο σχολείο. Επειδή ήθελα να τον βοηθήσω, αποφάσισα να πάω να τους μιλήσω αλλά μετά από αυτή μου τη πράξη άρχισαν να κάνουν το ίδιο και σε μένα. Τώρα είμαστε και οι δύο θύματα εκφοβισμού, μας κοροϊδεύουν, μας πετούν διάφορα αντικείμενα και απειλούν ότι θα μας δείρουν. Αποφασίσαμε και οι δυο να κρατήσουμε τα στόματα μας κλειστά επειδή φοβόμαστε ότι τα πράγματα μπορεί να χειροτερέψουν. Αντρέας

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΣΥΖΗΤΗΣΗ Ποιες είναι οι αιτίες του εκφοβισμού και πως μπορούν να αντιμετωπιστούν. Πως νομίζετε ότι αισθάνεται το θύμα; Είναι υπεύθυνο για αυτό; Αυτοί που εκφοβίζουν προσπαθούν να αποδείξουν κάτι με αυτή τη συμπεριφορά; Είναι ο εκφοβισμός μια μορφή βίας; Ο εκφοβισμός έχει σχέση με τη δύναμη; Είναι ο εκφοβισμός αναπόφευκτος; Αν ένας φίλος σου έχει πέσει θύμα εκφοβισμού πρέπει να ενημερώσεις κάποιον υπεύθυνο ακόμα κι αν σου το έχει εκμυστηρευτεί; Ποιός είναι υπεύθυνος για την αντιμετώπιση και τον έλεγχο μιας τέτοιας συμπεριφοράς;

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ κινδυνεύουν από αρρώστιες που σχετίζονται με το στρες Τα παιδιά ως θύματα εκφοβισμού: κινδυνεύουν από αρρώστιες που σχετίζονται με το στρες υποφέρουν από μακροχρόνια συναισθηματικά και συμπεριφοριστικά προβλήματα απομονώνονται, παθαίνουν κατάθλιψη, παρουσιάζουν υψηλά επίπεδα άγχους, έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση

ΑΙΤΙΕΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΖΗΛΕΙΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΘΥΜΑΤΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΦΟΒΟ ΜΗΠΩΣ ΠΕΣΟΥΝ ΘΥΜΑΤΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ-ΘΥΜΑ ΝΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΟΣ/Η ΝΑ ΤΟΝ/ΤΗΝ ΠΑΡΟΤΡΥΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΨΥΧΡΑΙΜΟΣ/Η ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΚΜΥΣΤΗΡΕΥΤΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΦΙΛΟ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΛΕΝΕ. ΝΑ ΘΥΜΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΣΗΜΕΙΑ

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ-ΕΚΦΟΒΙΣΤΗ ΝΑ ΤΟΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗ ΝΑ ΤΟΥ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ, ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟ ΘΥΜΑ ΤΟΥ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ