Στην παρουσίαση που ακολουθεί περιγράφεται με εικόνες ο τρόπος με τον οποίο καθαρίζονται εις βάθος οι μετεωρολογικοί σταθμοί Davis advage pro. Ο καθαρισμός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έτσι κάνουμε εμείς τα κορίτσια όταν
Advertisements

6η Ενότητα:Τρόποι Μεταφοράς Πιάτων
CITROEN C4 Door-panel.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
ή πώς να δώσετε μια μικρή ώθηση στην άνεση…
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ
Φορητός Υπολογιστής Αναβάθμιση Μνήμης SO-DIMM (Small Outline Dual in Line Memory Module)
Εποξειδικά δάπεδα εσωτερικών χώρων
Έτσι κάνουμε εμείς τα αγόρια όταν θέλουμε να ουρήσουμε!
«ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ» Σχολή: Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Όνομα: Βασίλης Τμήμα: Δομικών Έργων
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Πώς να καθαρίσετε το Air Condition σας…
Το εσωτερικό του Υπολογιστή
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ
Κωνσταντίνος Βασιλόπουλος & Δημήτρης Μιχαλακόπουλος
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΟΥ 1ου ΓΕ. Λ
Ερευνητική Εργασία Β' Λυκείου «Κατασκευή Υδρορομπότ»
BRIEF Πρέπει να σχεδιαστεί ένα φωτιστικό εσωτερικού χώρου ειδικά σχεδιασμένο να καλύπτει τις ανάγκες σε φωτισμό των ατόμων που ασχολούνται με μοντελισμό.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
4 ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Πρόταση τελικού προϊόντος της ιστοεξερεύνησης προς δημοσίευση στην ιστοσελίδα του σχολείου ( Προαιρετικά ) Χρόνος: 1 επιπλέον διδακτική ώρα.
ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΖΩΗ.
STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
1.4 ΤΡΟΠΟΙ ΗΛΕΚΤΡΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ (1ο μέρος)
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ & ΘΕΡΜΑΝΤΙΚΟΥ - ΨΥΚΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ.
Δημιουργία Διαφανειών
Στεγνη περιποιηση του χεριου
1 ο ΕΠΑΛ ΧΙΟΥ Α’ ΤΑΞΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ HYDROBOT
Ανευρέθηκαν σκελετοί γιγάντων στην Πελοπόννησο! Αλήθεια ή Απάτη; Τις φωτογραφίες με τις οποίες δημιούργησα την παρουσίαση αυτή, πήρα, χωρίς επεξηγήσεις,
1. 2 Τι είναι αλγόριθμος; 1. 3 Ιδιότητες ενός αλγορίθμου 1
ΥΛΙΚΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 6) Ηλ. Μαυροματίδης.
Μπάνιο.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2016
ΕΠΙΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ 28/04/2014.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Βασικές αρχές έκθεσης Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
“Δροσισμός Θερμοκηπίων (Α)” Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου Διδάσκων - Γεώργιος Δημόκας.
TP4-ENERSOL-TD/PV Διπλής λειτουργίας Ατέρμονα μηχανισμός περιστροφής Οδηγίες εγκατάστασης.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Κλοπές σε ATM Στην πρώτη φωτογραφία βλέπετε έναν τύπο που προφανώς κάνει μια συναλλαγή σε αυτόματο μηχάνημα τράπεζας (ΑΤΜ).
Όπως το περιγράφει ο δημιουργός του, το Arduino είναι μια «ανοικτού κώδικα» πλατφόρμα «πρωτοτυποποίησης» ηλεκτρονικών βασισμένη σε ευέλικτο και εύκολο.
Βάρος είναι η κατακόρυφη δύναμη με φορά προς τα κάτω που ασκεί η Γη σε κάθε σώμα. Γιατί όμως στις παρακάτω εικόνες, τα σώματα που εικονίζονται, δεν κινούνται.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Κορομηλά Μαρία – Γεωργία Α.Μ:5385 Λάτσιου Θεοδώρα Α.Μ:5399
Ηλιακο συστημα.
Ισχυρό αλκαλικό καθαριστικό
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
novoril® ex carpet Kαθαριστικό με άρωμα
Θερμότητα.
ΦΥΣΙΚΗ Ο κύκλος του νερού
Ο απέραντος κόσμος !!!.
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ - ΑΓΩΓΙΜΟΤΗΤΑ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
11/12/20171 ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΩΝ ΙΔΑΝΙΚΩΝ ΑΕΡΙΩΝ.
Ας θαυμάσουμε το σύμπαν μαζί!!!. Το διάστημα όπως δεν το έχεις ξαναδεί!
Βάρος είναι η κατακόρυφη δύναμη με φορά προς τα κάτω που ασκεί η Γη σε κάθε σώμα. Γιατί όμως στις παρακάτω εικόνες, τα σώματα που εικονίζονται, δεν κινούνται.
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
PROJECT 4: ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
00
Πίεση Ρ Από ποιους παράγοντες εξαρτάται η ατμοσφαιρική πίεση,
Πυκνότητα Προσοχή στις μονάδες έκφρασης της πυκνότητας
1 ΧΗΜΕΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΛΛΑΓΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΒΡΑΣΜΟΣ ΝΕΡΟΥ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στην παρουσίαση που ακολουθεί περιγράφεται με εικόνες ο τρόπος με τον οποίο καθαρίζονται εις βάθος οι μετεωρολογικοί σταθμοί Davis advage pro. Ο καθαρισμός συνίσταται να γίνεται σε ετήσια βάση – ανάλογα βέβαια και με τις συνθήκες που επικρατούν σε μία περιοχή από πλευράς σκόνης. Παρόλο που η διαδικασία δεν είναι δύσκολη, όσοι έπιασαν για τελευταία φορά στη ζωή τους κατσαβίδι όταν πήγαν να σφίξουν τον σκελετό των γυαλιών ηλίου τους, καλύτερα να το ξεχάσουν. Η όλη διαδικασία δεν ξεπερνάει τη μία ώρα. Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από τον σταθμό της Μονεμβασίας. Καλό καθάρισμα… Νίκος Μαζαράκης

Βήμα 1: Αφαιρούμε το καπάκι του βροχομέτρου. Βήμα 2: Ξεβιδώνουμε με σταυροκατσάβιδο τις τρεις βίδες που υπάρχουν στην επιφάνεια του βροχομέτρου, όπως φαίνεται στη φωτογραφία.

Προσοχή να θυμόμαστε ότι πάντα πάνω από τη μεγάλη ροδέλα μπαίνει η μικρότερη

Βήμα 3: Αφαιρούμε προσεκτικά το κάτω μέρος του βροχομέτρου

Βήμα 4: Με ένα μικρό κλειδί βγάζουμε τα επιμήκη παξιμάδια Βήμα 4: Με ένα μικρό κλειδί βγάζουμε τα επιμήκη παξιμάδια. Προσοχή με τις ροδέλες. Η μικρή είναι πάντα πάνω από τη μεγάλη

Βήμα 5: Αφαιρούμε το άσπρο μεταλλικό ηλιακό πάνελ και τα 2 πλαστικά «πιατάκια» οπότε αποκαλύπτεται το ανεμιστηράκι, οι θήκες των δύο μπαταριών που φορτίζοντας από τον ήλιο παρέχουν την απαραίτητη ενέργεια για τον ανεμιστήρα καθώς και η μικρή πλακέτα που πάνω της «κουμπώνουν» οι επαφές για τον ανεμιστήρα και τους αισθητήρες θερμοκρασίας και υγρασίας.

Βήμα 6: Γυρνάμε τούμπα τον σταθμό και ξεβιδώνουμε τις τρεις μακριές βίδες που φαίνονται στο κάτω μέρος ώστε να βγουν και τα υπόλοιπα πιατάκια.

Βήμα 7: Αφού βγάλουμε και τα υπόλοιπα πιατάκια αφαιρούμε τον ανεμιστήρα και το πλαστικό εξάρτημα που βρίσκεται κάτω από αυτόν

Βήμα 8: Αυτή είναι η καρδιά του σταθμού Βήμα 8: Αυτή είναι η καρδιά του σταθμού. Εδώ ακριβώς βρίσκονται οι αισθητήρες θερμοκρασίας και υγρασίας. Με προσοχή «ξεθυληκώνουμε» την πλακέτα τραβώντας τη προς τα επάνω.

Βήμα 9: Καθαρίζουμε με μία υγρή μπατονέτα τα «διχτάκια» τα οποία πιθανό να έχουν σκόνη.

Βήμα 10: Σε περίπτωση που είναι πολύ βρώμικοι οι αισθητήρες μπούμε να τους βγάλουμε τελείως από την πλακέτα πιέζοντας πολύ προσεχτικά τα δύο κλιπς. Δεν συνιστώ πάντως να το κάνετε αυτό.

Βήμα 11: Καθαρίζουμε τα πιατάκια με νερό και ένα μαλακό καθαριστικό και τα σκουπίζουμε. Επίσης καθαρίζουμε και όλα τα άλλα πλαστικά εξαρτήματα με ένα βρεμμένο πανί ή με ένα vittex και σκουπίζουμε προσεχτικά.

Βήμα 12: Ακολουθώντας αντίστροφη διαδικασία συναρμολογούμε τον σταθμό Βήμα 12: Ακολουθώντας αντίστροφη διαδικασία συναρμολογούμε τον σταθμό. Προσοχή με τις ροδέλες μην μπερδευτείτε.

Βήμα 13: Καμαρώστε τον!! Σαν καινούργιος!!

Πριν Μετά