Οπτικός Προγραμματισμός  Frames : Μοιάζουν με τις φόρμες και μπορούν να ενσωματώσουν άλλα components, αλλά δεν αποτελούν παράθυρα. Είναι σετ από components.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Οπτικός Προγραμματισμός  Προέρχονται από τα sets της Pascal.Ορίζονται ως : typedef Set όνομα τύπου συνόλου Π.χ. typedef set MikroiAkeraioi  Συνήθως συνδυάζονται.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Graphical User Interfaces (GUI) SWING.
Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
Οπτικός Προγραμματισμός  Περιέχει έτοιμα components υλοποίησης κοινών διαλόγων  OpenDialog : διάλογος για την επιλογή αρχείου για άνοιγμα.  SaveDialog.
Οπτικός Προγραμματισμός  Παράγεται από την κλάση TColorDialog. Επιτρέπει στον χρήστη την επιλογή χρώματος από τα βασικά χρώματα και τον καθορισμό ειδικών.
Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
Οπτικός Προγραμματισμός  Παράγεται από την κλάση TStatusBar. Περιέχει έναν αριθμό από Panels που μπορούν να περιέχουν πληροφορίες για την κατάσταση του.
Οπτικός Προγραμματισμός  Παράγονται από την κλάση TForm. Αποτελούν components με μορφή “παραθύρου” που μπορούν να ενσωματώσουν άλλα components.  Ιδιότητες.
Οπτικός Προγραμματισμός  Ενσωμάτωση αντικειμένου τύπου TMainMenu από την μπάρα εργαλείων Standard. Δεν καθορίζουμε το μέγεθος και τη θέση.  Με διπλό.
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Εργαστήριο 17 Εκπαιδευτικό Εργαστήριο Πληροφορικής Χειμερινό Εξάμηνο 2006 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Πίνακες.
Οπτικός Προγραμματισμός  Οι εφαρμογές οπτικού προγραμματισμού μπορούν να ακολουθούν ένα από τα παρα- κάτω τρία μοντέλα όσον αφορά το interface:  SDI.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Οπτικός Προγραμματισμός ( C++ Builder 5.0 )
Οπτικός Προγραμματισμός  To Page Control ανήκει στην κλάση TPageControl. Xρησιμοποιείται σε περιπτώσεις που θέλουμε να έχουμε πολλές σελίδες με components.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (EXCEL)
Οπτικός Προγραμματισμός Published Properties (Object inspector)  Alignment : (taRightJustify, taLeftJustify) καθορίζει άν το Caption θα εμφανίζεται στα.
Windows Programming Web controls. •Τα web forms είναι container αντικείμενα σχεδιασμένα για να κάνουνε host άλλα controls, όπως α) Web server controls,
Οπτικός Προγραμματισμός Οι ιδιότητες των αντικειμένων μπορεί να είναι δύο ειδών : 1.Published properties : είναι αυτές που εμφανίζονται στον Object Inspector.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ – ΜΗΧΑΝΗΣ Εαρινό Εξάμηνο 2007 Παρουσίαση Εργαλείου Ανάπτυξης JBuilder Τσουρού Σταυρούλα, ΑΜ 708 Μαδεμλής Ιωάννης, ΑΜ 669.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
4o Μάθημα.
Οπτικός Προγραμματισμός  Κληρονομείται από την κλάση TCanvas. Επιτρέπει την σχεδίαση γραφι- κών στο Image Component. Επίσης υπάρχει στις φόρμες, σε compo-
Databases & Qt Μανούσης Πέτρος ΑΜ: 862
Τμήμα Φυσικής - Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
A’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΚΚΙΝΟΧΩΡΙΩΝ Δημήτρης Μαυροβουνιώτης
Visual Basic 6 - Φυλλάδιο 2
Πως βάζουμε τίτλους και κείμενα στα video μας σε 8 βήματα.
C++ σε περιβάλλον .NET Χρόνη Αλεξάνδρα Α.Μ. 847
ΕΝΟΤΗΤΑ Γ΄ Ελέγχω – Προγραμματίζω τον Υπολογιστή
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
ΕΣΔ 232: Οργάνωση δεδομένων στην Κοινωνία της Πληροφορίας © 2013 Nicolas Tsapatsoulis Φόρμες Δημιουργία Περιεχομένου Ι.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Graphical User Interfaces (GUI) SWING.
1 6.Εισαγωγή γραφικού 6.1 Εισαγωγή γραφικού Στο μενού «Εισαγωγή» τοποθετούμε τον κέρσορα στην επιλογή «Εικόνα»
Ιστοσελίδες -- Web-site. Εισαγωγή Στατικές ιστοσελίδες Δυναμικές ή Διαδραστικές ιστοσελίδες:  Ο τρόπος παρουσίασης και τα περιεχόμενά της ιστοσελίδας.
Εργασία με παράθυρα.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Power Point Κεφάλαιο 5.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ: VISUAL BASIC .NET
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
XERTE TUTORIAL - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΜΕΛ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Xerte Interaction – Διάδραση Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Σημειώσεις Εργαστηρίου.
Εισαγωγή στη .net Visual C++
Microsoft Excel 4.6 Γραφήματα
DreamWeaver Παρουσίαση Εργαλείου για Ανάπτυξη Web-based GUIs 1.
Μορφοποίηση Παραγράφων
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
Applets Εκμεταλλεύονται τo γραφικό υπόβαθρο που παρέχουν οι browsers, έχοντας έτσι τη δυνατότητα προβολής γραφικών και τη δυνατότητα υλοποίησης ενός γραφικού.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Microsoft Excel 4.3 Διαχείριση Φύλλων Εργασίας Κίκα Χρυσοστόμου.
Παρουσίαση Glade Νίκος Δεληγιάννης Α.Μ.: Τι είναι το Glade; Εφαρμογή για την αυτοματοποίηση της σχεδίασης ενός γραφικού περιβάλλοντος χρήστη (GUI).
Δημιουργία προγράμματος ερωτηματολογίου Πολλαπλής Επιλογής Α. Σχεδίαση Φόρμας.
Βασικά στοιχεία της Java
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 1 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: WINDOWS XP ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
Praat Βασικές οδηγίες.
Power Point (Συνέχεια).
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Web Services στη C# Εργαστήριο 3
Tkinter Γραφικά στην Python.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ
Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας H/Y
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Λειτουργικά Συστήματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οπτικός Προγραμματισμός  Frames : Μοιάζουν με τις φόρμες και μπορούν να ενσωματώσουν άλλα components, αλλά δεν αποτελούν παράθυρα. Είναι σετ από components με καθορισμένες θέσεις και μέγεθος. Ενσωματώνονται στις φόρμες.  MainMenu : Ενσωματώνει ένα κεντρικό μενού επιλογών στην εφαρμογή που καθορίζεται μέσω του Menu Designer  Pop-up Menu : Ενσωματώνει ένα μενού που θα εμφανίζεται με δεξί κλίκ πάνε σε οποιοδήποτε αντικείμενο της φόρμας.  Label : Ετικέτα σταθερού κειμένου με καθοριζόμενο μέγεθος, χρώμα και font.  Edit : Αντικείμενο που επιτρέπει την εισαγωγή κειμένου.  Memo : Επιτρέπει την εισαγωγή κειμένου πολλών γραμμών.  Button : Κουμπί με καθοριζόμενο κείμενο και λειτουργία.

Οπτικός Προγραμματισμός  CheckBox : Κουτί που τσεκάρεται ή όχι με καθοριζόμενο κείμενο στα δεξιά του.  RadioButton : πολλαπλά κουμπιά με καθοριζόμενο κείμενο στα δεξιά τους από τα οποία ένα μόνο μπορεί να είναι τσεκαρισμένο.  ListBox : Κουτί με λίστα λέξεων καθοριζόμενη από τον προγραμματιστή και ScrollBar όταν χρειάζεται.  ComboBox : Κουτί επιλογής κειμένου από drop-down λίστα.  ScrollBar : Μπάρα ολίσθησης του παραθύρου οριζόντια ή κάθετη.  GroupBox : Πλαίσιο για ομαδοποίηση αντικειμένων  RadioGroup : Πλαίσιο για ομαδοποίηση RadioButtons  Panel : Πλαίσιο για ομαδοποίηση αντικειμένων με περισσότερα χαρακτηριστικά.  ActionList : Για κεντρική διαχείριση ενεργειών χρήστη

Οπτικός Προγραμματισμός  Κληρονομείται από την κλάση TLabel. Εμφανίζει στατικό κείμενο με καθοριζόμενο μέγεθος, χρώμα και font Published Properties (Object inspector)  Caption : το κείμενο του Label  Color : το χρώμα του κειμένου  Font : το font των γραμμάτων  Name : το όνομα του pointer που θα παραχθεί στο πηγαίο αρχείο.  Visible : καθορίζει αν το αντικείμενο εμφανίζεται ή όχι Methods  GetTextBuf : επιστρέφει το κείμενο του Label.  SetTextBuf : καθορίζει το κείμενο του Label.  Hide, Show : Εξαφανίζει / εμφανίζει το Label.  Repaint, SendToBack, BringToFront, SetBounds Events OnClick, OnDblClick, OnMouseDown, OnMouseMove, OnMouseUp

Οπτικός Προγραμματισμός  Κληρονομείται από την κλάση TEdit. Εμφανίζει κείμενο και επιτρέπει την επεξεργασία του Published Properties (Object inspector)  CharCase : κεφαλαία μικρά ή και τα δύο.  Color : το χρώμα του κειμένου  Font : το font των γραμμάτων  Name : το όνομα του pointer που θα παραχθεί στο πηγαίο αρχείο.  MaxLength : μέγιστο μήκος string  ReadOnly : αν μπορούμε να το αλλάξουμε ή όχι  Text : το αρχικό περιεχόμενο κείμενο  TabStop : αν με Tab πηγαίνουμε ή όχι σε αυτό Methods  Clear : σβήνει το κείμενο.  ClearSelection : σβήνει το κείμενο που επιλέχθηκε.  CopyToClipboard, CutToClipboard, PasteFromClipboard.  GetSelTextBuf, SetSelTextBuf Events OnChange, OnEnter, OnExit, OnKeyDown, OnkKeyPress, OnKeyUp

Οπτικός Προγραμματισμός  Κληρονομείται από την κλάση TButton. Εμφανίζει ένα κουμπί με καθοριζόμενη ετικέτα και προγραμματιζόμενη λειτουργία. Published Properties (Object inspector)  Cancel : όταν είναι true πατιέται με το ESCape.  Caption : το κείμενο πάνω στο κουμπί  Cursor : το σχήμα του κέρσορα όταν είναι πάνω στο κουμπί  Font : το font των γραμμάτων  Enabled : αν το κουμπί είναι ενεργό ή όχι.  ModalResult : αποτέλεσμα πατήματος (mrOK,mrCancel,mrAbort…)  TabStop : αν με Tab πηγαίνουμε ή όχι σε αυτό Methods  Click : πατάει το κουμπί.  SetFocus : μεταφέρει την εστίαση στο κουμπί.  Repaint : ξανασχεδιάζει το κουμπί Events OnClick, OnEnter, OnExit, OnKeyDown, OnkKeyPress, OnKeyUp, OnMouseDown, OnMouseMove, OnMouseUp, …

Οπτικός Προγραμματισμός  Με File->NewForm δημιουργούμε νέα φόρμα (Name=AboutForm). Ενσωματώνουμε ένα Label, ένα Image component και ένα BitBtn. Βάζουμε στο Label ένα τίτλο. Στο property “Picture” του Image με Load επιλέγουμε μία οποιαδήποτε εικόνα. Στο BitBtn βάζουμε στο property “kind” την τιμή bkOK. Στο Unit1.cpp κάνουμε include το Unit2.h. Εισάγουμε ένα κουμπί στη φόρμα (AboutButton) και στο OnClick event βάζουμε την εντολή : AboutForm->ShowModal();

Οπτικός Προγραμματισμός  Σε νέο Project εισάγουμε στη φόρμα ένα Label και 5 buttons. Αλλάζουμε τα captions. Στις OnClick ρουτίνες των buttons βάζουμε κώδικα της μορφής : Label1->Left=10; Label1->Top=10;

Οπτικός Προγραμματισμός Σε νέο Project εισάγουμε στη φόρμα ένα Label ένα EditBox, ένα Memo και ένα button. Τα εικονίδια δεν πρέπει να επικαλύπτονται με resize της φόρμας. To Memo πρέπει να προσαρμόζει το μέγεθός του. void __fastcall TForm1::FormCanResize(TObject *Sender, int & NewWidth, int &NewHeight, bool &Resize) { Resize=true; if (Button1->Left Left+Edit1->Width && NewWidth Width) Resize=false; if (Button1->Top Top+Edit1->Height && NewHeight Height) Resize=false;}

Οπτικός Προγραμματισμός  Visual Component Library (VCL). Περιέχει δηλωμένες κλάσεις οπτικών και μη οπτικών αντικειμένων. Είναι γραμμένη σε Object Pascal.  Κάθε κλάση οπτικού αντικειμένου ακολουθεί το πρότυπο Properties – Methods – Events (PME).  Κάθε κλάση μη οπτικού αντικειμένου παρέχει public properties, operators και methods για χειρισμό του αντικειμένου.  Οι κλάσεις ακολουθούν μία ιεραρχική δομή πολλαπλής κληρονομικότητας. TObject TPersistent TComponentVisual Components Non-Visual Components TTimer, etc TControl TGraphicControl TSpeedButton TWinControl TPanel

Οπτικός Προγραμματισμός  Όλες οι κλάσεις οπτικών αντικειμένων κληρονομούνται από την κλάση TControl. Οι ιδιότητές του χωρίζονται σε 7 κατηγορίες : 1.Ιδιότητες θέσης, μεγέθους και στοίχισης (position, size and alignment) :  Ιδιότητα Height : Το ύψος του αντικειμένου σε pixels  Ιδιότητα Width : Το πλάτος του αντικειμένου σε pixels  Ιδιότητα Top : Η θέση της πάνω ακμής σχετικά με τον γονέα (pixel).  Ιδιότητα Left : Η θέση της αριστερής ακμής ως προς το γονέα (pixel).  Ιδιότητα AutoSize : (true/false) καθορίζει αν το αντικείμενο θα προσαρμόζει αυτόματα το μέγεθός του ανάλογα με το περιεχόμενό του  Ιδιότητα Align : (alBottom, alClient, alLeft, alNone, alRight, alTop) καθορίζει αυτόματα την θέση και το μέγεθος σε σχέση με το γονέα.  Ιδιότητα Anchor : (akBottom, akLeft, akRight akTop) αγκιστρώνει το αντικείμενο στον γονέα.  Ιδιότητα ClientHeight : Το ύψος της ενεργού περιοχής του αντικειμένου σε pixels (client area).  Ιδιότητα ClientWidth : Το πλάτος της ενεργού περιοχής του αντικειμένου σε pixels (client area).

Οπτικός Προγραμματισμός 2.Ιδιότητες εμφάνισης (display properties) :  Ιδιότητα Color : (clBlack, clRed, …) το χρώμα του background  Ιδιότητα Font : (Tfont) το font των γραμμάτων  Ιδιότητα Cursor : (crArrow, crHelp, …) το σχήμα του δείκτη όταν θα περνάει πάνω από το αντικείμενο. 3.Ιδιότητες γονέων (parent properties) :  Ιδιότητα ParentColor : (true/false) καθορίζει αν το αντικείμενο θα χρησιμοποιεί το χρώμα του γονέα (true) ή το δικό του.  Ιδιότητα ParentFont : (true/false) καθορίζει αν το αντικείμενο θα χρησιμοποιεί το font του γονέα (true) ή το δικό του.  Ιδιότητα ParentShowHint : (true/false) καθορίζει αν το αντικείμενο θα χρησιμοποιεί την ρύθμιση εμφάνισης μικρής βοήθειας του γονέα. 4.Ιδιότητα πλοήγησης (navigation property) :  Ιδιότητα Caption : ο τίτλος του αντικειμένου. Αν βάλουμε το & πρίν από ένα γράμμα, εμφανίζεται υπογραμμισμένο και επιλέγεται με Alt.

Οπτικός Προγραμματισμός 5.Ιδιότητες σύρε-και-άσε (drag & drop properties) :  Ιδιότητα DragMode : (dmManual, dmAutomatic) όταν είναι dmManual τότε πρέπει η εφαρμογή να καλέσει την μέθοδο BeginDrag για να αρχίσει η μετατόπιση, ενώ όταν είναι dmAutomatic η μετατόπιση αρχίζει όταν πατηθεί το κλίκ του ποντικιού.  Ιδιότητα DragCursor : καθορίζει το σχήμα του κέρσορα κατά την μετατόπιση. 6.Ιδιότητες σύρε-και-δέσε (drag & dock properties) :  Ιδιότητα Floating : (true/false) καθορίζει αν το αντικείμενο «επιπλέει» μέσα στη φόρμα ή είναι δεμένο σε συγκεκριμένο σημείο.  Ιδιότητα DragKind : (dkDrag, dkDock) καθορίζει αν το αντικείμενο σύρεται για δέσιμο (dock) ή όχι (drag).  Ιδιότητα DockOrientation : καθορίζει αν το δέσιμο γίνεται οριζόντια ή κάθετα.

Οπτικός Προγραμματισμός 7.Άλλες κοινές ιδιότητες αντικειμένων :  Ιδιότητα Name : (AnsiString TControl::Name) καθορίζει το όνομα του αντικειμένου καθώς και το όνομα του pointer που δημιουργείται γι’ αυτό μέσα στην εφαρμογή.  Ιδιότητα Hint : (AnsiString TControl::Hint) καθορίζει μία λεζάντα βοήθειας για να εμφανίζεται όταν πηγαίνει ο κέρσορας πάνω από το ανιτκείμενο και στη γραμμή κατάστασης όταν επιλέγεται π.χ. “Name|Enter name in the Edit Box”.  Ιδιότητα Visible : (bool TControl::Visible) καθορίζει αν το αντικείμενο φαίνεται ή όχι.  Ιδιότητα Enabled : (bool TControl::Enabled) καθορίζει αν το αντικείμενο είναι ενεργό ή όχι (accept focus).  Ιδιότητα Text : (AnsiString TControl::Text) αντιπροσωπεύει το κείμενο που περιέχεται μέσα σε ένα αντικείμενο. Ενώ όλες οι παραπάνω ιδιότητες κληρονομούνται στις παράγωγες κλάσεις, μόνο αυτές που έχουν νόημα γίνονται published και φαίνονται στον Object Inspector.

Οπτικός Προγραμματισμός  Μέθοδοι ClientToScreen, ScreenToClient : Μετατρέπουν συντεταγ- μένες του client παραθύρου σε συντεταγμένες οθόνης και αντίστροφα.  Μέθοδος Hide : Κάνει το αντικείμενο μή εμφανίσιμο (non-visible).  Μέθοδος Show : Εμφανίζει το αντικείμενο.  Μέθοδος Invalidate : καθιστά το αντικείμενο άκυρο με αποτέλεσμα να επανασχεδιαστεί το ταχύτερο δυνατό.  Μέθοδος Update : ενημερώνει το αντικείμενο επανασχεδιάζοντάς το.  Μέθοδος Repaint : επανασχεδιάζει το αντικείμενο.  Μέθοδος SetBounds : θέτει τα Top, Left, Width και Height μαζί.  Μέθοδος SetFocus : καθιστά το αντικείμενο ενεργό.  Μέθοδος BringToFront : φέρνει το αντικείμενο μπροστά.  Μέθοδος SendToBack : στέλνει το αντικείμενο πίσω.  Μέθοδος BeginDrag : ξεκινά μετατόπιση του αντικειμένου.  Μέθοδος EndDrag : τερματίζει την μετατόπιση του αντικειμένου.

Οπτικός Προγραμματισμός  OnClick : συμβαίνει όταν πατάμε το κλικ του ποντικιού.  OnDblClick : συμβαίνει όταν πατάμε διπλό κλίκ στο αντικείμενο.  OnMouseDown : συμβαίνει όταν πατάμε το κλικ του ποντικιού.  OnMouseUp : συμβαίνει όταν αφήνουμε το κλικ.  OnContextPopup : συμβαίνει όταν πατάμε δεξί κλικ στο αντικείμενο ή ενεργοποιούμε το Popup μενού.  OnCanResize : συμβαίνει όταν προσπαθούμε να αλλάξουμε το μέγεθος.  OnResize : συμβαίνει όταν ολοκληρωθεί η αλλαγή μεγέθους.  OnStartDrag : συμβαίνει όταν ξεκινά η μετατόπιση του αντικειμένου.  OnEndDrag : συμβαίνει όταν ολοκληρώνεται η μετατόπιση.  OnMouseMove : συμβαίνει όταν μετακινούμε το ποντίκι πάνω στο αντικείμενο.  OnEnter : συμβαίνει όταν το αντικείμενο καθίσταται ενεργό.  OnExit : συμβαίνει όταν καθίσταται ανενεργό.  OnKeyDown, OnKeyUp, OnKeyPress : όταν πατιέται πλήκτρο.